Vocea clientului BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

25 Ianuarie 2010

Pe data de 22 ianuarie 2010, am deschis un cont de economisire-creditare, depunand suma de 1000 RON.Acest cont l-am deschis la insistentele functionarei, pentru ca eu nici macar nu auzisem de existenta unui asemenea cont. Doamna mi-a prezentat beneficiile acestei depuneri, mai ales \"prima de la stat de 250 euro\".Vazand ca este un comision mic, de 1%, am semnat si am incheiat astfel contractul. Ajuns acasa insa, reiau si citesc conditiile contractuale. Raman surprins cand vad scris: comision 500 si ceva de RON. Nu inteleg. 1% inseamna 500 de RON?!1% din ce?Eu am crezut ca este vorba de 1% din suma depusa. Eu nu am facut nici un credit. Eu am depus suma de 1000 RON pentru ecomonisire. Doar atat. Caut pe internet si dupa cum vad mai sunt si alte persoane pacalite la fel ca si mine. inca sunt in termen de 10 zile si vreau sa cer anularea acestui contract si restituirea intregii sume de 1000 RON. Aceste lucruri ar trebui sa fie explicate clar clientilor. Profitati de ignoranta persoanelor pentru a percepe aceste comisioane uriase. Sper sa nu fie cazul sa actionez si in justitie pentru reabilitarea cazului.

Gilbert Untea (Braila, Braila)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Am efectuat nenumarate incercari de a va contacta, insa fara rezultat. Intelegem sa ne exprimam astfel pe aceasta cale regretul pentru cele semnalate de dumneavoastra, in special pentru intentia pe care ati anuntat-o, de a anula contractul de economisire-creditare pentru domeniul locativ. Data fiind importanta celor semnalate de dumneavostra, referitoare la consilierea pe care ati apreciat-o nesatisfacatoare, am incercat, prin colega noastra, din cadrul BCR Banca pentru Locuinte, care coordoneaza direct zona de distributie din Sud-Estul Romaniei, sa va contactam (telefonic) pentru a lamuri toate aspectele acestui produs, in general, dar si ale contractului concret pentru care ati completat cererea catre BCR Banca pentru Locuinte. De la colegii nostri din BCR, din unitatea in care ati incheiat aceasta cerere, am inteles ca sunteti plecat din tara, insa aveti un imputernicit care poate sa va reprezinte. Dorim sa subliniem faptul ca, in prezent, nu aveti pentru ce sa va ingrijorati: ca urmare a celor postate de dumneavoastra, am stopat temporar (pana la clarificarea finala a situatiei) procesarea cererii dumneavoastra, astfel ca incheierea contractului cu BCR BpL nu este finalizata. Banii pe care i-ati depus - cei 1.000 lei - sunt in siguranta, si, in situatia in care ne veti solicita (dumneavoastra, ori imputernicitul dumneavoastra) in mod oficial (nu printr-un mesaj postat pe internet) restituirea lor, o vom face de indata ce primim solicitarea, in contul bancar pe care ni-l indicati. Prin urmare, asteptam sa comunicati colegilor nostri din BCR/Sucursala Judeteana Braila hotararea dumneavoastra finala referitoare la cererea de incheiere a contractului cu BCR Banca pentru Locuinte, si sa completati (personal sau prin imputernicitul dumneavoastra) formularele aferente. Legat de cele semnalate de dumneavoastra referitor la comisionul bancii noastre (comisionul de deschidere, de 1% din suma contractata), trebuie sa mentionam faptul ca despre existenta si cuantumul acestuia noi informam clientii/persoanele interesate inca din cuprinsul cererii pe care acestia o completeaza si o semneaza. Si dumneavoastra ati completat si semnat acest formular - puteti verifica exemplarul care a ramas la dumneavoastra, in cadrul caruia este scris foarte mare: "Comisioane standard: deschidere 1% din suma contractata", in partea dreapta-sus a formularului. De asemenea, tot cu litere mari si ingrosate sunt rubricile "Suma contractata" si "Comision de deschidere", care se completeaza potrivit nevoii/solicitarii fiecarei persoane in parte. In cazul dumneavoastra, este scris "53.900 lei" la "Suma contractata" si "539 lei" la "Comision de deschidere", iar cererea este semnata de dumneavoastra. Desigur ca nu excludem faptul ca poate, din graba ori alte cauze, dumneavoastra sa nu fi retinut exact aceste valori, ori sa fi avut in vedere altele (1% din valoarea depunerii pe care ati facut-o). De aceea este important pentru noi sa clarificam direct cu dumneavoastra aceste aspecte, si sa va prezentam ce inseamna incheierea acestui contract relativ la nevoile si necesitatile dumneavoastra concrete. Poate (de ce nu?) veti ajunge la concluzia continuarii unui astfel de contract. Decizia va apartine si o vom respecta intocmai, atat in situatia in care alegeti sa nu dam curs cererii dumneavoastra de incheiere a contractului si sa va restituim suma depusa, cat si in cea in care alegeti continuarea contractului, fiindu-va alaturi pentru orice informatii sau detalii. Toate cele bune, Cora Dolinski Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

18 Ianuarie 2010

Care este posibilitatea de a fi titularul unui contract de economisire-creditare pe care nu ai avut niciodata intentia de a il incheia cu BCR? Simplu!!! Iti este falsificata semnatura de o salariata a bancii!! Bineinteles, folosindu-se si de datele tale personale si luandu-ti si bani din contul tau, pt a plati anumite comisioane. Asta mi s-a intamplat mie la sfarsitul anului 2009. Regret ca nu am depus in acel moment plangere la politie contra \"doamnei\" care a facut uz de fals. Dar nu este timpul pierdut. Am sa-mi exercit acest drept si ma voi adresa si Protectiei Consumatorului, avand in vedere ca BCR-ul este foarte pasiv, din cate am citit aici... Sa auzim numai de bine.

Dana Popescu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Avand in vedere gravitatea sesizarii dumneavoastra, va informam ca am demarat deja demersurile necesare identificarii cazului dumneavoastra. Avem insa rugamintea sa ne contactati de urgenta in mod direct, la numarul de telefon al BCR Banca pentru Locuinte S.A.: 021.312.00.05, persoana de contact: Cora Dolinski, Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice, e-mail: cora.dolinski@bcrlocuinte.ro. Cu stima, Cora Dolinski

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

03 Decembrie 2009

pe data de 15 octombrie am semnat un contract la bcr banca pentru locuinte si am depus suma de 650 ron. astazi am fost la banca pentru a rezilia acest contract din motive personale si am cerut sa mi se returneze suma depusa . Stupoare intreaga suma reprezinta comisionul bancii pentru deschiderea de cont pentru acest produs bancar. Nu pot sa-mi revin dar sigur lucrurile nu vor ramane asa . Ofer aceasta informatie pentru toti cei care au ceva de lucru cu bancile. Nu avem cultura financiara si ne pacalesc foarte usor. Sunt mai mult decat revoltata de atitudinea personalului de la bcr. Ma abtin cu greu sa nu spun cele mai triviale urari la adresa lor. Voi posta aceste informatii , aceasta pacaleala a bcr pe toate site-urile, si in mod sigur ii voi actiona in justitie . Contractul l-am semnat la bcr sucursala d-na Ghica consultant Voinea Marius Ionut

mihaela tedoru (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Raportul contractual ce se stabileste intre clienti si BCR Banca pentru Locuinte este reglementat de Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A. (CGC). Acestea sunt parte integranta din contractul de economisire-creditare, iar clientii le primesc, le iau la cunostinta si, prin semnarea cererii, accepta continutul lor - mentionam ca in formularul tipizat al cererii sunt incluse mentiuni exprese in acest sens. De asemenea, subliniem faptul ca CGC ale bancii noastre sunt aprobate de catre Banca Nationala a Romaniei, conform prevederilor OUG nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, astfel cum a fost modificata si completata ulterior si ale Regulamentului BNR nr. 11/2007 privind autorizarea institutiilor de credit persoane juridice romane si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, si au acelasi continut, standard, pentru toti clientii nostri. Conform capitolului 1 (4) din CGC - la incheierea contractului de economisire-creditare pentru domeniul locativ devine scadent si se percepe un comision de deschidere in valoare de 1% din suma contractata. Primele depuneri efectuate de client se vor face in contul comisionului de deschidere. Dupa achitarea integrala a comisionului de deschidere toate platile efectuate vor fi considerate ca fiind rate de economisire. Comisionul de deschidere nu se restituie. Valoarea comisionului de deschidere de 1% din suma contractata este mentionata clar si distinct pe formularul tipizat pe care clientul il completeaza in vederea deschiderii contractului de economisire-creditare si este si reconfimat in scrisoarea de acceptare a contractului. Prin urmare, am utilizat calea informarii directe si in scris a clientilor cu privire la comisioanele practicate (cele doua, de deschidere, respectiv de reziliere, daca este cazul). Pe langa aceasta, consilierii care intermediaza incheierea contractelor de economisire-creditare ale BCR BpL au obligatia contractuala de a furniza fiecarei persoane interesate de produsele BCR BpL toate datele si informatiile necesare, si in mod special pe cele legate de comisioanele bancii si modul de derulare a contractului. Referitor la aspectele semnalate de catre doamna Tedoru, vom intreprinde toate demersurile pentru a determina daca a fost cazul unei consilieri defectuoase si pentru a remedia, in mod corespunzator, situatia creata. BCR Banca pentru Locuinte

Inapoi sus