Vocea clientului BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

18 Ianuarie 2010

Care este posibilitatea de a fi titularul unui contract de economisire-creditare pe care nu ai avut niciodata intentia de a il incheia cu BCR? Simplu!!! Iti este falsificata semnatura de o salariata a bancii!! Bineinteles, folosindu-se si de datele tale personale si luandu-ti si bani din contul tau, pt a plati anumite comisioane. Asta mi s-a intamplat mie la sfarsitul anului 2009. Regret ca nu am depus in acel moment plangere la politie contra \"doamnei\" care a facut uz de fals. Dar nu este timpul pierdut. Am sa-mi exercit acest drept si ma voi adresa si Protectiei Consumatorului, avand in vedere ca BCR-ul este foarte pasiv, din cate am citit aici... Sa auzim numai de bine.

Dana Popescu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Avand in vedere gravitatea sesizarii dumneavoastra, va informam ca am demarat deja demersurile necesare identificarii cazului dumneavoastra. Avem insa rugamintea sa ne contactati de urgenta in mod direct, la numarul de telefon al BCR Banca pentru Locuinte S.A.: 021.312.00.05, persoana de contact: Cora Dolinski, Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice, e-mail: cora.dolinski@bcrlocuinte.ro. Cu stima, Cora Dolinski

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

03 Decembrie 2009

pe data de 15 octombrie am semnat un contract la bcr banca pentru locuinte si am depus suma de 650 ron. astazi am fost la banca pentru a rezilia acest contract din motive personale si am cerut sa mi se returneze suma depusa . Stupoare intreaga suma reprezinta comisionul bancii pentru deschiderea de cont pentru acest produs bancar. Nu pot sa-mi revin dar sigur lucrurile nu vor ramane asa . Ofer aceasta informatie pentru toti cei care au ceva de lucru cu bancile. Nu avem cultura financiara si ne pacalesc foarte usor. Sunt mai mult decat revoltata de atitudinea personalului de la bcr. Ma abtin cu greu sa nu spun cele mai triviale urari la adresa lor. Voi posta aceste informatii , aceasta pacaleala a bcr pe toate site-urile, si in mod sigur ii voi actiona in justitie . Contractul l-am semnat la bcr sucursala d-na Ghica consultant Voinea Marius Ionut

mihaela tedoru (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Raportul contractual ce se stabileste intre clienti si BCR Banca pentru Locuinte este reglementat de Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A. (CGC). Acestea sunt parte integranta din contractul de economisire-creditare, iar clientii le primesc, le iau la cunostinta si, prin semnarea cererii, accepta continutul lor - mentionam ca in formularul tipizat al cererii sunt incluse mentiuni exprese in acest sens. De asemenea, subliniem faptul ca CGC ale bancii noastre sunt aprobate de catre Banca Nationala a Romaniei, conform prevederilor OUG nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, astfel cum a fost modificata si completata ulterior si ale Regulamentului BNR nr. 11/2007 privind autorizarea institutiilor de credit persoane juridice romane si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, si au acelasi continut, standard, pentru toti clientii nostri. Conform capitolului 1 (4) din CGC - la incheierea contractului de economisire-creditare pentru domeniul locativ devine scadent si se percepe un comision de deschidere in valoare de 1% din suma contractata. Primele depuneri efectuate de client se vor face in contul comisionului de deschidere. Dupa achitarea integrala a comisionului de deschidere toate platile efectuate vor fi considerate ca fiind rate de economisire. Comisionul de deschidere nu se restituie. Valoarea comisionului de deschidere de 1% din suma contractata este mentionata clar si distinct pe formularul tipizat pe care clientul il completeaza in vederea deschiderii contractului de economisire-creditare si este si reconfimat in scrisoarea de acceptare a contractului. Prin urmare, am utilizat calea informarii directe si in scris a clientilor cu privire la comisioanele practicate (cele doua, de deschidere, respectiv de reziliere, daca este cazul). Pe langa aceasta, consilierii care intermediaza incheierea contractelor de economisire-creditare ale BCR BpL au obligatia contractuala de a furniza fiecarei persoane interesate de produsele BCR BpL toate datele si informatiile necesare, si in mod special pe cele legate de comisioanele bancii si modul de derulare a contractului. Referitor la aspectele semnalate de catre doamna Tedoru, vom intreprinde toate demersurile pentru a determina daca a fost cazul unei consilieri defectuoase si pentru a remedia, in mod corespunzator, situatia creata. BCR Banca pentru Locuinte

Inapoi sus