Vocea clientului BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

18 Februarie 2013

Si eu astazi am semnat un contract cu banca..la fel economie...totul frumos pana in momentul in care am fost la banca sa platesc.Deoarece am vrut sa depun in cont 400 lei,cat scria pe contract,domnisoara a spus ca ar fi mai bine sa platesc 600 lei... Ea nu mi-a spus ca acesti 600 de lei reprezinta comisionul de deschidere a contului..Iar in prima zi cand am discutat mi-a relalat faptul ca e un comision de 1% din prima suma depusa,nicidecum din suma contractata...Intrebarea mea este...chiar a uitat sau stia de acest comision?Relatez faptul ca pe contract ea a scris ca platesc 600 de lei comisionul de deschidere.Intrebarea mea este,acesti bani ii voi primi inapoi?Sau nu??Si daca da in ce conditii??

alexandra Macarei (Suceava, Suceava)

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

09 Februarie 2013

Am fost cu mama mea la ploiesti in sediu unde ne-au chemat si cand am ajus acolo am inteles ca e o mare teapa. De la poarta ne-au intampinat niste fete care fumau in fata bancii, si cand am intrat se jucau carti asa ca nu am vrut sa le deranjam si am plecat.

gilie gilie (Ploiesti, Prahova)

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

07 Februarie 2013

Am incheiat 3contracte economisire creditare pentru familia mea,teoretic vorbind a considerat ca este un produs bancar care se plia perfect pe necesitatile si posibilitatile mele.Mai mult decat atat am hotarat sa intru in sistem ,am promovat cu insufetire aceste produse,este adevarat ca am avut si sartisfactii,facad parte din echipa de debut a BCR_BPL Craiova. In decembrie 2012 am primit o invitatie la cea mai apropiata unitate BCR sa-mi exprim intentia de a contracta un credit bauchpar,am facut aceasta cerere ,iar de atunci nu mai reusesc sa intru in legatura cu cineva care poate sa-mi spuna daca prima de stat aferenta depunerilor din 2011 a fost inregistrata in cont si data repartizarii creditului solicitat.In fiecare zi sun la centrala BCR_BPL,de fiecare data trebuie sa reiau discutia cu o alta persoana,care ma plimba pe la toate departamentele si apoi imi spune amabil ca o sa fiu contactata in cursul zilei de un coleg.Astept raspunsul..............si a doua zi o iau de la inceput.

georgeta cimpoeru (Bals, Olt)

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

07 Februarie 2013

Am avut doua contracte (eu si sotia) de "economisire pentru credit locuinte". Dupa 2 ani am solicitat un credit pentru locuinta. Dupa nenumarate drumuri la BCR, am depus toata documentatia ceruta si am constatat, in scadentarul pe care l-am primit, ca exista un comision de administrare de 0.5 %, calculat la sold. Trebuie sa mentionez ca in contractele initiale de economisire nu se mentioneaza acest comision la creditul care se acorda ulterior . Acum sint nevoit sa semnez acest contract pentru ca altfel pierd avansul acordat la dezvoltator (Apartamentul este nou). Nu stiu daca ulterior semnarii contractului, mai pot actiona in instanta pentru recuperarea sumei aferente comisionului. Daca a mai patit cineva asa, poate actionam impreuna si poate si reusim. David

Dumitru David (Bucuresti, Bucuresti)

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

31 Ianuarie 2013

Sunt dezamagit total de persoanele care reprezinta aceasta institutie.Am incheiat 3 contracte pe 19.01.2013,iar acum pe 31.01.2013 le-am reziliat.Ce ma indigna cel mai mult este faptul ca efectiv s-a incercat si se incearca intarzierea sau taraganarea procedurilor de inregistrare a cererii de anulare a contractelor(ex.refuzul completerii cererii de reziliere pe motiv ca trebuie facuta doar de persoana care a incheiat aceste contracte si omiterea intentionata a datei de inregistrare) .Foarte important este faptul ca in termen de 14 zile sunt obligati sa restituie si comisionul de1%din suma contractata in baza OUG 50/2010.

ionut liviu ungureanu (Brasov, Brasov)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Ungureanu, Va confirmam ca orice persoana care a incheiat un contract de economisire-creditare pentru domeniul locativ are posibilitatea de a anula contractul in primele 14 zile dupa semnarea cererii, fara a i se percepe de catre banca niciun fel de comisioane. Astfel, clientii care isi dau seama ulterior, in cadrul acestei perioade legale, ca produsul nu li se potriveste, pot sa renunte la contract si sa primeasca inapoi integral sumele depuse. De asemenea, va informam ca un contract de economisire-creditare se considera incheiat in momentul in care clientul a acceptat oferta generala a bancii si a semnat cererea pentru incheierea contractului de economisire-creditare. Prin semnarea cererii, clientul declara ca a primit si acceptat Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale bancii care fac parte integranta din contractul de economisire-creditare si reglementeaza relatia contractuala intre client si banca. Acceptarea cererii de catre banca, respectiv deschiderea contractului, se comunica in scris clientului prin scrisoarea de acceptare transmisa de banca pe adresa de domiciliu. In termenul legal, clientul – personal, ori prin imputernicit cu procura speciala, poate reveni (in scris) asupra cererii sale inca din faza precontractuala, dupa semnarea cererii si inainte ca aceasta sa ajunga la sediul central BCR BpL sa fie aprobata (in acest caz vorbim de o anulare a cererii si restituire integrala a sumei depuse in contul colector), sau chiar in faza contractuala, imediat dupa receptionarea prin posta a scrisorii de acceptare a contractului (in acest caz vorbim de o anulare a contractului, fara costuri / cheltuieli suplimentare suportate de catre clientul in cauza). Astfel, pentru a putea verifica stadiul solicitarilor dumneavoastra, va rugam sa transmiteti cererile de anulare direct catre BCR Banca pentru Locuinte, prin fax. Este necesar ca pentru fiecare contract incheiat sa transmiteti o solicitare distincta, in care sa mentionati numele, CNP-ul si numarul contractului de economisire-creditare.

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

23 Ianuarie 2013

o mare teapa ,nu ti se prezinta toate comisioanele si conditiile de retragere a sumelor depuse

radunel pantus (Braila, Braila)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

BCR Banca pentru Locuinte presteaza, pentru clientii sai, servicii financiar-bancare in baza contractelor de economisire-creditare incheiate la distanta (prin corespondenta). Aceasta presupune o cerere scrisa a clientului, urmata de acceptare din partea bancii. Contractul de economisire-creditare se considera incheiat in momentul in care clientul a acceptat oferta generala a bancii si a semnat cererea pentru incheierea contractului de economisire-creditare. La semnarea cererii, in cadrul careia sunt mentionate distinct si comisioanele aferente, clientul primeste si Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale bancii care fac parte integranta din contractul de economisire-creditare si reglementeaza relatia contractuala intre client si banca. Acceptarea cererii de catre banca, respectiv deschiderea contractului se comunica in scris clientului prin scrisoarea de acceptare transmisa de banca pe adresa de domiciliu. In cadrul scrisorii de acceptare, sunt reamintite clientului toate datele contractului incheiat. Astfel cum am mentionat in cadrul acestei sectiuni si altor clienti ai bancii noastre, in cadrul termenului legal de 14 zile de la semnarea cererii de incheiere a contractului de economisire-creditare, clientul – personal, ori prin imputernicit cu procura speciala, poate reveni (in scris) asupra cererii sale inca din faza precontractuala, dupa semnarea cererii si inainte ca aceasta sa ajunga la sediul central BCR BpL sa fie aprobata (in acest caz vorbim de o anulare a cererii si restituire integrala a sumei depuse in contul colector). De asemenea, posibilitatea de anulare exista pentru client, fara niciun cost aditional, chiar in faza contractuala, imediat dupa receptionarea prin posta a scrisorii de acceptare a contractului (in acest caz vorbim de o anulare a contractului, fara costuri / cheltuieli suplimentare suportate de catre clientul in cauza). Pentru a va putea raspunde punctual, va rugam sa ne transmiteti solicitarile dumneavoastra si datele personale fie prin fax, fie prin posta.

Inapoi sus