top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse Banca Transilvania

Probleme diverse Banca Transilvania

Scor: 2 | 13 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    E Celisabeta cosma
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    o experienta foarte neplacuta, abia aste

    O experienta foarte neplacuta, abia astept sa fac transferul la alta banca. De 4 zile sun sa vorbesc cu cineva sa- mi deblocheze conturile pentru 63 lei cu poprire de la ANAF pe care am achitat o.La data achitarii am primit raspuns ca contul este deblocat automat. Urmez instructiunile bancii dar nimic , tot felu de roboti care ma invarte in acelasi loc si nu am acces la bani. Din toate accestea m am ales cu un opuseu de tensiune.Multumesc banca Transilvasnia!Va bateti joc de clienți

    18-09-2023

    D DDenis Denis
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Mi-am inchis contul la banca transilvani

    Mi-am inchis contul la banca transilvania acum 3 saptamani. Astazi primesc mesaj ca ma asteapta un card BT VISA la sucursala. Va dati seama ce incompetenti sunt, daca , eu cu cont care se presupune ca e inchis, primesc mesaj ca mi-a ajuns cardul de la banca la care mi-am inchis contul. Mergeti la oricare alta banca decat asta. Sunteti mai avantajati si cu un cămătar local decat Banca Transilvania. Edit: Greseala de punctuatie.

    22-09-2022

    V GValeriu Ghimpu
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Timp foarte mare de a?te

    Timp foarte mare de a?teptare. Chiar dac? timpul estimat maxim este 3 min, 5 min, a?teptarea dureaz? de 3-4 ori mai mult. Va vom prelua în cel mai scurt timp posibil. Cel mai scurt? În ce secol? De?i le-am f?cut sesiz?ri sa angajeze cât mai multe persoane pe call center si mai multe linii telefonice, pu?in le pasa. Este bataie de joc ceea ce fac! De?i m-au asigurat prin r?spuns la sesiz?ri ca vor remedia situa?ia, ei nu au f?cut nimic in aceast? direc?ie. Po?i sa ai orice problema, la orice departament. Trebuie sa a?tep?i! Sa a?tep?i peste m?sur? pana când un consultant va fi disponibil sa te preia. De ce nu angajeaz? personal masiv? Geme ?ara de ?omeri mul?i tineri nu au de munca. Sa angajeze masiv personal la call center si sa deschid? cât mai multe linii telefonice. Orice institu?ie care se respecta ?i î?i respecta clien?ii ar trebui sa lase maxim 1 - 2 minute timp de a?teptare. Nu mai mult! Dar ?efilor B?ncii Transilvania nu le pasa. Dac? vor sa î?i deterioreze imaginea este problema lor ?i nu a noastr?. Sunt atâtea alte b?nci unde putem merge, dac? Banca Transilvania nu î?i rezolva problemele.

    18-06-2019

    M DMihaela Iuliana Dragu
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Buna ziua! Vreau sa f

    Buna ziua! Vreau sa fac aceasta recenzie special pentru sucursala BT ?oseaua Alexandriei nr. 16, sector 5, Bucuresti. Mi-e groaza cand trebuie sa ajung la aceasta banca...se sta cu orele.... ziua sigur este pierduta... pleci si cu nervi, angajati NOI sunt total nepregatiti, comportament groaznic, parca ar lucra impotriva bancii.

    02-05-2019

    D ADinca Adrian
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Am avut o experienta de

    Am avut o experienta de cosmar la Banca transilvania, incompetenta si neatentia au fost de vina,Am vandut o casa si banii nu nu erau in contul meu de 5 zile.Am depistat ca cei de la banca facuse o greseala de nume,eu asteptam mult si bine ca banii nu intrau...stres ,timp pierdut.....problema sa rezolvat si am cerut ca banii sa fie transferati la urgenta bine inteles ca tot eu am platit in regim de urgenta dupa ce am stat in stres ..... pe banci nu le trage nimeni la raspundere ca doar ele tin guvernanti in concedi in strainatate...

    19-06-2018

    A AAnca Anghel
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Din pacate pentru banca

    Din pacate pentru banca Transilvania - serviciile de relatii cu clientii si cele de back office - mai au mult pana sa ajunga la standardele europene. Se da situatia unui IMM care isi plateste taxele la timp dar care, in luna decembrie, intarzie cu 2 zile plata acestora catre statul roman. Plata se efectueaza pe 13 dec - din contul detinut de IMM la Banca Transilvania - ANAF trimite poprire catre Banca Transilvania dar isi da seama ca plata a fost efectuata si trimite pe 18 dec cerere de ridicare a popririi catre aceeasi Banca Transilvania. Angajatii zelosi ai bancii - aplica poprirea pe conturi, imediat ce primesc de la ANAF info de setare a popririi - dar din data de 18 dec NU mai iau nici un fel de actiune, nimic. Dupa multe apeluri la call center (cu timp mediu de astepare 20 min) - tot atatea promisiuni nerespectate a agentilor "ca verificam si revenim in 10 min" - vizite in agentii - unde suntem intampinati de neputinta angajatilor din agentie de a debloca cumva situatia "stiti, numai Clujul va poate ajuta" iar Clujul... se pare ca a luat vacanta din 18 dec; nu pare ca se mai lucreaza...sau daca se lucreaza, nu au suficienti angajati sa faca acest lucru....Alte apeluri in call center - in care sunt rugati sa faca o data verificarile in cauza: se vede data platii si suma platita din contul IMM_ului catre statul roman, se vede scrisoarea de ridicare a popririii de la ANAF, toate astea se vad dar...stati un pic sa mai verificam...10 min. Din 18 dec - se tot verifica si para verifica. Ne intrebam - oare la ING la fel sunt tratate IMM-urile cu astfel de situatii? Nu stim inca dar cred ca vrem sa aflam. Pana atunci insa - mai avem de asteptat - inca 10 minute ardelenesti.....

    27-12-2017

    I NIoana Neuman
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Am fost sa pun o intreba

    Am fost sa pun o intrebare,destul de simpla,iar angajatele Bancii Transilvania sediul din Pantelimon,au ras toate in cor ,nu se poate sa va tratati asa clientii.fara educatie.Asa ceva nu am intalnit nicAieri in lumea asta.Dezamagire totala,sa pui o intrebare si sa fii umilit!

    17-03-2016

    C MCristina Molnar
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Buna ziua, Am dorit

    Buna ziua, Am dorit sa achit o instiintare de plata la BT. Experienta extrem de neplacuta a fost ca: d-na de la casierie mi-a zis ca la dansa nu se mai poate achita ,desi d-na statea doar, iar la "Facturel" era coada.

    24-11-2015

    L ELUMINITA ENACHE
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Ma numesc Enache Luminit

    Ma numesc Enache Luminita si colaborez cu Banca Transilvania - sucursala Bucur Obor - din 2008 - numai si numai cu aceasta banca in care am avut incredere din primul moment al deschiderii activitati noastre de restaurant in principal datorita doamnei director Marzavan care este o doamna. De-a lungul celor 5 ani s-au derulat sume de investitie mari prin creditari asociati dar si din activitatea curenta a firmei - cred ca peste 300.000 euro. Anul acesta , ca toata lumea nu am reusit sa economism peste iarna ca de obicei si datorita unor investii care au trebuit facute si care ne erau vitale desfasurarii activitatii curente . eeee .. aici incepe circul ..dna Director imi spune ceva intai de o linie de credit apoi de un credit de investitii si mi-l recomanda pe Dl Alexandru Gogan sef serviciu creditare. De la inceput conversatia a fost greoaie pt ca am adus actele si primul lucru a fost : aaaa.. la bilantul pe iunie sunteti pe minus .. pai da , noi, ca venim dupa o investie si costul cu amortizarea este mare lunar ... imi tot zicea de o pensiune ... stati putin ca noi nu suntem pensiune - pt ca nu a avut curiozitatea profesionala sa intre pe site-ul locatiei sa vada de ce este vorba ... .. ma face " liber profesionista " , imi spune noi restaurantele mai lucram ..asa si asa precum unchiul lui care are nu stiu ce pensiune pe unde .... PAI TU OM DE BANCA ASA VORBESTI CU CLIENTUL .... care chiar daca ar fi asa porst cum crezi tu ca este, de la tara, iti aduce comisione ... IA GANDITI-VA NUMAI CONTUL DE EURO : 15 EURO COMISION DE ADMINSTRARE + 12 EURO PE AN ALTE TAXE = 27 EURO * 1000 CLIENTI SA ZIC = 27.000 EURO - E P SUMA FRUMUSICA ... parca nu ar trebuie totusi sa ne luati peste picior pt ca in conditiile in care creditarea merge greoi comisioanele sunt fff imp chiar si pt unii ca dl Gogan care isi incaseaza salariul ... Eu stiu de la restaurant ca cel mai imp e clientul si el trebuie pastrat ... In fine imi cere acordul pt consultarea centralei de risc - ii zic ca am avut intarzieri ca nu am nimic de ascuns si ca am facut restructurare pe firma asta asa mica si neinsemnta cum zice dansul .. si iaca-te raspuns inteligent de sef de credite : 1 . nu se poate ca avem intarzieri la alt credit la alta banca - ok , dar le-am platit pt activitatea e sinusoidala mica iarna si mare vara... 2. ca FIRMA ARE DATORII LA ASOCIATI - si vezi doamne ca oricand pot baga vaca pe care o mult in insolventa... DE CE AS FACE ASTA DACA AICI TRAIESC ???? INCA O DATA DACA CINEVA DE LA BANCA TRANSILVANIA CITESTE BALIVERNELE MELE : ASA VA INSTRUITI OAMENII SA VORBEASCA CU CLIENTII . STITI CA TONUL FACE MUZICA .. SI DACA SE PURTA FINUT , ERA OK , INTELEGEAM , NU AJUNGEAM SA SCRIU AICI ... SI SA MA GANDESC F SERIOS , CA ASA MICA SI DA K .. CUM E FIRMA NOASTRA POATE ALTA BANCA - APRECIAZA BANUTII SI COMISIOANELE NOASTRE. DAR DACA INCA 100 OAMENI SCRIU DESPRE SERVICIILE BT ASA SI PLEACA ATUNCI POATE SA DOARA CUMVA ... problema nu e ca nu se acorda credite ca ce nu te omoara te intareste si intr-un fel sau altul o inghitim .... dar cum se vorbeste cu oamenii , asta , da ... cu aer de sus - stiti ce vreau sa spun ... MA INTREB RETORIC ... DOAR

    15-10-2013

    D Ndobrin niculae
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Sant un client fidel al

    Sant un client fidel al serviciilor bancare ale BT dar... pe 27-08-2012 ora 9.30 prezentandu-ma la unitatea din Soveja, Constanta pentru derularea unei tranzactii cu Western Union sant intervievat de operatoarea de serviciu Daniela Dumitru. La intrebarea daca se poate elibera suma de 300$ mi sa raspuns ca nu poate intra in sistem la acea ora ca bani exista avand confirmarea de la casiera dar sa revin peste 30 min. Revenind imi trasmite ca suma solicitata nu mai exista efectuandu-se alte tranzactii. Pentru inbunatatirea seviciilor dvs si respectul pentru clienti vin cu rugamintea respectuasa ca asemenea lucruri neplacute sa fie indepartate iar angajatii unitati dvs sa dea dovada de profesinalism. Cu respect

    27-08-2012

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie