Opinii clienti Banca Transilvania

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Probleme diverse

05 Noiembrie 2009

Domnule Thobescu, In primul rand va multumim pentru feed-back, este foarte util pentru noi sa pastram legatura cu clientii nostri. Ne cerem scuze, desigur, pentru inconvenientul creat si ne vom stradui ca pe viitor sa nu se repete. Totodata, dorim sa va anuntam ca Sucursala Militari se va muta intr-o noua locatie, incepand cu 1 Ianuarie 2010, vis-à-vis de actualul sediu (in locul fostei reprezentante Toyota). Speram ca veti reveni in noua locatie si ca vom primi parerea dvs. Cu stima, Cristina Ionita Director Sucursala Militari

Cristina Ionita (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Probleme diverse

30 Octombrie 2009

La sucursala Lujerului intrarea in banca e complet blocata de auto angajati. Intr-o zi in care ploua am alunecat de pe scara sub masina BT. Au mai avut accidente in sediul bancii, nu aici, dar dovedeste lipsa de interes fata de sanatatea si securitatea clientilor. Nu inteleg de ce managementul de varf de la BT este atat de indiferent fata de modul in care clientii pot intra in banca. Probabil ca la salariile lor ii doare undeva de clienti.

lt. col. Theodor Thobescu (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Cont curent

06 Septembrie 2009

Lumea de la sucursala Doamnei e foarte draguþã ºi rãbdãtoare, doar ca asta duce la timpi de aºteptare mari câteodatã. Îmi place cã rãspund chiar la solicitãri mai ciudate fãrã comentarii. Nu acelaºi lucru e valabil peste tot, dar una peste alta pot spune cã sunt mulþumit. Comisioanele sunt printre cele mai mici din sistem, iar dobânzile la majoritatea serviciilor sunt în prima jumãtate. Un alt lucru care ar trebui sã fie normal, dar meritã menþionat în România, este cã poþi face orice operaþiune la orice sucursalã, nu ca la alte bãnci unde te trimit la sucursala de origine. Un punct negativ este cã serviciul de Internet Banking funcþioneazã doar pe Internet Explorer. Acest lucru este neplãcut pentru persoanele tehnice, care folosesc Linux sau Firefox. Le-am dat doar 4 pentru \"transparenþa costurilor\" pentru cã a trebuit sã mã duc la bancã pentru a obþine lista comisioanelor pentru Internet Banking.

Andrei Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Cont de economii

01 Septembrie 2009

De mentionat solicitabilitatea angajatilor galateni; un fapt uluitor: am fost servit cu 5 minute inainte de inchidere...

Alt aspect pozitiv: atasat contului de economii am avut un card; nefolosindu-l timp de un an, ei l-au anulat de la sine (astfel am scapat de comisionul de administrare)

Ionel Andreescu (Galati, Galati)

Banca Transilvania - Card de debit

17 August 2009

Am fost pe la ei sa imi deschid un cont si cu un card EURO<26. Spre deosebire de alte banci, chiar am dat de oameni amabili, care m-au ajutat. Mi-am facut si cont de Internet Banking, si Mastercard valabil pe internet. Intr-adevar m-a deranjat faptul ca ei considera Paypal ca fiind un site \"nesigur\" si ca a trebuit sa merg pe la ei sa mai trag cu subsemnatul pe inca o hartie ca sa il folosesc, dar odata terminata treaba, a mers brici. Despre Internet Banking, e ca si la alte banci. Certificate care trebuiesc instalate manual, etc. Acum astept sa primesc dolari din strainatate si sunt chiar curios cum va decurge toata transformarea in lei, si cat vor fi comisioanele. In general, dupa ce am colaborat cu BRD si Banc Post, pot sa spun ca cei de la Banca Transilvania au cele mai mici comisioane, cei mai seriosi si amabili angajati, si ofera cea mai larga gama de posibilitati in ceea ce priveste Internetul

Octavian Popoviciu (Cluj-Napoca, Cluj)

Banca Transilvania - Cont curent

31 Iulie 2009

1. Au incercat sa imi dea un card cu comision mare la retragere numerar. 2. Cand mi-am ales in final tipul de card, am bifat optiunea \"leaga cardul de contul curent\", cei de la banca au vazut asta, dar nu m-au avertizat ca nu se poate lega de contul curent. M-au sunat insa peste cateva ore si mi-au comunicat acest lucru. 3. Atentie! Nu stiu cum se procedeaza la alte banci, insa mi s-a parut nelalocul lui faptul ca exista un formular special pentru plafonul de garantare - cred ca garantarea unei anumite sume din cea depusa (pana la 10.000 de euro, sau cat s-o mai fi facut) ar trebui sa se aplice implicit, si nu doar daca optezi tu pentru asta. Ce te faci daca nu ai habar de asta si nu bifezi optiunea? Ei vin si iti spun \"Desi legea prevede garantarea bla bla, dvs. nu ati ales aceasta optiune, deci nu beneficiati de garantare\". Per ansamblu, intreaga experienta mi s-a parut aiurea. Ca si cum stai la discutii, civilizat, cu cineva care vrea sa iti fure din geanta cu prima ocazie. Dubios rau.

ionescu cineva (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus