Opinii clienti Banca Transilvania

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Depozit la termen

22 Decembrie 2010

Pentru produsul: depozit clasic de o luna in valoare de 2.500 lei, cu capitalizare, incheiat la data de 13 octombrie 2010 intre subsemnata si Banca Transilvania cu data scadentei la 13 noiembrie 2010, avand un procent de dobanda de 6.50%, iar bonificatia bruta la scadenta de 13.99 lei. Problema este: Dupa 2 luni de la data constituirii depozitului, adica pe data de 13 decembrie 2010 (data scadenta) m-am prezentat la banca in vederea lichidarii depozitului la termen. Surpriza neplacuta a fost sa primesc din partea functionarului bancar pe nume CATALINA GOIA o solicitare de desfiintare inainte de data scadenta a depozitului (depozitul fiind la data scadenta) avand suma de: 2523,18 lei dintre care comisionul de ridicare fiind de 10,05 lei, asadar primesc inapoi de la banca doar suma de 13 lei ca si dobanda a soldului. Avand in vedere faptul ca banii depusi in depozit constituie o afacere destul de profitabila la care banca are un profit de aproape 90% atunci cand imprumuta un client, iar deponentului nu ii ofera cam nimic, ma simt nedreptatita si inselata de catre aceasta banca. Pentru aceste considerente solicit un raspuns autorizat din partea unui functionar bancar care poate duce la elucidarea acestei nereguli, care in opinia mea este considerata ca o inselaciune cu prejudicii. SA LE FIE RUSINE, mai ales pentru faptul ca atunci cand am cerut explicatii, functionara bancii impreuna cu alta functionara (care nu s-a recomandat, probabil era sefa de agentie) incerca sa ma minta cu nerusinare ca depozitul este lichidat inainte de data scadenta.

Mariana Nedelcu (, )

Banca Transilvania - Probleme diverse

02 Decembrie 2010

Apropo de reclame. Zanul camatar care e o reclama reusita, insa daca o sa aveti de a face vreodata cu BT, o sa vedeti adevarata fata a oamenilor intreprinzatori: ceafa groasa a actorului din reclama o sa vi se para potrivita. Legat de transparenta, da ei sunt foarte transparenti doar daca e in favoarea lor. Lasand la o parte ca acum facem eforturi pentru a ne uni si a-i da in judecata, lasand la o parte faptul ca au dobanzi prea mari, duceti-va in sucursale (oricare din tara) si o sa vedeti calitatea slaba a personalului. Sunt oameni calzi, primitori, asta pana le ceri ceva concret, iar cand discuti cu actele in fata o sa primiti raspunsuri de genul: nu putem face asa ceva, asta nu tine de autoritatea noastra trebuie sa cerem de la Cluj acordul, nu va putem pune la dispozitia dumneavoastra aceste date, dar de ce va trebuie acest lucru. Nu imi amintesc vreodata in toate discutiile cu BT ca ei sa sa iti poata da ceva in afara de notificari din alea cu accept tacit. De multe ori am fost la un pas sa spun iata ca acum sunt de acord sa discute cu mine - ma chemau acolo la discutii si cand plecam pe usa plecam nervos, fara niciun rezultat. Cea mai comica teapa ca sa ii spun asa a fost cand am negociat cu ei o scadere de dobanda de 1,5% si cand m-am dus la ei sa o semnez mi-au zis ca nu mai sunt de acord cu ceea ce mi-au propus :). Legat de personal, din punct de vedere profesionist, cred ca daca au 10% oameni care stiu meserie e bine, restul pe langa faptul ca nu experienta de lucru cu clientii nici macar nu stiu sa te minta pentru ca clientii cunosc mai bine sistemul bancar decat o stiu ei (nu stiu de unde isi racoleaza oamenii, sunt doar niste tipe prezentabile pe acolo care rad tamp cand le pui o problema reala in fata).

Decuseara Sorin (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Credit nevoi personale

30 Noiembrie 2010

Sotul meu a accesat in august 2006 un credit de nevoi personale, la acel moment era angajat la firma parintilor lui iar creditul urma a fi folosit pentru acoperirea unei alte datorii. In aprilie 2007 ne casatorim iar pana la acel moment firma parintilor intra in faliment si cartea de munca ii este inchisa intrand in imposibilitate de plata. Din 2007 pana in aprilie 2008 cand se naste primul copil nu are nici un loc de munca. Ironia sortii, la institutia unde lucreaza de la acea data (Directia de Asistenta Sociala Buzau) cardul de salarii se face in principiu la BT. Venind acasa si intrebandu-ma ce ne facem ii explic ca asta este - creditul trebuie platit si probabil ca se va gasi o solutie pe cale amiabila cu banca (eu sunt economista iar el psiholog, tocmai de aceea eu sunt cea care a tot scormonit si care nu se multumeste cu asta este, facem ca banca). Zis si facut-face cardul acolo. Observam ca salariul nu poate sa si-i scoata de pe card, acesta fiindu-i oprit integral in primele 5 luni. Incep sa ma interesez ce legi ne apara drepturile pentru ca era imposibil sa ne ia tot salariul. Mutam cardul de credit la alta banca si totodata facem reclamatie la OPC. Ca urmare a acestei reclamatii in februarie 2009 primeste la serviciu o instiintare de poprire pe salariu. Din acel moment pana in prezent i se opreste din salariu. Am spus Ok, dar aveam nevoie sa mutam contul de acolo (Focsani) unde a fost facut in orasul unde locuim pentru a gestiona mai bine situatia si a sti cum stam cu datoria, insa desi am facut demersuri atat telefonice cat si in scris in acest sens banca nu a raspuns. NU ne-au furnizat decat abia in 2010 in martie extrasul de cont (atat in contract cat si in lege spune ca erau obligati sa il furnizeze lunar). Problema s-a complicat odata cu obtinerea extrasului pentru ca in el la data de10.03.201 scrie "BLOCARE SUMA POPRITA" si in data de 19.03.2010 scrie "DEBLOCARE SUMA GROUPAMA", si cu toate acestea banii sunt virati de cei de a serviciu in contul executorului bancar care este trecut in poprire. Solicitam in scris lamuriri, nu ni se raspunde. Solicit in scris lamuriri la Groupama. De acolo mi se da raspuns pe mail atat in aprilie cat si in septembrie ca da, in conturile Groupama au intrat in martie si aprilie bani, insa dintr-o greseala ce a fost remediata. Catre Groupama nu avem nici o datorie. Atunci facem iar adresa scrisa catre OPC Vrancea (in septembrie). Desi au toate adresele trimise de noi catre BT si chiar si raspunsul de la Groupama, au dat in scris ca datoria este la Groupama si din acest considerent nu putem nici sa mutam contul si nici sa ni se furnizeze extras cont. In plus se scrie in raspuns ca suntem indrumati sa mergem la banca sa vorbim cu executorul bancar; cei de la BT Cluj au spus clar ca nu au acolo executor bancar. Revenind telefonic la Groupama sa cer lamuriri mi se spune foarte politicos: "Doamna credeti ca daca as avea un client ca dumneavostra sa ma roage sa ii iau banii as mai ezita?! NU aveti nicio datorie la noi, vorbiti la banca." Am inceput sa ma nedumeresc si mai mult si sa vreau si mai mult sa vad de ce banii sunt virati tot conform popririi in contul executorului bancar, desi datoria din ceea ce spune OPC si conform extras cont este la Groupama si mai ales de ce banca refuza orice lamurire a situatiei. Ma gandesc apoi ca poate poprirea nu este legala si am descoperit dand telefon la o cunostinta din tribunal ca in arhiva judecatoriei pe numele sotului nu exista nici o autentificare a vreunei popririi nici un alt act. Am trimis de asemenea acum 2 saptamani cerere la CRB si ni se da scris ca acest credit apare la ei cu o intarziere de peste 90 zile suma restanta ridicandu-se la 1537 ron. Din cate am citit pentru ca pe numele lui este o poprire ar trebuit sa fie trecut la "credit scos in afara bilantului". De ce am trimis cerere catre CRB din cadrul BNR? Pentru ca in ianuarie am reusit sa imi fac card de cumparaturi la o alta banca, doamna de la banca garantandu-mi ca pe numele sotului nu exista nici o datorie, iar in septembrie aceeasi doamna la care am mers sa cer o refinantare sa terminam odata povestea imi spune ca le pare rau dar nu se mai poate deoarece el figureaza in baza lor de data cu intarziere peste 180 si nici eu nici el nu putem obtine nci un fel de credit- si eu si ea ne-am uitat mirate una la alta si am plecat. Va scriu dvs ptr a primi lamuriri deoarece avem doi copii in intretinere si pentru ca am constat in afara de aceste probleme si alte nereguli in contract. As vrea sa ii pot da in judecata insa nu pot, in primul rand din cauza faptului ca nu ne permitem sa cheltuim banii cu transportul si nici cu statul pe la usile tribunalului, si in al doilea rand pentru ca am inteles ca Directorul de la Sucursala Focsani, desi are dosar penal este inca Director si sincer mi-e teama de mai rau, desi acest mai rau nu stiu ce poate insemna.

ELENA LIVIA CERNEA (Buzau, Buzau)

Banca Transilvania - Credit nevoi personale

17 Iulie 2010

Am contactat un credit de nevoi personale la data de 01.10.2008, ocazie cu care am achizitionat bunuri electronice. In urma cu o saptamana sunt anuntat telefonic prin SMS ca datorita CRESTERII VALORII TVA MI SE MARESTE RATA!!!!!!!!!! Pai oameni buni la data achizitiei bunurilor TVA-ul avea o valoare de 19 %, iar acum are 24 %!! Pai daca eu stiam ca va fi 24% atunci nu mai contactam imprumutul pentru ca e clar ca-mi depaseam bugetul! Dupa parerea mea aceasta este o infractiune de inselaciune deoarece eu daca stiam finalitatea nu mai incheiam contractul!!! Deci voi depune plangere penala la Parchet!!!!

ALEXANDRU ERDEI (Targu Secuiesc, Covasna)

Banca Transilvania - Credit nevoi personale cu ipoteca

14 Iulie 2010

In septembrie 2007 am luat un credit de nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania. Atunci am semnat contractul, dar nu l-am citit si nici nu l-am primit deoarece nu erau gata anexele. Am primit un exemplar abia anul trecut, la cerere expresa. Dupa ce am citit Contractul de credit am ramas infricosata de continutul Termenilor si conditiilor creditului. In Contract scrie ca dobanda creditului este de 10.00% /an si este indexabila. In Graficul de rambursare din 26.09.2008 procentul de dobanda este de 11,5%, iar peste 1 luna, in 28.10.2008, dobanda creste la 12,5%. Din Graficul de rambursare din 28.02.2010, descopar ca dobanda este de 13,5%. Cert este ca in luna iulie 2010 am platit Bancii Tramsilvania 920,17 lei, din care: rata credit = 203.52 lei si 717.19 lei dobanda. Consider ca aceasta Banca exploateaza si jecmaneste clientii in mod diabolic. Acest lucru rezulta din Contractul de credit, care da drepturi doar Bancii. Astfel, aceasta poate mari dobanzile din propie initiativa, poate mari si adauga comisioane si taxe, poate declara scadenta anticipata, poate sa mareasca garantiile si costurile, etc "fara a fi nevoie de autorizare din partea Clientului". In mod inuman BT, determina clientii sa-i mareasca profiturile. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac si cum sa ma salvez din "ghearele" acestui "devorator" financiar!

mariana Ivan (Alba Iulia, Alba)

Banca Transilvania - Credit nevoi personale cu ipoteca

25 Iunie 2010

In saptamana dinaintea intrarii in vigoare a OUG 50 aveau alte comisioane la creditul de nevoi personale cu ipoteca, ulterior transformand comisionul de acordare 2 % si cel de risc 0,5 % in comision de analiza dosar 2,5 % !!! Asa orice lege in Romania este eludata cu gratie !

claudio costache (Buzau, Buzau)

Inapoi sus