Opinii clienti Banca Transilvania

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Probleme diverse

27 August 2012

Sant un client fidel al serviciilor bancare ale BT dar... pe 27-08-2012 ora 9.30 prezentandu-ma la unitatea din Soveja, Constanta pentru derularea unei tranzactii cu Western Union sant intervievat de operatoarea de serviciu Daniela Dumitru. La intrebarea daca se poate elibera suma de 300$ mi sa raspuns ca nu poate intra in sistem la acea ora ca bani exista avand confirmarea de la casiera dar sa revin peste 30 min. Revenind imi trasmite ca suma solicitata nu mai exista efectuandu-se alte tranzactii. Pentru inbunatatirea seviciilor dvs si respectul pentru clienti vin cu rugamintea respectuasa ca asemenea lucruri neplacute sa fie indepartate iar angajatii unitati dvs sa dea dovada de profesinalism. Cu respect

dobrin niculae (Constanta, Constanta)

Banca Transilvania - Cont de economii

02 August 2012

O experienta buna insa as fi mult mai interesat daca si-ar diversifica paleta optiunilor de economisire a banilor.

crisan samuel (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Card de debit

24 Iulie 2012

Relatie foarte buna atat cu directorul agentiei, cat si cu functionarii

emil pop-cozac (Jibou, Salaj)

Banca Transilvania - Credit nevoi personale

18 Iulie 2012

IN GENERAL AM FOST EXTREM DE MULTUMIT DE ACESTIA,SUNT PROFESIONISTI.

MARIUS FRANCU (Pitesti, Arges)

Banca Transilvania - Card de credit

20 Martie 2012

Este pentru a patra oara cind nu primesc extrasul de cont on-line si de fiecare data mi s-a promis remedierea greselii.Acum s-a repetat problema si se pare ca si aceasta banca a inceput sa aiba angajati slab pregatiti sau ineficienti, ca si cei de la BCR. Totul se petrece la Banca Transilvania Galati.

Gabriel Onaca (Galati, Galati)

Banca Transilvania - Cont curent

26 Ianuarie 2012

Lucrez cu BTRL, din Curtea de Arges, de mai multi ani, si sunt foarte multumita de toate serviciile, in special de cele ale personalului de aici.Sunt foarte atenti, operativi, amabili si rabdatori sa explice cat mai bine si pe intelesul tuturor, tot ce are nevoie clientul. Nu acelasi lucru pot spune despre CEC, unde se sta cu orele pentru a face o operatiune... Felicitari BTRL Curtea de Arges!

Maria Catrinescu (Curtea de Arges, Arges)

Inapoi sus