Vocea clientului Banca Romaneasca - Prima casa

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Romaneasca - Prima casa

24 Septembrie 2013

Am depus dosarul pentru un credit Prima Casa acum doua saptamani la Banca Romaneasca. Mi s-a spus ca in maxim o saptamana si jumatate o sa mi se dea un raspuns in cea ce priveste preabrobarea financiara. Astazi, 24.09.2013, dupa doua saptamani mi s-a raspuns, in sfarsit: RESPINS. De ce? Salariu este ok, sunt angajata la aceiasi companie de cel putin doi ani, credite nu am avut niciodata, datorii nici atat, nici macar vreo factura pe numele meu si nu vreau decat o suma mica pentru o garsoniera. Mi s-a raspuns ca nu mi s-a acordat deoarece nu am o casa, masina ( pai, domnilor, e un credit Prima Casa), credite si pentru ca nu sunt casatorita. Ca sa nu spun ca am fost obligata sa fac si un card la ei, ca este la pachet cu creditul pentru Prima Casa. Concluzionand cele spuse, nu va pierdeti timpul cu aceasta banca!

Florina Stefanoiu (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Romaneasca - Prima casa

29 August 2013

Am incheiat un ante-contract cu proprietarul apartamentului ce vrem sa il achizitionam in data de 18 iunie cu termen maxim de semnare a contractului de 3 luni (18 septembrie). Am considerat ca cele 3 luni sunt acoperitoare. NIMIC mai gresit. Dupa 1 luna jumatate pierduta la CEC ( o banca super birocratica si care a si terminat fondurile EUR intre timp) am hotarat sa nu mai asteptam si sa mutam dosarul la Banca Romaneasca.Am crezut ca l-am prins pe Dumnezeu de picior. Doar cateva acte de adus (comparativ cu CEC), evaluare terminata in cateva zile (comparativ cu 2 saptamani la cec). Totul parea ca merge bine. Deodata....nimic. Niciun semn. Ne lovim de un zid in incercarea de a afla care este statusul dosarului nostru de credit. De la agentie ni se spune ca "daca apar informatii sau daca mai au nevoie de ceva ne anunta". Dosarul in mod normal ar trebui sa se afle la departamentul lor juridic pentru verificare. INSA, tocmai aici unde CEC-ului i-a luat fix 5 zile de analiza, la Banca Romaneasca este o gaura neagra. Au trecut deja 2 saptamani lucratoare + 2 zile si nu avem niciun semn. Daca sunam iarasi la agentia unde am depus dosarul, nu stiu daca rezolvam ceva. Am sunat la serviciul lor de relatii cu clientii si ne-au spus ca nu se ocupa cu asa ceva dar ca iti pot da legatura in agentie. In concluzie, cum poti afla in ce stadiu se afla dosarul tau de credit la Banca Romaneasca??? La cec era de ajuns sa sunam la agentie si ni se raspundea aproape instant. Daca analiza financiara a fost facuta la inceput si s-a trecut repede si cu succes, ce este asa greu in de depasit la analiza juridica? Cum putem face ca lucrurile astea sa se miste natural?

Alexandru Burlan (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Romaneasca - Prima casa

29 August 2013

Dupa o luna de asteptare m-au anuntat ca au expirat adeverintele de salariu. Le-am refacut. Dupa 2 luni m-au anuntat ca a expirat antecontractul pe care il facusem cu dezvoltatorul, expirase termenul de plata al apartamentului si din acel moment trecusem la plata penalizarilor (30 euro pe zi!). Nu-mi vine nici acum sa cred ca am putut fi dus cu vorba 2 luni fara sa rezolv nimic!

Alexandru Dobre (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Romaneasca - Prima casa

13 Aprilie 2010

Buna ziua. Serviciile Bancii Romanesti lasa mult de dorit. Dupa aproape 2 luni de cand am aplicat la ei pentru un credit de Prima Casa, dosarul meu nu a ajuns la Fondul de Garantare. Desi cei de la sucursala sunt draguti cu clientii si esti tentat sa crezi ca asa se vor purta si ceilalti cu tine, pe parcurs ai parte de tot felul de neplaceri. La inceput, pentru ca am o parte din salariu pe DDA, mi s-au cerut o serie de acte suplimentare, inclusiv o adeverinta prin care sa demonstrez veniturile din aceste drepturi pe ultimele 3 luni. Dupa o saptamana, mi s-a cerut sa aduc inca o adeverinta in completarea acesteia cu veniturile din DDA pe tot 2009. Inca o saptamana pierduta pana mi-au reevaluat dosarul. Nu era mai simplu sa imi ceara adeverinta pe tot anul din prima? Bun, dupa asta, am trimis dosarul la evaluare. Toate bune pana la partea finala. Actele pentru Fond au fost trimise in functie de cat de repede le-am obtinut la centrala, in atentia persoanei care se ocupa de dosar. Ultimul plic, trimis vineri prin curierul lor, de fata cu mine, continea extrasul de carte funciara de informare. Dupa 3 zile lucratoare, adica marti, aflu cu stupoare ca dosarul nu poate fi trimis la Fond pentru ca ... s-a ratacit extrasul. Cum ar trebui sa reactionez? In afara de aceste probleme as dori sa reclam si lipsa de comunicare intre centrala si sucursala. Pentru orice informatie legata de dosar cei de la sucursala trebuiau sa trimita nenumarate mailuri si sa dea telefoane, iar timpul de raspuns era uneori chiar si de 24 ore. Dc colaborarea dintre ei ar fi mai buna, probabil ca si noi, clientii, ne-am simti mai in siguranta. Va multumesc pentru timpul acordat si sper ca macar alte persoane sa fie avertizate, de experienta mea, daca se gandesc sa mai faca la ei credit prin Prima casa.

Anca Georgiana Vandici (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus