Vocea clientului Banca Romaneasca - Credit nevoi personale

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale

29 Aprilie 2018

Creditul oferit de Banca Romaneasca este f bun!!!!

Alexandra Androne (Sibiu, Sibiu)

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale

17 Februarie 2017

Te pune pe drumuri degeaba si nu iti acorda nimic.

Cristian Manole (Ploiesti, Prahova)

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale

16 Februarie 2014

Constat cu stupoare ca problema pe care o am eu nu este noua. Se numeste comision de monitorizare credit(in contract) / comision de urmarire(pe graficul de ramburasare). Aceeasi Marie cu alta palarie. Ma intereseaza mai mult cand o sa-i dau in judecata ca are un nume in contract si alt nume in grafic. Ceva gen, platesti pentru asigurare de viata dar primesti asigurare imobil ca oricum ai platit. In ambele variante are aceeasi valoare 0,30% din valoarea imprumutului acordat, platibil lunar. Intrucat am incredere in banci cum am in politicieni, adica ZERO, am decis, dupa 89 de rate platite, sa consult un expert bancar(din alta banca) referitor la aceast comision, si in cazul in care este abuziv(sper sa fie), sa dau in judecata Banca Romaneasca - Piatra Neamt, in vederea recuperarii sumei cumulate, si daca avocatul zice sa poti lua pielea de pe ei, atunci sa plateasca frate, ca prea au facut-o pe nestiutorii. De ce sa ma chinui cu scrisori, sesizari, amenintari? Cel mai simplu este, justitia sa hotarasca. Va tin la curent. In acelasi timp multumesc anticipat celor care au inceput aceste demersuri cu succes si ma informeaza si pe mine.

BOLOHAN Dragos (Piatra Neamt, Neamt)

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale

03 Octombrie 2013

Vreau sa stiu daca eu mai primesc inapoi comisionele percepute de banci din contractele abuzive deoarece eu am achitat tot creditul anul trecut, dar cu ajutorul surorii mele care este medic stomatolog si are 3 cabinete personale astfel nu avem cum sa achit tot creditul. In primul an a fost rata care am convenit cu banca, dar imediat anul urmator s-a dublat rata si tot crestea de la luna la luna cu cativa ron sau zeci de ron. Mai bine de jumatate din salariu dadeam bancii, iar cand am facut creditul dadeam in jur de 30%. Vreau sa stiu daca beneficiez si eu de aceasta noua lege de la 1 octombrie cu clauzele abuzive si mai exact ce trebuie sa fac ca sa imi primesc banii inapoi care i-am platit in plus sub forma de comisioane.

Alexandru Raul Cialma (Arad, Arad)

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale

13 Iulie 2013

In data de 28.08.2007 am facut un imprumut de nevoi personale in valoare de 30000 lei la Banca Romaneasca,sucursala Pantelimon,str Chisinau,nr.4.La discutiile preliminare semnarii contractului am stabilit sa nu mi se puna niciun fel de comision.Mi s-a sus ca am de plata un comision de acordare a creditului in valoare de 90 lei,care in contract apare sub denumirea,comision de monitorizare si se plateste o singura data ,la semnarea contractului sau la ridicarea imprumutului.Mi s-a pus in fata contractul in numar de 9 file,l-am semnat si am plecat. Studiind acasa mai in amanunt contractul am constatat ca acel comision de monitorizare este trecut in contract,0,3000% si se plateste lunar,plus inca un comision de rambursare anticipata in valoare de 4%.Ambele comisioane mi s-a oprit lunar.M-am consolat cu ideea ca am fost pacalit si pentru ca am semnat contractul trebuie sa platesc.Totusi m-am dus la banca si am intrebat-o pe domnisoara care m-a pus sa semnez contractul ce s-a intamplat.Mi s-a spus ca este o greseala si ca intr-adevar nu trebuie sa platesc lunar acel comision de monitorizare,0,3000%(90 lei)si nici cel de 4 % si o sa ia legatura cu sefii pentru indreptarea greselii. Dupa mai multe drumuri facute la banca,fara niciun rezultat,am facut in scris o solicitare prin care am cerut sa se revizuiasca situatia.La o perioada mare de timp am primit un act aditional la contract in care se specifica toate comisioanele pe care le am,acestea fiind de 0%. Am primit de la banca si un telefon prin care ma anuntau acest lucru si cand vrea sa merg la banca pentru restituirea banilor. Spre stupoarea mea am constatat ca intr-adevar acel comision de 4% , de restituire in avans,nu mi s-a mai oprit,iar banii mi s-au returnat prin plata unei rate,dar comisionul de 90 ron mi se opreste in continuare. Explicatia bancii a fost ca acestcomision a fost transformat in comision de administrare,dar in contractul de baza si actul aditional se specifica clar ca acest comision este 0%. Atunci m-am hotarat sa sesizez protectia consumatorului care,in baza contractului incheiat,i-a amendat si le-a pus in vedere sa imi restituie banii.In luna in care s-a facut controlul de catre Protectia Consumatorului,nu mi s-a mai oprit comisionul(vezi desfasuratorul bancii).Din luna urmatoare au inceput sa imi opreasca din nou acest comision. M-am dus la banca sa cer explicatii si mi s-a spus ca este vorba de lingvistica si ca monitorizarea este administrare.Dar in ambele contracte comisionul de administrare este cx stipulat clar,0%. Am facut din nou o solicitare in scris catre banca pentru a revizui situatia,anexand toate documentele.Am primit iarasi un raspuns naucitor prin care mi se spune ca,deoarece nu am avut alt comision,acest comision de monitorizare este transformat in comision de administrare si ca trebuia sa cer eliminarea lui mai demult,fiind singurul comision pe care l-am avut.Daca aveam altul,s-ar fi luat in calcul acel comision,eu avand in contract si comisionul de rambursare de 4%. Constat ca nu s-au deranjat sa citeasca niciun act anexat de mine. Am facut catre Banca Nationala,respectiv domnul Nicolae Cinteza,o sesizare prin care am aratat situatia de fata si am trimis un rand de acte.Raspunsul acestuia a fost ca nu se amesteca in litigiile dintre banca si client. PS:Va rog sa analizati cu atentie acest comision de monitorizare,care nici banca nu stie cereprezinta,in valoare de 0,3000%,adica 90ron,lunar.La o rata lunara de 441,21(insemnand rata+dobanda) se adauga acel comision de 90 ron,adica inca o dobanda lunara de aproximativ 20%.Deci acum am o dobanda anuala intre 8 si 12% si una lunara de 20 %.

Liviu Florescu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Banca Romaneasca

Situatia clientului Bancii Romanesti a fost analizata de departamentele implicate din cadrul bancii noastre. Aspectele reclamate de acesta ne sunt cunoscute si consideram ca au fost clarificate prin raspunsul transmis domnului Liviu Florescu

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale

02 Decembrie 2010

Intrebarea: trebuie sau nu o factura de telefon fix sau mobil, pe langa celelalte facturi de electricitate sau gaze? Cei care cer creditul sunt parintii mei: tata salariat, mama pensionara, din Valcea! 10 raspunsuri: in Timisoara nu, e ok numai cu factura de electricitate. In Valcea, dosarul nu poate fi trimis la Bucuresti fara o factura de abonament. Cel mai absurd lucru posibil, ca dupa ce ca au nevoie de bani si o sa plateasca rata, mai trebuie in vederea creditului, sa-si mai faca si un abonament, ceva in plus de platit... Telefoane la Bucuresti, acolo la fel de multe raspunsuri: ca da, ca nu... Telefonul din seara asta de la o doamna din conducere... cred. Imi spune ca nu e necesar acest abonament si ca o sa se ocupe sa transmita asta doamnelor din Valcea... Ramane de vazut... O BANCA PE CARE NU TE POTI BAZA!

IOANA DRAICULESCU (Timisoara, Timis)

Inapoi sus