Vocea clientului Banca Romaneasca - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Romaneasca - Card de debit

25 Decembrie 2014

Aveam nevoie sa efectuez plati in str?in?tate si foloseam in acest sens de la banca romaneasca cardul visa virtual. L- am folosit aprox. 5 ani când in decembrie 2011 am sunat la call center sa vad ca?i bani sunt in contul aferent cardului. Surpriza! Era o suma infima, având in vedere ca tocmai depusesem bani in cvontul respectiv pt a efectua plati. Dau fuga la banca, cer extras de cont, ma enervez ca nu vad banii, sun la centrala, dau iar fuga la banca sa îmi dea extras cu platile efectuate....sesizez serviciul de fraude din cadrul b?ncii, trimit toate documentele, fac plangere la politie ( a?a cum mi-au cerut de la banca!). De atunci, au trecut 3 ani si banii nu au fost restitui?i. Banca spune ca eu trebuie sa fac dovada ca nu am folosit cardul in strainatate, desi datele au fost folosite in tari diferite, intr-o perioada f scurt? de timp, pt a cump?ra: bilete la film in londra, asigur?ri auto in germania, cosmetice in Fran?a etc...... De la poli?ie, raspunsul a venit in anul 2014 martie in sensul ca nu se poate stabili f?ptuitorul. De la OPC, nu am f?cut dova culpei b?ncii!!!!!!!!, iar de la banca - nu am un document de la politie ca sa dovedesc ca nu am folosit personal datele cardului in alte state!!!!! In 2011, banca nu emitea extrasr de cont lunar, ci numai la cerere, deci nu puteam ?ti ce se întâmpla cu contul. Când am solicitat cardul, nu exista posibilitatea de a fi anun?at prin sms despre tranzactiile efectuate ( au introdus.o ulterior) fara sa ma întrebe daca doresc a?a ceva. Nu li s- ap?rut nici suspect faptul ca se f?ceau tranzac?ii de pe o zi pe alta din tari diferite...... Banii nu i-am recuperat. Iar func?ion?rii b?ncii pe lâng? faptul ca sunt nesim?i?i sunt si destul de neinstrui?i. Cei de la BNR, au trimis un r?spund la o adresa de ale mele cu niste articole de lege. Tuturor, si de la b?nci si de la bnr , le doresc sa primeasc? ceea ce ofer?! Deci, Banca Româneasc? FUGITI!!!!!!!!!!

georgeya zdrea (Galati, Galati)

Banca Romaneasca - Card de debit

06 Octombrie 2011

Catre Doamna Luca Angelica, Stimata Doamna Luca, Referitor la sesizarea dumneavoastra inregistrata pe site-ul www.conso.ro, va comunicam urmatoarele: Banca a luat cunostinta de nemultumirea exprimata de dumneavoastra referitoare Ia atitudinea angajatilor Sucursalei Roman si a dificultatilor intampinate la utilizarea cardului. Va asiguram ca persoanele abilitate sa ia masuri in aceasta privinta au fost informate si vor urmari pemanent imbunatatirea calitatii serviciilor catre clienti. Regretam neplacerile cauzate de aceasta situatie, va multumim pentru opiniile constructive si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte intrebari si sugestii. Cu deosebita consideratie, Dumitru Tica - Director Divizia Retea si Vanzari Retail Sorin Toma - Manager Departament Calitate si Suport

Reprezentantii Bancii Romanesti (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Romaneasca - Card de debit

14 Septembrie 2011

De aproximativ 1 an, este un cosmar sa trec prin Roman sa ridic bani de pe card, pentru ca in majoritatea timpului, bancomatul nu merge. Nu as fi scris, daca problema se remedia. Cand am intrebat pe un angajat care-i problema, acesta mi-a raspuns flegmatic ca bancomatul nu merge din cauza faptului ca bate soarele in el si sa ridic banii de la bancomatul altei banci. Si atunci care este avantajul de a avea un card la aceasta banca!!!! Nu pot omite ca nu am putut s-o contactez pe sefa (coordonator sau director, nu stiu). Statea intr-un birou de sticla) pentru ca era foarte preocupata de a croseta pe sub birou! S-a reprofilat aceasta banca??? Ofera alte servicii si produse ?? Nu este bine sa fii clientul acestei banci! Aici, cel putin la Roman, esti tratat ca intr-un birt!

Luca Angelica (Targu Frumos, Iasi)

Raspunsul Banca Romaneasca

Stimata Doamna Luca, Referitor la sesizarea dumneavoastra inregistrata pe site-ul www.conso.ro, va comunicam urmatoarele: Banca a luat cunostinta de nemultumirea exprimata de dumneavoastra referitoare Ia atitudinea angajatilor Sucursalei Roman si a dificultatilor intampinate la utilizarea cardului. Va asiguram ca persoanele abilitate sa ia masuri in aceasta privinta au fost informate si vor urmari pemanent imbunatatirea calitatii serviciilor catre clienti. Regretam neplacerile cauzate de aceasta situatie, va multumim pentru opiniile constructive si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte intrebari si sugestii. Cu deosebita consideratie, Dumitru Tica - Director Divizia Retea si Vanzari Retail Sorin Toma - Manager Departament Calitate si Suport

Inapoi sus