Opinii clienti Banca Romaneasca

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Romaneasca - Card de debit

06 Octombrie 2011

Catre Doamna Luca Angelica, Stimata Doamna Luca, Referitor la sesizarea dumneavoastra inregistrata pe site-ul www.conso.ro, va comunicam urmatoarele: Banca a luat cunostinta de nemultumirea exprimata de dumneavoastra referitoare Ia atitudinea angajatilor Sucursalei Roman si a dificultatilor intampinate la utilizarea cardului. Va asiguram ca persoanele abilitate sa ia masuri in aceasta privinta au fost informate si vor urmari pemanent imbunatatirea calitatii serviciilor catre clienti. Regretam neplacerile cauzate de aceasta situatie, va multumim pentru opiniile constructive si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte intrebari si sugestii. Cu deosebita consideratie, Dumitru Tica - Director Divizia Retea si Vanzari Retail Sorin Toma - Manager Departament Calitate si Suport

Reprezentantii Bancii Romanesti (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Romaneasca - Card de debit

14 Septembrie 2011

De aproximativ 1 an, este un cosmar sa trec prin Roman sa ridic bani de pe card, pentru ca in majoritatea timpului, bancomatul nu merge. Nu as fi scris, daca problema se remedia. Cand am intrebat pe un angajat care-i problema, acesta mi-a raspuns flegmatic ca bancomatul nu merge din cauza faptului ca bate soarele in el si sa ridic banii de la bancomatul altei banci. Si atunci care este avantajul de a avea un card la aceasta banca!!!! Nu pot omite ca nu am putut s-o contactez pe sefa (coordonator sau director, nu stiu). Statea intr-un birou de sticla) pentru ca era foarte preocupata de a croseta pe sub birou! S-a reprofilat aceasta banca??? Ofera alte servicii si produse ?? Nu este bine sa fii clientul acestei banci! Aici, cel putin la Roman, esti tratat ca intr-un birt!

Luca Angelica (Targu Frumos, Iasi)

Raspunsul Banca Romaneasca

Stimata Doamna Luca, Referitor la sesizarea dumneavoastra inregistrata pe site-ul www.conso.ro, va comunicam urmatoarele: Banca a luat cunostinta de nemultumirea exprimata de dumneavoastra referitoare Ia atitudinea angajatilor Sucursalei Roman si a dificultatilor intampinate la utilizarea cardului. Va asiguram ca persoanele abilitate sa ia masuri in aceasta privinta au fost informate si vor urmari pemanent imbunatatirea calitatii serviciilor catre clienti. Regretam neplacerile cauzate de aceasta situatie, va multumim pentru opiniile constructive si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte intrebari si sugestii. Cu deosebita consideratie, Dumitru Tica - Director Divizia Retea si Vanzari Retail Sorin Toma - Manager Departament Calitate si Suport

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale

02 Decembrie 2010

Intrebarea: trebuie sau nu o factura de telefon fix sau mobil, pe langa celelalte facturi de electricitate sau gaze? Cei care cer creditul sunt parintii mei: tata salariat, mama pensionara, din Valcea! 10 raspunsuri: in Timisoara nu, e ok numai cu factura de electricitate. In Valcea, dosarul nu poate fi trimis la Bucuresti fara o factura de abonament. Cel mai absurd lucru posibil, ca dupa ce ca au nevoie de bani si o sa plateasca rata, mai trebuie in vederea creditului, sa-si mai faca si un abonament, ceva in plus de platit... Telefoane la Bucuresti, acolo la fel de multe raspunsuri: ca da, ca nu... Telefonul din seara asta de la o doamna din conducere... cred. Imi spune ca nu e necesar acest abonament si ca o sa se ocupe sa transmita asta doamnelor din Valcea... Ramane de vazut... O BANCA PE CARE NU TE POTI BAZA!

IOANA DRAICULESCU (Timisoara, Timis)

Banca Romaneasca - Depozit la termen

22 Noiembrie 2010

Am avut o parere buna despre aceasta banca, mai ales in privinta relatiei cu clientii ei, dar acum imi dau seama ca e cam la fel ca celelalte. Mare grija la comisionul de retragere cand semnati contractul de depozit. Cu toate cu depozitul a ajuns la scadenta mi-a fost retinut comision de retragere de 0,5% (adica am pierdut si dobanda si ceva din depozit) pentru ca nu am fost atent la ce semnez, iar cei de la banca nu m-au instiintat de prezenta acestui comision (mi s-ar fi parut normal sa-mi zica de acest cost) pe care majoritatea bancilor nu il au la lichidarea depozitului la scadenta.

Razvan mirica (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale cu ipoteca

21 Iulie 2010

Am luat acum 3 ani un credit de nevoie personale cu ipoteca, primul an dobanda fixa. Proasta idee, dupa primul an dobanda a crescut cu mai bine de 80 de euro crescand ulterior nejustificat cu pana peste 150 euro fata de dobanda initiala. Creditul nu are dobanda calculata clar in fct de euribor, asa incat justificarea "din cauza conditiilor de piata" nu prea tine. Ulterior micsorarii EURIBOR a inceput sa scada si rata, insa evident nesemnificativ. Am un credit si la Garanti unde dobanda este clara si rata a scazut simtitor, deci am cu ce sa fac comparatie. Oricum am facut un calcul si la creditul meu rata lunara e cu 100 de euro mai mare fata de creditele care se dau acum la refinantare - deci foarte curand voi face o refinantare. O experienta f neplacuta avuta cu ei: am transferat lei in contul sotului meu, cont de lei, el avand si un cont in euro. Comentariul tranzactiei era de genul "sa-i transform in euro" - nota scrisa oarecum la intamplare, pentru ca nu stiam exact ce urma sa fac cu ei (in mod normal la nici o banca comentariile respective nu sunt luate in considerare). Banca a luat banii din contul in lei al sotului meu si i-a transformat in euro (la un curs neavantajos, cursul lor), punandu-i in contul in euro. In zillele urmatoare euro s-a ieftinit f mult si banca a refuzat sa-mi tranfere banii la loc in lei la suma initiala si nici nu ne-a oferit nici un fel de scuze, pana am facut plangere la OPC. Dar pana la raspunsul OPC, am avut nevoie de bani si am scos acei euro... Am mai avut si alte neplaceri cu ei, la alte transferuri in bani, mai bine ocoliti banca asta, fac lucrurile complet nestandard fata de alte banci si am simtit in permanenta pericolul de abuzuri din partea lor. De abia astept sa termin complet relatia cu ei.

Badea Ana (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Romaneasca - Prima casa

13 Aprilie 2010

Buna ziua. Serviciile Bancii Romanesti lasa mult de dorit. Dupa aproape 2 luni de cand am aplicat la ei pentru un credit de Prima Casa, dosarul meu nu a ajuns la Fondul de Garantare. Desi cei de la sucursala sunt draguti cu clientii si esti tentat sa crezi ca asa se vor purta si ceilalti cu tine, pe parcurs ai parte de tot felul de neplaceri. La inceput, pentru ca am o parte din salariu pe DDA, mi s-au cerut o serie de acte suplimentare, inclusiv o adeverinta prin care sa demonstrez veniturile din aceste drepturi pe ultimele 3 luni. Dupa o saptamana, mi s-a cerut sa aduc inca o adeverinta in completarea acesteia cu veniturile din DDA pe tot 2009. Inca o saptamana pierduta pana mi-au reevaluat dosarul. Nu era mai simplu sa imi ceara adeverinta pe tot anul din prima? Bun, dupa asta, am trimis dosarul la evaluare. Toate bune pana la partea finala. Actele pentru Fond au fost trimise in functie de cat de repede le-am obtinut la centrala, in atentia persoanei care se ocupa de dosar. Ultimul plic, trimis vineri prin curierul lor, de fata cu mine, continea extrasul de carte funciara de informare. Dupa 3 zile lucratoare, adica marti, aflu cu stupoare ca dosarul nu poate fi trimis la Fond pentru ca ... s-a ratacit extrasul. Cum ar trebui sa reactionez? In afara de aceste probleme as dori sa reclam si lipsa de comunicare intre centrala si sucursala. Pentru orice informatie legata de dosar cei de la sucursala trebuiau sa trimita nenumarate mailuri si sa dea telefoane, iar timpul de raspuns era uneori chiar si de 24 ore. Dc colaborarea dintre ei ar fi mai buna, probabil ca si noi, clientii, ne-am simti mai in siguranta. Va multumesc pentru timpul acordat si sper ca macar alte persoane sa fie avertizate, de experienta mea, daca se gandesc sa mai faca la ei credit prin Prima casa.

Anca Georgiana Vandici (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus