Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Banca pentru Locuinte - Prima de la stat

19 Decembrie 2018

Doresc un raspuns clar din partea BCR/BPL daca au fost virate pe catre statul roman primele pentru anii 2014/2015/2016 si 2017. Eu sunt la al 2-lea contract incheiat in 2015. NU am primit nici un desfasurator/ extras de cont cu situatia contului de la semnarea contractului, nici pe email nici postal. De ce BANCA, nu a adus la cunostinta clientului informatii despre situatia creata ? Totusi eu am incheat un contract cu Banca BCR NU cu statul roman deci in concluzie trebuie sa primesc prima de 25% din depunere in fiecare an de la banca urmand ca aceasta sa recupereze banii de la stat. Astept un raspuns !

Dumitru Racoveanu (Iasi, Iasi)

BRD - Credit Prima casa

20 Noiembrie 2018

BRD refuza sa efectueze o rambursare anticipata par?iala de 2000 Eur ptr un credit PrimaCasa . Motivul comunicat telefonic: „ Norma interna nu permite, trebuie resetat creditul actual si întocmit un alt contract ptr un alt credit”. Adica un fel de refinan?are interna….cu care nu sunt de acord. Banii i-am depus pe 19.11.18 si „trebuie sa astept 30 zile, deoarece rata scadenta este pe 15 a lunii” ( a motivat banca ). Totodata ptr acesti bani eu platesc dobanda la credit dar ptr ca stau in contul curent eu nu primesc nimic. Daca doresc sa-i retrag, mi se percepe comision de retragere…deci stau cu banii in cont, banca nu imi scade din datorie si eu achit dobanda dar nici nu ma pot folosi de bani….buna treaba, nu ? Mai mult de atat formularul lor de rambursare nu prevede si cea de a 3-a optiune din OUG52 in care poti alege atat diminuarea perioadei de creditare cat si diminuarea ratei lunare. Aceasta banca savarseste voit mai multe abuzuri impotriva clientilor iar autoritatile nu o sanctioneaza.

Focsani Florin (Focsani, Alba)

TBI Credit - Credit nevoi personale

07 Noiembrie 2018

Am avut un împrumut la Onnen care s-a cesionat la cei de la Tbi Credit. În data de 5.10.2018 am achitat suma comunicata de cei de la Onnen ?i mai precis 1322 lei. În urm?toarele zile am vorbit cu cei de la Onnen care mi-au confirmat ca acest credit este închis ?i surpriza la o s?pt?mân? primesc scrisoare acas? ca am de achitat 1550 lei. Ma duc la Tbi credit le explic situa?ia ?i surpriza nu mi se închide ca mai am o restanta de 62 lei. Sunt foarte nemul?umit?, pe lâng? faptul ca stai câte 20 min pana r?spunde cineva la telefon, te mai ?i paseaz? de la unul la altul ?i nu rezolva nimic. Având în vedere ca a trecut o luna iar acest împrumut nu s-a închis eu voi face o reclama?ie ?i voi începe demersurile pentru dreptate. Sunte?i ni?te ho?i ?i nu mai ?ti?i cum sa va îmbog??i?i de pe clien?i.

Catalina Ipati Constantinescu (Iasi, Iasi)

Banca Transilvania - Cont curent

05 Noiembrie 2018

Experienta placuta, personalul foarte bine instruit , amabil , ofera suport in solutionarea oricarei probleme. Recomand cu drag.

Maria Rujoiu (Campina, Prahova)

Credit Europe Bank - Card de credit

05 Noiembrie 2018

In primavara am vrut sa inchid cardul de credit Optimo, am platit integral suma de extras, mi s-a spus ca nu se poate inchide deoarece am buletinul expirat. Banii au fost luati, desi aveam buletinul expirat, dar mi s-a spus ca acest card nu ar trebui sa genereze costuri suplimentare. Bineinteles, luna trecuta cand m-am dus sa inchid cardul definitiv, am mai avut de platit inca vreo 300 lei pt ca in primavara imi alimentase cardul si acesta a generat noi rate. In octombrie am facut cerere de inchidere al cardului si din nou mi s-a zis ca acum chiar nu ar mai trebui sa genereze alte costuri. Bineinteles, iar a generat costuri suplimentare, in conditia in care nu am alimentat cardul, am platit suma restanta si am facut cererea de inchdiere a contului. Multe minciuni si costuri ascunse, nu recomand absolut deloc aceasta banca!

Milea Ana (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Asigurare de viata

03 Noiembrie 2018

Am incercat sa-mi platesc o polita de asigurare de viata si cea pt locuinta la ghiseul bancii din Cora Pantelimon, insa mi s-a comunicat ca au primit o directiva interna 096 si nu mai incaseaza pt Grawe Asigurari, desi pe formularele mele de plata figura contul Raiffeisen pt achitarea lor.

Emilia Mandalac (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus