Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

18 Martie 2019

Buna ziua Revin ca urmare a raspunsului bancii de a nu face nimic timp de mai bine de un an,. Am deschis un cont pe facebook pentru a vedea cat de multi putem sa ne adunam https://www.facebook.com/Reiffeisen-Banca-Pentru-Locuinte-Actiune-Tribunal-817303431981096/?modal=admin_todo_tour Acest coment se adreseaze celor care au patit acelasi lucru ca mine, impreuna poate reusim sa facem ceva

Ion Neculcea (Targoviste, Dambovita)

ING - Cont curent

27 Februarie 2019

Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

25 Februarie 2019

Buna ziua, Sunt client BCR One, incasez salariul la ei, am de asemenea cateva produse bancare si vreau sa va aduc la cunostinta experinta mea total neplacuta cu doamna Alina Visan de la BCR, Agentia Victoriei. Nu este o chestiune personala dar trebuie sa va aduc la cunostinta si dvs aceste lucruri pentru a nu va lovi de aceleasi probleme/persoane. Pe scurt am luat initial un credit de nevoie personale de la BCR de aprox 12K euro ce urma sa fie o parte din avans pentru un credit ipotecar pentru o casa pentru care urma sa fac un credit de 116 000 euro. Si acum incep problemele cu aceasta domana Visan de la agentia Victoriei; La accesarea creditului de nevoi personale, desi am specificat ca nu doresc asigurare de viata, doamna Visan a introdus-o totusi in credit. In fine, dupa ce am luat creditul acesta am facut o cerere de renuntare la aceasta asigurare. Insa, dupa cateva zile cand am ajuns la banca (pt creditul ipotecar) cererea de renuntare la asigurare zacea pe birou si nu fusese trimisa catre colegii doamnei Visan. Acesta este doar un aspect minor. Inca de la primul contact cu aceasta doamna Visan, mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si anume cand am sunat-o pentru prima oara (s-o intreb ce documente imi trebuiesc de la angajator) mi-a raspuns rastit ca ea are treaba si sa nu o mai stresez...asta in conditiile in care era printre primele interactiuni. De altfel cand eram la ea la birou spune ca "toti clientii o streseaza ..mai are sa le repare caloriferele ca in rest le face pe toate" citand-o pe dansa :) De fiecare data cand o sunam pe doamna Visan nu raspundea, la email daca raspundea dupa 1-2 zile era ok. De altfel m-a chemat la banca de 2 ori si stabilisem ora exacta, insa cand am ajuns acolo doamna Visan nu era, am incercat sa o sun, imi inchidea telefonul si bineinteles ca nu mai revenea inapoi. Am spus ok, merg mai departe chiar daca se comporta nepoliticos si neprofesional. Revenind la creditul ipotecar pt casa, doamna Visan mi-a spus ca cei din centrala sunt dispusi sa finateze doar 109 000 euro; am spus ok, voi rambursao parte din creditul de nevoi personale pentru a putea lua suma necesara creditului cum de altfel am si procedat. Am asteptat si dupa 4 zile revine doamna Alina Visan spunandu-mi ca de fapt s-a aprobat 59 000 euro din cei 116 000... O intreb cum e posibil ca acum o saptamana sa dea ok-ul pentru 109 000 euro, sa fac rambursare anticipata si acum sa primesc mult mai putin, domna Visan imi tipa in telefon spunand "Te rog sa taci cand vorbesc eu..." si ca ea nu a spus niciodata asa ceva. Aceasta a fost ultima discutie cu doamna Alina Visan fiind momentul in care mi-am dat seama ca nu mai pot continua colaborarea cu dansa. Este pacat pentru BCR ca are asemenea angajati si marturisesc ca nu am fost abordat in asemenea mod niciodata, la nicio banca. Desi imi place BCR, primesc salariul la ei in cont si folosesc serviciile lor aceasta experinata mi-a lasat un gust amar. Poate ca doamna Visan este obosita, are multi clienti inteleg asta, dar daca nu poate duce cat si-a asumat mai bine nu ma lua ca si client si nu era nicio problema. Felul in care comunica cu clientii, nepasarea, neprofesionalismul si dezinteresul dansei este peste orice prag suportabil. Va multumesc pentru timpul alocat citirii acestei sesizarii, nu este o chestiune personala, este doar experinta mea de colaborare cu doamna Alina Visan, BCR Victoriei. O zi buna va doresc, numai bine!

Mihai Penescu (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Card de credit

05 Ianuarie 2019

Vreau sa spun ca sunt client al B?ncii Transilvania din 2008 si întotdeauna m-am simtit respectata ,ajutata si inteleasa. Dar voiam sa va povestesc ultima experien??. Dat fiind faptul ca am sms alert activat si care acum imi dau seama cat merita, la ora la care va scriu,deci 1.30 noaptea,am primit 5 sms alert cu suspect frauda, ca ar fi avut loc tentative de tranzactie pe internet. Am sunat imediat la nr din sms ,call center Banca Transilvania si mi-a raspuns imediat un tip gentil si foarte prompt in informatiile date. Nu ma asteptam ca la o ora din noapte sa imi raspunda cineva. Sincer am avut experien?e si cu alte banci....nu exista termen de compara?ie. De la o simpla plata sau o informatie ceruta,nu ai aceeasi satisfac?ie ca la Banca Transilvania. Daca as cauta un sinonim pt ei ,acela e siguran??. Eu m-am sim?it mereu in siguran?? cu ei. Mul?umesc !

RODICA GAVRILA (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

Cetelem - Credit nevoi personale

28 Decembrie 2018

Cea mai mare lipsa de profesionalism si seriozitate. Pe data de 18.12.2019 am accesat online un credit de nevoi personale în valoare de 30.000 de lei la CETELEM. Pe data de 19.12.2018 am fost contactat de c?tre un reprezentant al acestora pt a ajunge într-o sucursal? a dansilor din cora lujerului pentru a semna contractul de credit si a duce restul de documente. Toate bune si frumoase deoarece pe data de 20.12.2018 am fost contactat din nou de c?tre acela?i reprezentant daca am reusit si ajung sa semnez contractul. De pe data de 20.12.2018 pana pe data de 28.12.2018 a trebuit s? sun aproape zilnic la dân?ii pentru a afla situa?ia exact? a contractului. Îns? pe data de 27.12.2018 am aflat ca la sediu central al acestora nu a ajuns contractul de credit semnat si cu toate datele personale si ca nu este de g?sit. Dup? multe insisten?e la dân?ii am fost sf?tuit s? m? întorc la locatia unde am semnat dosarul sa vad daca este acolo dosarul. Inca un drum in plus . Ajuns la sucursal? dansilor din cora lujerului angajata acestora imi spune ca este la ei dosarul si ca nu este vinovat? ea ci curierul ca nu a venit sa ridice documentele pe motivul c? firmele de curierat nu au lucrat în perioada 19.12.2018 -27.12. 2018 ( ceea ce este total fals- lucrez in curierat) si imi promite c? va trimite actele urgent. Pe data de 28.12.2018 dimineata - documentele înc? nu ajunseser? . La prânz nu ajunseser?. La 17:30 seara aflu ca dosarul de credit a fost respins pe motiv de eligibilitate. Mentionez ca voi face plângere la anpc cu probe audio ( ce credeti si apelurile mele telefonice sunt înregistrate datorit? locului de munca) si unde voi mai fi îndrumat de ace?tia. Asa ca feritiva de ace?tia

Bogdan cristian Stamate (Snagov, Ilfov)

Cetelem - Card de credit

26 Decembrie 2018

Bun? ziua!În urm? cu un an luasem un credit de la Cetelem,pe care am vrut s?-l refinan?ez anul acesta la o banc?(diferen?a fiind uria??).În momentele astea mi-am dat seama c? niciodat? nu voi mai apela la cei de la Cetelem.M-au pus pe drumuri,am dat o gr?mad? de telefoane,e-mail-uri.Aveam nevoie de un ultim lucru de la ei ,dup? ce am f?cut refinan?area,?i anume de cererea de închidere a contului.Am sunat la Bucure?ti ?i mi-a spus c? mai am de pl?tit 20 ?i ceva de lei ?i apoi mi se acord? cererea respectiv?.Am ajuns la punctul de lucru Cetelem iar func?ionara de acolo mi-a zis “ la mine ap?re?i restanta cu suma de 53 de lei”.Este ceva inacceptabil.Adic?,pe lâng? faptul c? refinan?ezi creditul ?i toat? opera?iunea de achitare a sumei r?mase se desf??oar? intre cele dou? institu?ii,ei profita de tine,de faptul c? vrei s? scapi de ei ?i î?i bag? pe gât anumite “restan?e” ?i tot felul de taxe ca s? mai scoat? un ban de la tine.Al doilea lucru,sun la Bucure?ti ?i mi se spune o sum?,merg s? pl?tesc la punctul de lucru ,?i e deja dublat? suma(am merg în aceea?i zi,chiar dup? ce vorbisem cu cea de la Bucure?ti).Am pl?tit doar ca s? scap de ei,s? nu mai am nicio leg?tur?.Dup? ce am pl?tit,resun la Bucure?ti s? anun? c? am pl?tit ?i s? cer din nou “cererea de închidere a contului” .Mi s-a spus “în dou? zile lucr?toare o primi?i “.Era joi,20.12.2018,?i întreb ,pu?in ironic? ?i s?tul? de drumuri ?i telefoane “ pân? la anu’ o primesc?” . Îmi zice “ pe luni o ave?i ,domni?oar?”. Bun ,azi e miercuri ,a trecut cam o s?pt?mân? ?i tot nu am cererea.Eu m-am ?inut de cuvânt în tot ceea ce i-a implicat ,de la plata ratelor la timp ,pân? la achitarea oric?rei “restan?e” ,ei,nu prea.Nu recomand ! Încerca?i s? lua?i bani de la o alt? instituie,Cetelem-ul profit? de faptul c? lua?i bani de la ei(?tiind c? bancile nu v? acord?).Nu merit? s? mai existe aceast? institu?ie.Evita?i Cetelem!!!!

Diana Muntean (Baia Mare, Maramures)

Inapoi sus