Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credit nevoi personale

28 Decembrie 2018

Cea mai mare lipsa de profesionalism si seriozitate. Pe data de 18.12.2019 am accesat online un credit de nevoi personale în valoare de 30.000 de lei la CETELEM. Pe data de 19.12.2018 am fost contactat de c?tre un reprezentant al acestora pt a ajunge într-o sucursal? a dansilor din cora lujerului pentru a semna contractul de credit si a duce restul de documente. Toate bune si frumoase deoarece pe data de 20.12.2018 am fost contactat din nou de c?tre acela?i reprezentant daca am reusit si ajung sa semnez contractul. De pe data de 20.12.2018 pana pe data de 28.12.2018 a trebuit s? sun aproape zilnic la dân?ii pentru a afla situa?ia exact? a contractului. Îns? pe data de 27.12.2018 am aflat ca la sediu central al acestora nu a ajuns contractul de credit semnat si cu toate datele personale si ca nu este de g?sit. Dup? multe insisten?e la dân?ii am fost sf?tuit s? m? întorc la locatia unde am semnat dosarul sa vad daca este acolo dosarul. Inca un drum in plus . Ajuns la sucursal? dansilor din cora lujerului angajata acestora imi spune ca este la ei dosarul si ca nu este vinovat? ea ci curierul ca nu a venit sa ridice documentele pe motivul c? firmele de curierat nu au lucrat în perioada 19.12.2018 -27.12. 2018 ( ceea ce este total fals- lucrez in curierat) si imi promite c? va trimite actele urgent. Pe data de 28.12.2018 dimineata - documentele înc? nu ajunseser? . La prânz nu ajunseser?. La 17:30 seara aflu ca dosarul de credit a fost respins pe motiv de eligibilitate. Mentionez ca voi face plângere la anpc cu probe audio ( ce credeti si apelurile mele telefonice sunt înregistrate datorit? locului de munca) si unde voi mai fi îndrumat de ace?tia. Asa ca feritiva de ace?tia

Bogdan cristian Stamate (Snagov, Ilfov)

Cetelem - Card de credit

26 Decembrie 2018

Bun? ziua!În urm? cu un an luasem un credit de la Cetelem,pe care am vrut s?-l refinan?ez anul acesta la o banc?(diferen?a fiind uria??).În momentele astea mi-am dat seama c? niciodat? nu voi mai apela la cei de la Cetelem.M-au pus pe drumuri,am dat o gr?mad? de telefoane,e-mail-uri.Aveam nevoie de un ultim lucru de la ei ,dup? ce am f?cut refinan?area,?i anume de cererea de închidere a contului.Am sunat la Bucure?ti ?i mi-a spus c? mai am de pl?tit 20 ?i ceva de lei ?i apoi mi se acord? cererea respectiv?.Am ajuns la punctul de lucru Cetelem iar func?ionara de acolo mi-a zis “ la mine ap?re?i restanta cu suma de 53 de lei”.Este ceva inacceptabil.Adic?,pe lâng? faptul c? refinan?ezi creditul ?i toat? opera?iunea de achitare a sumei r?mase se desf??oar? intre cele dou? institu?ii,ei profita de tine,de faptul c? vrei s? scapi de ei ?i î?i bag? pe gât anumite “restan?e” ?i tot felul de taxe ca s? mai scoat? un ban de la tine.Al doilea lucru,sun la Bucure?ti ?i mi se spune o sum?,merg s? pl?tesc la punctul de lucru ,?i e deja dublat? suma(am merg în aceea?i zi,chiar dup? ce vorbisem cu cea de la Bucure?ti).Am pl?tit doar ca s? scap de ei,s? nu mai am nicio leg?tur?.Dup? ce am pl?tit,resun la Bucure?ti s? anun? c? am pl?tit ?i s? cer din nou “cererea de închidere a contului” .Mi s-a spus “în dou? zile lucr?toare o primi?i “.Era joi,20.12.2018,?i întreb ,pu?in ironic? ?i s?tul? de drumuri ?i telefoane “ pân? la anu’ o primesc?” . Îmi zice “ pe luni o ave?i ,domni?oar?”. Bun ,azi e miercuri ,a trecut cam o s?pt?mân? ?i tot nu am cererea.Eu m-am ?inut de cuvânt în tot ceea ce i-a implicat ,de la plata ratelor la timp ,pân? la achitarea oric?rei “restan?e” ,ei,nu prea.Nu recomand ! Încerca?i s? lua?i bani de la o alt? instituie,Cetelem-ul profit? de faptul c? lua?i bani de la ei(?tiind c? bancile nu v? acord?).Nu merit? s? mai existe aceast? institu?ie.Evita?i Cetelem!!!!

Diana Muntean (Baia Mare, Maramures)

BCR Banca pentru Locuinte - Prima de la stat

19 Decembrie 2018

Doresc un raspuns clar din partea BCR/BPL daca au fost virate pe catre statul roman primele pentru anii 2014/2015/2016 si 2017. Eu sunt la al 2-lea contract incheiat in 2015. NU am primit nici un desfasurator/ extras de cont cu situatia contului de la semnarea contractului, nici pe email nici postal. De ce BANCA, nu a adus la cunostinta clientului informatii despre situatia creata ? Totusi eu am incheat un contract cu Banca BCR NU cu statul roman deci in concluzie trebuie sa primesc prima de 25% din depunere in fiecare an de la banca urmand ca aceasta sa recupereze banii de la stat. Astept un raspuns !

Dumitru Racoveanu (Iasi, Iasi)

BRD - Credit Prima casa

20 Noiembrie 2018

BRD refuza sa efectueze o rambursare anticipata par?iala de 2000 Eur ptr un credit PrimaCasa . Motivul comunicat telefonic: „ Norma interna nu permite, trebuie resetat creditul actual si întocmit un alt contract ptr un alt credit”. Adica un fel de refinan?are interna….cu care nu sunt de acord. Banii i-am depus pe 19.11.18 si „trebuie sa astept 30 zile, deoarece rata scadenta este pe 15 a lunii” ( a motivat banca ). Totodata ptr acesti bani eu platesc dobanda la credit dar ptr ca stau in contul curent eu nu primesc nimic. Daca doresc sa-i retrag, mi se percepe comision de retragere…deci stau cu banii in cont, banca nu imi scade din datorie si eu achit dobanda dar nici nu ma pot folosi de bani….buna treaba, nu ? Mai mult de atat formularul lor de rambursare nu prevede si cea de a 3-a optiune din OUG52 in care poti alege atat diminuarea perioadei de creditare cat si diminuarea ratei lunare. Aceasta banca savarseste voit mai multe abuzuri impotriva clientilor iar autoritatile nu o sanctioneaza.

Focsani Florin (Focsani, Alba)

TBI Credit - Credit nevoi personale

07 Noiembrie 2018

Am avut un împrumut la Onnen care s-a cesionat la cei de la Tbi Credit. În data de 5.10.2018 am achitat suma comunicata de cei de la Onnen ?i mai precis 1322 lei. În urm?toarele zile am vorbit cu cei de la Onnen care mi-au confirmat ca acest credit este închis ?i surpriza la o s?pt?mân? primesc scrisoare acas? ca am de achitat 1550 lei. Ma duc la Tbi credit le explic situa?ia ?i surpriza nu mi se închide ca mai am o restanta de 62 lei. Sunt foarte nemul?umit?, pe lâng? faptul ca stai câte 20 min pana r?spunde cineva la telefon, te mai ?i paseaz? de la unul la altul ?i nu rezolva nimic. Având în vedere ca a trecut o luna iar acest împrumut nu s-a închis eu voi face o reclama?ie ?i voi începe demersurile pentru dreptate. Sunte?i ni?te ho?i ?i nu mai ?ti?i cum sa va îmbog??i?i de pe clien?i.

Catalina Ipati Constantinescu (Iasi, Iasi)

Banca Transilvania - Cont curent

05 Noiembrie 2018

Experienta placuta, personalul foarte bine instruit , amabil , ofera suport in solutionarea oricarei probleme. Recomand cu drag.

Maria Rujoiu (Campina, Prahova)

Inapoi sus