Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Banca pentru Locuinte - Cont de economii

24 Aprilie 2019

am incheiat cu BCR BANCA PENTRU LOCUINTE contracte de economisire-creditare si nu am primit prima de la stat decit pentru anul 2014; explicatiile bancii sunt ca ea nu este vinovata de aceasta situatie , ci faptul ca in litigiul avut cu Curtea de conturi , sentinta -favorabila bancii a fost data de un complet de 3 judecatori si nu de unul de 5- o mizerie mai mare decit aceasta nu o poate face statul roman unui cetatean al acestei tari.Nu ma intereseaza litigiile bancii si vrajelile ei, eu am un contract cu ea pe care trebuie sa-l respecte indiferent de problemele pe care le are cu tertii.Sunt dispusa sa pornesc proces bancii- caut persoane aflate in aceeasi situatie.

Aurelia Dobos (, )

Raiffeisen Bank - Card de credit

20 Aprilie 2019

Intreaga dezamagire este descrisa aici: http://dobanda.home.blog/ Share pe Facebook !!!!!!!

dan p (, )

Raiffeisen Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

18 Martie 2019

Buna ziua Revin ca urmare a raspunsului bancii de a nu face nimic timp de mai bine de un an,. Am deschis un cont pe facebook pentru a vedea cat de multi putem sa ne adunam https://www.facebook.com/Reiffeisen-Banca-Pentru-Locuinte-Actiune-Tribunal-817303431981096/?modal=admin_todo_tour Acest coment se adreseaze celor care au patit acelasi lucru ca mine, impreuna poate reusim sa facem ceva

Ion Neculcea (Targoviste, Dambovita)

ING - Cont curent

27 Februarie 2019

Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

25 Februarie 2019

Buna ziua, Sunt client BCR One, incasez salariul la ei, am de asemenea cateva produse bancare si vreau sa va aduc la cunostinta experinta mea total neplacuta cu doamna Alina Visan de la BCR, Agentia Victoriei. Nu este o chestiune personala dar trebuie sa va aduc la cunostinta si dvs aceste lucruri pentru a nu va lovi de aceleasi probleme/persoane. Pe scurt am luat initial un credit de nevoie personale de la BCR de aprox 12K euro ce urma sa fie o parte din avans pentru un credit ipotecar pentru o casa pentru care urma sa fac un credit de 116 000 euro. Si acum incep problemele cu aceasta domana Visan de la agentia Victoriei; La accesarea creditului de nevoi personale, desi am specificat ca nu doresc asigurare de viata, doamna Visan a introdus-o totusi in credit. In fine, dupa ce am luat creditul acesta am facut o cerere de renuntare la aceasta asigurare. Insa, dupa cateva zile cand am ajuns la banca (pt creditul ipotecar) cererea de renuntare la asigurare zacea pe birou si nu fusese trimisa catre colegii doamnei Visan. Acesta este doar un aspect minor. Inca de la primul contact cu aceasta doamna Visan, mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si anume cand am sunat-o pentru prima oara (s-o intreb ce documente imi trebuiesc de la angajator) mi-a raspuns rastit ca ea are treaba si sa nu o mai stresez...asta in conditiile in care era printre primele interactiuni. De altfel cand eram la ea la birou spune ca "toti clientii o streseaza ..mai are sa le repare caloriferele ca in rest le face pe toate" citand-o pe dansa :) De fiecare data cand o sunam pe doamna Visan nu raspundea, la email daca raspundea dupa 1-2 zile era ok. De altfel m-a chemat la banca de 2 ori si stabilisem ora exacta, insa cand am ajuns acolo doamna Visan nu era, am incercat sa o sun, imi inchidea telefonul si bineinteles ca nu mai revenea inapoi. Am spus ok, merg mai departe chiar daca se comporta nepoliticos si neprofesional. Revenind la creditul ipotecar pt casa, doamna Visan mi-a spus ca cei din centrala sunt dispusi sa finateze doar 109 000 euro; am spus ok, voi rambursao parte din creditul de nevoi personale pentru a putea lua suma necesara creditului cum de altfel am si procedat. Am asteptat si dupa 4 zile revine doamna Alina Visan spunandu-mi ca de fapt s-a aprobat 59 000 euro din cei 116 000... O intreb cum e posibil ca acum o saptamana sa dea ok-ul pentru 109 000 euro, sa fac rambursare anticipata si acum sa primesc mult mai putin, domna Visan imi tipa in telefon spunand "Te rog sa taci cand vorbesc eu..." si ca ea nu a spus niciodata asa ceva. Aceasta a fost ultima discutie cu doamna Alina Visan fiind momentul in care mi-am dat seama ca nu mai pot continua colaborarea cu dansa. Este pacat pentru BCR ca are asemenea angajati si marturisesc ca nu am fost abordat in asemenea mod niciodata, la nicio banca. Desi imi place BCR, primesc salariul la ei in cont si folosesc serviciile lor aceasta experinata mi-a lasat un gust amar. Poate ca doamna Visan este obosita, are multi clienti inteleg asta, dar daca nu poate duce cat si-a asumat mai bine nu ma lua ca si client si nu era nicio problema. Felul in care comunica cu clientii, nepasarea, neprofesionalismul si dezinteresul dansei este peste orice prag suportabil. Va multumesc pentru timpul alocat citirii acestei sesizarii, nu este o chestiune personala, este doar experinta mea de colaborare cu doamna Alina Visan, BCR Victoriei. O zi buna va doresc, numai bine!

Mihai Penescu (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Card de credit

05 Ianuarie 2019

Vreau sa spun ca sunt client al B?ncii Transilvania din 2008 si întotdeauna m-am simtit respectata ,ajutata si inteleasa. Dar voiam sa va povestesc ultima experien??. Dat fiind faptul ca am sms alert activat si care acum imi dau seama cat merita, la ora la care va scriu,deci 1.30 noaptea,am primit 5 sms alert cu suspect frauda, ca ar fi avut loc tentative de tranzactie pe internet. Am sunat imediat la nr din sms ,call center Banca Transilvania si mi-a raspuns imediat un tip gentil si foarte prompt in informatiile date. Nu ma asteptam ca la o ora din noapte sa imi raspunda cineva. Sincer am avut experien?e si cu alte banci....nu exista termen de compara?ie. De la o simpla plata sau o informatie ceruta,nu ai aceeasi satisfac?ie ca la Banca Transilvania. Daca as cauta un sinonim pt ei ,acela e siguran??. Eu m-am sim?it mereu in siguran?? cu ei. Mul?umesc !

RODICA GAVRILA (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

Inapoi sus