Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Call Center

08 Mai 2020

buna ziua! Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr.Am scris putin mai devreme experienta deplorabila pe care am avut-o cu call-center-ul bcr pe care i-am rugat sa-mi deblocheze ap george.Persoana care mi-a rezolvat problema si careia ii multumesc din suflet(a 5-a pers cu care vorbisem),nu se cheama OTILIA,cum gresit am scris,ci CECILIA.Am vrut sa corectez acest lucru pt ca intreaga scrisoare am scris-o pt a-mi arata recunostinta fata de dansa.Daca cineva citeste acest e-mail ,desi ma-ndoiesc,sa inteleaga cat de putini oameni de calitate,competenti,amabili,politicosi,rabdatori,au mai ramas in amarata asta de tara...Cu amara dezamagire..ICHIM DORINA

dorina ichim (, )

BCR - Call Center

08 Mai 2020

Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr de multi ani.Nu sunt ,,reclamagioaica,,din fire si nici nu ma prea pricep la tehnologie[am aproape 70 de ani],dar de aceasta data m-am hotarat sa scriu ce mi s-a intimplat.Inteleg ca e o situatie mai speciala cu aceasta pandemie si ,probabil,s- a redus pers din call-center,dar nu pot intelege pe ce criterii angajati pers care raspunde la problemele oamenilor.In data de 6 mai am sunat la call-center bcr pt a mi se debloca aplicatia George.Trecem peste timpii de asteptare ,care ajung si la o ora,dar cand,in sfirsit mi s-a raspuns ,de la jumatatea pasilor,nerezolvand problema ,mi s-a spus ca se va comunica la depart it si sa revin cu tel.A doua zi am reluat procesul:tel,astept in jur de 45 min pana mi se raspunde,relatez din nou problema si...acelasi raspuns:se va comunica la dep it pt rezolvare.Am repetat de 4 ori procedeul,in urma caruia mi-au raspuns persoane diferite[nu le dau numele ca n-are rost] si care mi-au spus acelasi lucru.Daca am vazut asa ,m-am deplasat personal la agentia bcr-giurgiului-acolo locuiesc,si d-na de acolo,nu-i spun numele,mi-a spus saa revin a doua zi ca se apropie inchiderea si nu mai are timp,desi mai era o jum de ora.Daca a vazut ca nu plec ,a incercat sa ma ajute sa deblochez aplicatia.La jumatatea pasilor am intimpinat aceeasi problema si ,nervoasa,mi-a spus ca tel este devina ,ca e vechi si nu suporta update-urile si sa-mi iau alt tel sau sa nu mai folosesc aplicatia.Poate nu v-as fi scris toate astea si nici nu cred ca va citi cineva,dar vreau sa laud a cincea persoana care mi-a raspuns la tel de la call center,OTILIA se cheama si care mi-a rezolvat problema.Ii multumesc din suflet,altfel aruncat un tel bun ,care n-avea nici o vina.De aceea va intreb,pe ce criterii angajati personal la bcr?!Caci asta nu are legatura cu pandemia, va multumesc daca ati citit.ICHIM DORINA

dorina ichim (, )

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

06 Mai 2020

Asi vrea si ieu un credit ca incasez salariu la banca si lucrez si incasez salariu .va multumesc.

Adel Luca Rezes (Turda, Cluj)

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

06 Mai 2020

Asi vrea si ieu un credit ca incasez salariu la banca si lucrez si incasez salariu .va multumesc.

Adel Luca Rezes (Turda, Cluj)

BCR Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

06 Mai 2020

Buna ziua, Nici tatalui meu nu i s-a achitat decat o singura rata, cea din 2014, restul din 2015-2018 nu s-au achitat. Tatal a decedat, ratele s-au achitat in continuare de catre mine, sunt mostenitor cu drepturi legale date de ceilal?i membrii ai familiei pentru restul primei. Doresc sa ma alatur acestui grup sa vad ce modalitate exista pentru a recupera sumele ramase 0745577022. Mul?umesc!

Constantin Ionut Mihail (, )

Aedificium Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

04 Mai 2020

Aceasta banca prin toate mijloacele isi dezinformeaza clientii. Azi aflu ca am cotizat mai putin de 5 ani cand eu stiu ca am cotizat 5 ani. Este o banca fantoma, m-am dus pentru toate tranzactiile la Raffeissen Bank unde nici un angajat nu stia nimic niciodata, nici un angajat nu a putut sa dea nici o informatie nici o explicatie, nici un ajutor si nu am putut 5 ani sa iau legatura cu nici un angajat al aceste banci fantoma.. Eu voi da in judecata banca pentru lipsa totala de informare a clientilor. Este o bataie de joc.Stiu raspunsul bancii, dat in bataie de joc:stimate client te rog sa apelezi la info@...... Dupa ce am cotizat 5 ani la Banca pentru locuinte, in bataie de joc mi se cere acum sa trimit actele prin care sa demonstrez ca am cotizat. Banca a pierdut actele? Banca nu tine nici o evidenta? Mai mare bataie de joc nu exista. Trebuie sa ne adunam toti cei tepuiti de fosta RBL , actuala Aedificium si sa-i dam in judecata inclusiv la Curtea pt Drepturile Omului si aceasta banca fantoma sa dispara.Eu am muncit acest bani si am primit mai putin decat am depus.Sa va fie rusine, voua care va bateti joc de economiile noastre, de banii nostrii munciti. Sunteti ultimii oameni ca valoare, din Romania.

Marcel Miron (, )

Raspunsul Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Miron, Regretam situatia creata, independent de vointa noastra, si dorim sa va asiguram ca ABL face toate demersurile necesare pentru a apara drepturile clientilor sai. Mentionam ca plata primei de stat va fi efectuata de indata ce ministerul de resort va decide reluarea platilor programului primelor de stat pentru economisirea si creditarea in sistemul locativ, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare. Intelegem ca ati fost contactat de colegii nostri si va rugam sa ne scrieti pe adresa de email info@railoc.ro sau sa ne sunati la numarul de telefon 021.2333.000 pentru orice detalii sau informatii suplimentare, Multumim, Echipa ABL

Inapoi sus