Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

07 Septembrie 2020

BUNA ZIUA .NUMELE MEU ESTE LUCIANA STOIAN .IN URMA CU 5 ANI AM DECIS SA STRAG NISTE BANI. AM MERS LA BCR SI AM ALES SA IMI DESCHID ACEST CONT IMPREUNA CU O DOAMNA ANGAJATA A BANCII BCR (SUCURSALA CONSTANTA ) CARE MI A SPUS CA AR FII BINE SA I DEPUN IN ACEST PROGRAM .ZIS SI FACUT , AM ASCULTAT-O PE DOAMNA TARE DE TREABA CARE AM CREZUT CA IMI FACE UN BINE.DUPA CE DESCHID CONTUL ,DEPUN O SUMA CONSISTENTA DE BANI IAR PE EXTRAS LUNA URMATOARE APARE UN COMISION DE DESCHIDERE IN VALOARE DE 600 LEI . NU MI A VENIT A CREDE CE PROSTIE AM FACUT SI FAPTUL CA NU AM FOST INFORMATA SI MAI RAU ..AM CITIT PE CONTRACT SI CEL PUTIN CE HARTII IN HARTIILE CARE LE DETIN NU SPECIFICA ABSOLUT NIMIC DESPRE ACEST COMISION.SI ACUM CONSTAT CA LA RIDICAREA BANILOR NU EXISTA SI DOBANDA DE LA STAT SI CA TREBUIES ADUSE FACTURI! PE BUNE ? IN CE TARA TRAIM?VA ROG DACA SE POATE SA MA ALATUR GRUPULUI PT UN AVOCAT .MULTUMESC 0727675859

LUCIANA STOIAN (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

02 Septembrie 2020

S-a mai decis ceva cu procesul? Chiar nu doreste nici un avocat sa se ocupe de acest caz?

Florin Adrian Pacala (, )

Banca Transilvania - Cont curent

01 Septembrie 2020

o ce bine ca pot spune si eu ce imi place si ce nu despre banca transilvania hai ca incep cu cele negative , deci dupa un nou update la softul de pe android din telefon am facut un transfer bancar online din telefon iar pe urma nu a venit comfirmarea pe mail cum ar fi trebuit sa vina, normal si firesc ca am sunat la ei si din diferite motive pe care le-am primit de la operatori , am hotarat cu impreuna sa las o reclamatie cu un numar de inregistrare legat de comfirmarea pe care nu am primit-o s.a. , dupa aprox 2 saptamani primesc un mail in care sunt anuntat ca sa iau din extrasul de cont , acum problema e ca personal mam simtit umilit jalnic cand pe aplicatia bancii se vad tranzactiile decat dupa 24 de ore iau eu ar fi trebuit sa dau comfirmarea unui om care astepta hartie sau un numar de inregistrare atunci nu dupa o zi sau doua , jalnic momentul cand lucrezi cu asta si call center-ul nu face nimic sa te ajute , de ce sa se lege ei la cap daca nu ii doare. mda si acum motive , ca sa vezi , alt motiv pentru care am sa si plec la alta banca este ca banca asta ,parerea mea din nou , nu cred ca mai are interes pentru clienti , poate au destui bani si nu mai au nevoie , las ca merge si asa imi trimit mesaj sms , vezi ca iti expira cardul , scrie pe nu stiu ce numar nu stiu ce mesaj ca vrei card acum serios? pe bune? cine va platit voua painea de pe masa nu tranzactiile cu cardul? cum adica sa mai spun odata ca vreau card? nu am platit suficent cu cardul incat sa aveti bunul simt , sa imi trimite-ti alt card ? eu pentru cel care ma plateste personal as suna sa il intreb unde... unde vrea sa il trimit si cand ..in ce zi nu as lasa omul sa ii expire cardul pur si simplu nu am vrut sa raspund la nesimtirea aia de mesaj , ce e asta auzi daca vreau card bah leprelor , nu am nevoie de voi sa muriti de foame azi e intai si azi a expirat cardul si azi ma duc la alta banca si va asigur ca unde scuip nu ling nu am nimic bun de spus , ca numa ati luat bani din comisioane si doar incurcati oameni print screen la aplicatie nu merge sa fac... cred ca pe telefonul meu pe bani mei ar trebui sa am eu dreptul sa spun daca vreau sau nu si cu asta inchei , cu scarba @ banca transilvania

spam spament (, )

Cetelem - Credit rapid

31 August 2020

Am fost creditat la Cetelem si am reusit sa achit mai devreme decat era specificat in contract. Nu am sunat la ei sa inchid contul si au continuat timp de 15 luni sa mi puna la plata dobanzi+prime asigurare+comision administrare in valoare totala de 824 lei. Nu am stiut de obligativitatea asta de a suna sa i anunti ca ai achitat tot, nici nu stiu daca este specificata treaba asta in contract.(nu l mai gasesc). Stie cineva despre asta? Am primit foarte tarziu o instiintare de la ei cum ca trebuie sa le achit comisionul de administrare 25 lei, nicidecum de dobanzile care se strangeau. Au urmat multe telefoane pentru lamuriri, dar in afara de faptul ca trebuia sa anunt ca am achitat suma integral ,nu au avut alte explicatii. Dupa ce achit soldul "restant" si sun pentru inchidere , mi se spune ca trebuie sa sun dupa nu mai stiu ce data, ca nu se poate inchide oricand......si tot asa. Isi are rost o plangere la OPC? Adica au procedat corect? Mie nu mi se pare

Madalina Diaconescu (, )

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

31 August 2020

am fost client fidel mai mult de 10 ani de zile la Raiffeisen, si intotdeuna am fost foarte multumit de serviciile lor pana in momentul cand a trebuit sa termin relatia cu ei din cauza ca m-am mutat de tot din Romania in alta tara si atat mi-a trebuit. Am avut doua credit de nevoi personale la ei, acestea aveau si asigurare iar in momentul cand am platit la zi creditele si am inchis toate conturile banii care trebuiau restituiti de pe asigurare nu i-am mai vazut. A trecut deja mai bine de un an de zile de cand ma chinui sa primesc banii inapoi si sunt trimit dintr-o parte in alta, cei de la Raiffeisen ca la ei nu sunt banii sa merg la asigurator (cu toate ca eu contractele le-am facut cu si prin Raiffeisen). Cei de la asigurare ca ei au platit primele catre Raiffeisen si nu ma pot ajuta!

Sebastian Comsa (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

30 August 2020

Doresc sa ma alatur grupului , in ce priveste actionarea in judecata a BCR Banca pentru Locuinte mihai florin tel. 0721012228

florin mihai (Brasov, Brasov)

Inapoi sus