Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD - Prima casa

13 Septembrie 2009

Depunandu-mi dosarul, cu toate actele solicitate de catre banca, am avut neplacuta surpriza de a-mi fi solicitate, nu o data sau de doua ori ci chiar de 6 ori - documente suplimentare. Cand credeam ca nu mai au ce sa-mi ceara au trecut la modificarea unor formulare si am luat-o de la capat: drumuri la si de la banca, costuri suplimentare, stres...si de fiecare data imi spuneau ca sunt la un pas de a finaliza analiza dar... minunea tinea doar cateva zile. Si uite asa mi-au trimis dosarul la fondul de garantare mult mai tarziu decat mi-au comunicat, iar acum de 3 saptamani astept un raspuns...dar nimeni nu-mi spune nimic.Vezi doamne doar cei ce la fond sunt responsabili acum...praf in ochi

paul paul (Cluj-Napoca, Cluj)

Estima Finance - Credite bunuri in magazine

11 Septembrie 2009

Am achitat inainte de termen cu 4 luni valoarea cumparaturilor facute prin magazinul DOMO Campulung Muscel , Jud. Arges si intampin probleme foarte mari la procurarea unei adeverinte pe care trebuie sa o eliberati dumneavoastra prin care se adevereste ca am incheiat cu datoria fata de dumneavoastra. Cat trebuie sa mai astept? Daca aveam o intarziere de rata tot asa trebuia sa platesc si eu in reluare cum trimiteti dumneavoastra adeverintele? Sa fiu mai explicita: am sunat la nr de tel 0212006232, am apasat tasta 8, mi-a raspuns o doamna ....... ? si a inceput sa ma intrebe datele personale pentru confirmarea identitatii, dar am avut \"nesimtirea\" sa nu-mi stiu din memorie nr de telefon mobil si mi s-a inchis telefonul in nas. Sunt bulversata si imi trebuie aceasta adeverinta urgent. Cum trebuie sa procesez? Trebuie sa fac si o cerere scrisa? CERERE: DORESC ADEVERINTA CA S-A LICHIDAT CREDITUL. FAX 0248 511 441 Va multumesc anticipat.

PETRUTA BADESCU (Campulung Muscel, Arges)

ING - Cont curent

10 Septembrie 2009

Este pana acum singura banca de care n-am fosr dezamagita.Folosesc HOmebank,2 conturi curente(Unul de PFA),un depozit si un card de student.costuri mici in comparatie cu \"bancile mari\",timp de asteptare 0 datorita sefbank-urilor.pacat ca sunt relative putine in toate orasele in care am fost.

cretu alina (Sibiu, Sibiu)

BCR - Credit nevoi personale

09 Septembrie 2009

Am luat un credit in anul 2006 cu o dobanda de 12% si plateam o rata de 390 lei iar cu trecerea lunilor am ajuns la o dobanda de 20,2% cu o rata de 470 lei. Contrariat de cresterea dobanzii si implicit a ratei am mers sa cer unele explicatii la sucursala bancii. Aici o asa zisa directoare m-a luat la intrebari spunandu-mi ca...\"a fost bine cand v-am dat banii?\" Bine a fost, i-am raspuns, dar eu aveam un calcul al ratelor lunare plus cheltuielile lunare plus traiul de zi cu zi si consideram ca la rata de 390 lei ma descurcam dar acum platesc cca 80 lei pe luna(960 pe an)pentru marea familie a celor din BCR. Nu trece mult timp si primesc o oferta de la BCRca pot completa cre4ditul pe care il am in desfasurare cu suma pe care deja am achitat-o. Am mers sa ma interesez si ce credeti imi acordau imprumutul tot cu 20,2% dobanda dar mi-au spus se poate face o refinantare cu 14% dobanda. Iritat am intrebat de ce nu poate sa-mi reduca dobanda la creditul in desfasurare mai ales ca sunt client vechi si bun platnic pe deasupra. Au sustinut ca nu se poate deoarece era nevoie de de alta documentatie si mai ales alte taxe de acordare de ridicare a creditului si alte si alte taxe. Sunt foarte dezamagit de BCR si imi pare rau ca nu am puterea sa le fac si eu probleme sa simta frustrarea mea.

Adrian Geata (Slobozia, Ialomita)

Alpha Bank - Depozit la termen

07 Septembrie 2009

Am depus bani pentru o luna , la o alta sucursala fata de cea la care aveam contul curent. Pur si simplu vroiam sa-i testez, sa vad cum decurge lichidarea depozitului si intreaga colaborare cu ei, caci la depunere toti sunt binevoitori. Cu o zi inainte am mers sa-i anunt in SCRIS ca inchid depozitul, la cererea lor desigur. A doua zi am avut parte de cea mai oribila experienta posibila, penibila si jenanta. A durat o ora pana sa-mi vad banii inapoi. Initial, m-am inarmat cu multa rabdare, cu toate ca eram singurul client si am asteptat. Poate va intrebati, ce. Se tot foiau, cica asteptau acceptul de la sucursala unde aveam contul (cu toate ca depozitul era constituit la ei), puneau cifre, sume aiurea pe foile pe care vroiau sa le semnez. Dupa un timp, cand rabdarea mea se terminase, le intreb pe cele trei domnisoare, cat mai trebuie sa astept. Nu erau in stare sa-mi raspunda la intrebari, au devenit impertinente, atmosfera tensionata, ambigua. Cert e ca tot nu reuseam sa-mi iau banii. O ORA, SINGURUL CLIENT la acea ora, operatie anuntata din timp! E greu de descris senzatia.O alta chestie, dobanda la ei, apare dupa vreo doua zile.

Ada Ionescu (Constanta, Constanta)

BCR - Card de debit

06 Septembrie 2009

Am avut timp de 5 ani un card maestro de la BCR \"datorat\" facultatii. Niciodată n-am ştiut cu exactitate cât le las indivizilor de la bancă, deoarece situl lor nu are nicio pagină care să conţină toate comisioanele la un loc.

Funcţionarele acestei bănci sunt cele mai indolente persoane pe care mi-a fost dat să le văd. Cu excepţia locaţiei de la Poli, unde oricum nu sunt decât 2 oameni, mi s-a întâmplat peste tot să văd angajaţi plecând de la ghişeu deşi erau oameni care aşteptau.

O altă prostie \"marca BCR\" este faptul că pentru a face orice operaţie la casierie trebuie să treci mai întâi pe la alt ghişeu.

Când am putut să scap de acel card şi de serviciile lor, am fost cel mai fericit om din ţarâ. :)

Andrei Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus