Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

23 Februarie 2010

In noiembrie 2008 am luat un credit ipotecar de la BCR cu dobanda fixa pe un an si apoi dobanda se calculeaza: dobanda de referinta a bancii + marja. Am dorit sa fac o refinantare initial la BCR. Am fost la 3 persoane diferite cu 3 raspunsuri diferite. Prima persoana a spus ca nu se poate refinanta decat printr-un credit de nevoi personale cu ipoteca, a doua persoana ca trebuie sa aduc comisionul de acordare desi scrie clar in fisa produsului ca se finanteaza, a treia persoana a spus ca se refinanteaza tot (comision rambursare anticipata, comision acordare) ca sa aflu dupa ce am platit 300 RON pentru evaluare si timp pierdut ca nu este asa. Sunt total dezamagit de functionarii BCR si din acest motiv increderea mea fata de aceasta banca este 0. Prin urmare voi face refinantarea la alta banca...

Pletoianu Catalin (Sibiu, Sibiu)

Aedificium Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

22 Februarie 2010

De aceasta data eu MONOSI MARIA SI MONOSI FLORIAN NE ADRESAM MIINE AVOCATULUI POPORULUI CA NU AVEM BANI DE AVOCAT.POATE AVEM NOROC.CU BINE STIMATI ROMANI MONOSI MARIA SI MONOSI FLORIAN

MARIA MONOSI (Oradea, Bihor)

UniCredit Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

22 Februarie 2010

Buna ziua, In noiembrie 2006 am contractat 38500 euro de la BANCA COMERCIALA HVB TIRIAC, actuala UNICREDIT TIRIAC, sucursala Victoriei, pentru achizitionarea unui apartament. Platile le faceam cu regularitate, cu 10-11 zile inainte de scadenta, si de fiecare data plateam cu aproximativ 10 euro in plus. Am fost anuntat (telefonic) la jumatatea lunii februarie (2008) ca mai am un rest de plata altfel voi fi penalizat. La inceput rata a fost de 320 euro, apoi din ianuarie 2008 a crescut la 390 euro. Am fost la sucursala de la care am contractat creditul, iar raspunsul lor a fost ca: ASA A HOTARAT BANCA, si ca NU SE POATE FACE NIMIC. Consider ca aceasta decizie s-a luat in mod unilateral de catre banca, avand in vedere ca nu am fost instiintat de cauza care justifica cresterea ratei lunare. Pe 29 ianuarie 2010 am trimis o solicitare catre cei de la Unicredit pentru a-mi da un raspuns in legatura cu acesta problema. In afara de cateva mailuri in care mi-au cerut anumite date personale nu am primit nimic altceva. Va rog, sa imi oferiti sprijin pentru solutionarea acestui caz. Va multumesc anticipat! Cu stima,

Marius Bogdan Rusu (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Cont curent

21 Februarie 2010

Experienta mea cu aceasta banca a constat in faptul ca aveam procura speciala valabila, emisa de notarul public, cu semnatura tatalui meu pe ea, tata era in coma la spital iar functionarii bancii nu cunosteau procedura, protocoalele sau mai stiu eu ce, ca sa-mi remita banii; colac peste pupaza pe individul de la ghiseu il preocupa faptul daca sunt sau nu unica mostenitoare, imi dadea sfaturi privind succesiunea in caz ca tata moare intre timp, etc. Incompetenta, obraznicie si aroganta - asta caracterizeaza personalul acestei banci. Am reusit sa-mi retrag banii cu ajutorul OPC Timis, dar dupa 48 de ore de la solicitare!

mirela vlad (Timisoara, Timis)

BCR - Cont curent

21 Februarie 2010

Experienta mea nefericita cu BCR a constat in faptul ca am ridicat 35000 Euro(suma ce imi revenea ca plata in urma unei op. de vanzare-cumparare, suma pe care banca mi-a "livrat-o" exact ca o "caramida", numai in bancnote de 50 Euro, legate fedeles. Eu am facut greseala sa nu verific pe loc bancnotele, iar cand am depus suma respectiva la o alta banca (a doua zi) am costatat ca in "caramida" erau 8 bancnote lipite cu banda adeziva si cu adnotari pe ele!!! Am avut noroc ca suma depusa era mare si banca respectiva avida de numerar!Verificati intotdeauna starea bancnotelor pe care le primiti de la o banca!!! Toata actiunea bancii a fost premeditata iar eu, in veci, nu mai vreau sa am de a face cu aceasta institutie.

mirela vlad (Timisoara, Timis)

Volksbank - Credit nevoi personale cu ipoteca

18 Februarie 2010

Stimate domnule Pop, Va multumim ca sunteti utilizator al site-ului nostru si ca va exprimati opinia in legatura cu produsele si serviciile financiare. In legatura cu nemultumirea dumneavoastra, vrem sa precizam ca www.conso.ro ofera informatii complete si compara, de aproape 4 ani, ofertele de produse si servicii oferite deinstitutiile financiare din Romania. Nu facem discriminari intre institutiile bancare si cele nebancare si prezentam in mod obiectiv creditele, depozitele, cardurile, etc., asa cum apar in oferta fiecarui finantator. Creditele cele mai ieftine si depozitele cele mai avantajoase sunt primele care apar in tabelele comparative. Daca, in timp, o banca sau alta modifica - in conformitate cu contractul de credit sau abuziv - costurile acestuia, acest aspect se regaseste in opiniile cititorilor Conso.ro exprimate la Vocea Clientului, in articolele sau in stirile publicate pe site. Excluderea unei oferte de finantare, doar datorita faptului ca o banca sau alta a modificat pe parcurs o oferta anterioara, n-ar reprezenta o practica corecta, mai ales ca legislatia a evoluat mult in ultimii ani si abuzurile din trecut sunt mai greu de repetat in prezent. Pe de alta parte, ar fi bine sa luati in calcul ca nu doar Volksbank a modificat conditiile creditelor acordate la un moment dat, sunt multe alte banci si institutii financiare care au procedat similar sau chiar au crescut costurile creditelor si mai mult. Cu acoperire contractuala sau fara. Important este ca toti cei care considera injust, imoral sau chiar ilegal comportamentul unei institutii financiare, sa faca public cazul lor, pentru ca sa existe sanse mai mari ca practica respectiva sa fie corectata, in situatia in care lucrurile semnalate se adeveresc. Alin Iacob, redactor sef Conso.ro

(Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus