Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Estima Finance - Credit nevoi personale

29 Septembrie 2009

Am obtinut un credit de refinantare de la unicredit tiriac,am solicitat banci estima sa-mi trimita scrisori pentru refinantare sa stiu exact suma ce trebui refinantata(si scrisoarea de inchiderea contului).Mi-au raspuns ca se poate dupa 5 zile lucratoare.Dupa mai multe telefoane au trimis la 3 zile dar scrisoarea cu inchiderea contului nu au trimis-o nici azi.Cum sa-i mai rog sa pot obtine scrisoarea cu inchiderea contului? imi trebui urgent

GHEORGHE MARINEL VASILICA (Campina, Prahova)

BRD - Prima casa

28 Septembrie 2009

cei de la BRD ne-au cerut bilantul la firma unde lucram. Si pe motiv ca firma e pe pierdere, imi resping dosarul. Este normal asa ceva? Nu mi-au spus de la inceput ca acesta ar fii un criteriu de acordare a creditului. M-au pus sa fac si evaluare si declaratiile notariale de 3 ori. E normal?

camelia ilie (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit nevoi personale

26 Septembrie 2009

Am avut nevoie de un credit de nevoi personale forte mic, am mers la prima banca care mia iesit in cale (BCR - cu renume!?), mi s-a spus ca nu este nici o problema si ca se va aproba. Am adus toate actele necesare, am platit taxa de dosar inainte de aprobare (si nu era mica). Toate bune, peste o perioada sant anuntat ca nu s-a aprobat creditul si nici taxa de analiza nu se restituie. Si cu banii luati trimis la plimbare. Nu mi-a venit sa cred, la orice banca as fi mers s-ar fi aprobat fara probleme si fara taxa de analiza a dosarului ceea ce s-a si intamplat ulterior. Never BCR. Apropo pe timpul acela eram doar un simplu director de filiala in Bucuresti cu salariu nu chiar mic. Aveam nevoie doar de un amarat de credit ordinar de cateva milioane, max. pe un an.Acum am firma mea , ocolesc cat pot de mult banca asta si la fel a-mi sfatuiesc toti prietenii si toate cunostintele.

Nastase Dorin (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Credit nevoi personale

26 Septembrie 2009

Am accesat in anul 2008 un credit de nevoi personale,in valoare de 15.000E.In luna iunie 2009 mi s-a comunicat de la ghiseul bancii,ca in cel mai scurt timp o sa primesc acasa o scrisoare prin care o sa fiu instiintat ca urmeaza sa se modifice rata.Neprimind aceasta scrisoare in luna iulie,am solicitat informatii.Functionara bancara a solicitat la randul ei aceste informatii in centrala,urmand sa ma contacteze in momentul in care le va obtine,ceea ce s-a si intamplat,eu fiind chemat sa semnez noul contract.Am mers la banca,am semnat contractul,dar nefiind prezenta si sotia mea care are rolul de co-debitor mi s-a comunicat ca nu poate intra in vigoare fara ambele semnaturi si ca luna viitoare voi plati rata stabilita prin vechiul contract ceea ce am si facut.In luna august cand am reusit sa ajungem amandoi la sediul bancii mi s-a adus la cunostinta ca nu se mai poate face modificarea,deoarece au fost instiintati de la serviciul\"produse\"ca nu se mai semneaza precum si faptul ca\"NU AM FOST ALES\".

EMILIAN BAICAN (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Card de credit

23 Septembrie 2009

Operatori nepregatiti... \"Nu stiu\", \"Numai putin\", \"Tot ce se poate\" astea sunt frazele cel mai des intalnite in vocabularul lor. Sunt nesiguri pe ei, se enerveaza repede si niciodata nu au un raspuns concret....

Alina Niculescu (Slatina, Olt)

Raiffeisen Bank - Internet banking

22 Septembrie 2009

Hm... cu spamul mai merge dar gata cu timpul liber, Raiffeisen Online iti ia mult mai mult timp si este cu mult mai complicat decat statul la coada! ... acum au shimbat modul de logare si plata on-line: stai zeci de minute in sir in plus pentru cateva plati. La fiecare plata, nu logare, ti se cere pin-ul cardului on-line, din nou suma, un cod (!?!?) al beneficiarului, de parca numele, contul IBAN si restul datelor furnizate la introducerea lui nu mai sunt suficiente... si de cateva ori pe sesiune esti pus sa retragi si sa reintroduci cardul! Apoi, trebuie sa cari dupa tine peste tot cutiuta respectiva cu card cu tot: n-ai cutiuta sau card, n-ai servicii on-line! Chiar ca suntem in pericol: daca isi inchipuie cei de la Raiff... ca trebuie multa minte unui haker sau craker sa faca un softulet care sa genereze codurile cutiutei respective, cred ca se insala - au incercat si altii mai faimosi (daca nu mai inteligenti) sa scape.... O solutie mai inteligenta nu s-o gasi? Chiar sa ne mutam conturile la alta banca... ??!

360 bvd (, )

Inapoi sus