Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

09 Noiembrie 2009

Buna seara.la inceputul lunii august 2009 am solicitat un credit de nevoi personale eu impreuna cu sotia la agentia OLIMPIA din BUCURESTI.La intocmirea dosarului cei de la centrala mi-au cerut tot felul de adeverinte si certificate.Dupa cca 2-3 saptamani in care ne-am dus aproape zilnic la banca,cand am vazut ca nu primim nici un raspuns am hotarat sa ramana pt a face credit doar sotul.Operatoarea bancii ne-a spus ca pt intocmirea altui dosar trebuie sa mai asteptam o luna de zile.dupa ce i s-a intocmit alt dosar,am primit un telefon intre 15-18 septembrie de la operatoarea bancii,care ne-a anuntat ca i s-a aprobat sotului creditul de 8500 ron cu o rata de 238.00 lei/luna pe timp de 6 ani.cand operatoarea a fost intrebata cand se pot ridica banii,ni s-a raspuns ca s-ar putea chiar a 2 a zi.A 2 zi sotul a primit un telefon de la centrala bancii,care l-a intrebat pe ce nume este abonamentul telefonului fix,si el a intrebat lucratorul bancii cand poate ridica banii aprobati si i-a raspuns ca o sa-l sune fata de la banca pt a-i da suma.Au trecut 4-5 zile si nu am mai primit nici un fel de telefon.Cand sotul s-a dus la banca sa intrebe de ce nu a fost chemat pt a-i da creditul,operatoarea nici macar nu l-a sunat sa-i spuna ca ulterior dosarul i s-a respins.Va rog respectuos sa ma lamuriti si pe mine cand s-a spus adevarul \"atunci cand am fost sunati si am fost informati ca ni s-a aprobat creditul sau atunci cand dosarul s-a respins\".Va multumesc. Stanete Jane (Bucuresti)

catalin Stanete (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Credit ipotecar/ imobiliar

09 Noiembrie 2009

Am depus un dosar pentru creditul \"ING de casa noua\" care a fost solutionat, cu succes ce-i drept, dupa aprox o luna jumatate. Desi, atat in presa, cat si in toate agentiile ING se comunica un termen de solutionare al dosarului foarte mic in comparatie cu prima casa..nu este deloc asa. In plus, nu mi s-au solicitat toate actele inca de la inceput, iar in fiecare saptamana imi cereau alte acte..pe care primeam ok-ul abia dupa o saptamana. Nu am avut nicio problema cu cei de la ING Floreasca (cu care am colaborat) in schimb, cei de la serviciu clineti....lasa mult de dorit. Sfatul meu este ca in cazul in care aplicati pentru un credit la ING aveti mare grija la termentul pe care faceti precontractul cu proprietarul, solutionarea dosarului dureaza destul de mult (in cazul meu aprox o luna jumatate). Succes

Popa Mona (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

06 Noiembrie 2009

Buna ziua, am solicitat un credit pt nevoi personale la o agentie din Pitesti mai exact la agentia \"Calea Bucuresti\" dar am avut o experienta socanta atunci cand am observat ca functionara de la consultanta credite isi bate efectiv joc de mine..la inceput mi-a cerut doar adeverinta tip de salariu, fisa fiscala 2008 si o factura de utilitati..Apoi pe parcursul a o saptamana cu fiecare dialog purtat imi mai cerea cate un act sau o factura.in fine..am adus tot ce mi-a cerut iar astazi in 6.11.2009 am cerut un raspuns la dosar..am fost asigurat ca in maxim 2 ore adica pana la ora18PM o sa primesc un raspuns..au trecut si cele doua ore si nimic..mentionez faptul ca dosarul are cca doua saptamani de cand este inceput iar functionara 3 zile consecutive a fost prea ocupata sa ma primeasca..mi-a spus ca acest credit se poate acorda in maxim 24h..Va rog sa imi cititi reclamatia si sa imi acordati un raspuns in cel mai scurt timp... Va multumesc

sorin toma (comuna suseni, )

BCR - Probleme diverse

05 Noiembrie 2009

Buna ziua, Ne miram de ce se poarta astia asa cu noi la ghiseu.Am impresia ca unii dintre ei sunt traumatizati. Am fost de curand la BCR Unirea Center,o agentie destul de micuta sa imi platesc o rata si am ramas surprins cand am auzit pe cineva(o doamna sau o scorpie?) ca tipa de mama focului la celelalte fete din agentie pentru ca i se daduse ceva sa semnzeze ca sa aflu mai tarziu ca era directoarea si ca reactia asta o are mereu.Ba mai mult,mi-au zis ca acum a fost nimic pe langa ce le face in general. Nu tinea cont ca este banca plina si ca noi toti asistam la un circ.Cred ca ar trebui sa se intereseze cineva de soarta acestor oameni pentru ca si eu am un post asemanator doar ca nu tot in banca dar sincer nu m-as duce intr-o astfel de agentie nici daca mi-ar da salariul dublu. Scuze ca v-am retinut dar am ramas fara cuvinte cand am vazut ce \"puscarie\" este acolo. Cu respect, Marius

Marius Borcea (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Probleme diverse

05 Noiembrie 2009

Domnule Thobescu, In primul rand va multumim pentru feed-back, este foarte util pentru noi sa pastram legatura cu clientii nostri. Ne cerem scuze, desigur, pentru inconvenientul creat si ne vom stradui ca pe viitor sa nu se repete. Totodata, dorim sa va anuntam ca Sucursala Militari se va muta intr-o noua locatie, incepand cu 1 Ianuarie 2010, vis-à-vis de actualul sediu (in locul fostei reprezentante Toyota). Speram ca veti reveni in noua locatie si ca vom primi parerea dvs. Cu stima, Cristina Ionita Director Sucursala Militari

Cristina Ionita (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de debit

05 Noiembrie 2009

s-a efectuat un transfer dintr-un card de debit in altul (ing 2 ing) prin self bank 30.10.2009,data decontarii(mult fata de alte banci, cca 15 min), transferul a fost refuzat, bani s-au intors in contul din care au plecat(mai putin un comision, cel de administrare anuala card se luase deja deoarece contul avea sold debitor acel comision), s-a reefectuat aceeasi tranzactie (acelasi cont, aceeasi persoana, suma diferita pentru ca se comisionase fara explicatii suplimentare) decontata in aceeasi zi. deci se poate si la ing!!! pacat de reclama care se face acestei banci. lucrez in sistem si stiu cu ce se mananca o banca, o tranzactie, un comision. e jalnic! sa nu mai zic de regula conform careia un card de debit nu se poate inchide decat la sucursala unde s-a emis!! da de procedura de lucru intre sucursale nu s-a auzit la ei?? JALNIC!! VAND CU ORICE PRET, IN DETRIMENTUL CLIENTULUI NEINFORMAT DIN DIVERSE MOTIVE!!

MIHAELA PANAITESCU (Roman, Neamt)

Inapoi sus