Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Credit nevoi personale

21 Septembrie 2009

Am un credit la BCR si in ziua de 20 a fiecarei luni ma apuca disperarea stiind ca trebuie sa stau o ora in fata unui ghiseu la care cica \"lucreaza\" angajata bancii si ma intreb de ce totdeauna se lucreaza doar la unul dintre cele 4 ghisee, ca angajate sint destule slava Domnului...Si inca ceva , deci rata mea este de 137 lei si nu inteleg de ce una dinte angajatele de acolo niciodata nu imi da rest? intotdeauna este aceeasi persoana cind este ea la ghiseu cat ii dau atat ia niciodata nu da rest...pai ce se intimpla?

Mihaela Corina Rosu (Medias, Sibiu)

Alpha Bank - Card de debit

16 Septembrie 2009

Am fost astazi la Alpha Bank (Slobozia) sa alimentez un card de debit. Una din doamne, statea la barfa. M-am dus la cealalta, i-am explicat ca vreau sa alimentez un card, m-a trimis la ghiseu unde am aflat ca trebuia sa ma intorc la \"doamnele\" ca sa imi completeze un formular... Mi-am dat seama ca a doua doamna, mai in varsta, e dusa cu pluta...am zis sa astept la prima...cum era ocupata...m-am intors peste 20 de minute. Cand in final am avut onoarea sa ajung pe scaun, in fata ei, suna telefonul...Am stat 20 de minute pentru ca \"doamna\" isi rezolva probleme de contabilitate. Am plecat. Pana astazi nu am mai vazut atata nesimitire si nepasare fata de clienti.

Rina Daniela (Slobozia, Ialomita)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

15 Septembrie 2009

Buna ziua! 1. nu-ti explica situatia juritica a \" Coplatitorului\" ce implica acesta situatie, care sunt obligatiile care le are ac pers si ce se poate intampla in cazul in care creditul nu mai este platit. 2. Nu te informeaza cat va fi rata dupa ce se termina perioada de gratie. Ex 48500 E/30ani/6.2% si CL 0.05%*Sold= rata 321E Dupa un an D=(8.9+1.2)% si rata e 450E Nu te informeaza asupra noii rate, te duc in eroare ca rata va fi de 321E

eufa DACUMA (Bailesti, Dolj)

BRD - Depozit la termen

14 Septembrie 2009

As dori tare mult ca Depozitul 1000 sa fie posibil de creat in Internet Banking.

Kodok Marton (Targu Mures, Mures)

BRD - Prima casa

13 Septembrie 2009

Depunandu-mi dosarul, cu toate actele solicitate de catre banca, am avut neplacuta surpriza de a-mi fi solicitate, nu o data sau de doua ori ci chiar de 6 ori - documente suplimentare. Cand credeam ca nu mai au ce sa-mi ceara au trecut la modificarea unor formulare si am luat-o de la capat: drumuri la si de la banca, costuri suplimentare, stres...si de fiecare data imi spuneau ca sunt la un pas de a finaliza analiza dar... minunea tinea doar cateva zile. Si uite asa mi-au trimis dosarul la fondul de garantare mult mai tarziu decat mi-au comunicat, iar acum de 3 saptamani astept un raspuns...dar nimeni nu-mi spune nimic.Vezi doamne doar cei ce la fond sunt responsabili acum...praf in ochi

paul paul (Cluj-Napoca, Cluj)

Estima Finance - Credite bunuri in magazine

11 Septembrie 2009

Am achitat inainte de termen cu 4 luni valoarea cumparaturilor facute prin magazinul DOMO Campulung Muscel , Jud. Arges si intampin probleme foarte mari la procurarea unei adeverinte pe care trebuie sa o eliberati dumneavoastra prin care se adevereste ca am incheiat cu datoria fata de dumneavoastra. Cat trebuie sa mai astept? Daca aveam o intarziere de rata tot asa trebuia sa platesc si eu in reluare cum trimiteti dumneavoastra adeverintele? Sa fiu mai explicita: am sunat la nr de tel 0212006232, am apasat tasta 8, mi-a raspuns o doamna ....... ? si a inceput sa ma intrebe datele personale pentru confirmarea identitatii, dar am avut \"nesimtirea\" sa nu-mi stiu din memorie nr de telefon mobil si mi s-a inchis telefonul in nas. Sunt bulversata si imi trebuie aceasta adeverinta urgent. Cum trebuie sa procesez? Trebuie sa fac si o cerere scrisa? CERERE: DORESC ADEVERINTA CA S-A LICHIDAT CREDITUL. FAX 0248 511 441 Va multumesc anticipat.

PETRUTA BADESCU (Campulung Muscel, Arges)

Inapoi sus