Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

RBS - Credit nevoi personale cu ipoteca

18 Noiembrie 2009

Am un credit de nevoi personale cu ipoteca la RBS pe 30 ani .Dupa primul an cand rata era fixa am trecut la o rata variabila functie de EURIBOR(in contract NU este stipulata formula de calcul)recalculabila o data pe an(deci EURIBOR12M ).Atunci rata a crescut cu 70euro iar banca nu m-a anuntat de aceasta modificare asa cum era prevazut in contract , ci la insistentele mele mi-au trimis dupa 5 luni un nou grafic de rambursare , spunand ca aveau adresa gresita desi ipoteca era pusa fix pe adresa de corespondenta...absurd deci. Intrand in anul 2 de credit ma asteptam la acea recalculare a ratei functie de EURIBOR , care acum are o valoare muuult mai mica fata de anul trecut (a atins un minim istoric).Insa rata imi ramane neschimbata . Cerand lamuriri la banca mi s-a spus ca asa este stipulat in contract cum ca banca POATE modifica rata dar se subantelege ca NU E OBLIGATA! Adica eu sunt obligata sa platesc absolut ce rata aleg ei sa-mi fixeze fara sa inteleg care e dobanda , cum e calculata si de ce daca e functie de euribor nu se schimba decat prin crestere a ratei si niciodata prin scadere. Cunosc cazuri in care in ultimul an la Alpha Bank sau Piraeus ratele au scazut cu pana la 150 euro datorita scaderii Euribor dovada ca exista si banci care respecta contractul desi \"riscul de tara\" pe care il invoca unele banci care nu vor sa scada ratele exista si pentru bancile care respecta contractul.Consider ca RBS face un abuz in clauzele contractuale .Probabil ca intalnirea in instanta ramane singura solutie in relatia cu aceasta banca !

Mariana Tartopan (Bucuresti, Bucuresti)

UniCredit Leasing - Probleme diverse

16 Noiembrie 2009

Am dorit sa cumpar 10 autovehicule reposedate si am dat de o mafie in aceasta banca de la director de vanzari pana la vanzatorul din parc, nici unul nu a vrut sa ma serveasca sau sa stea de vorba cu mine. Cred k era vb de spaga k nu am putut rezolva nimic. Nu mai zic ca am fost contactat de un domn de la Unicredit pe nume cristi 0730888866 care ma tot vraja ca ma ajuta sa pot cumpara, iar cand l-am sunat si i-am spus k sunt in sediul bancii Unicredit a zis ca vine in 5 minute, numai ca nu a venit, nici nu a mai raspuns la telefon. As dori sa se ia masuri cu acest caz

ion mihai Neagu (Bolintin-Vale, Giurgiu)

Piraeus Bank - Cont curent

16 Noiembrie 2009

In primul problema: am un cont deschis la sucursala Pantelimon, Bucuresti. Astazi aveam nevoie de niste bani, asa ca ma opresc la suursala Gara de Nord, si surpriza: nu pot sa extrag bani din cont pentru ca la sucursala Pantelimon NU ERA CURENT ELECTRIC. Oh my God, mi-am zis, trebuie sa astept sa revina curentul acolo. Am ramas stupefiata. Si am asteptat 2 ore!!!! Si nimic!!!!. Intrebarea mea catre cei de la Pireus Bank este: Nu vi se pare ca este cam ca la Camera de Ras chestia cu curentul? Ce se intampla daca sucursala la care am deschis contul nu functioneaza din varii motive? Ce se intampla daca sucursala la care am deschis contul se desfinteaza? Banca dumneavoastra nu are o baza de date comuna pentru toate sucurslele? Ce-ar fi acum sa privim problema din punctul de vedere al personei care are de dat bani la Pireus bank, de exemplu plata unei rate, sa inteleg ca daca sucursala unde am facut creditul NU ARE CURENT ELECTRIC, atunci nu mai platesc rata????? Si retineti este vorba despre banii mei!!!!!!!! Un client extrem de nemultumit si foarte nervos.

Maria Popescu (Bucuresti, Bucuresti)

EFG Retail Services - Card de credit

16 Noiembrie 2009

Am utilizat cardul de credit obtinut in urma achizitionarii unui televizor tip plasma in Cluj-Napoca pana in prezent. La data de noiembrie 2009 acest card expira.Am depus toata suma in cont , mai mult nu am intarziat cu platile niciodata peste scadenta avuta . Care este modalitatea de predare a cardului? Va multumesc.

DORINA MONICA COSMA (Cluj-Napoca, Cluj)

RBS - Credit nevoi personale

14 Noiembrie 2009

SCRISOARE DESCHISA CATRE RBS Am primit răspunsul d-voastră prin scrisoarea recomandată , azi, 10.11.2009. Îmi pare foarte rău, dar trebuie să recunsoc că acest răspuns este penibil şi jenant. Referitor la acel art.4 din Contractul de Credit, se pare că nu înţelegeţi absolut deloc semnificaţia cuvântului JUSTIFICAT! Prin urmare am să vă mai transmit o dată argumentele mele dintre care vă rog să-l reţineţi pe cel mai important şi anume, indicele EURIBOR a atins MINIME ISTORICE, în plus dobânda de referinţă a Băncii Europene de câteva luni este menţinută la 8%!!! Eu am creditul în valută , prin urmare această dobândă de referinţă la valută este undeva la jumătate!!! Dacă o corporaţie are datorii imense, au loc reeşalonări şi renegocieri, dar dacă o persoană fizică nu-şi mai poate plătii ratele, “ îi vindeţi casa” !!! Prin urmare renegocierea contractului este PERFECT JUSTIFICATĂ (şi imperios necesară) de evoluţia pieţei financiare! Poate ar trebui să reanalizaţi anumite decizii şi studii după care se ghidează banca d-voastră deoarece se pare că nu prea aveţi soluţii optime în situaţia economică actuală, dovadă fiind şi ajutorul imens pe care l-aţi primit de la Guvernul Marii Britanii!!! Până acum , am reuşit să mă descurc destul de binişor cu cheltuielile curente ale vieţii de zi cu zi, ratele la banca d-voastră fiind considerate prima prioritate şi prin urmare, au fost şi sunt plătite la zi; chiar dacă s-au mai introdus cheltuieli suplimentare cum ar fi comisionul de depundere, introdus în ianuarie 2008 dar mai ales creşterea dobânzii de la 7.5% la 9% chiar înaintea începerii recesiunii economice mondiale! Menţionez că angajatorul la care lucrez, R.A. ROMATSA - D.S.N. A. IAŞI, avea la momentul respectiv un contract mai \"avantajos\" pentru angajaţii săi cu banca d-voastră, acest lucru dovedindu-se ulterior fără nici o utilitate practică. “Pe fondul crizei economice şi mai ales că s-au înregistrat recent MINIME ISTORICE la indicele EURIBOR cred că este de bun simţ ca acest lucru să se regasească şi în graficul meu de rambursare a creditului către d-voastră” prin urmare propun: o dobândă de 7% sau un discount general în valoare netă de 2000EUR, aplicată, respectiv aplicat la suma totală de restituit către bancă d-voastră, în cel mai scurt timp, MAXIM până la sfârşitul anului 2009! În cazul în care, nici una din cele două soluţii propuse de mine nu va fi agreată şi aplicată , cu regret vă informez că mă văd nevoit a renunţa la serviciile RBS România după cum voi crede eu de cuviinţă, lucru pe care am să-l sugerez şi colegilor mei! Pentru început am să depun o plângere la BNR, după care ne vom întâlni în instanţă, ceea ce înseamnă, după cum bine ştiţi, sistarea plăţilor până la soluţionarea procesului , proces care va dura ceva timp, având în vedere situaţia prezentă din justiţia românească, lucru care mă gândesc că nu vă avantajează deloc!!! Sper într-o rezolvare favorabilă şi vă mulţumesc anticipat!

GEORGE MARCEL TIVADAR (Iasi, Iasi)

BCR - Credit nevoi personale

13 Noiembrie 2009

Dobanda a fost si este in continuare in continua crestere. In 2005 era 9% acum e 185%. Nu exista niciun organism/agentie/agentura sau ce-o fi care sa reglementeze dobanda. Parerea mea? Bancile sunt mai rele decat camatarii!!!!!!!!!!!!!!

Gina Decianu (Galati, Galati)

Inapoi sus