Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Volksbank - Credit ipotecar/ imobiliar

13 Martie 2010

Buna, Eu am luat un credit de la Volksbank, nu mentionez neaparat conditiile desi era dobanda fixa, dupa care am cerut o reesalonare. Am fost pacalita, pot spune in felul urmator: mi-au facut o simulare de rate intr-un scadentar, l-am primit pe internet, am dat declaratie ca sunt de acord cu modificarea dobanzii, nespecificazndu-se clar in ce sens, mi-au spus ambiguu ca o cresc pt 3 ani dupa care o scad. Am mers sa semnez contractul, era dobanda 9% plus euribor dupa 3 ani de la data semnarii si am cerut scadentarul. Au refuzat motivand diverse, nu mi-l elibereaza nici pana acum decat sa-l semnez, ceea ce refuz. Am semnat contractul de buna credinta crezand ca e conform cu cel din e-mail si au redistribuit altfel dobanda ei, sa aflu ca defapt in scandentaru real( am scos de la un ghiseu bancar) am 50 000 euro in plus adaugati pe inca 5 ani creditare. Vreau sa stiu ceva: cu situatia caderilor de piata actuale, se poate solicita un credit ipotecar cu o evaluare a locuintei cat mai aproape de cea din 2007? sau pe acest motiv nu te va credita nici o alta banca?

catalina mocanu (Bucuresti, Bucuresti)

Intesa Sanpaolo Bank - Cont de economii

13 Martie 2010

Este o banca in care eu am incredere. Am deschis un plan de acumulare si sunt f. multumita. Acord puncte maxime ptr.cei de la sucursala Mosilor. Personalul se poarta impecabil, chiar ma suna la tel. sa-mi reaminteasca data urmatoarei depuneri, ma consiliaza si ZAU ca ar merita spor de zambet.Le doresc tuturor numai bine...SI SA NU SCADA DOBADA LA PLAN.

Mariana Nicolaescu (Bucuresti, Bucuresti)

EFG Retail Services - Card de credit

13 Martie 2010

Buna seara.Ammari probleme cu cei de la Euroline,e o poveste lunga.De la inceput nu am primit nici un contract,nu am semnat nimic.Am solicitat in scris,cu confirmare de primire,copia contractului de card (semnata original si cu stampila \'\'conform cu originalul\'\') si istoricul de plati.Am cerut sa mi se trimita aceste documente in 30 zile dar au trecut 40 zile si nu am primit nimic.Continua sa ma sune,sa ma ameninte sa platesc,dar cand intreb de contractul pe care trebuia sa il primesc ocolesc subiectul.Este evident ca am fost fals informata in legatura cu serviciile lor din moment ce nu mi s-a dat sa semnez nimic si prin urmare nu au ce copie dupa contract sa imi trimita.Nu mai platesc nimic atata timp cat ei nu au un contract la mana.Ar trebui sa fie recunoscatori ca le-am dat zeci de milioane pana acum.

andreea andreea (Turda, Cluj)

CEC Bank - Probleme diverse

12 Martie 2010

am scris ieri ,11 03 2010,despre o problema legata de un transfer iar a doua zi m a si sunat o doamna de la cec bank!incearca sa rezolve problema!nu ma asteptam.bravo lor!!!!acum astept sa vad cand ma vor contacta din nou.sper sa nu uite.multumesc doamnei.

emanuela kora muntean (ilia, )

BRD - Card de debit

12 Martie 2010

Experienta mea a constat in faptul ca deoarece BNR nu permite Bancilor sa ceara PIN-ul clientilor(pt ca trebuie sa fie secret, evident)BRD a gasit un super motiv de a mai pune un comision:COMISION MODIFICARE PIN=2RON. Acest numar este un NUMAR PERSONAL DE IDENTIFICARE, este clar ca nu trebuie sa fie cunoscut de catre nimeni iar atata timp cat nu imi este posibil sa imi PERSONALIZEZ acest numar, intrucat este ales de catre un sistem informatic aleator, ar trebui sa mi se permita PERSONALIZAREA lui fara costuri suplimentare. De asemenea acest numar este si de protectie. Inteleg atunci ca BRD este impotriva sigurantei banilor clientilor si nu doar ca nu o sprijina ba chiar te pune sa platesti pt ea, astfel, cand doresti sa iti schimbi PIN-ul din motive de siguranta, trebuie sa platesti... NU este acesta un abuz clar al BRD si o bataie de joc fata de clientii lor???

Adina Oltean (Cluj-Napoca, Cluj)

Raspunsul BRD

Fiecare card este insotit de un cod PIN pentru a securiza si autentifica utilizarea lui. Aceasta este o practica standard oriunde in lume, iar Romania nu face exceptie. Pentru siguranta si comoditatea utilizarii, BRD a decis sa ofere un serviciu suplimentar, care nu este standard: clientul poate alege numerele ce compun codul PIN. Este un serviciu personalizat, disponibil exclusiv clientilor BRD. Tocmai pentru ca este un serviciu personalizat, si pentru ca exista un regim special de securitate ce trebuie respectat, el a atras dupa sine o investitie, si in consecinta un cost asociat. Traian Traicu -PR Manager, BRD

CEC Bank - Probleme diverse

11 Martie 2010

am avut de primit de la o agentie de pariuri din anglia o suma de bani.contul meu la cec bank era in lei iar acestia nu au facut conversia, din dolari in lei, asa cum mi au spus ca trebuia sa faca.banii sunt blocati la cec si nimeni nu poate sa mi confirme ca sunt la ei?daca banii nu apar intrati in extrasul meu de cont ei zic ca nu sunt.sau macar sa i fi trimis inapoi la agentia respectiva dar nu sunt nici acolo.va rog frumos, daca poate cineva sa mi raspunda, ca incerc de aproape o luna sa gasesc banii si nu reusesc. cei de la agentie spun ca sigur sunt la cec. nu se poate verifica? astept raspuns.multumesc anticipat.

emanuela kora muntean (ilia, )

Raspunsul CEC Bank

Va comunicam faptul ca exista un tip de tranzactie, numita refund, care este utilizata de catre comercianti/bancile acceptatoare ale comerciantilor pentru tranzactii de tip returnare partiala sau totala de sume urmare a unor returnari de bunuri, anulari de servicii, despagubiri partiale, corectii de tranzactii, castiguri din pariuri etc. Acest tip de tranzactie nu se identifica cu un ordin de plata standard sau cu un transfer interbancar si nu poate fi asimilat ca si mod de tratare acestora. Conform reglementarilor organizatiei VISA International, exista posibilitatea ca o tranzactie de tip refund sa fie anulata de catre comerciant/banca acceptatoare intr-un termen de 30 zile de la initiere. Astfel, atat din punctul de vedere al politicilor prudentiale privind prevenirea si combaterea spalarii banilor, dar si din punctul de vedere al securitatii tranzactiilor, tranzactiile de tip refund au un regim special de decontare. In acest sens, sumele in cauza alimenteaza contul de card destinatie numai dupa expirarea termenului prevazut in reglementarile internationale pentru o posibila anulare din partea comerciantului/bancii acceptatoare a comerciantului a tranzactiei de tip refund. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

Inapoi sus