Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Probleme diverse

16 Martie 2010

Referitor la plangerea doamnei Kora Muntean Emanuela, va comunicam faptul ca exista un tip de tranzactie, numita refund, care este utilizata de catre comercianti/bancile acceptatoare ale comerciantilor pentru tranzactii de tip returnare partiala sau totala de sume urmare a unor returnari de bunuri, anulari de servicii, despagubiri partiale, corectii de tranzactii, castiguri din pariuri etc. Acest tip de tranzactie nu se identifica cu un ordin de plata standard sau cu un transfer interbancar si nu poate fi asimilat ca si mod de tratare acestora. Conform reglementarilor organizatiei VISA International, exista posibilitatea ca o tranzactie de tip refund sa fie anulata de catre comerciant/banca acceptatoare intr-un termen de 30 zile de la initiere. Astfel, atat din punctul de vedere al politicilor prudentiale privind prevenirea si combaterea spalarii banilor, dar si din punctul de vedere al securitatii tranzactiilor, tranzactiile de tip �refund� au un regim special de decontare. In acest sens, sumele in cauza alimenteaza contul de card destinatie numai dupa expirarea termenului prevazut in reglementarile internationale pentru o posibila anulare din partea comerciantului/bancii acceptatoare a comerciantului a tranzactiei de tip refund

Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Card de debit

16 Martie 2010

Raspuns pentru doamna Adina Oltean: Fiecare card este insotit de un cod PIN pentru a securiza si autentifica utilizarea lui. Aceasta este o practica standard oriunde in lume, iar Romania nu face exceptie. Pentru siguranta si comoditatea utilizarii, BRD a decis sa ofere un serviciu suplimentar, care nu este standard: clientul poate alege numerele ce compun codul PIN. Este un serviciu personalizat, disponibil exclusiv clientilor BRD. Tocmai pentru ca este un serviciu personalizat, si pentru ca exista un regim special de securitate ce trebuie respectat, el a atras dupa sine o investitie, si in consecinta un cost asociat

Traian Traicu -PR Manager, BRD (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Card de debit

16 Martie 2010

Buna ziua. Referitor la articolul: Bancile isi sporesc portofoliul cu carduri emise ilegal scris de d-na Alexandra Popa. Am avut si eu acum cateva zile o experienta de genul acesta. Mergand la un sediu BCR din Timisoara pentru a achita o polita RCA, d-na de la ghiseu mi-a spus ca trebuie sa imi actualizez datele, la care eu am ramas surprins nestiind sa fi avut vreodata cont la BCR. Dupa ce a mai cautat dansa prin calculator mi-a spus ca am si o datorie de 54 de lei si pentru a lichida contul trebuie sa achit aproximativ 70 de lei. Din cate imi amintesc, prin facultate am aplicat pentru un card studentesc, EURO26, la care era anexat si ceva card bancar, pentru care nu imi amintesc sa fi semnat ceva. Oricum de acum 4-5 ani ar fi putut sa ma anunte cineva din cadrul bancii sa merg sa imi ridic cardul sau sa imi spuna ca am datorii la ei. Asa ca nu vreau sa le platesc niciun leu. As fi recunoscator daca m-ar ajuta cineva cu un sfat bun. Numai bine.

Olimpiu Moga (Ineu, Arad)

CEC Bank - Probleme diverse

16 Martie 2010

Sucursala Cec Bank din Soseaua Oltenitei, Nr. 8, Bl. 2B, Sector 4, este pe departe cea mai ...putin operativa sucursala. Nu exista nici cel mai mic spatiu de discretie- toti clientii afla cati bani are persoana care asteapta pe card, ce retragere a facut sau ce bani mai are pe card, este inadminsibil. Nu este scris nicaieri la ce ghiseu se fac platile, care este casa, unde trebuie sa stai si sa astepti. Operatorii lucreaza foarte incet, se asteapta in jur de 1o minute pentru o operatie- fie ea de depunere numerar sau platit o amenda. Va multumesc.

elena stefan (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul CEC Bank

Va comunicam faptul ca aspectele prezentate vin in intampinarea preocuparilor noastre permanente de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor CEC Bank. Mentionam ca in toate unitatile bancii, activitatea din front-office este sustinuta in principal de ofiteri de cont si casieri, conform atributiilor specifice. Astfel, daca un client doreste sa plateasca taxe, impozite, amenzi, rate la credite sau facturi, sa retraga numerar de pe card prin EPOS sau sa solicite schimb valutar, se adreseaza direct casierilor. Celelalte operatiuni pe produse specifice Bancii sunt initiate de ofiterii de cont si apoi finalizate de casieri. Personalul unitatilor este in masura sa ofere cu promptitudine si competenta orice informatii utile clientului, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

ING - Card de debit

15 Martie 2010

am solicitat 2 carduri Ing. Unul am reusit sa il ridic dupa 2 luni de asteptare iar cel de-al doilea am aflat astazi ca mi-a fost anulat de doamna de la banca. Pe nici un motiv deoarece nici nu m-au anuntat ca a sosit acel card! Daca nu ma anunti ca este in sucursala ai dreptul sa il si anulezi pe nici un motiv concret?

Daniela-Adriana Ferenczik (Resita, Caras-Severin)

BCR - Credit nevoi personale

14 Martie 2010

acum 3 ani am facut un credit nevoi personale la BCR in euro cu dobanda fixa stabilindu-se rata la o anumita suma. dupa un an jumatate mi-au marit rata motivand marirea comisionului de administrare(7 euro lunar)

cornel nicolai (Tulcea, Tulcea)

Inapoi sus