Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD - Credit IMM

03 Martie 2010

Am avut un proiect SAPARD aprobat cu fonduri prin programul Fermierul garantat 100%de fondul de garantare. Banca a intarziat 9 luni semnarea contractului de finantare distrugand planul de afaceri. Acum sunt in proces cu ei pentru ca m-au pus sa avalizez bilete la ordin si acum vor sa le execute.

Dan Gisca (Galati, Galati)

UniCredit Bank - Cont curent

03 Martie 2010

Mare atentie la procedurile interne si conditiile generale de afaceri ale acestei banci. Ceea ce fac clientilor este furt calificat. Am inchis toate conturile la ei in momentul in care am citit cele 20 (!!!) de pagini de conditii generale de afaceri la ultima lor actualizare. Nu pot intra in detalii pentru ar trebui sa scriu prea mult, dar atrag atentia ca: exista clauze abuzive; banca are numai drepturi in timp ce clientul are numai obligatii; mint clientii ca normele sunt conform ultimelor reglementari ale BNR, ceea ce este o minciuna nesimtita; exista clauze care prevad (voalat) ca pot schimba dobanzile la depozite(!!!) fara notificare prealabila si multe altele. Pentru un client persoana fizica fara experienta, respectivele conditii generale bancare sunt scrise in asa fel incat sa il poata ameti complet iar banca sa poata face orice dupa bunul plac si sa puna in sarcina clientului orice cost au ei chef. Nu este singura banca la care am conturi deschise, dar asemenea abuzuri nu am mai vazut niciodata.

cristina pop (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Probleme diverse

03 Martie 2010

In urma convorbirii telefonice, in mare sa speram ca s-a rezolvat problema. Multumesc acestui site si multumesc raspunsului prompt al acestei institutii.

Gabriel Abuzatoaie (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

03 Martie 2010

Stimata doamna Diplas, Apreciem faptul ca ne-ati adus la cunostinta motivele care va impiedica sa fiti multumita de serviciile oferite de catre Raiffeisen Bank. In urma aspectelor semnalate, am verificat afirmatiile dumneavoastra si va trimitem punctul de vedere al bancii: - limita de descoperit de cont (overdraft) a fost intr-adevar blocata in momentul in care nu ati mai primit salariul pe cont; - conform contractului agreat de comun acord intre parti, clientul trebuie ca in termen de 30 de zile de la ultima alimentare salariala sa efectueze virarea integrala a liniei de overdraft utilizate, prevedere pe care nu ati respectat-o; - ulterior, dupa ce unul dintre ofiterii de colectare ai bancii a discutat cu dumneavoastra (in data de 21.08.2008), vi s-a oferit si ati acceptat posibilitatea achitarii in rate a sumei restante (obtinand astfel un credit din overdraftul reesalonat). Acest nou credit a fost procesat in data de 25.08.2008, banca dorind ca prin acest gest de bunavointa sa va ajute sa achitati datoria restanta; - cu toate acestea, datorita faptului ca nu v-ati respectat obligatiile fata de banca (neachitand ratele acestui credit), banca a raportat informatiile negative catre Biroul de Credit; - in prezent inregistrati in continuare restante (in suma mult mai mare decat ati afirmat), asociate unor intarzieri la plata mai mari de 1 an. Avand in vedere faptul ca banca a depus eforturi pentru solutionarea situatiei cu care v-ati confruntat, consideram afirmatiile dumneavoastra nejustificate. Speram ca prezentul raspuns va lamuri aspectele in discutie, iar pentru orice alte detalii suplimentare va rugam sa nu ezitati sa ne contactati. Va multumim, Echipa management reclamatii Raiffeisen Bank

(Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit nevoi personale cu ipoteca

03 Martie 2010

Raspuns pentru domnul Pruna: Pentru creditele oferite cu dobanda fixa pentru primul an de creditare, dobanda curenta aplicata ulterior aniversarii primului an de creditare se modifica in conformitate cu prevederile contractuale, pe care Domnul Pruna Marius le-a acceptat in totalitate prin semnarea contractului de credit. Pentru a veni in sprijinul clientilor, atat pentru creditele acordate in EUR cat si pentru cele acordate in RON, Banca ofera posibilitatea acestora de a refinanta creditele cu dobanda variabila / administrata / revizuibila prin noi produse de creditare care au in prezent rata de dobanda fixa pe toata perioada de creditare sau variabila, stabilita in functie de indicii de referinta precum si posibilitatea restructurarii creditului detinut. In cazul in care opteaza pentru restructurarea creditului, Domnul Pruna Marius este invitat sa se prezinte la unitatea bancara unde a contractat imprumutul, in vederea reanalizarii situatiei actuale si luarea unei decizii in acest sens, avand in posesie un minim de documente necesare consilierii si anume: - original si copie BI/CI - contractul de credit curent (in original si copie); - documente (original si copie) care sa confirme inrautatirea capacitatii de rambursare a creditului supus restructurarii (exemplu: documente care sa ateste somajul/somajul tehnic, certificate medicale emise de spital etc.); - documente care sa ateste venitul actual; - alte documente care pot sustine posibilitatea de restructurare a creditului. Corneliu Cojocaru, director Directia de Comunicare, BCR

(Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

02 Martie 2010

Buna ziua ! Am avut proasta inspiratie de a incerca sa ajut un prieten si totul s-a transformat intr-un cosmar.In 2005 am semnat (in calitate de girant al sotiei mele) la sucursala Campulung Muscel a CEC Bank contractul de credit nr. 1678/08.07.2005 prin care sotia mea a imprumutat suma de 30.000 RON garantat cu ipotecarea unui apartament.Apartamentul ipotecat apartine mamei unor prieteni (doi frati),iar banii imprumutati au fost dati unuia dintre frati,urmand ca ratele sa fie platite de catre acesta timp de 15 ani.Dupa un timp (cred ca in jur de 2 ani) ratele au inceput sa fie platite cu mare intarziere,atat eu cat si sotia ajungand in evidentele CRB.De mai mult de 1 an,ratele nu mai sunt achitate decat secvential,totul culminand cu retinerea unor sume din salariul sotiei.Ceea ce nu inteleg este de ce CEC Bank nu doreste sa execute ipoteca,in conditiile in care sunt mai mult de trei luni de rate neachitate integral si noi (eu si sotia) ne-am exprimat de nenumarate ori in discutiile cu conducerea sucursalei decizia de a fi executata ipoteca pentru rezolvarea problemei.Mentionez ca absolut toate sumele achitate au fost depuse in contul respectiv pe numele unuia dintre frati si niciodata pe numele meu sau al sotiei.Cred ca executarea ipotecii ar fi rezonabila atat pentru CEC Bank cat si pentru noi si nu inteleg de ce conducerea sucursalei se opune executarii. Multumesc anticipat pentru intelegere si ajutor ! Octavian STEFAN,Campulung Muscel

Octavian Stefan (Campulung Muscel, Arges)

Inapoi sus