Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Credit nevoi personale

23 Iulie 2009

Am contractat un credit de nevoi personale in valoare de cca 9000 ron pe o perioada de 8 ani,cu o rata lunara de 150 lei. Rata a ajuns deja la 188 lei in doar citiva ani de la incheierea contractului.

Nicolae Hollosi (Braila, Braila)

BRD - Cont curent

20 Iulie 2009

Am credit de nevoi personale la BRD cu dobanda fixa. Am primit desfasurator de returnare a creditului si mi s-a spus foarte dragut: \"La fiecare plata, mai adaugati valoarea a 50 de euro centi ca si comision lunar de gestiune a contului.\" Pai si comisionul asta, chiar daca mic, de ce nu intra in DAE? Sa nu mai spun ca prin BRD Net am vazut ca e de vreo 3 lei, deci peste 50 de euro centi. Alta problema este ca mai primesc in contul de la ei banii pentru o colaborare. Si pentru fiecare suma de cateva milioane maxim, comisioane surpriza de 7 lei, 10 lei, adica destul de mult, zic eu. Si mai sunt si angajatii pe care ii intrebi si dau din umeri, dar pe banii tai. De curand am primit banii aia prin Unicredit si surpriza, am primit toata suma, fara sa-mi opreasca nici un comision. Mai sunt si alte surprize de genul, nu poti face fara comision un transfer de bani dintr-un cont al tau in alt cont al tau(amandoua la BRD). In concluzie, niste japcari!

Gabriel Teodor (Bucuresti, Bucuresti)

BCR Leasing - Leasing auto

16 Iulie 2009

Am obtinut un credit auto intr-un timp record, dar problemele au inceput dupa 2 ani dupa ce am platit ratele rananand valoarea reziduala de plata .Am luat legatura cu cei de la leasing si mi sa stabilit esalonarea valori in rate egale.Dupa un an si citeva luni am avut surpriza de a constata ca am platit doar dobinda dar nu stie nimeni pt ce,am sunat labcr leasing si mi sa cerut sa fac o cerere pt reesalonarea val. rez.contra sumei de 150eplus tva.subliniez ca daca nu observam acest lucru plateam dobinda pina in 2011 urmand la sfirsit a achita val rez. in intregime .

carol knall (Medias, Sibiu)

Millennium Bank - Depozit la termen

14 Iulie 2009

Raspuns pentru domnul Arhip Emil (Bucuresti) Stimate domnule Arhip, Pentru a constitui un depozit la Millennium Bank, este necesar sã creaþi un cont curent standard în valuta în care doriþi sã constituiþi depozitul, lucru valabil la orice bancã. Deschiderea contului curent este gratuitã, iar administrarea sa implicã un tarif de 3 RON/lunã. Mai existã o variantã, mai avantajoasã pentru dumneavoastrã, care probabil v-a fost recomandatã de reprezentantul Millennium Bank pe care l-aþi contactat: aceea de a achiziþiona un Pachet Exclusiv, care implicã un tarif de administrare tot de 3 RON/lunã, dar care include: - contul curent Plus, în RON, cu o dobândã preferenþialã, de 4% pe an - cont curent în euro, cu o dobândã preferenþialã, de 2% pe an - card de debit Visa Electron - Internet Banking, serviciu care vã permite sã vizualizaþi toate produsele pe care le-aþi contractat la Millennium Bank, dar ºi sã efectuaþi tranzacþii cu comisioane reduse cu pânã la 50% faþã de operaþiunile la ghiºeu - card de debit suplimentar gratuit - Call Center, serviciu care, de asemenea, vã permite sã aflaþi orice fel de informaþii despre produsele ºi serviciile bãncii, dar ºi sã efectuaþi tranzacþii cu comisioane reduse cu pânã la 50% faþã de operaþiunile la ghiºeu. Evident, alegerea uneia dintre aceste variante este la latitudinea dvumneavoastrã, reprezentanþii Millennium Bank v-au prezentat doar oferta cea mai avantajoasã pentru client. Vã mulþumim pentru interesul faþã de oferta noastrã ºi vã stãm la dispoziþie pentru orice întrebare. Cu stimã, Echipa Millennium Bank

Millennium Bank Echipa (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Depozit la termen

13 Iulie 2009

I-am contactat ce cei de la Millenium Bank pentru a-mi da detalii referitoare la depozitul clasic. Si surpriza: depozitul se poate face DOAR DACA DEVII CLIENTUL LOR, adica un pachet care contine cont curent, card, internet banking, call center etc ( bineinteles cu costurile de rigoare ). Asta , dupa parerea mea, se numeste RECLAMA MINCINOASA - si poate ar trebui sa-i ia la intrebari si OPC-ul, mai ales ca pe site nu scrie nicaieri ca depozitul e doar la pachet cu multe altele... Si, draga Conso , faptul ca sunt pe locul intai, cu cea mai mare dobanda , pe site-ul dvs. chiar nu inseamna nimic...... Asadar, ocoliti Millenium Bank ca nu-s prea fair-play....

Emil Arhip (Bucuresti, Bucuresti)

Piraeus Bank - Credit nevoi personale cu ipoteca

08 Iulie 2009

Sunt client al Piraeus Bank din 2007 cand am imprumutat o suma de aproximativ 80.000 CHF pe 30 de ani cu ajutorul unui credit de nevoi personale garantat cu ipoteca. In luna aprilie 2009 primesc o instiintare prin care banca datorita \"contextului international marcat de turbulente\" si a \"costurilor de finantare mari\" va mari din mai 2009 marja bancii cu 2%. Marja mea e 4%, marirea cu 2% in plus inseamna marirea marjei bancii cu 50% fata de cea contractata!!! Nici azi nu-mi vine sa cred ce-mi face banca cu care am pornit la drum pt 30 de ani impreuna. Dobanda este formata din marja + Libor. Am inceput cu o rata de 1.000lei/luna ajungand azi cu marja marita sa platesc 1600 de lei, adica cu 60% mai mult in moneda cu care sunt platit. Leul s-a depreciat foarte mult in raport cu CHF-ul si a fost riscul ce mi l-am asumat la semnarea contractului impreuna cu indicele Libor, insa marja era riscul bancii, care azi, cand Liborul a scazut de la 2,33% la 0,4% nu si-l asuma! Goana dupa profiturile promise actionariatului si nepasarea fata de clientii buni platnici m-au lasat cu un gust mai mult decat amar. Se vede ca sunt greci si nu romani, nu le pasa de ce efecte produc masurile lor abuzive, in tara lor nu si-ar permite asa ceva. Am ramas surprins la declaratiile oficiale ale bancii in presa scrisa. Unul dintre articolele ce-l dau exemplu (si nu e singurul) este cel al d-nei Alexandra Popa (conso.ro) (http://www.conso.ro/citeste-comentariu/137/imob/Piraeus-Bank-salta-costurile-pentru-clientii-carora-li-sau-ieftinit-casele.html). Un articol muncit care incearca sa spuna ceva despre aceste mariri abuzive, dar o spune din punctul de vedere al bancii care ofera informatiile care ii convin. Articolul se refera exact la cazul meu asa ca cei curiosi si interesati nu au decat sa-l citeasca si sa vada in ceea ce urmeaza cateva raspunsuri ale unui client ce simte abuzat, care si-a dat tot interesul de a evita aceasta marire: 1. Banca nu m-a instiintat niciodata ca as putea aduce completari de garantii si astfel sa fiu scutit de aceasta marire abuziva. Dimpotriva, cand am intrebat la banca daca as putea aduce completari, mi-au spus ca si cu aceste completari ei tot vor mari marja! 2. Studiul realizat de Colliers nu este relevant in cazul meu si de altfel nu este relevant pentru nici un client in parte, fiecare avand o ipoteca evaluata individual. Nu toate proprietatile in tara au scazut. Acel studiu nu se poate referi la ipoteca mea. 3. S-a mentionat „Reprezentantii bancii sustin ca pana acum, o treime dintre acesti clienti – beneficiari de credite ipotecare – au fost invitati la banca pentru a discuta si agrea de comun acord o solutie pentru rezolvarea acestei situatii, fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data.” E cea mai mare minciuna gogonata ce au servito. Aici nu pot sa spun decat ca s-au folosit de conso.ro sa arete cat sunt ei de „corecti”. Instiintarea de marire am primit-o in aprilie 2009 in care ma anuntau ca vor mari marja din mai 2009. Imediat ce am primit notificarea le-am raspuns in scris REFUZAND marirea considerand-o nejustificata. Am mers, am dat telefon, i-am contactat de mai bine de 2-3 ori pe saptamana, dar degeaba, au ramas neclintiti. „Banca centrala a impus aceasta marire si nu putem face nimic” imi spuneau de fiecare data. Nu mi-a ramas decat sa-i reclam la OPC, asta si am facut si sa contactez un avocat. Si bineinteles din mai 2009 banca si-a marit marja! Deci „fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data” nu este adevarat. 4. Sa dat exemplul clientului din Bucuresti care ar fi dispus sa aduca o evaluare reala a ipotecii lui „Vom discuta cu clientii, in situatia in care acestia vin cu propriul raport de evaluare. Dar nu putem spune de pe acum ce se va hotari”. Va spun eu de acum, tot o maresc, asa cum v-am mentionat la punctul 1. Astfel de articole „intoxicate” cu povesti coafate ale bancii se mai gasesc in presa scrisa, doar clientul care sufera pe urma acestei mariri si plateste lunar sute de lei noi in plus acestori bancheri stie de fapt care e adevarul.

Sereghi Alex (Baia Mare, Maramures)

Inapoi sus