Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Probleme diverse

14 August 2021

Cea mai idioata banca din cate exista pe pamant de fiecare data cand ai o problema nu poti lua legatura cu nimeni decat daca te duci personal la banca si nici acolo nu te ajuta nu mai pui faptul ca daca suni la ei stai pe linie cel putin 30 de minute si nu iti raspunde nici un operator este banca , care isi bate joc de clienti in ultimul hal ,nu recomand nimanui sa suporte bataia de joc pe banii lor eu am renuntat definitiv la tot ce inseamna ing

Iulia Ionita (, )

ABC Asigurari-Reasigurari - Asigurare locuinta

12 August 2021

Cu mare regret, precizez faptul ca am fost contrans de imprejuri sa fiu prezent la BCR -sucursala Brasov, situata in b-dul Eroilor, prin aceea ca lipsiti de profesionalism persoanalul auixiliar al unitatii bancare a retinut in sarcina subsenatului o datorie de 1,98, erocenti , respectiv 10 euro, motivand neachitarea unei rate privind asigurarea CASCO , pentru locuinta, desi dovada platii a fost tranmisa societatii bancare prin sitemul electronic.Mai mult , in data de 12.08.2021, urmare a unui alt mesaj, am fost constrans sa ma deplasesz la aceiasi unittae bancara, deoarece am fost informat despre fraptul ca am politele de asigurare PAD, respectiv CASCO, au fost REINOITE, nu REACTIVATE, desi eram in termen pana in luna octombrie a anului in curs. Mai precizez faptul ca in locatia respectiva nu sun respectate regulile impuse de legislatia sanatatii si sigurantei muncii, prin aceea ca ferestrele si aerul conditionat sunt inchise, in consecinta starea de disconfort fizic si psihic la intalnim , fara rezerve in acesta locatie.De asemenea, personalul este lipsit de profesionalism si empatie. De asemenea , recent am fost contactat de catre un domn care si-a declinat calitatea de reprezentat al BCR, care fara a motiva apelul , mi-a solicitat la furnizez datele de nastere. Avand in vedere contextul dat , am solicitat sa-mi motiveze cererea furnizarii datelor, insa a manifestat aroganta si dispret fata de persoana subsemnatului, refuzand sa-mi cumunice motivul. Prin urmare, am fost indrumat la BCR., pentru a afla motivul abordarii. In consecinta , nu doresc nimanui sa traiasca experientele nefaste ale subsenatului.In complinire, nu este prima abatere a societatii bancare vis- a - vis de erorile provocate.Am mai avut experiente nefaste, care m-au prejudiciat din toate punctele de vedere.

Constantin Popa (, )

Banca Transilvania - Cont curent

12 August 2021

In data de 12.08.20121, in jurul orei 10.30, pe seama unei tentative de frauda cibernetica la contul subsemnatului deschis la banca Transilvania-sucursala Brasov, am dorit sa sesizez starea de fapt conducerii societatii bancare, respectiv punctului de lucru situat pe b-dul Eroilor din Brasov, prilej cu care am remarcat prezenta unei dominisoare in incinta locatiei , despre care ulterior am dedus faptul ca era insarcinata cu intampinarea clientilor. In calitate de persoana juridica, am patruns in locatie, insa pe seama faptului ca aveam doar adresat o sesizare de neglijat , desi am patruns fara ca domnisoara in cauza sa-mi acorde atentie, am obordat-o din proprie initiativa, pentru a fi indrumat sa ma adresez unei persoane indreptatite in acest sens.Avand in vedere starea de disconfort din interiorul locatiei, prin aceea ca in spatiul respectiv este sufocant, am incunostintat reprezentata societatii bancare cu privire la frauda bancara, iar ca raspuns am fost indrumat sa raman in asteptare pana in momentul in care voi avea cale libera la un ghiseu unde serviciile sunt oferite atat persoanelor fizice , cat si persoanelor juridice.Pentru faptul ca mi-am exprimat nemultumirea vis -a - vis de organizarea serviciilor in sensul departajarii persoanelor juridice de persoanele fizice, functionara respectiva a apreciat ca dau dovada de lipsa de respect in raport cu aceasta.Pe considerente expuse, precizez ca am parasit societatea bancara fara a avea sprijinul necesar sa sesisez tentativa de frauda bancara.

Constantin Popa (, )

CEC Bank - Card de credit

10 August 2021

Buna ziua, Am un card de credit cu 24 de rate fara dobanda la CEC bank, am facut o plata anticipata in Ianuarie 2021 si din greseala nu am mers in sucursala sa anulez unul din planurile de rate in curs si acum am urmatoarea situatie: sold in cont 5223 lei, total rate scadente in viitor 9440 lei si o limita de credit acordata de 11.000 lei => valoarea totala a soldului in cont + ratele scadente in viitor = 14663 lei, ceea ce inseamna mai mult decat am eu limita acordata de banca. Am mers in cucursala astazi sa inchid un plan de rate astfel incat sa-mi diminuez rata deoarece este prea mare si mi-au spus ca trebuie sa fac alta rambursare ceea ce este absurd. Am intrebat apoi ce pot face sa inchid acest card de tot si mi s-a spus ca trebuie sa rambursez cei 9440 lei, sa cer anularea planurilor de rate si apoi sa cer retrurnarea celor 3663 lei, bani in plus peste limita totala de credit acordata, respectiv 11.000 lei. Va rog sa-mi spuneti daca este corect acest mecanism. Multumesc, Gabriela Savu

Gabriela Savu (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Recuperare creante

09 August 2021

Buna nici eu nu am recuperat prima de la stat oare cum as putea recupera vreau sa ma sfatuiti multumesc mult 0758344213

Dan Dan (, )

BCR - Transfer international

06 August 2021

Nu am vazut politica mai mizerabila decat a voastra! Nu am folosit niciodata BCR (si cu siguranta nici nu o voi face de acum inainte) pana astazi cand am avut nevoie. Am primit un transfer prin SmallWorld, mi s-a zis ca trebuie sa ii ridic de la BCR... Am fost la sucursala BCR Craiova Centru, mi s-a zis ca aici merge doar cu programare... AICI. Ok.. am plecat la o agentie de cartier in zona Brazda, aveau un singur client. Domnul tanar era ocupat sa vb la telefonul, domnul in varsta se ocupa de client intrebandu-ma irascibil ce imi trebuie. I-am zis ca am de ridicat niste bani prin transfer, mai sa ma certe ca ce transfer, prin ce transfer, SMITH&SMITH sau cum se numeste?? cate cifre are codul?? I-am zis ca este prima data cand folosesc, nu ma pricep, dar ma uit. Am verificat, am vazut ca era SmallWorld, atunci mi s-a zis ca ei sunt ocupati, sa sun la nr de pe usa sa ma programez la ce casierie o fi libera, ei nu au loc. Cu toate restrictiile COVID, nu m-am lovit niciodata de o asemenea mizerie!!! Sa ma plimb de la o agentie la alta ca sa mi se spuna ca este nevoie sa ma programez "pe unde o fi loc", sa ma plimb prin tot orasul pt un amarat de transfer.

Corina Popescu (, )

Inapoi sus