Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Millennium Bank - Depozit la termen

14 Iulie 2009

Raspuns pentru domnul Arhip Emil (Bucuresti) Stimate domnule Arhip, Pentru a constitui un depozit la Millennium Bank, este necesar sã creaþi un cont curent standard în valuta în care doriþi sã constituiþi depozitul, lucru valabil la orice bancã. Deschiderea contului curent este gratuitã, iar administrarea sa implicã un tarif de 3 RON/lunã. Mai existã o variantã, mai avantajoasã pentru dumneavoastrã, care probabil v-a fost recomandatã de reprezentantul Millennium Bank pe care l-aþi contactat: aceea de a achiziþiona un Pachet Exclusiv, care implicã un tarif de administrare tot de 3 RON/lunã, dar care include: - contul curent Plus, în RON, cu o dobândã preferenþialã, de 4% pe an - cont curent în euro, cu o dobândã preferenþialã, de 2% pe an - card de debit Visa Electron - Internet Banking, serviciu care vã permite sã vizualizaþi toate produsele pe care le-aþi contractat la Millennium Bank, dar ºi sã efectuaþi tranzacþii cu comisioane reduse cu pânã la 50% faþã de operaþiunile la ghiºeu - card de debit suplimentar gratuit - Call Center, serviciu care, de asemenea, vã permite sã aflaþi orice fel de informaþii despre produsele ºi serviciile bãncii, dar ºi sã efectuaþi tranzacþii cu comisioane reduse cu pânã la 50% faþã de operaþiunile la ghiºeu. Evident, alegerea uneia dintre aceste variante este la latitudinea dvumneavoastrã, reprezentanþii Millennium Bank v-au prezentat doar oferta cea mai avantajoasã pentru client. Vã mulþumim pentru interesul faþã de oferta noastrã ºi vã stãm la dispoziþie pentru orice întrebare. Cu stimã, Echipa Millennium Bank

Millennium Bank Echipa (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Depozit la termen

13 Iulie 2009

I-am contactat ce cei de la Millenium Bank pentru a-mi da detalii referitoare la depozitul clasic. Si surpriza: depozitul se poate face DOAR DACA DEVII CLIENTUL LOR, adica un pachet care contine cont curent, card, internet banking, call center etc ( bineinteles cu costurile de rigoare ). Asta , dupa parerea mea, se numeste RECLAMA MINCINOASA - si poate ar trebui sa-i ia la intrebari si OPC-ul, mai ales ca pe site nu scrie nicaieri ca depozitul e doar la pachet cu multe altele... Si, draga Conso , faptul ca sunt pe locul intai, cu cea mai mare dobanda , pe site-ul dvs. chiar nu inseamna nimic...... Asadar, ocoliti Millenium Bank ca nu-s prea fair-play....

Emil Arhip (Bucuresti, Bucuresti)

Piraeus Bank - Credit nevoi personale cu ipoteca

08 Iulie 2009

Sunt client al Piraeus Bank din 2007 cand am imprumutat o suma de aproximativ 80.000 CHF pe 30 de ani cu ajutorul unui credit de nevoi personale garantat cu ipoteca. In luna aprilie 2009 primesc o instiintare prin care banca datorita \"contextului international marcat de turbulente\" si a \"costurilor de finantare mari\" va mari din mai 2009 marja bancii cu 2%. Marja mea e 4%, marirea cu 2% in plus inseamna marirea marjei bancii cu 50% fata de cea contractata!!! Nici azi nu-mi vine sa cred ce-mi face banca cu care am pornit la drum pt 30 de ani impreuna. Dobanda este formata din marja + Libor. Am inceput cu o rata de 1.000lei/luna ajungand azi cu marja marita sa platesc 1600 de lei, adica cu 60% mai mult in moneda cu care sunt platit. Leul s-a depreciat foarte mult in raport cu CHF-ul si a fost riscul ce mi l-am asumat la semnarea contractului impreuna cu indicele Libor, insa marja era riscul bancii, care azi, cand Liborul a scazut de la 2,33% la 0,4% nu si-l asuma! Goana dupa profiturile promise actionariatului si nepasarea fata de clientii buni platnici m-au lasat cu un gust mai mult decat amar. Se vede ca sunt greci si nu romani, nu le pasa de ce efecte produc masurile lor abuzive, in tara lor nu si-ar permite asa ceva. Am ramas surprins la declaratiile oficiale ale bancii in presa scrisa. Unul dintre articolele ce-l dau exemplu (si nu e singurul) este cel al d-nei Alexandra Popa (conso.ro) (http://www.conso.ro/citeste-comentariu/137/imob/Piraeus-Bank-salta-costurile-pentru-clientii-carora-li-sau-ieftinit-casele.html). Un articol muncit care incearca sa spuna ceva despre aceste mariri abuzive, dar o spune din punctul de vedere al bancii care ofera informatiile care ii convin. Articolul se refera exact la cazul meu asa ca cei curiosi si interesati nu au decat sa-l citeasca si sa vada in ceea ce urmeaza cateva raspunsuri ale unui client ce simte abuzat, care si-a dat tot interesul de a evita aceasta marire: 1. Banca nu m-a instiintat niciodata ca as putea aduce completari de garantii si astfel sa fiu scutit de aceasta marire abuziva. Dimpotriva, cand am intrebat la banca daca as putea aduce completari, mi-au spus ca si cu aceste completari ei tot vor mari marja! 2. Studiul realizat de Colliers nu este relevant in cazul meu si de altfel nu este relevant pentru nici un client in parte, fiecare avand o ipoteca evaluata individual. Nu toate proprietatile in tara au scazut. Acel studiu nu se poate referi la ipoteca mea. 3. S-a mentionat „Reprezentantii bancii sustin ca pana acum, o treime dintre acesti clienti – beneficiari de credite ipotecare – au fost invitati la banca pentru a discuta si agrea de comun acord o solutie pentru rezolvarea acestei situatii, fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data.” E cea mai mare minciuna gogonata ce au servito. Aici nu pot sa spun decat ca s-au folosit de conso.ro sa arete cat sunt ei de „corecti”. Instiintarea de marire am primit-o in aprilie 2009 in care ma anuntau ca vor mari marja din mai 2009. Imediat ce am primit notificarea le-am raspuns in scris REFUZAND marirea considerand-o nejustificata. Am mers, am dat telefon, i-am contactat de mai bine de 2-3 ori pe saptamana, dar degeaba, au ramas neclintiti. „Banca centrala a impus aceasta marire si nu putem face nimic” imi spuneau de fiecare data. Nu mi-a ramas decat sa-i reclam la OPC, asta si am facut si sa contactez un avocat. Si bineinteles din mai 2009 banca si-a marit marja! Deci „fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data” nu este adevarat. 4. Sa dat exemplul clientului din Bucuresti care ar fi dispus sa aduca o evaluare reala a ipotecii lui „Vom discuta cu clientii, in situatia in care acestia vin cu propriul raport de evaluare. Dar nu putem spune de pe acum ce se va hotari”. Va spun eu de acum, tot o maresc, asa cum v-am mentionat la punctul 1. Astfel de articole „intoxicate” cu povesti coafate ale bancii se mai gasesc in presa scrisa, doar clientul care sufera pe urma acestei mariri si plateste lunar sute de lei noi in plus acestori bancheri stie de fapt care e adevarul.

Sereghi Alex (Baia Mare, Maramures)

Raiffeisen Bank - Internet banking

07 Iulie 2009

Nu sunt client Raiffeisen dar primesc pe e-mail o gramada de mesaje despre probleme cu contul meu si invitatia de a intra pe un site denumit Raiffeisen. Daca banca nu poate combate existenta unor astfel de incercari de tip spam/pishing cum pot avea incredere sa devin vreodata client al acestei banci ? Cum as putea avea incredere sa folosesc net-ul ca mediu pentru tranzactii ? PS Deoarece primesc mesaje nesolicitate veti intelege ca nu doresc sa imi dau numele. Adresa de e-mail este reala.

confidential confidential (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Cont curent

07 Iulie 2009

Am fost in nenumarate randuri la Banca Transilvania si am spus ca activitatea firmei mele in contextul crizei, s-a mai restrans si as vrea sa negociem comisioanele NESIMTITE care le-am platit ani la rand si acuma numai putem tine ritmul cu ei, dar se pare ca nu exista intelegere, sa amintim ca la o vestita sucursala bucuresteana din 3 doamne care ar trebui sa fie la ghiseu, doar una este si o coada de cel putin 10 persoane, bancomatul de multe ori nu merge poate e obosit, dar si noi am obosit si o sa-i parasim ca dupa ce ca au comisioane cat CASA si lipsa serviciilor ne striga CONCURENTA FRATILOR. TREZITI-VA!!!!!!!!

petcu ioana (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Card de credit

01 Iulie 2009

Am intalnit banca in interiorul unui supermarket si asa am facut un credit pentru ca nu vroiam sa renunt la niste cumparaturi. De atunci folosesc cardul la cumparaturi pe gratie sau rate si imi este foarte folositor ca pensionara. Nu am fost restanta niciodata iar cand s-a intamplat sa nu primesc extrasul (nu din vina bancii) am fost atentionata si nu m-am suparat pentru ca mi-a fost de ajutor. Am o relatie foarte buna (corecta) cu BRD (ma refer si la alte produse bancare)si nu apelez niciodata la alta banca.

GEORGETA SPATARELU (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus