Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Credit Europe Bank - Card de credit

12 Mai 2010

Buna seara!Ma numesc Braescu Mirela si va pot spune ca am avut neplacuta surpriza de a fi raportata la biroul de credit pentru o restanta de 0,19 lei. In momentul cand i-am anuntat mi s-a spus ca nu se poate asa ceva ca nu se poate transmite la Biroul de credite o restanta mai mica de 10 lei. Oricum nimeni nu ma poate lamuri si nu stiu ce sa fac pentru a nu mai aparea ca fiind rau platnica!

Mirela Braescu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Credit Europe Bank

Colegii nostri ne-au informat ca au radiat raportarea si ca in maxim 30 de zile (legal) posibil mult mai repede, sa se opereze si in Biroul de Credit. A fost vorba despre o eroare de sistem si regretam neplacerile create doamnei. Dumneaei a primit si o adresa din partea bancii. Reprezentantii Credit Europe Bank

CEC Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

11 Mai 2010

Referitor la mesajul domnului Gartu Gheorghe care reclama faptul ca nu a primit un exemplar din Contractul de credit, va comunicam urmatoarele: Din verificarile efectuate a rezultat faptul ca domnul Gartu Gheorghe a primit un exemplar din Contractul de Credit si din Graficul de rambursare, pentru care a semnat de primire in data de 04.04.2008. Domnul Gartu Gheorghe a fost contactat telefonic si invitat la sediul Sucursalei CEC Bank Bacau pentru a primi o copie a contractului de credit si un grafic de rambursare actualizat.

Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank (Bucuresti, Bucuresti)

Emporiki Bank - Credit nevoi personale

11 Mai 2010

Dupa ce acum vreo doua saptamani v-am povestit ca am sunat in centrala si dosarul era respins, surpriza luni m-a sunat directorul bancii sa-mi spuna ca mai trebui niste acte, joi am dus actele si mai e putin si trece iar o saptamana si nici un raspuns. Poate a mai patit cineva asa sa-mi spuna si mie ce s-a intamplat in final.Ideea e ca am urgenta nevoie de bani, si in caz ca e respins sa il depun la alta banca.pentru ca alte acte de la firma le obtin foarte greu.

ION BARBU (GRATIA, )

RBS - Credit nevoi personale

07 Mai 2010

Buna ziua. Numele meu este Irina si am credit de nevoi personale la banca RBS. Data scadenta a platii ratelor a fost convenita ca fiind 16 ale lunii. In urma cu 2 zile, firma la care lucrez a modificat data de plata a salariilor. Drept urmare, am trimis un mail catre banca prin care le solicitam modificarea datei scadente de plata a ratelor. Mi-au raspuns, tot pe mail, culmea, relativ repede ca accepta acest lucru, dar trebuie sa platesc 15 euro pentru aceasta modificare. Este absolut inadmisibil, dupa parerea mea, plata acestor bani pentru o simpla operatie intr-un calculator. RBS are, de exemplu, comision de intirziere de plata, tot de 15 euro. Cred ca este o operatiune care ar trebui facuta direct, la solicitarea clientilor fara vreun cost anume. Ce mai pot spune este ca este printre putinele dati cind banca are un rapsund atit de rapid. Am sa revin cu povestea cererii de reesalonare a creditului.

Irina Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

EFG Retail Services - Card de credit

07 Mai 2010

Buna Ziua sper ca aceste comentarii sa aiba vreo rezolvare daca nu aici macar sa facem un grup sa vorbim pe adresa de mail sau me messenger pe mine ma puteti contacta : zidane_**b**@*****.com Problema: Si eu am de plata la 2 telefoane de acum 3 ani 1600 Ron daca tin bine minte si am platit 3 ani..dar nu lunar ca mai intarziam e greu .si am platit luna viitoare mai mult sa compenseze si ..? nimic vin plicurile acasa..Acum 2 saptamanii vine plicul magic ca am de platit 2600 ROn. Oamenii buni am platit 3 ani vreo 30 mil si acum inca atat asa..dobanda nici peste 1000 de ani nu va fi..Ce se intampla daca nu platesc ce e de facut! sunt mai tanar dar nici nu o sa ma las sunt bani si aia..si acum ma streseaza cu telefoane MANCATORII DE BANII! O zi placuta

Ovidiu Boar (Comuna Selimbar, Sibiu)

Credit Europe Bank - Credit nevoi personale

07 Mai 2010

Buna ziua, ma numesc Bodnar Mihaita-Marcel si sunt codebitor la un credit de nevoi personale la Credit Europe Bank pe 10 ani cu dobanda fixa de 7,9% luat la data de 03.07.2007 la suma de 14990 euro din care in mana am primit 13000 euro restul pana la 14990 fiind comision de acordare imprumut, comision de 2% din suma acordata, comision de risc financiar, asigurare medicala, si comisionul de administrare cont la suma imprumutata de 25 euro lunar, titularul contractului este tatal meu, de atunci si pana astazi am platit ratele conform graficului dat fara a intarzia cu nici o rata, pana aici totul ok, acum vreau sa dau in avans suma de 6000 Euro ca sa reduc din rata, mentionez ca sucursala este in Suceava si noi suntem din Mun.Campulung Moldovenesc si de asta am sunat la banca ca sa nu fac atatea drumuri la Suceava si eu si nevasta lucram si nu avem cum sa ajungem in timp util si am cerut sa mi se trimita pe e-mail o simulare de grafic de plata sa vad cu cat imi scade soldul si comisioanele daca platesc in avans, conform Legii nr. 289 din 2004, care prevede la art. 11, alin 2 ca in cazul achitarii anticipate a obligatiilor sale contractuale, consumatorul are dreptul la o reducere echitabila a costului creditului, stabilita proportional cu perioada de utilizare a produsului respectiv si Costul total al creditului cuprinde toate costurile pe care consumatorul trebuie sa le plateasca pentru credit, inclusiv dobanda si celelalte cheltuieli, potrivit art. 2, lit. d., doamna D.B. Relationship Manager de la banca mai sus mentionata mi-a transmis o simulare de grafic ca sa vad cu cat scad costurile si surpriza: COMISIONUL DE ADMINISTRARE DE CONT RAMANE NESCHIMBAT ADICA 25 DE EURO cu toate ca eu vreau sa platesc 6000 euro si mi se reduce soldul de la 12000 si ceva la in jur de 6000 euro, am vorbit din nou cu d-na de la banca si o intreb cum se poate asa ceva si primesc prin e-mail raspuns: am primit si mesajul de la colegii din centrala, si anume: conform contractului acesta ramane nescchimbat pe toata perioada de creditare deoarece se calculeaza la suma acordata, eu transmit d-nei D.B. Retail Banking & Cards Division linkul cu articolul de pe site-ul dumneavoastra cu "Rambursare anticipata: Raiffeisen scade comisionul lunar la credit, dupa sesizarea Conso.ro" link in care am observat si va multumesc din suflet pe aceasta cale pentru munca pe care o faceti in a ajuta oameni ca mine, trimit pe e-mail si-i explic d-nei de ce ma zbat sa obtin micsorarea comisionului, la care primesc iar raspuns pe e-mail: "buna ziua, am primit urmatorul raspuns referitor la speta dvs, si anume: Comisionul de administrare se percepe in baza prevederilor contractuale la suma acordata. Prin semnarea contractului de credit, Clientul a luat la cunostinta si a fost de acord cu aceasta modalitate de percepere. Rambursarea anticipata a creditului nu conduce la modificarea modalitatii de percepere a comisionului de administrare, prevazuta in contractul de credit semnat de Client. va doresc o zi buna! D.B. Relationship Manager Retail Banking & Cards Division" Va rog frumos daca puteti sa-mi raspundeti la aceasta problema daca mai am vreo sansa, o cale de atac sa obtin reducerea comisionului de administrare cont de 25 de euro! Va multumesc anticipat! Bodnar Mihaita-Marcel

MIHAITA-MARCEL BODNAR (Campulung Moldovenesc, Suceava)

Inapoi sus