Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

24 August 2009

Am avut contractat un credit ipotecar de la Raiffeisen din 2007. Creditul era promovat la ei pe site ca dobanda fixa in primul an, variabila din al doilea. Nu stiu cum o fi la altii insa la Raiffeisen anul a avut 10 luni, apoi dobanda a crescut de la 6.9% la 8.5%. La asta adaugandu-se si comisionul anual de administrare ajunge un DAE de aprox 9.4%. Evident din contract lipsea partea de dobanda fixa in primul an. Mi-a scapat la semnare. Partea interesanta s-a petrecut in decembrie 2008, cand am facut eforturi sa strang ceva banuti sa rambursez anticipat (cu cms de 3%) o suma, astfel incat sa mai scada rata. Eu avand scandenta in fiecare 19 ale lunii. Conform contractului puteam efectua oricand rambursari in avans daca aveam minim 3 rate. In data de 18 dec am solicitat o rambursare in avans, care nu s-a efectuat din motive tehnice ( calculatoarele sunt de vina ca mi-au blocat contul 3 zile inainte de scadenta si nu se poate opera, motiv comunicat telefonic ). Am depun o plangere scrisa la banca. Drept urmare mi s-a efectuat rambursarea in 22 dec, dupa data scandentei, abuziv chiar as putea spune, intrucat in solicitarea mea am mentionat data de 18 dec, nu 22 dec. Cam peste 1 luna de zile de la depunerea sesizarii mele la care am cerut un raspuns in scris, am fost sunat de o operatoare de la Bucuresti sa-mi explice cum de fapt nu ma afecteaza cu nimic aceasta intarziere. Degeaba i-am explicat eu ca practic platesc dobanda pe suma rambursata inca o luna, pentru ca mie dobanda mi se calcula la soldul de la inceputul lunii, nu la solduri zilnice ca la cardurile de credit. Practic prin aceasta smecherie, de interziere 3 zile a rambursarii, banca mi-a perceput 21 EUR in plus la rata. In momentul in care operatoarea a vazut ca nu ma poate convige si eu am amenintat cu OPC, am primit raspunsul urmator la telefon: \"Puteti reclama unde doriti, nu se poate!\" (am cerut rambursarea celor 21 EUR furati de Raiffeisen). Drept urmare am refinantat creditul. Pe banii mei, de mine nu isi bate joc nimeni. Timp de 2 ani in care le-am platit aproximativ 8000 EUR dobanzi si comisioane (da, am tinut evidenta la fiecare EUR, am si acum xls-ul) nu a contat pt ei. De altfel functionarii sunt amabili, dar totul se trimite la Bucuresti, unde functionarii care nu au contact direct cu clinetul isi permit orice. De altfel au trecut 8 luni, am si inchis contul la ei si inca nu am raspuns scris la sesizarea mea.

Olariu Bogdan (Timisoara, Timis)

BRD -

19 August 2009

Din motive \"ecologice\", BRD m-a avertizat ca extrasul de cont va costa de la 1 august 3 RON/luna, ca urmare m-am dus la ghiseu sa vad ce obtiuni am (unii colegi au BRD-NET). Am ales ce parea cel mai ok, un pachet cu Internet Banking si un cont de card cu dobanda (mai uit bani pe acolo, \"just-in-case\"). Bineinteles ca pentru a beneficia de pachet a trebuit sa imi iau alt card (cu unul embosat cu costuri mai mari). Dar am descoperit ulterior ca transferul intre contul curent si PractiCont nu este gratuit (7 lei peste 500 RON), nici macar prin BRD-NET. Descoperit e mult spus ... in tarifarul lor tranferurile intre celelalte conturi sunt gratis, acesta nu e inclus deci costa ca si intre 2 persoane diferite. Firma la care lucrez nu poate nici ea sa puna in conventia cu banca noul cont (deoarece tranferurile costa). Asa ca momentan platesc si comisionul de administrare la vechiul card, pachetul si transferurile (aparent, o d-ra consierge dragutza a gasit o varianta mai ieftina cu un standing-order, doar 30 eurocenti - dar care nu ma multumeste pe deplin). Subscriu la comentariile anterioare ... de cand cu Kelviel, BRD incearca sa-si scoata parleala pe blana consumatorului roman ... apar din ce in ce mai multe comisioane (de administrare cont curent, de modernizare card - chip & stuff) sau costurile cresc (inainte schimbul valutar pe BRD-NET era o alternativa viabila la a cauta pe la case)

Georgian STARLUC (Brasov, Brasov)

Bancpost - Credit nevoi personale

19 August 2009

am luat un credit in euro.dupa ce a inceput criza mi-au marit rata cu inca zece euro(DE LA 115 LA 125).de atunci cred ca dobanzile au mai scazut dar nu dau nici un semn ca ar vrea sa-mi scada rata.Cand am platit prima rata am aflat ca trebuie sa mai dau in fiecare luna cate un euro .un comision de care nimeni nu mi-a spus nimic.Cand scap de credit nu m-ai intru in banca lor.Parerea mea,FOARTE NESERIOSI .

ion ION (Cugir, Alba)

Banca Transilvania - Card de debit

17 August 2009

Am fost pe la ei sa imi deschid un cont si cu un card EURO<26. Spre deosebire de alte banci, chiar am dat de oameni amabili, care m-au ajutat. Mi-am facut si cont de Internet Banking, si Mastercard valabil pe internet. Intr-adevar m-a deranjat faptul ca ei considera Paypal ca fiind un site \"nesigur\" si ca a trebuit sa merg pe la ei sa mai trag cu subsemnatul pe inca o hartie ca sa il folosesc, dar odata terminata treaba, a mers brici. Despre Internet Banking, e ca si la alte banci. Certificate care trebuiesc instalate manual, etc. Acum astept sa primesc dolari din strainatate si sunt chiar curios cum va decurge toata transformarea in lei, si cat vor fi comisioanele. In general, dupa ce am colaborat cu BRD si Banc Post, pot sa spun ca cei de la Banca Transilvania au cele mai mici comisioane, cei mai seriosi si amabili angajati, si ofera cea mai larga gama de posibilitati in ceea ce priveste Internetul

Octavian Popoviciu (Cluj-Napoca, Cluj)

Bancpost - Credit nevoi personale

13 August 2009

Eu am luat un credit in 2008 in CHF rata mea la inceput a fost de 900 ron iar acum a ajuns la 1450ron deci a crescut f mult cu 550ron [5500000] de unde frate pe criza asta am luptat din greu si am fost corecta pina in luna iunie am dat in fiecare luna cite 1450 numi ajungea salaru iam rugat sa ma ajute cumva cu rata pt ca vreau sa fiu de buna credinta si sa platesc am ramas in urma cu 2 luni simi spune un operator- Daca vreti sa va ajutam se poate prelungi creditu pe inca 2 ani si atunci va fii rata mai mica dar nu asa usor cum am crezut eu ci.......Trebuie sa ne mai dati 930CHF adica aproape 30milioane si atunci se rezolva problema. De unde inca 30mil si eu abia mam descurcat isi bat pur si simplu joc, si ma suna si de 10ori pe zi simi spun ca daca numi platesc rata la zii ma dau la recuperatorii de creante si ma duc in instanta nu pot si nu am de unde 30milioane si cu asta basta. Daca nici ei nu ma ajuta fac si eu pe nesimtita si le dau cit pt si gata.Grija mare dragii mei cu BANC_POST si cu CHF.......... PS daca se intimpla vreo minune sa scada francu nu sa urce tot gaseau ei o modalitate sa ia mai multi bani sint sigura de reaba asta.

luminita marginean (Aiud, Alba)

BCR - Card de credit

08 August 2009

subsemnatul nicolae alexandru, pensionar din bucuresti, str schitului 11 ap 13 sect 3, va aduc la cunostinta fapte incredibile de care am avut parte din partea unei banci de traditie din romania -bcr - cu nr 300003676/23.07 2007 de la agentia bcr hunedoara hateg, am primit o notificare prin care eram anuntat ca in calitate de creditor la contractul 966/20.12.2006, sunt restant cu o anumita suma de bani...in conditiile in care in viata mea nu am pus vreodata piciorul in acest orasel de provincie de care nu ma leaga absolut nimic -eu fiind bucurestean, iar toate rudele, prietenii si cunostintele fiind in bucuresti si constanta - acum un an am facut mai multe demersuri la aceasta agentie din hateg hunedoara, prin corespondenta electronica, aratandu-le pur si simplu ca nu eu sunt persoana cautata care chipurile a girat pe un individ care ia pacalit si a uitat sa le plateasca... - am crezut ca totul a fost rezolvat, pentru ca in cele din urma, am primit scuzele celor de la acea agentie...insa nu a fost asa - spre surprinderea mea, astazi, am primit de la coface romania, lider de piata in colectarea creantelor, o notificare de plata pe numele meu, care in numele bcr, ma someaza sa achit urgent cei aproape 500 lei ce reprezinta datoria care s-a constituit la contractul de credit bancar nr 966, neachitat de un anume dabucean daniel cozmin, in calitate de imprumutat la bcr hateg si unde eu as avea calitatea de girant, prin care chipurile mi-as fi asumat obligatia de a garanta in solidar cu debitorul, la plata sumelor datorate... -cu aceasta ocazie am aflat ca pe individ i-l cheama dabucean daniel cozmin, nume care nu-mi spune nimic... avand in vedere - 1. ca in viata mea nu am trecut prin hateg si in consecinta- semnatura pe acel contract NU ESTE A MEA - 2. ca nu i-l cunosc pe cel imprumutat de banca si prin urmare nu giram un necunoscut - 3. subsemnatul sunt pensionar din anul 2001... creditul s-a dat in 2007, cei din agentie oare cum au acceptat ca girant un biet pensionar cu buletin de bucuresti venit ca sa-i tepuiasca - 4. nu stiu si nu ma intereseaza ce documente sunt necesare unui asemenea imprumut, dar ce simplu ar fi fost pentru directorul coordonator si supervizorul credite de la agentie ca persoana cautata de ei si numita tot nicolae alexandru ca si pe mine,sa foloseasca toate datele de identificare direct din contractul de credit 966/20.12 2006, unde in mod cert au - data si locul nasterii, - parintii, - si mai ales...codul numeric personal - precum si un specimen de semnatura( care evident nu poate fi a mea) surpriza- recuperatorii de la coface ma someaza luna trecuta sa platesc creditul, care tot creste precum fat-frumos... vazand ca reaua credinta persista la cei de la agentia hateg, am facut o reclamatie bancii centale bcr-la contact.center@bcr.ro... aici o alta dilema pentru mine...- dna. laura adriana niculescu imi cerea insistent sa-i dau codul numeric personal ca si cand ei nu l-ar avea.oare de ce? sau credea ca s-a intalnit hotul cu prostul... iata ca a trecut mai mult de o luna si niciun raspuns de la centru.... -pentru lipsa de profesionalism si crasa superficialitate, ii invinovatesc atat pe directorul coordonator al activitatii de retail, cat si pe supervizorul credite si back office retail de la agentia hateg piata unirii 48, de lipsa de profesionalism si crasa superficialitate va aduc acest fapt la cunostinta dvs si imi mai rezerv dreptul ca aceste grave erori sa le mediatizez si la tv, sa le fac publicitate negativa de care nu cred ca tocmai in aceste vremuri aveau nevoie cu deosebita stima, al dv unul dintre foarte multele persoane care are numele de nicolae alexandru

alexandru nicolae (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus