Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

03 Decembrie 2009

pe data de 15 octombrie am semnat un contract la bcr banca pentru locuinte si am depus suma de 650 ron. astazi am fost la banca pentru a rezilia acest contract din motive personale si am cerut sa mi se returneze suma depusa . Stupoare intreaga suma reprezinta comisionul bancii pentru deschiderea de cont pentru acest produs bancar. Nu pot sa-mi revin dar sigur lucrurile nu vor ramane asa . Ofer aceasta informatie pentru toti cei care au ceva de lucru cu bancile. Nu avem cultura financiara si ne pacalesc foarte usor. Sunt mai mult decat revoltata de atitudinea personalului de la bcr. Ma abtin cu greu sa nu spun cele mai triviale urari la adresa lor. Voi posta aceste informatii , aceasta pacaleala a bcr pe toate site-urile, si in mod sigur ii voi actiona in justitie . Contractul l-am semnat la bcr sucursala d-na Ghica consultant Voinea Marius Ionut

mihaela tedoru (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Raportul contractual ce se stabileste intre clienti si BCR Banca pentru Locuinte este reglementat de Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A. (CGC). Acestea sunt parte integranta din contractul de economisire-creditare, iar clientii le primesc, le iau la cunostinta si, prin semnarea cererii, accepta continutul lor - mentionam ca in formularul tipizat al cererii sunt incluse mentiuni exprese in acest sens. De asemenea, subliniem faptul ca CGC ale bancii noastre sunt aprobate de catre Banca Nationala a Romaniei, conform prevederilor OUG nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, astfel cum a fost modificata si completata ulterior si ale Regulamentului BNR nr. 11/2007 privind autorizarea institutiilor de credit persoane juridice romane si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, si au acelasi continut, standard, pentru toti clientii nostri. Conform capitolului 1 (4) din CGC - la incheierea contractului de economisire-creditare pentru domeniul locativ devine scadent si se percepe un comision de deschidere in valoare de 1% din suma contractata. Primele depuneri efectuate de client se vor face in contul comisionului de deschidere. Dupa achitarea integrala a comisionului de deschidere toate platile efectuate vor fi considerate ca fiind rate de economisire. Comisionul de deschidere nu se restituie. Valoarea comisionului de deschidere de 1% din suma contractata este mentionata clar si distinct pe formularul tipizat pe care clientul il completeaza in vederea deschiderii contractului de economisire-creditare si este si reconfimat in scrisoarea de acceptare a contractului. Prin urmare, am utilizat calea informarii directe si in scris a clientilor cu privire la comisioanele practicate (cele doua, de deschidere, respectiv de reziliere, daca este cazul). Pe langa aceasta, consilierii care intermediaza incheierea contractelor de economisire-creditare ale BCR BpL au obligatia contractuala de a furniza fiecarei persoane interesate de produsele BCR BpL toate datele si informatiile necesare, si in mod special pe cele legate de comisioanele bancii si modul de derulare a contractului. Referitor la aspectele semnalate de catre doamna Tedoru, vom intreprinde toate demersurile pentru a determina daca a fost cazul unei consilieri defectuoase si pentru a remedia, in mod corespunzator, situatia creata. BCR Banca pentru Locuinte

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

24 Noiembrie 2009

Am cumparat un telefon de la Euro GSM prin BRD Finance. Pe timpul desfasurarii ratelor nu am primit nici o informatie de la ei cum ca ar fi primit ratele trimise de mine lunar. La sfarsitul contractului cand i-am sunat sa vedem daca este totul ok, mi-au spus ca mai am de plata o suma mare de bani, cand eu stiam ca nu mai am nimic. Norocul meu a fost ca am pastrat chitantele, le-am trimis si totul a fost ok. Nu sa-si ceara scuze, nu nimic. Aviz amatorilor. Evitati BRD finance pe cat posibil. Nu trimit nici un extras lunar acasa cu ratele pe care le-ai platit. Cand am sunat si le-am trimis prin fax chitantele, am cerut sa vorbesc cu un manager de la ei sa-mi spun oful dar tipa de la telefon mi-a spus ca nu este cazul ca a retinut ea si mi-a inchis telefonul. Cand vrei sa-i contactezi astepti cel putin o ora la telefon pe motiv ca sunt multi clienti \"cu probleme \"si doar trei operatoare.

Gicu Apetrei (Petrosani, Hunedoara)

Raspunsul BRD Finance

Situatia prezentata a fost generata de efectuarea de catre client a unor plati incorecte pentru cele trei credite de consum contractate in vederea achizitionarii de produse. Coordonatele creditelor (perioada de creditare, valoare rata lunara, numar de rate, data scadenta) se regasesc atat pe contractele semnate, la data solicitarii acestora, cat si in scrisorile informative transmise de BRD Finance ulterior, la adresa de corespondenta declarata. In ceea ce priveste extrasele de cont aferente cardului de credit, acestea s-au emis si transmis lunar la adresa de corespondenta, cat si prin e-mail, la adresa indicata de catre clienta. Convorbirile telefonice au fost tratate de catre angajatii departamentului Relatii Clienti BRD Finance cu un grad ridicat de profesionalism, disponibilitate si implicare, furnizand toate detaiile necesare rezolvarii acestei situatii. Ulterior apelurilor initializate catre BRD Finance, situatia prezentata de clienta a fost clarificata si solutionata favorabil. De asemenea, va informam ca gradul de disponibilitate al operatorilor serviciului de relatii cu clientii este ridicat, timpul maxim de asteptare pana la preluarea unui apel de catre acestia fiind in medie de 15 secunde. Ii asiguram in continuare pe clientii BRD Finance de intreaga noastra disponibilitate in solutionarea rapida si eficienta a tuturor solicitarilor lor. BRD Finance

Alpha Bank - Prima casa

23 Noiembrie 2009

rekomand alpha bank (am asteptat 40 de zile dar am casa dorita),mii de multumiri Dnei care raspunde la fondul de garantare(a durat exact 5 zile lucratoare) si multe multumiri forumului conso.ro care te ajuta sa previ eventualele mici obstacole care pot aparea in timpul procedurii de creditare

cristian frantescu (Oradea, Bihor)

Banca Transilvania - Depozit la termen

23 Noiembrie 2009

Functionarii se comporta execrabil cu clientii vechi chiar daca acestia detin depozite consistente la BT.Functionarul nu a parut deloc deranjat de perspectiva de a-mi muta depozitele la alta banca:) Doar nu e banca lui,nu? Lipsa totala de respect fata de clienti! Am fost refuzat cind am vrut sa depun o suma serioasa intr-un depozit pe motive ce tin de birocratie! Asa ceva numai intr-o tara de retardati se poate intimpla!

Vasile Mincu (Turda, Cluj)

Alpha Bank - Credit nevoi personale

22 Noiembrie 2009

Incepand cu 2 noiembrie Alpha Bank si-a schimbat programul in care sunt introduse operatiunile. Am avut ghinionul sa vreu sa imi platesc rata la un credit de nevoi personale chiar in data de 2 noiembrie. Am fost la sucursala de pe Pallady, in naivitatea mea crezand ca in 5 minute rezolv si pot sa ajung la timp la munca. Socoteala nu s-a potrivit pentru ca cei de la banca habar nu aveau sa opereze in noul soft. Fata de la ghiseu a stat jumatate de ora la telefon cu colegii de la tehnic sa afle ce trebuie sa introduca intr-un camp. La remarcele mele managerul sucursalei mi-a cerut sa am intelegere ca este prima lor zi cu noul soft. Imi pare rau ca nu mi se pare normal sa inteleg ca ei sa isi invete programul de operare cat stau eu la coada. Am plecat si am revenit a 2-a zi la sucursala de pe Maniu, de data acecasta inarmata cu alte asteptari, stiam ca o sa dureze si a ajutat si atitudinea managerului de sucursala, o doammna foarte activa care isi ajuta colegii si intretinea clientii de la coada. Ma rog, am asteptat, am ajuns in sfarsit la ghiseu, si pentru faptul ca nu eram titularul creditului si aveam si bani in alta moneda decat creditul, ca sa platesc rata, a trebuit sa ma plimb la 2 ghisee, sa completez un formular si sa dau 6!!! semnaturi. Nu stiu ce au urmarit prin schimbarea soft-ului insa mi se pare inadmisibil ca o operatiune atat de simpla sa necesite 15 minute de stat in fata ghiseului ca operatorul sa completeze in nu stiu cate ferestre sa scoata 6 foi pe care clientul sa le semneze! Dupa aceasta experienta m-am decis sa fac totul prin Internet Baking, va trebui sa imi rezolv asta, si sa termin cu drumurile la banci pentru ca dauneaza grav psihicului :)

Valentina Postelnicu (Bucuresti, Bucuresti)

EFG Retail Services - Credite bunuri in magazine

20 Noiembrie 2009

eu am cumparat un laptop de 2100 si am completat o adeverinta pentru ca sa cumpar produsul si mi-a spus ca platesc rata fixa pe luna dar nu am primit niciun desfasurator cu nr.de rate si m-am trezit cu un card prompt activ cu care trebuie sa platesc laptopul si de anul trecut din septembrie platesc incepind de la sume de 2100 si imi zic acum fiind luna noiembrie ca am de platit suma de 2000 lei cu alte cuvinta eu am platit decit 100 lei de anul trecut pina in prezent dar cu toate ca nu stiam si cind am fost la banca sa platesc am intrebat sa vad cit mai este de platit si sa-mi vina rau cind mi s-a zis ca mai am de platit suma de 2000 laptopul costind 2100 va dati seama ca nimeni nu spune sau sa comunice de ce este asa de aceea se gasesc atitia oameni debitori care nu mai pot plati .de ci un produs trebiue sa il platesti de 2-3 ori nu cum ti se spune la magazinul de la care s-a facut contractul.Ma intreb oare AUTORITATEA BANCARA ,chiar nu vede ce se intimpla? ASTEPT UN RASPUNS CU STIMA GEORGETA LAZAR

GEORGETA LAZAR (TITESTI, )

Inapoi sus