Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Internet banking

07 Iulie 2009

Nu sunt client Raiffeisen dar primesc pe e-mail o gramada de mesaje despre probleme cu contul meu si invitatia de a intra pe un site denumit Raiffeisen. Daca banca nu poate combate existenta unor astfel de incercari de tip spam/pishing cum pot avea incredere sa devin vreodata client al acestei banci ? Cum as putea avea incredere sa folosesc net-ul ca mediu pentru tranzactii ? PS Deoarece primesc mesaje nesolicitate veti intelege ca nu doresc sa imi dau numele. Adresa de e-mail este reala.

confidential confidential (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Cont curent

07 Iulie 2009

Am fost in nenumarate randuri la Banca Transilvania si am spus ca activitatea firmei mele in contextul crizei, s-a mai restrans si as vrea sa negociem comisioanele NESIMTITE care le-am platit ani la rand si acuma numai putem tine ritmul cu ei, dar se pare ca nu exista intelegere, sa amintim ca la o vestita sucursala bucuresteana din 3 doamne care ar trebui sa fie la ghiseu, doar una este si o coada de cel putin 10 persoane, bancomatul de multe ori nu merge poate e obosit, dar si noi am obosit si o sa-i parasim ca dupa ce ca au comisioane cat CASA si lipsa serviciilor ne striga CONCURENTA FRATILOR. TREZITI-VA!!!!!!!!

petcu ioana (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Card de credit

01 Iulie 2009

Am intalnit banca in interiorul unui supermarket si asa am facut un credit pentru ca nu vroiam sa renunt la niste cumparaturi. De atunci folosesc cardul la cumparaturi pe gratie sau rate si imi este foarte folositor ca pensionara. Nu am fost restanta niciodata iar cand s-a intamplat sa nu primesc extrasul (nu din vina bancii) am fost atentionata si nu m-am suparat pentru ca mi-a fost de ajutor. Am o relatie foarte buna (corecta) cu BRD (ma refer si la alte produse bancare)si nu apelez niciodata la alta banca.

GEORGETA SPATARELU (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit nevoi personale

29 Iunie 2009

Articolul pe care l-am citit despre micsorarea indicilor in luna iulie m-a incitat sa-mi scriu parerea, scaderea masiva a dobanzilor la credite - este reala numai ca stire la BCR. Din 2005 a crescut in prostie dobanda care era cica 9% iar acum e 50% cu toate costurile, comision de casierie si alte vrajeli bagate de ei. Mai rau decat camatarii!!!!!!!!!!! Si parerea mea despre ei reflecta profesionalismul de care dau ei dovada prin jecmanirea muritorilor care au pus botul sa-si faca la ei credit! N-o sa scada nik niciodata la astia, o sa creasca vesnic ca o tumoare!!!!!

Maria Popescu (Galati, Galati)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

28 Iunie 2009

cea mai tare dintre ele a fost urmatoarea am luat un credit ipotecar pentru o locuinta ce urma sa se construiasca prin ANL am demarat si terminat procedura de luare a creditului am depus avansul si am intrat in perioada de asteptare pana aici toate bune creditul a inceput sa se deruleze in luna decembrie eu al stat linistit pana prin mai cand am mers la banca sa vad ce se mai intampla nimic deosebit se tragea din avans si mi s a spus ca o sa fiu anuntat cand se va termina ca sa vin sa platesc rate la sfarsitul lunii iunie am mers iar fara sa primesc telefon doamna \"draguta\" mi a spus ca ar fi bine sa ne uitam prin dosar ca poate mai e ceva de semnat surpriya un act aditional la contract facut in decembrie deci in urma cu 6 luni care nu era semnat partea proasta e ca acel act aditional imi modifica perioada de dobanda fixa de la 5 la 2 ani creditul fiind in ron foarte tare am inceput razboiul: ce se intampla daca nu semnez se anuleaza creditul dar de ce nu mi a fost adus la cunostinta pana acum ba dintr o data am devenit clientul problema pana la urma am luat o bucata de hartie si m am adresat in acelasi timp sucursalei locale cat si la bucuresti raspunsul a fost de partea noastra dar fara scuzele de rigoare nasol e ca doamna tot acolo lucreaza nasol pentru banca e ca nu si a atins obiectivul si merge in continuare cu oameni prost pregatiti bine pentru mine ca si client si sfat pentru toata lumea este ca nu am cedat presiunilor obisnuite de altfel ale lucartorului bancar in asemenea stuatii succesuri si la mai putine probleme cu bancile

andrei marius (Bacau, Bacau)

ProCredit Bank - Card de debit

24 Iunie 2009

angajatii foarte draguti, costurile mici singura problema este ca tgerbuie sa astepti 2 saptamani

Alexandru Badea (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus