Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Cont curent

19 Aprilie 2010

In a doua zi lucratoare dupa sarbatorile pascale ma prezint la sucursala Unirea in vederea predarii cardului de debit, respectiv inchiderea contului curent. Bineinteles predau cardul iar pentru inchiderea contului curent mi s-a recomandat sa fac o alta vizita oricarei sucursale fara alte informatii de care puteam tine cont.Procedez intocmai, la sucursala Colentina 1 am intampinat probleme in vederea inchiderii contului si anume: in momentul cand am ajuns in fata ofiterului clienti acesta mi-a spus ca mai trebuie sa achit 2 lei pentru a-mi putea inchide contul, dupa care revine si spune ca trebuie 2 bani nu 2 lei, asta dupa ce am cerut explicatii.Bineinteles nu a binevoit sa il inchida pe motiv ca trebuie sa administrez contul curent, i-am facut reclamatie scrisa la care i-am atasat o cerere de inchidere cont, dar tot nu a binevoit sa inchida contul curent. Sunt nemultumita de abordarea ofiterilor din Raiffeisen bank, totodata si de nivelul de pregatire profesional care lasa de dorit. Avand in vedere faptul ca a fost un card de debit la care a fost atasat prezentul cont curent care nici acum nu este inchis din vina ofiterilor raiffeisen - chiar daca am solicitat acest lucru - nemultumirea mea ca si om vine foarte intens pentru faptul ca pe acel cont nu s-au mai facut operatiuni inca din februarie 2010. AVAND IN VEDERE FAPTUL CA PE ACEL CONT NU S-AU MAI REALIZAT OPERATIUNI DIN FEBRUARIE 2010 IAR ACEL CONT ERA ZERO IN MARTIE 2010 RESPECTIV APRILIE 2010, MI SE PARE ABUZIV FAPTUL CA TREBUIE SA SE ADMINISTREZE IAR REFUZUL NEJUSTIFICAT AL INCHIDERII DE CONT ESTE ABUZIV. IAR ACEST ASPECT INSEAMNA O FORTARE A CLIENTULUI IN VEDEREA OBTINERII UNOR SUME DE LEI NEJUSTIFICATE SUB PRETEXTUL ADMINISTRARII CONTULUI LUNA DE LUNA.Nu este legal sa abuzezi de un produs in vederea satisfacerii tale ca si institutie financiara pentru ca produci incalcarea drepturilor omului pe care fiecare cetatean le-a dobandit prin Constitutie.

Mariana Nedelcu (, )

Millennium Bank - Credit nevoi personale

18 Aprilie 2010

Am contractat un credit de nevoi personale in euro in anul 2008(feb).De la achitarea primei rate pana in prezent nu am intarziat nici macar o zi.Pe data de 15.apr.cand am fost la banca sa achit rata lunara,functionarul de la ghiseu mi-a spus ca trebuie sa achit pe langa rata si toate comisioanele stipulate in contract si un comision de depunere de 3 euro sau sa achit in lei fara comision de depunere,dar cursul era mai mare ca la casele de schimb si per total ieseam tot la aceiasi suma. Oare este corect (de morala si logica nici nu se pune problema)ca un client onest ce am fost fata de banca(nu stiu in ce masura voi mai fi )sa fiu atsfel tratat? Daca mi se cerea un comision de 100 de euro ce puteam face ,sa achit,nu? Cu stima. Tutuianu Petrica

PETRICA TUTUIANU (Constanta, Constanta)

Volksbank - Credit ipotecar/ imobiliar

17 Aprilie 2010

Doamna Adriana Nistor, Sunt convinsa ca vi s-a perceput si un comision de rezerva minima obligatorie ... Eu am postat comentariul anterior dvs., in care precizam ce imi oferea banca, in urma unor negocieri succesive. Va recomand cu cladura sa solicitati bancii sa va restitituie si aceste sume, ca tot furate sunt si ei stiu foarte bine acest lucru... Va asigur ca va vor inapoia banii, cel putin sumele incasate abuziv incepand cu 01.01.2009. Sunt clienti care au obtinut aceste sume. Bafta multa!

Catalina Cretu (Bucuresti, Bucuresti)

UniCredit Bank - Credit nevoi personale

17 Aprilie 2010

In oct 2009,am primit un credit de nevoi personale,si regret enorm ca am apelat la Ucfin.In primul rand,simularea s-a facut doar pe calculator,in linii generale,fara detalii despre comisioane si dobanzi,eu nu am primit nici un document de studiat.In contract,pe prima pagina,la conditzii specifice,scrie cu cifre si litere mici,despre rata dobanzii,compusa din 3 termeni,1)variabila,2)robor si se mai adauga inca,3)lea,de aproape 4 procente,care nu explica,de fapt valoarea DAE.Mai mare facatura,e comisionul de administrare,0.5%,care este calculat la intreaga suma imprumutata,insa nu se specifica,despre acesta,ca este fix si solicitat lunar,de catre Ucfin,ca sa nu itzi dai seama la semnarea acordului,ca de fapt ei mai adauga inca,aprox 50%,la rambursare.Desi am reclamat acest lucru cam peste tot,nu s-a luat nici o masura si sunt bun de plata.Ca sa se intzealeaga mai clar,eu le dau 400 ron/rata,dar imi scade creditul cu numai,100 ron,adica le dau 300 degeaba...Va rog sa ma sfatuitzi ce sa fac,si cum sa ies din impas..Traim in Ro..

A P (, )

Raspunsul UniCredit Bank

Clientului i s-au pus la dispozitie, inainte de semnarea contractului, o simulare de costuri (in care se precizeaza dobanzile si comisioanele inclusiv comisionul de admnistrare, rata lunara de plata, DAE, etc) si un exemplar al contractului de credit. La momentul in care i s-au prezentat aceste documente, dl. Precup a semnat ca a luat la cunostinta si ca este de acord cu aceste prevederi (documentul exista la dosarul de credit al clientului). Referitor la comisionul de administrare, se mentioneaza clar si in contract si in graficul de rambursare ca este fix si se percepe lunar. De asemenea, UniCredit Tiriac Bank i-a comunicat deja dlui. Precup, cu numeroase argumente, ca acuzatiile adresate sunt nefondate. Reprezentantii UniCredit Tiriac Bank

BCR - Credit nevoi personale

17 Aprilie 2010

Ian 2006 debut credit nevoi personale, cu 10,75% dobanda. Dobanda a crescut pana cand anul trecut a ajuns la 18,2 si asa a ramas! Nici macar o singura data nu am primit vreo notificare scrisa de la ei despre cresterea dobanzii! Am incercat la ei o restructurare, reesalonare, whatever, luindu-ma dupa publicitatea facuta in legatura cu "intelegerea" manifestata de banci pentru perioada grea prin care se trece si o aroganta de domnisoara mi-a zis ca pe banca nu o intereseaza pb personale ale clientilor, ca nu e tb lor si ca ma intereseaza. Mi-a mai zis, fara a face efortul sa verifice in calculator exact situatia creditului si ce s-ar putea face, ca oricum nu merita pentru cateva sute de mii in minus la rata lunara sa prelungesc credutul cu cine stie cat timp! Cat timp? Cate sute? Era prea greu sa afle! O alta la fel de draguta careia incercand sa-i explic ca in urma divortului nu-mi mai permit o asemenea rata si in ce fel banca ma poate ajuta, eu nedorind sa devin rau platnic, mi-a replicat: "Cand ati semnat erati casatoriti. Ce, vreti sa vina banca sa va rezolve pb de familie?" Cu atata amabilitate, ce sa mai astepti decat sa-ti ia tot mai multi bani?! NU INTELEG DE CE SE PUN IN DISCUTIE REDUCERILE DE DOBANZI LA CREDITELE NOI, IN TIMP CE CELE AFLATE DEJA IN DERULARE RAMAN IN AFARA GRIJILOR SI DISCUTIILOR TUTOROR? Alea nu s-au acordat tot in Romania, tot romanilor si tot de catre aceleasi banci? Nu stiu alte banci cum sunt, dar BCR-ul l-as elimina de pe piata atat pentru politica lor cat si pt atitudinea fata de clienti!!!! Furt sub umbrela vreunei legi bune, ca toate, in Romania!! Putere, fratilor! Nu s-a terminat bataia de joc! Oare ce i-ar putea pune capat?! Personal, mai am un ghimpe cu bcr ul; dintr-o greseala a lor, acum platesc ceva ce nu mi-am asumat! :((

luminita michai (Galati, Galati)

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

16 Aprilie 2010

Buna ziua. Am si eu o mare nelamurire: cum este posibil sa primesc in luna martie anul curent, un extras de cont aferent unui contract de economisire-creditare pe care l-am reziliat inca din data de 18.11.2009? Astept cu interes raspunsul dvs. Multumesc.

Badan Daniela (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Conform prevederilor Conditiilor Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A., ce reglementeaza raportul contractual dintre clienti si BCR Banca pentru Locuinte (BCR BpL), aceasta din urma se obliga, ca la sfarsitul fiecarui an calendaristic sa stabileasca situatia soldului final al conturilor clientilor si sa genereze in primele doua luni ale anului un extras de cont anual pentru anul precedent. Prin urmare, pentru toate contractele de economisire-creditare valide, respectiv nereziliate la data de 31.12. banca genereaza si trimite un extras de cont. In aceasta categorie intra si contractele care se afla in curs de reziliere (reziliere standard) la data de 31.12., avand in vedere ca pana la restituirea soldului economisit derularea contractelor continua fara nicio modificare, BCR BpL acordand dobanda pentru aceasta perioada. Timpul de asteptare pana la restituirea soldului economisit, in cazul rezilierilor standard este de 3 luni de la receptionarea de catre BCR BpL a cererii de reziliere. De exemplu, daca data de semnare a unei cereri de reziliere este de 18.11.2009 iar clientul a solicitat reziliere tip standard, soldul se va restitui clientului si contul acestuia se va inchide dupa 3 luni de la data receptionarii de catre BCR BpL a cererii/solicitarii de reziliere (reziliere standard) a clientului, respectiv in luna februarie 2010. Prin urmare, intr-un astfel de caz la 31.12. contul a fost activ, iar BCR BpL a generat extras de cont anual. Oana Folcic – Expert financiar bancar / Directia Clienti