Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

21 Decembrie 2009

Ma numesc oana. In 2007 am accesat un credit ipotecar de la BCR. In primul an dobanda a fost fixa. Dupa aceasta data, dobanda curenta este formata din dobanda de referinta variabila + 1.2 pp. In ctr se specifica ca pentru creditele cu dobanda variabila, stabilita in functie de un indice de referinta LIBOR/EURIBOR, nivelul dobanzii se poate modifica in functie de evolutia acestuia. Asadar, din cate stiu Euribor-ul este la un minim istoric....dar dobanda mea este tot fixa...La alte banci ratele au mai scazut...de ex BRD. Iar la sediul bancii nimeni nu-mi poate spune care este dobanda de referinta variabila. Va multumesc!

Ionela Tardea (Braila, Braila)

Alpha Bank - Internet banking

21 Decembrie 2009

Sunt angajata in cadrul unei companii care este client Alpha Bank. Eram multumiti de ei pana cand si-au schimbat sistemul de internet banking. Oameni buni, nu inteleg nici pana in ziua de azi de ce au schimbat ceva care mergea f bine in ceva care are numai erori si care se misca foarte greu. Ca si banca, este inadmisibil sa iti pierzi credibilitatea, Alpha Bank asta a facut. Au diferite erori, plati utilitati sunt refuzate asa pur si simplu, \"dintr-o eroare din sistem\", si nu doar o data, si platim penalitati din cauza lor. Apoi ma trezesc ca de pe cardul de debit dispare o mare suma, vreo 1500 RON ca si dobanda. Sun la ei (nu mai zic sa ca sun zile intregi si nu raspunde nimeni la asistenta) si imi spun ca dintr-o eroare au retras suma aceea, dar ca au pus-o la loc. PROBLEMA era ca nu aparea pe extras. Adica ei au facut miscari pe contul firmei, dar pe extras nu le apare, iarasi dintr-o eroare. M-am saturat pana in gat de sistemul lor de r***t, numai probleme mi-au creat, acum trebuie sa le verific fiecare foaie de extras, fiecare plata, ca cine stie ce eroare au mai avut si a fost refuzata. O sa insist sa schimbam banca, nu se mai poate asa. Multumesc

Loredana Podarascu (Bucuresti, Bucuresti)

OTP Bank - Credit nevoi personale cu ipoteca

21 Decembrie 2009

Anul trecut in luna iunie am luat un credit de nevoi personale de la banca OTP din sucursala din Targoviste. Dupa ce m-au facut sa astept o gramada de timp inainte de aprobarea finala i-am zis ofiterului de credite ca imi va expira adeverinta deoarece lucrasem si eu intr-o institutie bancara, dar mi-a zis ca nu-i nicio problema, dar dupa 3 zile cand asteptam sa ma cheme sa semnez contractul imi spune ca trebuie sa refac adeverinta pt ca a expirat.Ca sa nu mai adaug comportamentul Domnisoarei care s-a ocupat de credit total neadecvat pt o persoana care lucreaza intr-o banca. In momentul in care ne-a sunat si ne-a zis iar ca se mai intarzie inca 3 zile, timp in care mie imi expira extrasul de carte funciara, si trebuia scos altul a tipat la mine la telefon dupa care mi-a inchis telefonul. Dupa care am sunat la directoarea filialei si mi-a zis ca are probleme acesta fata si m-a chemat ea sa semnmez contractul in acea zi. Eram hotarata sa renunt dar aveam deja dat avansul la apartament si il pierdeam daca nu il achitam, era vb de 10000 euro avans. Si multe altele ar mai fi de povestit depre domnisoara de la credite de la banca dar nu pot sa-mi imaginez pana unde pot ajunge pilele intr-o banca, sa tii un om atat de necorespunzator din punct de vedere al comportamentului intr-o banca.

georgiana manole (Targoviste, Dambovita)

EFG Retail Services - Card de credit

18 Decembrie 2009

Nu indrum pe nimeni sa mai faca un card de credit la efg, este un abuz pe fata. am luat in urma cu 3 ani cateva produse in val de 2000 ron si sunt in aceeasi situatie, suntem imediat in 2010 si mai am de plata 1800 ron, abuzeaza telefonic, merg la intimidare, suna pe la vecini sau poate de cate 3 ori pe zi, trimit mesaje noaptea etc, nu primesti detalii decat prin telefon, am cerut o situatie a creditului si vin cu tot felul de argumente nefondate, eu o sa-i dau in judecata pt abuz si nu le mai platesc nimic, pana nu-mi trimit acasa oficial cu tot istoricul creditului si mai mult mi-au spus ca este spre binele meu sa platesc ca altfellllll.... am scris sa ca sa nu mai pateasca si altii ca mine.Carmen B

CARMEN BERCHEZ (Targu Jiu, Gorj)

Bancpost - Credit nevoi personale

17 Decembrie 2009

la banca am fost servita foarte greu, dar nu este nici o problema, totusi s-a rezolvat, acum am o mare problema, de vreo doua luni, sunt de acord sa incercati sa va recuperati banii inapoi, de la creditori dar nu asa cum se procedeaza la dumneavoastra. nu cred ca este corect, atata timp cat un creditor a dat nr de telefon, cred ca ar fi mai bine sa se sune, nu sa sune repede la firma unde lucreaza, poate nu este la munca, poate este in spital, poate are o pomana, este liber etc. nu cred ca asta este solutia, mai avem si alte banci si nu sunt sunata ca banc post, daca stiam asa nu mai faceam rate la dumneavoasta, rog sa fiu contactata pentru a lamuri situatia, nu o sa ma opresc aici daca mai sunt sunata la servici, o sa merg mult mai departe, nu cred ca plateste doamna care suna, rata mea. nu am depasit luna si nu am platit rata si cred ca as incerca sa vad pana unde o sa mergeti. credeti ca o plateste secretara de la bucuresti sau eu? stimati domni si doamneeeee nu ati facut rata cu firma unde lucrez, sa ne fie foarte clar, cu mine ati facut actele, sincer eu platesc ratele cum pot si cand o sa am. rog sa fiu contactata la sfarsitul lunii curente

victorita huhulea (Galati, Galati)

BCR - Credit nevoi personale

16 Decembrie 2009

Ma numesc Mihaela Ursulescu, din Onesti, Bacau si am apelat initial la d-voastra pt ajutor in caz de reesalonare de rate a creditului meu de nevoi personale, la BCR; va pot spune ca am reusit sa obtin o reesalonare a ratelor dar am doua obiectii de facut .. 1. a fost nevoie sa merg la Banca de 4 ori, deci o lipsa de eficienta deosebit de mare, ma intrebam, daca as locui intr-un oras mai mare, cam ce ar fi fost si a doua obiectie, la prima evaluare s-a ajuns la o anumita suma in cazul meu de 587 Ron, dar astazi cand am preluat graficul, am fost pusa in situatia de a vedea o alta suma, 605Ron, ceea ce m-a deranjat ff tare. De aceea nici nu am avut cum sa spun un multumesc. Va multumesc d-voastra, in schimb, ca m-ati ascultat .

Mihaela Ursulescu (Onesti, Bacau)

Inapoi sus