Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

06 Noiembrie 2009

Buna ziua, am solicitat un credit pt nevoi personale la o agentie din Pitesti mai exact la agentia \"Calea Bucuresti\" dar am avut o experienta socanta atunci cand am observat ca functionara de la consultanta credite isi bate efectiv joc de mine..la inceput mi-a cerut doar adeverinta tip de salariu, fisa fiscala 2008 si o factura de utilitati..Apoi pe parcursul a o saptamana cu fiecare dialog purtat imi mai cerea cate un act sau o factura.in fine..am adus tot ce mi-a cerut iar astazi in 6.11.2009 am cerut un raspuns la dosar..am fost asigurat ca in maxim 2 ore adica pana la ora18PM o sa primesc un raspuns..au trecut si cele doua ore si nimic..mentionez faptul ca dosarul are cca doua saptamani de cand este inceput iar functionara 3 zile consecutive a fost prea ocupata sa ma primeasca..mi-a spus ca acest credit se poate acorda in maxim 24h..Va rog sa imi cititi reclamatia si sa imi acordati un raspuns in cel mai scurt timp... Va multumesc

sorin toma (comuna suseni, )

BCR - Probleme diverse

05 Noiembrie 2009

Buna ziua, Ne miram de ce se poarta astia asa cu noi la ghiseu.Am impresia ca unii dintre ei sunt traumatizati. Am fost de curand la BCR Unirea Center,o agentie destul de micuta sa imi platesc o rata si am ramas surprins cand am auzit pe cineva(o doamna sau o scorpie?) ca tipa de mama focului la celelalte fete din agentie pentru ca i se daduse ceva sa semnzeze ca sa aflu mai tarziu ca era directoarea si ca reactia asta o are mereu.Ba mai mult,mi-au zis ca acum a fost nimic pe langa ce le face in general. Nu tinea cont ca este banca plina si ca noi toti asistam la un circ.Cred ca ar trebui sa se intereseze cineva de soarta acestor oameni pentru ca si eu am un post asemanator doar ca nu tot in banca dar sincer nu m-as duce intr-o astfel de agentie nici daca mi-ar da salariul dublu. Scuze ca v-am retinut dar am ramas fara cuvinte cand am vazut ce \"puscarie\" este acolo. Cu respect, Marius

Marius Borcea (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Probleme diverse

05 Noiembrie 2009

Domnule Thobescu, In primul rand va multumim pentru feed-back, este foarte util pentru noi sa pastram legatura cu clientii nostri. Ne cerem scuze, desigur, pentru inconvenientul creat si ne vom stradui ca pe viitor sa nu se repete. Totodata, dorim sa va anuntam ca Sucursala Militari se va muta intr-o noua locatie, incepand cu 1 Ianuarie 2010, vis-à-vis de actualul sediu (in locul fostei reprezentante Toyota). Speram ca veti reveni in noua locatie si ca vom primi parerea dvs. Cu stima, Cristina Ionita Director Sucursala Militari

Cristina Ionita (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de debit

05 Noiembrie 2009

s-a efectuat un transfer dintr-un card de debit in altul (ing 2 ing) prin self bank 30.10.2009,data decontarii(mult fata de alte banci, cca 15 min), transferul a fost refuzat, bani s-au intors in contul din care au plecat(mai putin un comision, cel de administrare anuala card se luase deja deoarece contul avea sold debitor acel comision), s-a reefectuat aceeasi tranzactie (acelasi cont, aceeasi persoana, suma diferita pentru ca se comisionase fara explicatii suplimentare) decontata in aceeasi zi. deci se poate si la ing!!! pacat de reclama care se face acestei banci. lucrez in sistem si stiu cu ce se mananca o banca, o tranzactie, un comision. e jalnic! sa nu mai zic de regula conform careia un card de debit nu se poate inchide decat la sucursala unde s-a emis!! da de procedura de lucru intre sucursale nu s-a auzit la ei?? JALNIC!! VAND CU ORICE PRET, IN DETRIMENTUL CLIENTULUI NEINFORMAT DIN DIVERSE MOTIVE!!

MIHAELA PANAITESCU (Roman, Neamt)

EFG Retail Services - Card de credit

03 Noiembrie 2009

Este jaf pe fata, la lumina zilei....si ma intreb cine ii sustine ? Fiica mea si-a cumparat un laptop de 2400 lei pe care am ajuns sa il platim dupa un an...cu 4900 lei. Nu se semneaza decat o cerere de acordare a unui card de credit...clientii nu sunt informati in legatura cu conditiile contractului de creditare...nu sunt trimise extrase de cont lunare, doar niste facturi sci-fi pe care nici economistii la care am apelat pentru lamuriri nu au fost in stare sa le decodifice. Lucreaza cu Bancpost, dar cei de la banca respectiva sar ca arsi daca li se cer lamuriri...si neaga ca ar coopera cu ei... Nu se pot cere lamuriri despre cont decat la telefon...si daca refuzi sa te lasi aburit de cei de la relatii cu clientii...ti se inchide telefonul in nas... Ma intreb, retoric, Autoritatea de Reglementare Bancara chiar nu vede, nu stie, nu intelege ce se intampla...sau suntem o tara bananiera, unde sunt legi doar pentru sclavi? Un cetatean amarat este raportat la Centrala de Credite pentru o datorie de 100 lei...celor care ne jefuiesc de mii si milioane...nu li se intampla nimic? Bineinteles ca sunt intrebari retorice, stiu deja raspunsul...si mi-e din ce in ce mai sila de ce am ajuns.. Cu respect si fara sperante, Elena B

Elena Popescu (Braila, Braila)

Volksbank - Credit ipotecar/ imobiliar

02 Noiembrie 2009

Volksbank...o banca *******.. dupa ce au marit abuziv la sfarsitul anului 2007 rata dobanzii curente care in conventia de credit este FIXA..vrea sa mai fraiereasca inca o data naivii cu un act aditional care, chipurile, scade rata dobanzii curente la cea initiala care a fost la semnarea conventiei de credit...in fond e o majorare vadita, rata dobanda curenta..de expl 5.95 + euribor 3M(-cat e acum 0.8%)...inchipuitiva la ce rata a dobanzii se va ajunge cand euribor va reveni la 3-4%..ca sa nu mai vorbim la cat va ajunge DAE!? Clauza punctului d)unde banca spune ca isi rezerva dreptul de a modifica STRUCTURA ratei dobanzii..si pe care ei s-au bazat ca fiind suficienta pe marirea abuziva facuta, se refera clar la STRUCTURA ratei si nu la RATA dobanzii in sine care ramane FIXAAAAAAAAA! H****! H****! POPOR SUFERIND CA SI MINE SA NE STRANGEM TOTI SA NE FACEM DREPTATE! SA NE ALIEM IMPOTRIVA CAPCAUNULUI CARE SUGE ULTIMA REZERVA DIN NOI PE TIMP DE CRIZA!

cristi cristian (Brasov, Brasov)

Inapoi sus