Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

UniCredit Leasing - Probleme diverse

16 Noiembrie 2009

Am dorit sa cumpar 10 autovehicule reposedate si am dat de o mafie in aceasta banca de la director de vanzari pana la vanzatorul din parc, nici unul nu a vrut sa ma serveasca sau sa stea de vorba cu mine. Cred k era vb de spaga k nu am putut rezolva nimic. Nu mai zic ca am fost contactat de un domn de la Unicredit pe nume cristi 0730888866 care ma tot vraja ca ma ajuta sa pot cumpara, iar cand l-am sunat si i-am spus k sunt in sediul bancii Unicredit a zis ca vine in 5 minute, numai ca nu a venit, nici nu a mai raspuns la telefon. As dori sa se ia masuri cu acest caz

ion mihai Neagu (Bolintin-Vale, Giurgiu)

Piraeus Bank - Cont curent

16 Noiembrie 2009

In primul problema: am un cont deschis la sucursala Pantelimon, Bucuresti. Astazi aveam nevoie de niste bani, asa ca ma opresc la suursala Gara de Nord, si surpriza: nu pot sa extrag bani din cont pentru ca la sucursala Pantelimon NU ERA CURENT ELECTRIC. Oh my God, mi-am zis, trebuie sa astept sa revina curentul acolo. Am ramas stupefiata. Si am asteptat 2 ore!!!! Si nimic!!!!. Intrebarea mea catre cei de la Pireus Bank este: Nu vi se pare ca este cam ca la Camera de Ras chestia cu curentul? Ce se intampla daca sucursala la care am deschis contul nu functioneaza din varii motive? Ce se intampla daca sucursala la care am deschis contul se desfinteaza? Banca dumneavoastra nu are o baza de date comuna pentru toate sucurslele? Ce-ar fi acum sa privim problema din punctul de vedere al personei care are de dat bani la Pireus bank, de exemplu plata unei rate, sa inteleg ca daca sucursala unde am facut creditul NU ARE CURENT ELECTRIC, atunci nu mai platesc rata????? Si retineti este vorba despre banii mei!!!!!!!! Un client extrem de nemultumit si foarte nervos.

Maria Popescu (Bucuresti, Bucuresti)

EFG Retail Services - Card de credit

16 Noiembrie 2009

Am utilizat cardul de credit obtinut in urma achizitionarii unui televizor tip plasma in Cluj-Napoca pana in prezent. La data de noiembrie 2009 acest card expira.Am depus toata suma in cont , mai mult nu am intarziat cu platile niciodata peste scadenta avuta . Care este modalitatea de predare a cardului? Va multumesc.

DORINA MONICA COSMA (Cluj-Napoca, Cluj)

RBS - Credit nevoi personale

14 Noiembrie 2009

SCRISOARE DESCHISA CATRE RBS Am primit răspunsul d-voastră prin scrisoarea recomandată , azi, 10.11.2009. Îmi pare foarte rău, dar trebuie să recunsoc că acest răspuns este penibil şi jenant. Referitor la acel art.4 din Contractul de Credit, se pare că nu înţelegeţi absolut deloc semnificaţia cuvântului JUSTIFICAT! Prin urmare am să vă mai transmit o dată argumentele mele dintre care vă rog să-l reţineţi pe cel mai important şi anume, indicele EURIBOR a atins MINIME ISTORICE, în plus dobânda de referinţă a Băncii Europene de câteva luni este menţinută la 8%!!! Eu am creditul în valută , prin urmare această dobândă de referinţă la valută este undeva la jumătate!!! Dacă o corporaţie are datorii imense, au loc reeşalonări şi renegocieri, dar dacă o persoană fizică nu-şi mai poate plătii ratele, “ îi vindeţi casa” !!! Prin urmare renegocierea contractului este PERFECT JUSTIFICATĂ (şi imperios necesară) de evoluţia pieţei financiare! Poate ar trebui să reanalizaţi anumite decizii şi studii după care se ghidează banca d-voastră deoarece se pare că nu prea aveţi soluţii optime în situaţia economică actuală, dovadă fiind şi ajutorul imens pe care l-aţi primit de la Guvernul Marii Britanii!!! Până acum , am reuşit să mă descurc destul de binişor cu cheltuielile curente ale vieţii de zi cu zi, ratele la banca d-voastră fiind considerate prima prioritate şi prin urmare, au fost şi sunt plătite la zi; chiar dacă s-au mai introdus cheltuieli suplimentare cum ar fi comisionul de depundere, introdus în ianuarie 2008 dar mai ales creşterea dobânzii de la 7.5% la 9% chiar înaintea începerii recesiunii economice mondiale! Menţionez că angajatorul la care lucrez, R.A. ROMATSA - D.S.N. A. IAŞI, avea la momentul respectiv un contract mai \"avantajos\" pentru angajaţii săi cu banca d-voastră, acest lucru dovedindu-se ulterior fără nici o utilitate practică. “Pe fondul crizei economice şi mai ales că s-au înregistrat recent MINIME ISTORICE la indicele EURIBOR cred că este de bun simţ ca acest lucru să se regasească şi în graficul meu de rambursare a creditului către d-voastră” prin urmare propun: o dobândă de 7% sau un discount general în valoare netă de 2000EUR, aplicată, respectiv aplicat la suma totală de restituit către bancă d-voastră, în cel mai scurt timp, MAXIM până la sfârşitul anului 2009! În cazul în care, nici una din cele două soluţii propuse de mine nu va fi agreată şi aplicată , cu regret vă informez că mă văd nevoit a renunţa la serviciile RBS România după cum voi crede eu de cuviinţă, lucru pe care am să-l sugerez şi colegilor mei! Pentru început am să depun o plângere la BNR, după care ne vom întâlni în instanţă, ceea ce înseamnă, după cum bine ştiţi, sistarea plăţilor până la soluţionarea procesului , proces care va dura ceva timp, având în vedere situaţia prezentă din justiţia românească, lucru care mă gândesc că nu vă avantajează deloc!!! Sper într-o rezolvare favorabilă şi vă mulţumesc anticipat!

GEORGE MARCEL TIVADAR (Iasi, Iasi)

BCR - Credit nevoi personale

13 Noiembrie 2009

Dobanda a fost si este in continuare in continua crestere. In 2005 era 9% acum e 185%. Nu exista niciun organism/agentie/agentura sau ce-o fi care sa reglementeze dobanda. Parerea mea? Bancile sunt mai rele decat camatarii!!!!!!!!!!!!!!

Gina Decianu (Galati, Galati)

UniCredit Leasing - Leasing auto

12 Noiembrie 2009

Buna ziua. As vrea sa va aduc la cunostiinta o intamplare reala cu firma Unicredit Leasing. In Mai 2005 societatea noastra a semnat un contract de leasing pentru un autoturism pe o perioada de 4 ani.Acei 4 ani s-au incheiat in luna Mai 2009. De la inceputul anului 2009 societatea noastra a avut dificultati financiare si ca urmare a avut intarzieri la plata facturilor si deconturilor. Contractul s-a prelungit cu 2 luni pana in luna Iulie.In aceasta luna inca nu aveam toate restantele platite,asadar s­-a reziliat contractul. Pe data de 31 Iulie societatea noastra a ajuns la o intelegere in scris cu o anume doamna de la Unicredit Leasing ( D-na Alexandra Apostol ) referitor la termenele de plata a restantelor : Pana pe 14 August – 14000 Ron Pana pe 15 Septembrie– putin peste 27000 Ron Cu cateva zile inainte de 14 August am anuntat-o pe d-na Apostol ca vom intarzia 2-3 zile cu prima plata doarece banii se vireaza din strainatate.Ni s-a spus ca nu este nici o problema. Cei 14000 Ron au intrat in contul Unicredit Leasing pe data de 20 August. Restul restantelor s-au achitat si ele. Spre uimirea noastra, cand am solicitat actele de propietate ni s-a spus ca mai avem o restanta de 2400 Ron , comision firma de recuperare. De la juristul firmei Unicredit Leasing am aflat ca dosarul nostru s-a trimis la o firma de recuperari pe data de 18 August. Este interesant faptul ca la Unicredit Leasing intelegerile nu valoreaza absolut nimic. Am trimis o scrisoare la Managing Director, d-l Dan Constantinescu,cerandu-i explicatii pe aceasta tema. De la dansul am primit urmatorul raspuns : \"Avand in vedere ca in data de 20.08.2009 a fost inregistrata o plata in valoare de 14000 Ron,urmand ca in intervalul 14.09.2009 – 21.09.2009 sa se efectueze plati partiale in valoare totala de 24135.07 ron, plati ce nu au fost concretizate,consideram ca intelegerea avuta cu societatea Belvedere Andy de stingere a debitului restant si acordare a transferului de propietate a fost incalcata,Unicredit Leasing nemaiavand niciun fel de obligatii “ “In continuare , societatea dumneavoastra datoreaza costurile aferente serviciilor prestate de catre colaboratorii nostrili, carora a fost predat dosarul pentru solutionare” Se pare a fi o afirmatie total gresita si fara multa logica,avand in vedere faptul ca toate sumele restante au fost platite in contul Unicredit Leasing pan ape 21 Septembrie ! Asadar,Unicredit Leasing refuza sa elibereze actele de propietate ( deja de o luna ) si ne cer 2400 Ron ( fara factura ) drept comision la aceasta firma de recuperari care nu a ridicat un deget pentru a recupera sumele datorate. Mai mult, reprezentantul firmei de recuperari ne ameninta cu executor daca nu platim aceasta suma. As dori parerea dumneavoastra. Cu respect, Dollinger Viliam

Viliam Dollinger (Petrosani, Hunedoara)

Inapoi sus