Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

24 Noiembrie 2009

Am cumparat un telefon de la Euro GSM prin BRD Finance. Pe timpul desfasurarii ratelor nu am primit nici o informatie de la ei cum ca ar fi primit ratele trimise de mine lunar. La sfarsitul contractului cand i-am sunat sa vedem daca este totul ok, mi-au spus ca mai am de plata o suma mare de bani, cand eu stiam ca nu mai am nimic. Norocul meu a fost ca am pastrat chitantele, le-am trimis si totul a fost ok. Nu sa-si ceara scuze, nu nimic. Aviz amatorilor. Evitati BRD finance pe cat posibil. Nu trimit nici un extras lunar acasa cu ratele pe care le-ai platit. Cand am sunat si le-am trimis prin fax chitantele, am cerut sa vorbesc cu un manager de la ei sa-mi spun oful dar tipa de la telefon mi-a spus ca nu este cazul ca a retinut ea si mi-a inchis telefonul. Cand vrei sa-i contactezi astepti cel putin o ora la telefon pe motiv ca sunt multi clienti \"cu probleme \"si doar trei operatoare.

Gicu Apetrei (Petrosani, Hunedoara)

Raspunsul BRD Finance

Situatia prezentata a fost generata de efectuarea de catre client a unor plati incorecte pentru cele trei credite de consum contractate in vederea achizitionarii de produse. Coordonatele creditelor (perioada de creditare, valoare rata lunara, numar de rate, data scadenta) se regasesc atat pe contractele semnate, la data solicitarii acestora, cat si in scrisorile informative transmise de BRD Finance ulterior, la adresa de corespondenta declarata. In ceea ce priveste extrasele de cont aferente cardului de credit, acestea s-au emis si transmis lunar la adresa de corespondenta, cat si prin e-mail, la adresa indicata de catre clienta. Convorbirile telefonice au fost tratate de catre angajatii departamentului Relatii Clienti BRD Finance cu un grad ridicat de profesionalism, disponibilitate si implicare, furnizand toate detaiile necesare rezolvarii acestei situatii. Ulterior apelurilor initializate catre BRD Finance, situatia prezentata de clienta a fost clarificata si solutionata favorabil. De asemenea, va informam ca gradul de disponibilitate al operatorilor serviciului de relatii cu clientii este ridicat, timpul maxim de asteptare pana la preluarea unui apel de catre acestia fiind in medie de 15 secunde. Ii asiguram in continuare pe clientii BRD Finance de intreaga noastra disponibilitate in solutionarea rapida si eficienta a tuturor solicitarilor lor. BRD Finance

Alpha Bank - Prima casa

23 Noiembrie 2009

rekomand alpha bank (am asteptat 40 de zile dar am casa dorita),mii de multumiri Dnei care raspunde la fondul de garantare(a durat exact 5 zile lucratoare) si multe multumiri forumului conso.ro care te ajuta sa previ eventualele mici obstacole care pot aparea in timpul procedurii de creditare

cristian frantescu (Oradea, Bihor)

Banca Transilvania - Depozit la termen

23 Noiembrie 2009

Functionarii se comporta execrabil cu clientii vechi chiar daca acestia detin depozite consistente la BT.Functionarul nu a parut deloc deranjat de perspectiva de a-mi muta depozitele la alta banca:) Doar nu e banca lui,nu? Lipsa totala de respect fata de clienti! Am fost refuzat cind am vrut sa depun o suma serioasa intr-un depozit pe motive ce tin de birocratie! Asa ceva numai intr-o tara de retardati se poate intimpla!

Vasile Mincu (Turda, Cluj)

Alpha Bank - Credit nevoi personale

22 Noiembrie 2009

Incepand cu 2 noiembrie Alpha Bank si-a schimbat programul in care sunt introduse operatiunile. Am avut ghinionul sa vreu sa imi platesc rata la un credit de nevoi personale chiar in data de 2 noiembrie. Am fost la sucursala de pe Pallady, in naivitatea mea crezand ca in 5 minute rezolv si pot sa ajung la timp la munca. Socoteala nu s-a potrivit pentru ca cei de la banca habar nu aveau sa opereze in noul soft. Fata de la ghiseu a stat jumatate de ora la telefon cu colegii de la tehnic sa afle ce trebuie sa introduca intr-un camp. La remarcele mele managerul sucursalei mi-a cerut sa am intelegere ca este prima lor zi cu noul soft. Imi pare rau ca nu mi se pare normal sa inteleg ca ei sa isi invete programul de operare cat stau eu la coada. Am plecat si am revenit a 2-a zi la sucursala de pe Maniu, de data acecasta inarmata cu alte asteptari, stiam ca o sa dureze si a ajutat si atitudinea managerului de sucursala, o doammna foarte activa care isi ajuta colegii si intretinea clientii de la coada. Ma rog, am asteptat, am ajuns in sfarsit la ghiseu, si pentru faptul ca nu eram titularul creditului si aveam si bani in alta moneda decat creditul, ca sa platesc rata, a trebuit sa ma plimb la 2 ghisee, sa completez un formular si sa dau 6!!! semnaturi. Nu stiu ce au urmarit prin schimbarea soft-ului insa mi se pare inadmisibil ca o operatiune atat de simpla sa necesite 15 minute de stat in fata ghiseului ca operatorul sa completeze in nu stiu cate ferestre sa scoata 6 foi pe care clientul sa le semneze! Dupa aceasta experienta m-am decis sa fac totul prin Internet Baking, va trebui sa imi rezolv asta, si sa termin cu drumurile la banci pentru ca dauneaza grav psihicului :)

Valentina Postelnicu (Bucuresti, Bucuresti)

EFG Retail Services - Credite bunuri in magazine

20 Noiembrie 2009

eu am cumparat un laptop de 2100 si am completat o adeverinta pentru ca sa cumpar produsul si mi-a spus ca platesc rata fixa pe luna dar nu am primit niciun desfasurator cu nr.de rate si m-am trezit cu un card prompt activ cu care trebuie sa platesc laptopul si de anul trecut din septembrie platesc incepind de la sume de 2100 si imi zic acum fiind luna noiembrie ca am de platit suma de 2000 lei cu alte cuvinta eu am platit decit 100 lei de anul trecut pina in prezent dar cu toate ca nu stiam si cind am fost la banca sa platesc am intrebat sa vad cit mai este de platit si sa-mi vina rau cind mi s-a zis ca mai am de platit suma de 2000 laptopul costind 2100 va dati seama ca nimeni nu spune sau sa comunice de ce este asa de aceea se gasesc atitia oameni debitori care nu mai pot plati .de ci un produs trebiue sa il platesti de 2-3 ori nu cum ti se spune la magazinul de la care s-a facut contractul.Ma intreb oare AUTORITATEA BANCARA ,chiar nu vede ce se intimpla? ASTEPT UN RASPUNS CU STIMA GEORGETA LAZAR

GEORGETA LAZAR (TITESTI, )

RBS - Credit nevoi personale cu ipoteca

18 Noiembrie 2009

Am un credit de nevoi personale cu ipoteca la RBS pe 30 ani .Dupa primul an cand rata era fixa am trecut la o rata variabila functie de EURIBOR(in contract NU este stipulata formula de calcul)recalculabila o data pe an(deci EURIBOR12M ).Atunci rata a crescut cu 70euro iar banca nu m-a anuntat de aceasta modificare asa cum era prevazut in contract , ci la insistentele mele mi-au trimis dupa 5 luni un nou grafic de rambursare , spunand ca aveau adresa gresita desi ipoteca era pusa fix pe adresa de corespondenta...absurd deci. Intrand in anul 2 de credit ma asteptam la acea recalculare a ratei functie de EURIBOR , care acum are o valoare muuult mai mica fata de anul trecut (a atins un minim istoric).Insa rata imi ramane neschimbata . Cerand lamuriri la banca mi s-a spus ca asa este stipulat in contract cum ca banca POATE modifica rata dar se subantelege ca NU E OBLIGATA! Adica eu sunt obligata sa platesc absolut ce rata aleg ei sa-mi fixeze fara sa inteleg care e dobanda , cum e calculata si de ce daca e functie de euribor nu se schimba decat prin crestere a ratei si niciodata prin scadere. Cunosc cazuri in care in ultimul an la Alpha Bank sau Piraeus ratele au scazut cu pana la 150 euro datorita scaderii Euribor dovada ca exista si banci care respecta contractul desi \"riscul de tara\" pe care il invoca unele banci care nu vor sa scada ratele exista si pentru bancile care respecta contractul.Consider ca RBS face un abuz in clauzele contractuale .Probabil ca intalnirea in instanta ramane singura solutie in relatia cu aceasta banca !

Mariana Tartopan (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus