Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Alpha Bank - Card de debit

16 Septembrie 2009

Am fost astazi la Alpha Bank (Slobozia) sa alimentez un card de debit. Una din doamne, statea la barfa. M-am dus la cealalta, i-am explicat ca vreau sa alimentez un card, m-a trimis la ghiseu unde am aflat ca trebuia sa ma intorc la \"doamnele\" ca sa imi completeze un formular... Mi-am dat seama ca a doua doamna, mai in varsta, e dusa cu pluta...am zis sa astept la prima...cum era ocupata...m-am intors peste 20 de minute. Cand in final am avut onoarea sa ajung pe scaun, in fata ei, suna telefonul...Am stat 20 de minute pentru ca \"doamna\" isi rezolva probleme de contabilitate. Am plecat. Pana astazi nu am mai vazut atata nesimitire si nepasare fata de clienti.

Rina Daniela (Slobozia, Ialomita)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

15 Septembrie 2009

Buna ziua! 1. nu-ti explica situatia juritica a \" Coplatitorului\" ce implica acesta situatie, care sunt obligatiile care le are ac pers si ce se poate intampla in cazul in care creditul nu mai este platit. 2. Nu te informeaza cat va fi rata dupa ce se termina perioada de gratie. Ex 48500 E/30ani/6.2% si CL 0.05%*Sold= rata 321E Dupa un an D=(8.9+1.2)% si rata e 450E Nu te informeaza asupra noii rate, te duc in eroare ca rata va fi de 321E

eufa DACUMA (Bailesti, Dolj)

BRD - Depozit la termen

14 Septembrie 2009

As dori tare mult ca Depozitul 1000 sa fie posibil de creat in Internet Banking.

Kodok Marton (Targu Mures, Mures)

BRD - Prima casa

13 Septembrie 2009

Depunandu-mi dosarul, cu toate actele solicitate de catre banca, am avut neplacuta surpriza de a-mi fi solicitate, nu o data sau de doua ori ci chiar de 6 ori - documente suplimentare. Cand credeam ca nu mai au ce sa-mi ceara au trecut la modificarea unor formulare si am luat-o de la capat: drumuri la si de la banca, costuri suplimentare, stres...si de fiecare data imi spuneau ca sunt la un pas de a finaliza analiza dar... minunea tinea doar cateva zile. Si uite asa mi-au trimis dosarul la fondul de garantare mult mai tarziu decat mi-au comunicat, iar acum de 3 saptamani astept un raspuns...dar nimeni nu-mi spune nimic.Vezi doamne doar cei ce la fond sunt responsabili acum...praf in ochi

paul paul (Cluj-Napoca, Cluj)

Estima Finance - Credite bunuri in magazine

11 Septembrie 2009

Am achitat inainte de termen cu 4 luni valoarea cumparaturilor facute prin magazinul DOMO Campulung Muscel , Jud. Arges si intampin probleme foarte mari la procurarea unei adeverinte pe care trebuie sa o eliberati dumneavoastra prin care se adevereste ca am incheiat cu datoria fata de dumneavoastra. Cat trebuie sa mai astept? Daca aveam o intarziere de rata tot asa trebuia sa platesc si eu in reluare cum trimiteti dumneavoastra adeverintele? Sa fiu mai explicita: am sunat la nr de tel 0212006232, am apasat tasta 8, mi-a raspuns o doamna ....... ? si a inceput sa ma intrebe datele personale pentru confirmarea identitatii, dar am avut \"nesimtirea\" sa nu-mi stiu din memorie nr de telefon mobil si mi s-a inchis telefonul in nas. Sunt bulversata si imi trebuie aceasta adeverinta urgent. Cum trebuie sa procesez? Trebuie sa fac si o cerere scrisa? CERERE: DORESC ADEVERINTA CA S-A LICHIDAT CREDITUL. FAX 0248 511 441 Va multumesc anticipat.

PETRUTA BADESCU (Campulung Muscel, Arges)

ING - Cont curent

10 Septembrie 2009

Este pana acum singura banca de care n-am fosr dezamagita.Folosesc HOmebank,2 conturi curente(Unul de PFA),un depozit si un card de student.costuri mici in comparatie cu \"bancile mari\",timp de asteptare 0 datorita sefbank-urilor.pacat ca sunt relative putine in toate orasele in care am fost.

cretu alina (Sibiu, Sibiu)

Inapoi sus