Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Card de credit

23 Septembrie 2009

Operatori nepregatiti... \"Nu stiu\", \"Numai putin\", \"Tot ce se poate\" astea sunt frazele cel mai des intalnite in vocabularul lor. Sunt nesiguri pe ei, se enerveaza repede si niciodata nu au un raspuns concret....

Alina Niculescu (Slatina, Olt)

Raiffeisen Bank - Internet banking

22 Septembrie 2009

Hm... cu spamul mai merge dar gata cu timpul liber, Raiffeisen Online iti ia mult mai mult timp si este cu mult mai complicat decat statul la coada! ... acum au shimbat modul de logare si plata on-line: stai zeci de minute in sir in plus pentru cateva plati. La fiecare plata, nu logare, ti se cere pin-ul cardului on-line, din nou suma, un cod (!?!?) al beneficiarului, de parca numele, contul IBAN si restul datelor furnizate la introducerea lui nu mai sunt suficiente... si de cateva ori pe sesiune esti pus sa retragi si sa reintroduci cardul! Apoi, trebuie sa cari dupa tine peste tot cutiuta respectiva cu card cu tot: n-ai cutiuta sau card, n-ai servicii on-line! Chiar ca suntem in pericol: daca isi inchipuie cei de la Raiff... ca trebuie multa minte unui haker sau craker sa faca un softulet care sa genereze codurile cutiutei respective, cred ca se insala - au incercat si altii mai faimosi (daca nu mai inteligenti) sa scape.... O solutie mai inteligenta nu s-o gasi? Chiar sa ne mutam conturile la alta banca... ??!

360 bvd (, )

BRD - Prima casa

22 Septembrie 2009

Din cate stiu, prin programul Prima casa se pot achizitiona si locuinte in faza de proiect sau constructie. Blocul in care eu am platit avans pt.un apartament este finalizat, dat in folosinta si la sfarsitul lunii octombrie primesc CF individual. Cu toate acestea de la banca am primit raspuns nefavorabil, adica dosarul este respins pt.ca imobilul nu are CF si nu poate fi luat drept garantie. Mai am o intrebare: de ce un angajat al BRD primeste raspuns favorabil la dosar fara a avea CF, iar eu ca simplu client nu? Chiar ramanem la latitudinea bancii, la chefurile juristilor din banca? Daca mie juristii imi dau raspuns nefavorabil nu am nici o sansa ca dosarul sa ajunga la FNGCIMM .... ce fac atunci? pierd cateva mii de euro date drept avans + alte cateva sute de lei date pe la notari? Bineinteles ca toate problemele au aparut in momentul in care am depus dosarul la banca. Inainte, cand intrebam doar si ne informam (asta ca sa nu ne aruncam cu capul inainte) totul era foarte roz, adica se primeste dosarul fara CF cu conditia sa-l depui la banca in termen de 18 luni, dureaza 2 luni sa ti se acorde creditul, bla bla .... In momentul in care am depus dosarul situatia s-a schimbat total ... deja dureaza 3 luni analiza dosarului + alte 3 luni reanalizarea lui dupa ce ducem CF-ul si dupa 3 saptamani suntem informati ca de fapt nu primim creditul pt.ca nu avem CF. Adica mi se pare inadmisibil ca cineva sa isi bata joc in halul asta de noi. Si apoi sa ti se si spuna ca de fapt se accepta dosare fara CF, dar la noi este un caz particular, dar fara sa iti explice in ce consta particularitatea acestui caz. Alta chestie: daca mergi la sucursala trebuie programare, desi stau in birouri toate angajatele fara sa aiba vreun client ... daca mergi la 3 consilieri, primesti tot atatea raspunsuri, iar daca ai tupeul sa mergi de 3 ori la fiecare, vei primi de trei*trei ori raspunsuri diferite. As mai avea muuuuuuuuulte de spus, dar deja imi pierd coerenta si nu vreau sa aberez.

Anca Anca (Cluj-Napoca, Cluj)

BCR - Credit nevoi personale

21 Septembrie 2009

Am un credit la BCR si in ziua de 20 a fiecarei luni ma apuca disperarea stiind ca trebuie sa stau o ora in fata unui ghiseu la care cica \"lucreaza\" angajata bancii si ma intreb de ce totdeauna se lucreaza doar la unul dintre cele 4 ghisee, ca angajate sint destule slava Domnului...Si inca ceva , deci rata mea este de 137 lei si nu inteleg de ce una dinte angajatele de acolo niciodata nu imi da rest? intotdeauna este aceeasi persoana cind este ea la ghiseu cat ii dau atat ia niciodata nu da rest...pai ce se intimpla?

Mihaela Corina Rosu (Medias, Sibiu)

Alpha Bank - Card de debit

16 Septembrie 2009

Am fost astazi la Alpha Bank (Slobozia) sa alimentez un card de debit. Una din doamne, statea la barfa. M-am dus la cealalta, i-am explicat ca vreau sa alimentez un card, m-a trimis la ghiseu unde am aflat ca trebuia sa ma intorc la \"doamnele\" ca sa imi completeze un formular... Mi-am dat seama ca a doua doamna, mai in varsta, e dusa cu pluta...am zis sa astept la prima...cum era ocupata...m-am intors peste 20 de minute. Cand in final am avut onoarea sa ajung pe scaun, in fata ei, suna telefonul...Am stat 20 de minute pentru ca \"doamna\" isi rezolva probleme de contabilitate. Am plecat. Pana astazi nu am mai vazut atata nesimitire si nepasare fata de clienti.

Rina Daniela (Slobozia, Ialomita)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

15 Septembrie 2009

Buna ziua! 1. nu-ti explica situatia juritica a \" Coplatitorului\" ce implica acesta situatie, care sunt obligatiile care le are ac pers si ce se poate intampla in cazul in care creditul nu mai este platit. 2. Nu te informeaza cat va fi rata dupa ce se termina perioada de gratie. Ex 48500 E/30ani/6.2% si CL 0.05%*Sold= rata 321E Dupa un an D=(8.9+1.2)% si rata e 450E Nu te informeaza asupra noii rate, te duc in eroare ca rata va fi de 321E

eufa DACUMA (Bailesti, Dolj)

Inapoi sus