Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Cont curent

02 Aprilie 2021

Am avut o experienta foarte neplacuta cu GarantiBank. Am fost client de aproximativ 10 ani, timp in care am luat 2 credite si le-am si rambursat anticipat. Nu stiu ce s-a intamplat la nivelul conducerii sau politicii, insa cand am vazut ca maresc comisioanele atat la administrarea contului cat si la plati, le-am solicitat o derogare tinand cont de relatia de 10 ani de colaborare. Pe langa faptul ca m-au refuzat, luna imediat urmatoare au marit iarasi comisioanele. Pai cum sa mai stai client la ei cand pe piata sunt alte banci cu conditii mult mai bune? Pacat ca trateaza cu indiferenta clientii vechi.

Mircea Dan Bancioiu (, )

CEC Bank - Credit nevoi personale

30 Martie 2021

in luna oct 2020 am luat un credit nevoi personale pe 5 ani , in luna ianuarie am fost sa rambursez 6 rate in avans, mi sa spus ca nu se poate sa rambursez rate ci se scade din total credit, dupa ce a facut actualizarea am cerut un nou grafic, ce sa vezi! eu aveam rata de 1500 ron , am platit in avans 10000 ron si au scazut doar 4 rate, cand am fost sa cer explicatii mi sa spus ca asa calculeaza programul. D-voastra ce credeti? nu este furaciune pe fata?

Hagianu Fanica (, )

BCR - Call Center

21 Martie 2021

Ma numesc Maria, sunt client BCR atat ca PJ in Bucuresti - de peste 6 ani cat si ca PF. Am lucrat in ultimii 20 de ani cu mai multe banci insa pot spune ca de departe BCR ESTE TOPUL DEZASTRELOR BANCARE la toate capitolele- dezinteres fata de clienti, comisioane care apar din neant si pe care nu le justifica - deci minciuna. Experienta mea de pana acum ca PersJuridica cu BCR a fost mereu negativa. Fiecare intalnire (fie la ghiseu, fie online) a fost mereu o experienta dureroasa si Orwelliana - asemanatoare cu experienta sordida din unele spitale din Romania. La un moment dat mi-au aparut niste comisioane pe care contabilitatea mi le-a semnalat, am facut petitii pentru a cere justificare pentru o lista lunga de comisioane care nu apareau in contract - am primit de la ei doua scrisori format hartie (cu toate ca am cerut raspuns pe e-mail in repetate randuri) - ambele raspunsuri au fost EXACT ACEEASI SCRISOARE care nu continea decat un text abracadabrant, ININTELIGIBIL, care cita in mod ridicol o tona de legislatie - nici contabilitatea nu a ce vroiau sa spuna si nici eu - pentru ca bineinteles un raspuns coerent i-ar fi incriminat. Nimic din ce contineau cele doua scrisori nu era justificarea NICI UNEI SUME pe care ei LE-AU SUSTRAS efectiv din contul de PJ. Auzisem acest lucru de la o alta doamna contabila care a avut o situatie similara cu un client, insa nu am acordat importanta in acel moment, ba chiar am avut tendinta sa contrazic ce spunea doamna in ideea ca nicio banca nu poate sustrage sume nejustificate din conturi. Dar scriu toate acestea pentru ca capacul MI L-A PUS CALL CENTER-UL LOR. Cu toate ca sunt foarte tech-savy, la majoritatea logarilor cu aplicatia GEORGE intampin probleme. GEORGE ESTE UN COSMAR INFORMATIC. Sa zicem ca apar diverse bug-uri si extra-filtre in multe aplicatii bancare. DAR LA EI ESTE CULMEA - capacul este pus de incredibilul timp de asteptare care depaseste MEREU 45 de minute. Intai te ghideaza in aplicatie CA SA REZOLVI MAI REPEDE PROBLEMA. aplicatia e blocata, deci problema nu poate fi rezolvata mai repede. In schimb, ca sa se asigure ca niciodata nu mai indraznesti sa ii deranjezi cu telefoane, sub pretextul ca au un numar imens de apeluri te tin in telefon IN ASTEPTARE PESTE 45 DE MINUTE. Am tras concluzia ca au probabil un singur angajat maxim doi pentru ca ii doare undeva cum spune romanul. ASTAZI AU PUS CAPAC - AM ASTEPTAT IN APEL 1 ORA SI 3 MINUTE. Dupa o ora si 3 minute a intervenit UN ROBOT VOCAL cu mesajul: SORRY WE ARE CURRENTLY EXPERIENCING ..... (nu se intelegea ce) ..... AND ARE UNABLE TO TAKE YOUR CALL, PLEASE TRY AGAIN LATER In concluzie, BCR s-a dovedit in relatia cu noi o banca DE COSMAR si nedemna de a sta la noi in tara. Polishata la suprafata si HELL in relatia cu clientii.

Maria Negre (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Depozit la termen

19 Martie 2021

Buna ziua! Ma aflu si eu printre cei care au avut timp de 5 ani bani intr-un depozit BCR Bacan pentru Locuinte fara a beneficia la final de bonusul de la stat promis. Se poate sa fiu adaugat in grupul de whatsup? 0726777773

Eden Apseleam (, )

Banca Transilvania - Credit nevoi personale

18 Martie 2021

Cum este posibil ca un judecator, care are (sau a avut) sapte conturi, si care are (sau a avut) cinci credite la Banca Transilvania, sa judece o cauza in care Banca Transilvania este Intimat(a) ? Cele sapte conturi au fost deschise, de catre judecatorul Popoveniuc Alexandru, in perioada 2007 - 2017, iar cele cinci credite au fost luate, de catre acelasi judecator Popoveniuc Alexandru, astfel : unul in anul 2014, unul in anul 2015 (scadent in anul 2021) si trei in anul 2017 (scadente in anul 2021, in anul 2022 si in anul 2038) !!! Ma intreb, retoric bineinteles, daca nu cumva cel putin unul din cele cinci credite luate de respectivul judecator, nu au fost deja lichidate de catre Banca Transilvania, in semn de recunostinta fata de devotamentul aratat de judecatorul Popoveniuc Alexandru, ''in spiritul si litera legii'' pe care numai el o cunoaste ? Cum este posibil ca un client, care a luat un credit de 15000 lei de la Banc Post, din care a achitat deja 5000 lei pana la preluarea de catre Banca Transilvania, sa fie executat silit de catre Banca Transilvania pentru un credit de 17000 lei, in conditiile in care Banca Transilvania nu are niciun contract semnat cu clientul respectiv (client pe care nu l-a chemat niciodata la renegocierea contractului sau la actualizarea datelor cu caracter personal, in cei doi ani de cand a preluat Banc Post) si datoria ramasa era de 10000 lei ? Este cat se poate de evident faptul ca Banca Transilvania a preluat de la Banc Post numai drepturile, nu si obligatiile !!! Aici a intervenit (in)justitia ! Cum ramane cu juramantul pe care l-ati depus atunci cand Basescu a semnat decretul nr. 1134 din 18 decembrie 2013, prin care ati fost numit in functia de judecator la Judecatoria Bacau : http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/153959 , ''domnule'' judecator ? Pentru cei interesati, aceasta este Legea privind statutul magistratilor : https://media.hotnews.ro/media_server1/document-2020-09-30-24321188-0-proiect-lege-statutul-magistratilor.pdf ! Legea respectiva spune, la Art. 4 (1) ca : ''Magistra?ii sunt obliga?i ca, prin intreaga lor activitate, sa asigure suprema?ia legii, sa respecte drepturile ?i liberta?ile persoanelor, precum ?i egalitatea lor in fa?a legii ?i sa asigure un tratament juridic nediscriminatoriu tuturor participan?ilor la procedurile judiciare, indiferent de calitatea acestora''. Circula un zvon prin Bacau, ca toate Contestatiile la executare facute de cetateni, impotriva camatarilor de la ZAPLO, Ferratum, Cetelem si altii, sunt respinse de acest judecator (care si-a gresit meseria) !!!

Bad Boy (, )

Raiffeisen Bank - Banca pentru locuinte

16 Martie 2021

Din pacate fac si eu parte din clubul norocosilor am incheiat si eu 3 contracte pe care le-am incheiat la scadenta din contract. Am luat prima de la stat un singur an ...dupa care pauza. Ma puteti adauga si pe mine la grupul de whatsup in cazul in care se porneste un proces. Multumesc, Lucian Gardan, 0720092817

Lucian Gardan (, )

Inapoi sus