Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Cont curent

27 August 2021

Buna ziua Sotia mea a deschis un cont la CEC BANK din 2012 cu suma de 42 000 de roni ea ca titular si eu ca imputernicit Sotia a decedat in 2020 Eu ca sot am facut succesiunea la notariat si mi se cer zi de zi alte acte Am o fetita de 13 ani care am trecut-o ca mostenitoare si are o cota parte dar cu tot efortul facut nu pot sa retrag banii ce mi se cuvin Vreau sa va trimit toate actele ce mi sa-u cerut si sa m-a informati ca nu sant in regula Avand in vedere ca eu si copii mei locuim in strainatate nu avem posibilitate de a astepta tergiversarea si birocratia Vreau doar sa stiu ce trebuie sa fac ca sa primesc banii pentru mine si copii mei Daca e me voice va trinity Oates actele care mi le cere CEC Bank .Va multumesc

Vasile Tataru (, )

CEC Bank - Cont curent

27 August 2021

Buna ziua Sotia mea a deschis un cont la CEC BANK din 2012 cu suma de 42 000 de roni ea ca titular si eu ca imputernicit Sotia a decedat in 2020 Eu ca sot am facut succesiunea la notariat si mi se cer zi de zi alte acte Am o fetita de 13 ani care am trecut-o ca mostenitoare si are o cota parte dar cu tot efortul facut nu pot sa retrag banii ce mi se cuvin Vreau sa va trimit toate actele ce mi sa-u cerut si sa m-a informati ca nu sant in regula Avand in vedere ca eu si copii mei locuim in strainatate nu avem posibilitate de a astepta tergiversarea si birocratia Vreau doar sa stiu ce trebuie sa fac ca sa primesc banii pentru mine si copii mei Daca e me voice va trinity Oates actele care mi le cere CEC Bank .Va multumesc

Vasile Tataru (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

26 August 2021

Buna.Evident , ca si eu am acceasi nedumerire.Ideea este ca eu an de an am fost la ei, nu pricep o iota de ce ei au continuat sa ne spuna ca lucrurile merg, am primit hartii cu suma aferenta cand de fapt nu exista.Este prima oara cand se intampal asa ceva, dei practic ei trimit acasa hartii cu tot cu dobanda cu tot, cum ar fi normal, dar apoi ei iti opresc dobanda si vireaza doar sumele depuse plus doi la suta.Nu stiu daca exista proces, dar...0757 404 579.As dori sa ma alatur.

vasile banta (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

23 August 2021

Buna ziua! Doresc sa ma alatur grupului in eventualitatea unui proces colectiv impotriva BCR BpL. telefon 0728848740 Va multumesc!

Eugen-Laurentiu Stefanescu (, )

BCR - Card de credit

23 August 2021

Desi am card inrolat in 3D si mai toate tranzactiile online necesita o parola statica si una primita prin Sms, in data de 21.08.2021 am avut neplacuta surpriza sa fiu debitat cu 3 tranzactii consecutive (100$, 200$ si 1000$) de catre o aplicatie de incarcare masini electrice, fara ca banca sa verifice nimic....Am reusit sa vb cu cei de la banca, mi au blocat cardul si am facut un aviz de refuz plata pentru a nu se face decontarea sumelor (dupa cum au spus cei de la callcenter).A 2 a zi surpriza : cu toate demersurile facute,tranzactiile au fost mutate de la sume blocate la cheltuieli realizate cu comisioanele aferente care nu sunt deloc mici (aprox 110 Ron in total), iar la telefon mi s a explicat sec, ca BCR nu poate bloca, impiedica nici o tranzactie chiar daca e posibil frauduloasa (si uite cum este lasat clientul pe mana hackerilor si a birocratiei - sa faca cereri, sesizari.....plangeri si stiti vb aia : si cu banii luati si....)Dupa discutii si cu cei de la aplicatia care a generat tranzactiile (au recunoscut ca au avut mari probleme la sistemul de securitate la tranzactii) banii au fost inapoiati, dar fiind vb de tranzactii in $, am "beneficiat" de aceleasi comisioane generoase (inca 110 ron)! Vreau sa marturisesc ca am fost f dezamagit de reactia BCR ului pt ca pana la aceste probleme, consideram ca detinerea unui card de credit presupune riscuri f mici, banca avand f multe instrumente de a impiedica fraudele si de a impiedica tranzactii frauduloase, mai ales cand acestea le sunt semnalate (altor colegi care utilizeaza aceasta aplicatie, le au fost refuzate platile de catre banca, fiind considerate tranzactii dubioase....).Desi contactati telefonic, cei de la BCR nu au gasit rezolvare la aceste probleme, iar eu ca si client fidel m am ales cu o pierdere de aproximativ 220 Ron .Multumesc BCR! Sunteti cei mai tari! :(

Emil Costin Negut (, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Internet banking

23 August 2021

Intreaga mea experienta este foarte dezamagitoare cu banca asta. De la activarea cardului pana la plati online, peste tot numai probleme am avut. Am cont ca persoana juridica si de la deshiderea contului timp de 2 saptamani ma uitam la banii mei in banca fara sa fie posibil plata online. Procesul este foarte lung si complicat pentru 2021. Mi se pare inacceptabil ca in lumea asta de telefoane si aplicatii o persoana sa nu poata sa efectueze o tranzactie direct de pe aplicatie de la bun inceput. Mai intai intri pe browser pentru care ai nevoie de token (cand intr-un singur telefon ai toata viata ta si toate aparatele si gadget-urile, tu umbli dupa tine cu token numai pentru banca), dupa creezi sabloane si toate cele, si de abia dupa aia poti sa intri iar in aplicatie (de unde ai plecat) sa faci plata. Eu nu am vazut asa ceva la celelalte banci. Mare greseala sa aleg banca asta pentru firma mea, dar din fericire se poate schimba.

Andrea Lukacs (, )

Inapoi sus