Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Cont curent

26 Iunie 2019

Sunt clienta bancii cu salariul, dar si mandatara unui coleg, plecat in strainatate, al carui tata a decedat anul trecut si dupa dezbaterea succesiunii doreste sa lichideze conturile defunctului si sa-i fie transferate soldurile in tara unde locuieste. Dupa luni de sesizari si verificari ale BCR, departamentul juridic al bancii isi da acceptul pentru lichidarea conturilor, dar surpriza a venit de la ghiseu, unde cel care ar fi trebuit sa faca operatiile a fost blocat de catre departamentl IT. Incerc de 5 zile sa aflu motivele si cum putem debloca situatia, toate documentele fiind in perfecta stare de legalitate si sunt plimbata de la un centru la altul, chiar si sesizarile trebuie sa aiba in spate circa 30 de minute de asteptare. Consider ca deja ne aflam in fata unui abuz administrativ, pe care NIMENI din structura sistemului BCR nu si-o asuma. Cred ca voi sesiza si ANPC pentru atitudinea total nesatisfacatoare fata de clientii BCR si eventual justitia, daca daunele devin semnificative. Suzana Georgescu

Suzana Georgescu (, )

Banca Transilvania - Mesaje pentru alti utilizatori

25 Iunie 2019

Am incercat sa iau legatura cu BTRL pentru o informatie minora. A fost o experienta teribila! 25 min timp de asteptare, discut cu persoana ( Callcenter), primesc pe mail o situatie pe care o aveam deja; revin; alte 22 min asteptare, o alta tanara care nu stie despre ce este vorba, ma paseaza la un coleg, alte 10 min asteptare, care uita sa imi trimita situatia solicitata. Revin a doua zi pe mail, nici un raspuns. Aceasta banca s-a extins rapid si agresiv, dar nu mai au timp pentru proprii clienti! De evitat!

Marina Ionescu (, )

Banca Transilvania - Probleme diverse

18 Iunie 2019

Timp foarte mare de a?teptare. Chiar dac? timpul estimat maxim este 3 min, 5 min, a?teptarea dureaz? de 3-4 ori mai mult. Va vom prelua în cel mai scurt timp posibil. Cel mai scurt? În ce secol? De?i le-am f?cut sesiz?ri sa angajeze cât mai multe persoane pe call center si mai multe linii telefonice, pu?in le pasa. Este bataie de joc ceea ce fac! De?i m-au asigurat prin r?spuns la sesiz?ri ca vor remedia situa?ia, ei nu au f?cut nimic in aceast? direc?ie. Po?i sa ai orice problema, la orice departament. Trebuie sa a?tep?i! Sa a?tep?i peste m?sur? pana când un consultant va fi disponibil sa te preia. De ce nu angajeaz? personal masiv? Geme ?ara de ?omeri mul?i tineri nu au de munca. Sa angajeze masiv personal la call center si sa deschid? cât mai multe linii telefonice. Orice institu?ie care se respecta ?i î?i respecta clien?ii ar trebui sa lase maxim 1 - 2 minute timp de a?teptare. Nu mai mult! Dar ?efilor B?ncii Transilvania nu le pasa. Dac? vor sa î?i deterioreze imaginea este problema lor ?i nu a noastr?. Sunt atâtea alte b?nci unde putem merge, dac? Banca Transilvania nu î?i rezolva problemele.

Valeriu Ghimpu (, )

Banca Transilvania - Card de debit

14 Iunie 2019

de 70 de minute stau si astept la telefon sa preia cineva apelul dar degeaba..... Intaleg ca au de lucru dar asta e deja bataie de joc......

petre adriana maria (, )

Raiffeisen Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

14 Iunie 2019

RBL a refuzat sa imi achite comisioanele aferente contractelor incheiate prin SCP si pentru care am investit timp si bani. Rusinos dar sanatos pt. dumnealor.

Gica Calugaru (, )

BRD Asset Management - Probleme diverse

11 Iunie 2019

Are cineva s?-mi schimbe 100 de lei? (schi?? umoristic? ?i nu prea) Vi s-a întâmplat vreodat? s? ave?i nevoie de m?runt ?i s? nu dispune?i decât de o bancnot? de 100 de lei? Vi s-a întâmplat. ?i ce a?i f?cut? A?i intrat, probabil, într-un magazin ?i v-a?i rugat de vânz?tor sau casier s? v? schimbe bancnota. ?i? ?i vânz?torul sau casierul v-a spus pe un ton mai binevoitor sau mai r?stit, mai plictisit sau mai enervat c?… nu are m?runt. ?i? ?i a?i ie?it din magazin ?i a?i zis ”Ce dracu’, unde g?sesc eu s? schimb nenoroci?i ??tia de bani? A?i încercat la un supermarket din zon?, dar acolo nici vorb?: lumea st?tea la o coad? respectabil? care se f?cea dinspre magazin spre ie?ire, adic? dinspre partea cealalt? fa?? de cea în care v? afla?i dvs. care venea?i de afar?. În plus, sertarul cu bani al casieri?ei se deschidea numai dup? ce aceasta înregistra cump?r?turile clientului. Era clar, deci, c? nu avea?i nici o ?ans?. ?i atunci ce a?i mai f?cut? V-a?i adunat toat? puterea de orientare, toate cuno?tin?ele de geografie a locului ?i, cu radarul experien?ei, a?i localizat cea mai apropiat? banc?. Da, v-a?i spus, asta e, o banc?. Banca lucreaz? cu bani, acolo sunt bani de toate felurile, ?i mai mari ?i mai mici, b?ncile au bani ?i în alte monede nu numai în lei. Hai, repede la banc?. ?i a?i intrat în banc?. Cam coad? la banc?, dar neavând ce face v-a?i a?ezat cuminte la coada format? în spatele liniei de discre?ie, întocmai ca la aeroport. - Nu v? sup?ra?i, îndr?zni?i dvs. timid odat? ajuns în fa?a casieri?ei, n-a?i putea s?-mi schimba?i ?i mie o sut? de lei în mai m?runt? - Sigur c? da. În ce bancnote dori?i? De zece sau de cinci? A?i auzit?: ”Sigur ca da” ?i ”în ce bancnote dori?i”. De ce or vorbi, domnule, unii atât de urât despre b?nci, când ele se poat? atât de frumos cu clien?ii? C? te fur? pe fa??, c? au comisioane peste comisioane pe care le schimb? în sus f?r? s? te anun?e, c? î?i iau dobânzi la credite de 4 - 5 ori mai mari decât cele pe care ?i le dau la depozite ?i alte prostii de genul acesta. - Jum?tate în bancnote de 10 lei, jum?tate în bancnote de 5. Mul?umesc domni?oar?. - S? ave?i o zi frumoas?. ”O s-o am”, v? zice?i, ”numai gândind la amabilitatea dumitale, duduie”. Ei, bine. Zilele trecute m? duc, ca în fiecare lun?, s? pl?tesc lumina la banc?, la Agen?ia BRD din Banu Manta. Factura e de 110 lei, eu nu am în buzunar decât dou? bancnote de 100. O s? pl?tesc la bancomatul din incinta agen?iei, bancomat care nu d? restul. Nu-i nimic, ?i ce dac?? La casierie sunt dou? operatoare ?i, la oricare te duci, î?i schimb? cu pl?cere o sut? în mai m?runt. Nu e prima dat? când a? apela la amabilitatea lor. Intru. În?untru nici un client. Nici la cas?, nici la bancomat. Ce noroc, m? bucur în gând ?i dau bun? ziua. Cineva îmi r?spunde, nu ?tiu cine pentru c? tocmai m? întorsesem cu spatele ca s? închid u?a, u?? care oricum venea dup? mine închis? de mecanismul de s?u automat. În fine, scot din geant? factura ?i cele dou? hârtii de 100 de lei ?i una dintre ele o întind casieri?ei. - Dac? vre?i s? îmi schimba?i în mai mic. - Îmi pare r?u, nu pot. Nu lucr?m cu cash. Dup? un moment de derut?, nevenindu-mi s? cred c? domni?oara care îmi schimbase banii de atâtea ori înainte, acum, dintr-o dat?, nu mai vrea, întreb cu jum?tate de gur?: - Nu pute?i? - Nu, nu lucr?m cu cash. - Dar cu ce lucra?i? V?d c? în spate ave?i un panou cu schimburile valutare. Dac? v? dau ni?te dolari mi-i schimba?i în lei? - Vi-i schimb?m. - ?i dac? v? dau euro… - ?i euro ?i orice valut? de pe panou. - ?i dac? vreau s? fac un depozit în lei îmi primi?i leii? - Vi-i primim. - P?i, zicea?i c? nu lucra?i cu cash? - … - Deci, face?i, de fapt, orice opera?iune cu bani lichizi, mai pu?in s? îmi schimba?i o sut? de lei în bancnote mai mici. - Da. - De ce? Pân? mai acum câtva timp o f?cea?i. - Nu mai avem voie. - Nu mai ave?i voie? Cine nu v? d? voie? De ce nu v? mai d? voie? - Nu v? sup?ra?i, v-am spus c? nu v? pot schimba banii. Ce era s? mai fac? M-am întors cu spatele ?i, umilit, m-am apucat s? bag la loc în geant? factura ?i cele dou? hârtii de o sut? de lei dintre care una trebuia s? o schimb undeva, c? doar nu era s? pl?tesc 200 lei în loc de 110. Dar unde, dac? nici b?ncile nu mai voiau s? schimbe? Când s? ies din banc? aud în spatele meu un domn: - Schimba?i-mi ?i mie, v? rog, o hârtie de 100 în mai mic. - Nu putem, veni prompt r?spunsul de la una dintre casieri?e. N-am mai stat s? aud restul conversa?iei. Am ie?it în strad? s? caut pe cineva care s?-mi schimbe banii, pentru a pl?ti la timp factura de lumin? ?i a nu intra în penaliz?ri. Dumneavoastr?, din întâmplare, n-ave?i s?-mi schimba?i 100 de lei? Ovidiu M. Curea

Ovidiu M. Curea (, )

Inapoi sus