Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Cont curent

09 Noiembrie 2019

De doua luni de zile nu pot sa-mi incasez pensia deoarece Casa de Pensii nu-mi poate turna banii la ING. Am dat contul comun cu sotia. ING a refuzat sa accepte insa pensia in cont pentru ca sunt numai imputernicit. Am telefonat la ING. Mi s-a raspuns ca o sa mi se trimita prin email o scrisoare in decurs de trei zile care scrisoare va inleni turnarea pensiei in banca. Nu am primit nimic. Am dat contul ING de euro unde eram titular. Nu s-a putut din motive necunocute. Am chemat ING din nou, am fost asigurat ca se poate. A durat saptamani dar tot nu s-a putut. Am facut of petitie la ING. Dupa o saptamana mi-au raspuns ca le pare rau dar nu s-au oferit sa remedieze nimic. S-au oferit sa-mi deschida un cont de la distanta. Am raspuns sigur. A mai durat o saptamana ca ING sa confirme ca vor proceda. Dupa alte cateva zile mi-au spus ca nu ma pot contacta la telefon desi stiau ca locuiesc pe moment in afara. Le-am dat numarul de afara. Dupa o alta saptamana, mi-au raspuns ca deoarece nu ma pot contacta, desi telefonul arata ca nu ma sunasera, trebuie sa sun eu la contact ING. Am sunat. Mi-au tirmis un formular de sapte pagini desi aveam deja doua conturi cu ei. L-am completat si trimis imediat. A trecut alta saptamana. Nimic. Am sunat din nou la contact ING dar agentii spun ca ei nu cunosc cazul, refuza sa se implice si in general nu sunt de loc serviabili sau saritori. Ba dau impresia ca te trateaza de sus, ca vor sa expedieze problema cat mai repede. ING are un singur email pentru toti agentii de contact. Se pare ca orice mesaj este pus la aceeasi coada care dureaza o saptamana, ca si cum ar fi primul mesaj, in loc sa ajunga imediat la agentul care cunoaste cazul. In prezent nu stiu daca formularul de deschidere de cont a ajuns, daca este prelucrat sau ING are nevoie de alte informatii. Dar Casa de Pensii mi-a cerut urgent acum contul de banca. Nu am mai avut o experienta de acest gen pana acum "scuze, trece saptamana si de la capat". Nici in vremurile apuse nu completam formulare de sapte pagini. Nu mai reusesc sa vorbesc cu acelasi agent iar ceilalti agenti se eschiveaza. Dar la alte banci se poate deschide un cont online intr-o zi. As dori sa mi se dea un singur nume de contact, o adresa de email unde ING poate sa raspunda imediat. As dori ca operati de deschidere de cont sa fie facuta intr-o zi nu in luni de zile. ING desi pretinde ca opereaza pe Internet transforma contactul cu clientii intr-un calvar. Pe deasupa degeaba fcaeti petitii. Scuze si de la Capat.

Adrian Grigoriu (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Card de credit

06 Noiembrie 2019

Fugiti cat puteti sa va faceti card de credit la cec Bank mai ales daca sînte?i pensionar,bunica mea a avut un card de credit si s a pomenit cu pensia blocat?, nu conteaza ca ea poate supravietuieste cu AMARATA de PENSIE, a avut un card de credit facut de acum multi ani,din care i se lua dobânda si rata direct din pensie ,la un moment dat fie uita banca sa ia cert este c? m am pomenit ca nu s a mai EMIS CARDUL înc? de acum 2 ani pe motiv c? se întârzia, în condi?iile în care clar nu se punea problema de nici o întârziere daca aveam un acord cu banca sa ea bani în fiecare lun?... Totusi pe respectivul card s au facut opera?iuni în sensul c? se f?ceau transferuri de pe CARDUL de pensie si invers ....pân? LUNA trecut? cand a transferat o sum? de bani de pe cardul de credit pe CARDUL de pensie Bun totul bine azi am fost sunat A de o angajat? a b?nci ca trebuie sa pun bani la loc pt ca CARDUL bunici e dat DISTRUS..si ca i a blocat toat? PENSIA sa mai pun în plus bani ...si asta cine face o angajat? a unei b?nci ..cec bank sucursala central? craiova ..de ea nu ma plâng numai eu ,bunica si multe persoane si nu se ia nici o masura .Asa ca aveti grija la ce banca va faceti CARDUL sau un credit ,sa nu cumva sa dati peste vreo odihnit sau odihnita

Loredana Druga (, )

BCR - Banca pentru locuinte

06 Noiembrie 2019

Buna, Deschis 2 x conturi la BCR bpl in sep 2014, sep 2019 ajuns la maturitate Numai o prima acordat? , foarte dezam?git Ma gândesc pentru ca facem parte din ue nu exista o institu?ie european? unde sa dam banca in judecat? ? Aici in Anglia i-am dat in judecat? pe SKY pentru un IPad pentru ca nu a durat mai mult de o luna ?i am câ?tigat , a durat un an de zile ?i mult hassle dar pana la urma au cedat O sa ma interesez ?i dac? aflu mai multe revin O zi faina Gabriel

Chisbora Gabriel (, )

UniCredit Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

06 Noiembrie 2019

Accepta credite, in grana,fara sa tina cont ca nu sant capabili sa respecte termenele, clientul vesnicul dus cu presul,bataie de joc si lipsa de respect.cauta vinovati externi,umbla cu fofarlica,cand vad ca minciunile nu mai merg,se lamenteaza,de sfarsit de luna,de sfarsit de saptamana,ca dosarul asteapta o ultima semnatura.disperare.intre timp de la "azi", se trece la " saptamana asta",a poi,nici programare, nici nimic.vorbe,nu fapte.se joaca cu viata ta,cu sanatatea tra,cu timpul tau.oameni de nimic.daca vreti sa va distrugeti sanatatea, mergeti la Unicredit, bucuresti

Elena Serbanescu (, )

Banca Transilvania - Card de credit

06 Noiembrie 2019

Bun? ziua! Iubitul meu, viitorul meu sot cu care locuiesc de 5 ani, a f?cut un card direct bt, suma disponibila ok, suma ce o poate folosi e 0(zeri).Impreuna am fost sa cump?r?m în rate un laptop dar spre uimirea noastr?, nu s-a refuzat cardul deoarece zicea doamna de la Alex ca nu e nimic pe el. ?in a preciza ca nu am ?tiut ca sunt bani dar nu ne putem folosi de ei sub nici o forma. Asta fiind în luna septembrie 2019 ca ast?zi 6 noiembrie sa primim extrasul de cont ?i SURPRIZA, pe extras de cont e dator ca a cump?rat de la alt magazin în rate în luna octombrie. Apoi cum e posibil sa cumpere când el de la sfâr?itul lunii septembrie e plecat din tara? Apoi cum sa apar? ca a cump?rat dac? de fata cu mine i s-a zis ca, cardul lui e pe 0, cum sa cumpere dac? ?i la bancomat acela?i lucru i s-a afi?at, ca e 0...Credeam ca e o banca serioasa ?i iat? f?r? sa cumperi e?ti dator ca s? nu mai zic î?i dau cardul, bun bazat ca ai bani pe el ?i când colo soldul disponibil e 0,desi soldul ini?ial e destul de mare... O pare ceva? E posibil asa ceva?

Negru Andrei C?t?lin (Tomesti, Iasi)

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

05 Noiembrie 2019

Buna ziua. Am facut sesizare personala la Avocatul poporului si raspunsul primit este ca nu ne pot ajuta, ei neocupandu-se de litigii ale bancilor, ci strict de probleme legate de Administratia Publica sau regii autonome. Deci, partea aceasta, cu Avocatul Poporului, pica. Am facut sesizare si la BPL , care ne asigura de intreaga lor colaborare si la Protectia Consumatorului si la inca o autoritate care preia litigiile cu bancile , dar acestea din urma nu au trimis raspuns inca. Poate ca este o solutie sa ii bombardam pe cei de la Protectia consumatorului cu mailuri si pe cei care se ocupa de litigii cu bancile (imi scapa acum numele autoritatii dar gasiti pe net! ) Poate asa se vor sesiza mai repede, desi, mari sperante nu am :(

Gont Cristiana (, )

Inapoi sus