Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

UniCredit Bank

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala, activand in 50 de piete, cu mai mult de 8.500 de sucursale si peste 147.000 de angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene si detine una dintre cele mai importante cote de piata din regiune.

In Romania, UniCredit Bank este una dintre institutiile financiare importante, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Sloganul UniCredit Bank este “In viata uneori e usor, alteori greu. Suntem aici oricand”.


Adresa: UniCredit Bank - sediul central
Bd Expozitiei, nr.1F,
Cod
012101, sector 1,
Bucuresti

Tel: 021 200 20 20
Fax: 021 200 20 22
Email: infocenter@unicredit.ro
Web: www.unicredit.ro

  • Call center: 021 200 20 20
  • Urgente carduri: 021 200 20 20 (int. 111 sau 123)

CURS VALUTAR UniCredit Bank

Cursul valutar practicat la casele de schimb UniCredit Bank

Vanzare

Euro
4.8300
0.00%
Dolar
4.2600
-0.70%

Cumparare

Euro
4.6900
0.00%
Dolar
4.0800
-0.49%
Ultima actualizare: 21-03-2019 13:00

OPINIA CLIENTILOR DESPRE UniCredit Bank

UniCredit Bank - Credit nevoi personale

GABRIEL-LIVIU MUNTEANU (Targu Ocna)

O surpriza placuta! Profesionalism. Operativitate. Amabilitate. Un "10" doamnei Irina-Andreea MAXIM de la sucursala din Moinesti, jud. Bacau!

Mai mult
O surpriza placuta! Profesionalism. Operativitate. Amabilitate. Un "10" doamnei Irina-Andreea MAXIM de la sucursala din Moinesti, jud. Bacau!

UniCredit Bank - Card de credit

Liliana Stefan (Galati)

Agentiile locale nu fac decat incasari. orice informatie despre card se obtine doar cu telefon si cu asteptare (20-30 min) pana esti preluat. In decembrie am inchis cardul, exact din cauza proastei comunicari, acum primesc mail ca am de platit 39 de

Mai mult
Agentiile locale nu fac decat incasari. orice informatie despre card se obtine doar cu telefon si cu asteptare (20-30 min) pana esti preluat. In decembrie am inchis cardul, exact din cauza proastei comunicari, acum primesc mail ca am de platit 39 de lei, gestionarea cardului, desi in decembrie mi s-a spus (la telefon) ca e terminat si incheiat, fara nici o datorie. Nu ai nici o dovada a convorbirii avute, nu ai nici un act fiindca TOTUL se rezolva DOAR telefonic. In ciuda ofertelor, felul in care tin legatura cu clientul este jalnica. Nu mi s-a raspuns la sesizare, a trebuit tot eu sa sun si sa astept 30 de minute in telefon pana m-a preluat cineva. Angajatii isi fac treaba, dar din pacate e singurul plus. Nici acum NU AM nici o dovada ca am solicitat inchiderea cardului, nu am cum demonstra asta. NU STIU daca ce mi s-a spus telefonic e suficient. NU RECOMAND DELOC

Mai multe opinii despre UniCredit Bank