Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

In ce consta asistenta de voiaj?

Detinatorii de carduri premium beneficiaza de o serie de servicii dedicate pentru a le face calatoria mai usoara, aproape indiferent de destinatie. Optiunile disponibile difera de la o banca la alta, in functie de programele selectate de emitent.  

In pricipal, sunt incluse servicii de informare anterioare calatoriei. Acestea sunt disponibile 24 de ore din 24, apeland numarul de telefon inscris pe voucher-ul de asigurare primit o data cu cardul. Clientii pot afla detalii despre documentele necesare in tara de destinatie – viza, pasaport, reglementarile vamale, cursul de schimb si informatii cu privire la ambasadele si consulatele existente in tara unde urmeaza sa ajunga. 

In plus, serviciile de asistenta de voiaj pot acoperi toate costurile in cazul in care este necesara intoarcerea de urgenta in tara. Evenimentele acoperite sunt aparitia unui prejudiciu asupra locuintei, imbolnavirea grava sau decesul unei rude apropiate sau aparitia unei probleme care afecteaza situatia companiei. 

In cazul imbolnavirii sau a unei vatamari corporale care nu permite continuarea calatoriei, serviciul atasat cardului poate acoperi contravaloarea biletului de avion pentru persoana care urmeaza sa efectueze deplasarea in locul detinatorului de card. 

Beneficiile nu se opresc insa aici. La solicitatea clientului, societatea de asistenta va transmite catre persoana desemnata orice mesaj in legatura cu o situatie de urgenta aparuta pe parcursul calatoriei in strainatate. In cazul pierderii sau furtului unor documente esentiale – pasaport, viza de intrare sau bilet de avion - serviciul de asistenta va ajuta clientul sa indeplineasca toate formalitatile necesare pe langa autoritatile locale pentru inlocuirea documentelor. Iar la pierderea sau furtul cardului, clientul poate primi un avans de cateva mii de euro pentru a face fata cheltuielilor imediate, aparute intr-o situatie de urgenta. O varianta suplimentara pusa la dispozitia posesorilor de carduri Gold care au nevoie urgenta de numerar in urma unui incident pe durata calatoriei este facilitarea transferului unei sume de pana la 5.000 euro de la o ruda sau prieten.  

Pierderea bagajelor este, de asemenea, acoperita. Daca au fost trimise intr-o destinatie gresita de un transportator public, serviciul de asistenta va contacta institutia respectiva si se va ocupa de trimiterea bagajelor. Costurile, daca exista, vor fi insa suportate de client. El poate solicita ulterior recuperarea lor de la compania aeriana sau de la agentia de voiaj.

Pentru a beneficia de aceste servicii, este obligatoriu ca biletele de calatorie sa fie achitate cu cardul.

Ai nevoie de un credit?

ALTE GHIDURI DE INTERES


Carduri de credit

Cardul de credit reprezinta un imprumut aflat permanent la dispozitia clientului. Limita de credit este calculata pe baza unei proceduri numita scoring. In general, limita maxima de credit poate ajunge pana la 5.000 euro sau echivalentul in moneda nationala. Cum se calculeaza scoringul, diferentele dintre carduri de debit si carduri de credit, peri

Carduri de debit

Cu ajutorul unui card de debit poti avea acces oricand la banii propii din contul de la banca. Cardul de debit are insa de oferit mai mult decat retragerea de numerar. Cea mai importanta functie a sa este plata cumparaturilor la comercianti. Pentru tranzactiile efectuate in Romania nu se plateste nici un comision. Ce servicii suplimentare ofera car

Carduri cu cip

Cardul cu cip este un card bancar - de credit sau de debit - care are incorporat un microcip. Acesta a fost conceput pentru a conferi tranzactiilor cu carduri mai multa siguranta si rapiditate. Cat de sigure sunt cardurile cu cip, ce tehnologie are in spate si cum schimba cipul modul in care se plateste cu cardul in Ghidul Carduri cu cip.

Cumparaturi online cu cardul

Inainte sa faceti cumparaturi online trebuie sa va asigurati ca aveti cardul activat pentru utilizare online. Dupa activarea cardului, este recomandata inrolarea cardurilor in sistemul 3D Secure. Ponturi pentru cumparaturi sigure si toate informatiile despre carduri acceptate pentru cumparaturi, tranzactii online si inrolarea cardului in Ghidul Cum

Vacanta cu cardul in strainatate

Atunci cand mergem in vacanta este recomandat sa nu plecam cu toti banii de care avem nevoie in portofel. Cardurile bancare ne protejeaza mai bine banii. Cardul de credit este recomandat cu prioritate, pentru ca ofera o serie de beneficii suplimentare. Totul despre tipul de card potrivit in vacanta, ce comisioane apar la tranzactiile din afara tari