Cum obtin raportul de la Biroul de Credit?

Orice persoana interesata are dreptul de a solicita Biroului de Credit confirmarea prelucrarii datelor sale si, in caz afirmativ, o copie a acestor date sub forma Situatiei Inscrierii la Biroul de Credit.

Situatia inscrierii la Biroul de Credit poate fi obtinuta gratuit pe Conso, pentru utilizatorii care solicita un credit prin Conso. Informatiile sunt salvate in contul de utilizator si pot fi accesate oricand. Raportul poate fi obtinut prin Conso o data la 3 luni.

Obtinerea raportului presupune parcurgerea urmatorilor pasi:
  • te loghezi in contul tau de pe Conso
  • accesezi meniul Biroul de Credit si initiezi o verifiicare la Biroul de Credit.
  • iti validezi adresa de email
  • parcurgi cu succes sesiunea de autentificare (prin confirmarea unui cod primit prin SMS sau prin intermediul unui set de intrebari). 

Daca nu poti obtine online situatia inscrierii pe Conso, ai urmatoarele optiuni:
mergi la banca unde ai obtinut credit si depui o cerere 
depui o cerere la Biroul de Credit - printr-o scrisoare transmisa prin posta, la adresa: Strada Sfanta Vineri nr. 29, sector 3, Bucuresti. 

Termenul de raspuns la solicitarea de acces la date este de o luna de la data inregistrarii cererii.

Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

Expira RCA-ul?

Compara ofertele si cumpara asigurarea direct pe Conso

ALTE GHIDURI DE INTERES


Ghid credite de consum

Finantatorii acorda mai multe tipuri de credit de consum, cele mai des intalnite fiind creditele pentru nevoi personale (cu si fara ipoteca). Perioada maxima pe care se acorda creditele de nevoi personale a fost reglementata de catre BNR la 5 ani. Informatii despre suma imprumutata, costul creditului, alegerea tipului de credit si garantia imprumut

Centrala Riscurilor de Credit (CRC)

Centrul Riscurilor de credit - CRC este un centru de colectare de date care functioneaza in cadrul Bancii Nationale. Aceasta functioneaza ca un birou de credit, unde sunt raportate informatii de risc bancar si informatii despre fraudele cu carduri. La CRC, raporteaza informatii si au acces la baza de date toate institutiile de credit din Romania. T

Noua legislatie a creditului

De fiecare data cand solicita informatii despre un credit, fie ca este vorba despre un credit cu ipoteca sau de un credit negarantat, clientii trebuie sa primeasca de la functionarul bancar o fisa standard cu detaliile principale ale produsului. Ce drepturi am cand ma informez? Ce drepturi am la analiza dosarului? In ce conditii pot renunta la cred

Cum sa te imprumuti prudent in 3 pasi?

Inainte de a merge la banca sa intrebi ce suma maxima poti imprumuta, este vine sa iti faci de acasa temele. Nimeni nu stie mai bine decat tine situatia financiara si cat de mult iti poti permite sa platesti. Te ajutam sa iti faci calculele: cat de mult cheltuiesti, care este venitul disponibil si cat poti rambursa in Ghidul Cum sa te imprumuti pru

Ai nevoie de un credit?

ALTE ARTICOLE


Creditele de consum intra in primavara cu discounturi
Creditele de consum intra in primavara cu discounturi

Mai multe banci isi asteapta in aceasta perioada clientii cu dobanzi mai mici la creditele de nevoi personale si avantaje colaterale.

3 Martie 2021 | Credite de consum

Creditele online devin tot mai populare
Creditele online devin tot mai populare

Cu documentele de identitate la indemana, un dispozitiv cu camera pentru identificare si documentatia semnata electronic pe e-mail sau in cont, sunteti pregatiti pentru acordarea unui imprumut online. Conso va ofera cateva exemple concrete de aplicatii online pentru un credit.

3 Februarie 2021 | Credite de consum

Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?
Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?

Autoritatile au extins si in 2021 masura suspendarii ratelor la credite, dar cei care au solicitat-o deja anul trecut vor putea sa prelungeasca conditionat acest moratoriu.

6 Ianuarie 2021 | Credite de consum

CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii
CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii

Concilierile dintre IFN-uri si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar. Desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, acestea au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor.

16 Noiembrie 2020 | Credite de consum

Mai multe articole

Inapoi sus