BRD
BRD a fost infiintata in 1990 ca o banca comerciala de stat. In 1998, grupul francez Societe Generale cumpara un pachet de 51% din actiunile bancii si participa la o majorare de capital. In 2001, BRD este listata la Bursa de Valori Bucuresti, iar 2009, denumirea bancii devine BRD - Groupe Societe Generale.

Adresa: BRD - sediul central
Turn BRD - Bd. Ion Mihalache nr. 1-7,
sector 1, 011171 Bucuresti
Tel: 021 302 61 63
Email: webmaster.brd@brd.ro

  • Call center: 0800 803 803
  • Urgente carduri: 021 302 61 61

OPINIA CLIENTILOR DESPRE BRD

BRD - Call Center

Victoria Vvvv ()

Un serviciu de toat? mila. Manipulatori ?i perfuzii la fel ca ?i angaja?ii BCR. Doar ??tia de la call center lucreaz? pentru banca nu pt client, nu? Am avut o sesizare la ei ca în seara de 05. 10.2019 am b?gat 400 lei in bancomat, de prima data arat

Mai mult
Un serviciu de toat? mila. Manipulatori ?i perfuzii la fel ca ?i angaja?ii BCR. Doar ??tia de la call center lucreaz? pentru banca nu pt client, nu? Am avut o sesizare la ei ca în seara de 05. 10.2019 am b?gat 400 lei in bancomat, de prima data arata pe ecran suma de 200 îns? depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i mi-i returneaz? pe to?i înapoi. Încerc a doua oara opera?iunea la robo?elul din incinta Brd din Centrul comercial Orhideea, asta pentru ca celelalte bancomate erau ocupate de al?i clien?i, ei bine, dup? ce bag din nou banii, aparatul ii înghite ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu 200 lei în loc de 400. Poate trebuia sa bag câte o bancnot? pe rand ?i nu pe toate odat? (erau 4 buc??i de 100), dar chiar ?i asa nu ar trebui sa dea asemenea erori ?i fraude. La nici o alta banca nu am mai întâlnit asa ceva sa bagi banii în bancomat ?i sa se înregistreze doar jum?tate din suma, dar iat? ca ??tia de la Brd î?i permit sa programeze în asa fel bancomatele încât sa poat? fura. Banii mei sau f?cut ca ?i nev?zu?i, i-a sustras o angajata Nicoleta, "specialista" în rela?ia cu clien?ii. Dup? ce i-am spus ce mi s-a intamplat, mi-a zis sa vin a doua zi sa depun cerere, ca era dup? 21 ?i aveau închis? filiala, ei bine, pana a doua zi cand am venit eu, aia a sustras banii ?i ia b?gat în buzunar. ?i îmi repro?eaz? înc? de ce nu am venit de diminea?a ca ea chiar azi a golit caseta, iar noua caseta se va umple peste 4 zile ?i sa a?tept. Întrebarea mea este: de ce sa a?tept peste 4 zile un rsp dac? banii mei erau în caseta care ei au golit-o înainte de venirea mea? Funtionarasa respectiva înc? îmi accentueaz? ca "dac?" se vor g?si bani în plus mi-i va întoarce... Dup? discursul acesteia îmi era clar ca nu mai vad banii mei. Iar când ma duc sa întreb stadiul cererii mele, nu era cucoana, ci o tân?r? care g?se?te cererea mea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala ?i zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discu?iei( asta dup? aproximativ 10 zile). Ma duc în alta zi ?i era hotomanca aia Nicoleta care avea un client la masa, b?iatul la fel a venit cu o plângere ca i s-a sustras subit din cont de c?tre un site str?in 8 euro ?i ca nu î?i poate da seama cum s-a putut întâmpl? asa ceva. Dup? mul?i nervi pierdu?i ?i emo?ii (?ti?i starea aia când e?ti furat ?i ?i se încalc? v?dit anumite drepturi) o convinge pe aia sa ii returneze banii în cont, cum asa sa ii dispar?, ?i dup? ce pleac? b?iatul sa remarce tocmai "specialista" pt rela?ii cu clien?ii ca b?iatul a fost cam neobr?zat dup? p?rerea ei ?i ca nu ar fi trebuit s?-i întoarc? banii, hmmm, asa ceva, asta o spunea în glas ca s? aud? ?i colega ei. M-a v?zut ?i pe mine ca a?tept?m ?i între timp a ap?sat un buton ?i a chemat paza ca s? nu fac scandal, asta ca s? ma intimideze cu prezenta omului de la paza, îmi da ea verdictul ca nu au fost g?si?i banii mei si chiar a încercat sa ma fac? mincinoas? ca mint ?i ca eu pretind bani de la ei, ca atata cât s-a înregistrat, ar??i bani am b?gat în aparat. Am solicitat sa ne uitam pe camere (apropo robo?elul ala a lor nu are nici o camera cum are bancomatele obi?nuite, exista doar o camera sus în colt) , zice ca nu se poate acum, am solicitat sa-mi fac? ?i mie o copie dup? solu?ia lor finala ca s? fac plângere la Protec?ia Consumatorilor, cic? nu se poate ca e document inter, "document intern" fals ?i abuziv îns? care ma vizeaz?, nu în?eleg de ce îmi refuza?i o copie simpla, nu va cer originalul ii zic, la fel a refuzat. Îmi zice sa sun la call center, ni?te incompeten?i la fel ca ?i angaja?ii care dup? ce a înregistrat datele îmi zice ca vor analiza peti?ia mea ?i voi fi contactata, nu m-au sunat nici pana azi.

BRD - Card de debit

Victoria Vvvv ()

Cea mai urata experienta pe care am avut-o cu o banca. Experienta mea la agen?ia Brd din Centrul Comercial Orhideea. La data de 05.10.2019, dup? ora 21 am scos din portmoneu 400 de lei ca s?-mi încarc contul... Fiindc? bancomatele obi?nuite e

Mai mult
Cea mai urata experienta pe care am avut-o cu o banca. Experienta mea la agen?ia Brd din Centrul Comercial Orhideea. La data de 05.10.2019, dup? ora 21 am scos din portmoneu 400 de lei ca s?-mi încarc contul... Fiindc? bancomatele obi?nuite erau ocupate de al?i clien?i, am ales sa-mi încarc contul la robotul BRD din incinta. Prima data când am introdus banii, 4 buc??i a câte 100 lei, arata pe ecran suma de 200, îns? aparatul depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i-mi întoarce banii înapoi. Am încercat a doua oara tranzac?ia, îns? de data asta ii înghite pe to?i ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu doar 200 lei. O angajata era în interiorul b?ncii ?i i-am povestit ce s-a intamplat, îmi zice sa vin a doua zi sa depun cerere... în loc sa descuie ?i s?-mi returneze banii, asta ca s? reu?easc? ea sa-i bage în buzunar. Ajunsa a doua zi, depun cerere ?i func?ionara Nicoleta, "specialist?" în rela?ii cu clien?ii, îmi spune ca de ce nu am venit diminea?a? ?i recunoa?te ca ea chiar azi a ridicat banii din caseta ?i ca urm?toarea caseta se va umple peste aprox 4 zile ?i "dac?" se vor g?si bani în plus o sa mi-i recuperez, deocamdat? sa a?tept. Întrebarea mea este, ce cauta o "specialista" pt rela?ii cu clien?ii la bancomat, are ea asa atribu?ii sa scoat? banii ? Ce rost avea sa a?tept pana se va umple noua caseta, dac? banii mei erau în caseta pe care ele au scos-o ?i eliberat-o în aceea?i zi, îns? înainte de venirea mea? Cand i-am dat actul de identitate, femeia zâmbe?te subtil ?i exclama: aaa, sunte?i n?scut? în R. Moldova! (Pentru mine asta a sunat ca: aaa, deci pot s?-?i dau teapa!) Dup? tot discursul functionarei deja ?tiam ca nu mai vad acei bani. Dup? 8-10 zile de a?teptare ma duc din nou la filiala sa vad stadiul cererii. Nu mai era cucoana, îns? una tinerica care îmi g?se?te cererea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala fiindc? ?tie ca va ie?i cu scandal, îmi zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discutiei. O intereseaza doar la care masa m-am adresat prima data. La ie?ire m-am apropiat de bancomat ca s?-mi bag o suma minima în cont, la care domni?oara ma prive?te îndelung, îmi era clara privirea ei. În a 20-a zi de la depunerea cererii de recuperare ma duc din nou la ei ?i le zic ca vreau banii mei ?i basta, gata cu amânarile ?i fofarlica. Func?ionara Nicoleta dup? ce îmi zice ca nu s-au g?sit bani în plus ?i ca asta e procedura, sunt libera sa plec ca de nu va chema paza... ii zic ca îmi vreau banii înapoi, cum asa sa ma fura?i? Mai încearc? sa te prosteasca ?i zice ca as fi introdus 4 buc??i de 50 ?i nu de 100, ii zic haide?i sa ne uitam pe camere (aveau o camera sus într-un colt)... Îmi r?spunde ca nu se poate acum. Când ii cer o copie de pe solu?ia finala ca s? depun peti?ie la Protec?ia Consumatorului, zice ca nu au voie, ca e document intern. "Document intern" ce ma vizeaz?, am cerut decât o copie dup? o solu?ie abuziva. Surprinz?tor, a chemat ?i paza ca s? ma intimideze... Dac? asta înseamn? atitudine profesionista ?i raporturi corecte în rela?ia cu clientii, pai ave?i o deservire de cea mai proasta calitate, de fapt va doare în c*r de clien?i, ne vede?i doar ca ni?te vaci de muls. Când am cerut sa vb cu directorul agen?iei, am fost anun?at? ca e în concediu ?i ca înlocuitor e o domni?oar? care era sub papucul "specialistei" în rela?ia cu clientii. Dup? câte am v?zut, femeia aia Nicoleta se d?dea acolo ?efa chiar dac? nu era, ?i nu avea nici competentele profesionale sau morale necesare. I-am spus în fata ca ea e hoata ?i c? se bucura la bani str?ini, o citeam dup? ochi... s-a b?gat ?i a sustras acei bani, ca altcineva nu are cine decât func?ionarii b?ncii! În cel mai r?u caz, au f?cut între ele o în?elegere de cartel ca s? sustrag? din banii clien?ilor, s?-i împart? ?i sa tac? toate din gura. Pana ?i omului de la paza ii era clara situa?ia ?i î?i d?dea seama ca mâine poate fi el sau copiii lui în aceea?i situa?ie în care sa fie furat.

Mai multe opinii despre BRD


ARTICOLE


Ofensiva pe Prima Casa este condusa de BRD

Programul Prima Casa, varianta 2015, a debutat la inceputul acestei luni, cu un plafon total de garantii de 2,64 miliarde de lei, din care 2,5 miliarde reprezinta plafonul alocat de stat pentru acest an, iar diferenta provine din suma garantiilor neutilizate in 2014.

20 Februarie 2015 | Credite imobiliare

Bani la CEC pentru Dacie: Ce trebuie stiut despre despagubirea acordata prin BRD?

BRD a sintetizat detaliile tehnice referitoare la despagubirea pe care statul roman o acorda persoanelor fizice care au constituit depozite la CEC in vederea achizitionarii de autoturisme si care au fost transferate la BRD in acelasi scop.

29 Mai 2014 | Depozite

BRD prelungeste promotia de la creditele de nevoi personale in lei

Promotia la creditele de nevoi personale in lei, demarata de BRD in luna octombrie a anului trecut, se prelungeste, in aceleasi conditii, pana la sfarsitul lunii februarie.

13 Februarie 2014 | Credite nevoi personale

BRD lanseaza cardurile bancare prepaid
BRD lanseaza cardurile bancare prepaid

BRD si-a propus sa atraga noi clienti prin intermediul unor noi produse bancare - cardurile prepaid. Acestea nu necesita detinerea unui cont bancar si sunt oferite in doua versiuni: gift carduri si carduri reincarcabile.

5 Decembrie 2013 | Carduri

BRD ieftineste creditele de nevoi personale de peste 5.000 lei

BRD a scazut cu pana la 2,62 puncte procentuale dobanda anuala efectiva (DAE) la creditele de nevoi personale de peste 5.000 lei, aflate in campanie promotionala pana la finele anului.

27 Noiembrie 2013 | Credite nevoi personale

BRD introduce dobanzi fixe pe 7 ani la credite imobiliare

BRD a introdus o oferta de credite imobiliare, ce presupune dobanzi fixe pe o perioada de 7 ani la credite imobiliare in lei si in euro.

22 August 2013 | Credite imobiliare

BRD extinde programul de procesare pentru ordinele de plata

BRD a extins ora limita de procesare a ordinelor de plata, procesate prin platforma de internet banking BRD@ffice.

15 Iulie 2013 | Plati

BRD propune celor care fac plati prin card sa si economiseasca

BRD a lansat un produs care ii incurajeaza pe cei care realizeaza plati cu cardul la POS sau online, in tara sau in strainatate, sa puna deoparte o anumita suma de bani pentru ei sau pentru altii.

27 Iunie 2013 | Depozite

Cum se poate finanta plecarea prin programul Work&Travel?

BRD ofera credite de pana la 3.000 euro studentilor si masteranzilor care vor sa plece in strainatate cu programul Work&Travel. Creditul se ramburseaza intr-o singura transa.

27 Martie 2013 | Credite nevoi personale

Bancile revin cu premii in excursii pentru a atrage clienti

Clientii care achizitioneaza un pachet de semnatura electronica de la BRD pana pe 8 martie, pot castiga o vacanta la munte.

1 Martie 2013 | Plati

Mai multe articole