Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Vocea clientului

  • Vocea clientului
  • Adauga opinia ta

Cauta opinii clienti

(1)

Transparenta costurilor

Timpul de asteptare

Functionarii institutiei financiare

Procedura de lucru

Schimba institutia financiara

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor.

Vezi toate institutiile financiare Vezi toate discutiile dintre utilizatori

Au aparut erori in timpul procesului de trimitere a datelor dvs. Corectati urmatoarele erori:

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor. Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont sau sa fii logat.

Adauga opinia ta

Iti multumim!

Opinia ta a fost postata pe Conso.ro

Pentru a te ajuta sa postezi noi opinii in viitor, Conso ti-a creat automat un cont de utilizator, cu ajutorul caruia ne poti trimite mai usor propriile comentarii.

Un mail a fost trimis automat pe adresa ta de email cu datele de acces la cont.

Contul de utilizator Conso permite:

  • Abonarea la newsletterele Conso
  • Postarea de opinii la rubrica Vocea clientului


Completeaza adresa de mail pentru contul tau, si vei primi un mail cu parola !

Ultimele opinii exprimate

1 rezultate

Economisire-Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

17 Iulie 2017

de Eduard STANESCU (Bucuresti)

BPL a confirmat Clientului un sold reprezentand Depuneri, dobanzi la depuneri, Prime de stat pe 2012, 2013 si 2014 incomplet si dobanzi la aceste prime. Dupa cele 60 luni contractuale, BPL, din cauza procesului cu Curtea de Conturi, are Primele si dobanzile la prime blocate si ofera Clientului, prin semnarea unei Conventii urmatorul targ: Clientul primeste Primele de mai sus si dobanzile aferente, dar in schimb renunta la Primele de stat pe 2016, 2015 si ramasita pe 2014, chiar daca acestea se vor transmite ulterior de catre MDRAP, daca BPL castiga procesul, prin clauzele Conventiei: III (2): "Clientul declara ca suma ... primita [la rezilierea contractului] ... reprezinta echivalentul [INTREGII] Prime de Stat si A dobanzii ... ", III (3): "Clientul declara ca Banca si-a indeplinit in mod corespunzator si in totalitate [= DECI SI REFERITOR LA PRIMELE CARE VOR FI TRANSMISE ULTERIOR REZILIERII] toate obligatiile care recurg din Contract ..., si nu mai are nici o pretentie impotriva Bancii decurgand din Contract" [si prin urmare clauzele contractuale nu mai sunt opozabile], III (4): "Mentinerea Contului nu da nastere niciunui drept ... pentru Client, ... Banca va putea oricand sa retraga suma inscrisa in acest cont (DUPA TRASNSMITEREA A PRIMELOR RESTANTE) si sa lichideze unilateral contul, Clientul dandu-si acordul ... pentru inchiderea Contului la discretia Bancii, sumele aflate in cont revenind in totalitate BCR BpL." (ADICA INCLUSIV PRIMELE CARE VOR FI TRANSMISE ULTERIOR REZILIERII), III (7) nu precizeaza drepturile Clientului cu privire la PRIMELE CARE VOR FI TRANSMISE ULTERIOR REZILIERII, ci doar ca nu are drept la cele care NU AU FOST TRANSMISE.
+ Citeste mai mult
1

Transparenta costurilor

1

Timpul de asteptare

1

Functionarii institutiei financiare

1

Procedura de lucru

1

1 rezultate

Vocea clientului este locul unde utilizatorii schimba pareri si impresii despre institutiile financiare prezente in Romania si despre produsele si serviciile pe care acestea le ofera. Poti parcurge postarile in ordine cronologica, poti sa le vezi doar pe cele care fac referire la produsul care te intereseaza sau poti chiar publica parerea ta cu privire la interactiunea cu o anumita banca.

Facebook