Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Vocea clientului

  • Vocea clientului
  • Adauga opinia ta

Cauta opinii clienti

(1)

Transparenta costurilor

Timpul de asteptare

Functionarii institutiei financiare

Procedura de lucru

Schimba institutia financiara

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor.

Vezi toate institutiile financiare Vezi toate discutiile dintre utilizatori

Au aparut erori in timpul procesului de trimitere a datelor dvs. Corectati urmatoarele erori:

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor. Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont sau sa fii logat.

Adauga opinia ta

Iti multumim!

Opinia ta a fost postata pe Conso.ro

Pentru a te ajuta sa postezi noi opinii in viitor, Conso ti-a creat automat un cont de utilizator, cu ajutorul caruia ne poti trimite mai usor propriile comentarii.

Un mail a fost trimis automat pe adresa ta de email cu datele de acces la cont.

Contul de utilizator Conso permite:

  • Abonarea la newsletterele Conso
  • Postarea de opinii la rubrica Vocea clientului


Completeaza adresa de mail pentru contul tau, si vei primi un mail cu parola !

Ultimele opinii exprimate

1 rezultate

Card de credit de la BRD Finance

13 Aprilie 2017

de Maria Avram (Bucuresti)

Am facut o comanda online la unul dintre partenerii BRD Finance, cu plata in rate si achitata cu un card All Inclusive. Autorizatia platii s-a facut in data de 30 martie, insa la 2 zile am cerut anularea si comandarea aceluias produs de la alt partener (1 aprilie).
Dupa nenumarate telefone catre partile implicate (inclusiv CALLCENTER BRD care este ABSOLUT INCAPABIL sa ofere orice fel de informatie), am aflat prin e-mail ca platforma de plata online are cererea de anulare datata 5 aprilie. Pusi in fata informatiilor adunate, am primit un raspuns telefonic din partea BRD ca suma va fi restituita pe data de 22 aprilie (intr-o sambata?!), dupa aproape 1 luna de la anulare!
Inca astept un raspuns scris la mail-ul adresat ieri, 12 aprilie, in care sa-mi fie demonstrat prin ce metoda de comunicare am luat la cunostiinta sau cel putin am fost informat cu privire la procedurile returnarii si durata acestora.
Tin sa mentionez ca in momentul de fata sunt pus de catre BRD in situatia de imposibilitate a achitarii ratei pentru comanda facuta.
Lipsa de comunicare, lipsa de profesionalism si tendinte marsave in relatia cu un client ce n-a depasit niciodata termenul de plata al ratelor. NU RECOMAND!
+ Citeste mai mult
1

Transparenta costurilor

1

Timpul de asteptare

1

Functionarii institutiei financiare

1

Procedura de lucru

1

1 rezultate

Vocea clientului este locul unde utilizatorii schimba pareri si impresii despre institutiile financiare prezente in Romania si despre produsele si serviciile pe care acestea le ofera. Poti parcurge postarile in ordine cronologica, poti sa le vezi doar pe cele care fac referire la produsul care te intereseaza sau poti chiar publica parerea ta cu privire la interactiunea cu o anumita banca.

Facebook