Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Vocea clientului

  • Vocea clientului
  • Adauga opinia ta

Cauta opinii clienti

(1)

Transparenta costurilor

Timpul de asteptare

Functionarii institutiei financiare

Procedura de lucru

Schimba institutia financiara

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor.

Vezi toate institutiile financiare Vezi toate discutiile dintre utilizatori

Au aparut erori in timpul procesului de trimitere a datelor dvs. Corectati urmatoarele erori:

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor. Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont sau sa fii logat.

Adauga opinia ta

Iti multumim!

Opinia ta a fost postata pe Conso.ro

Pentru a te ajuta sa postezi noi opinii in viitor, Conso ti-a creat automat un cont de utilizator, cu ajutorul caruia ne poti trimite mai usor propriile comentarii.

Un mail a fost trimis automat pe adresa ta de email cu datele de acces la cont.

Contul de utilizator Conso permite:

  • Abonarea la newsletterele Conso
  • Postarea de opinii la rubrica Vocea clientului


Completeaza adresa de mail pentru contul tau, si vei primi un mail cu parola !

Ultimele opinii exprimate

1 rezultate

Card de credit de la BRD Finance

11 Ianuarie 2017

de SANDA IONESCU (Hunedoara)

Am un card de cumparaturi in rate Mastercard la BRD FInance pentru care, la finalizarea celor 12 luni de plata, trebuia sa nu mai am rest de plata. Extrasul primit in decembrie imi spune ca am un sold neplatit de 410,83 lei. Nu am reusit sa contactez banca la telefonul dat pe site, sunt satula de robotul care ma pune in asteptare, pentru a mi se explica suma ramasa, nu imi raspunde nimeni nici la mailul pus la dispozitie si intre timp a mai trecut o luna de la solicitarea mea pe mail ( ca telefoanele le consider distractia mea)...As dori sa inchid cardul si sa imi vad de treburile mele, nu sa stau in asteptare la infinit. Eu stiu ca pentru banca plata la infinit doar a acelei sume minime de plata de care sunt informata prin SMS este solutia ideala, dar pentru mine nu! Doresc sa fiu contactata de banca pentru lamuriri
+ Citeste mai mult
1.25

Transparenta costurilor

2

Timpul de asteptare

1

Functionarii institutiei financiare

1

Procedura de lucru

1

1 rezultate

Vocea clientului este locul unde utilizatorii schimba pareri si impresii despre institutiile financiare prezente in Romania si despre produsele si serviciile pe care acestea le ofera. Poti parcurge postarile in ordine cronologica, poti sa le vezi doar pe cele care fac referire la produsul care te intereseaza sau poti chiar publica parerea ta cu privire la interactiunea cu o anumita banca.

Facebook