top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre prima casa Raiffeisen Bank

Prima casa Raiffeisen Bank

Scor: 2.5 | 25 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A PAdelin Placintaru
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am acesat un credit Prim

    Am acesat un credit Prima Casa in octombrie 2014. Sunt foarte multumit de colaborarea cu Raiffeisen, in special datorita Dnei Elena Nagy de la agentia Decebal. Este o persoana foarte serioasa si profesionista. A fost nevoie sa ajung doar de doua ori la banca, deci un efort minim din partea mea. Restul s-a desfasurat via email si telefonic si in aproximativ trei saptamani creditul era deja aprobat. Anterior am incercat sa obtin acelasi credit la BCR agentia Plazza Romania si ING agentia 1 Decembrie unde teoretic creditele ar fi fost mai ieftine, dar am avut nesansa sa întâlnesc oameni care nu au nici o treaba in acest sens. Nu pot sa-mi exprim o parere despre respectivele banci pentru ca nu am ajuns sa lucrez cu acestea din cauza unor persoane care nu au ce cauta acolo. La Raiffeisen am ajuns aproximativ pe ultima suta de metri, dar s-a rezolvat neasteptat de repede si simplu.

    10-03-2015

    C OCatalina Otelea
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    In octombrie 2014 m-am

    In octombrie 2014 m-am hotarat sa accesez creditul "Prima Casa". Am ales Raiffeisen fiind clienta veche si totodata gandidu-ma la serviciile bune pe care in mod normal, o banca austriaca ar fi trebuit sa le furnizeze. Dupa cum spuneam, in octombrie m-am prezentat cu actele necesare obtinerii creditului Prima Casa, aprobarile le-am primit destul de rapid, la mijlocul lui noiembrie am facut evaluarea, toate bune si frumoase pana cand primesc un telefon de la banca, in care mi se comunica faptul ca au o limita de minim 40 de mp la apartamentele de doua camere, al meu avand 39.87, urmand sa se ceara o derogare speciala(de care nu am fost informtata cand actele au fost depuse). Aceasta derogare speciala a venit dupa 3 saptamani de asteptare. Pe 15 decembrie am fost informata ca dosarul meu va pleca la fond deoarece era in regula... Ei bine, va scriu, astazi 04.02.2015, timp in care dosarul meu n-a ajuns la fond, mai mult decat atat, conform regulilor interne a celor de Raffeisen, toate documentele pe care le-am furnizat(adeverinta de salariu, declaratie notariala pe proprie raspundere ca nu detin un alt imobil, aviz financiar si juridic, etc) au expirat, deoarece au trecut 3 luni de la depunere, iar eu va trebui sa reiau intregul proces. Din cate am inteles din surse neoficiale, persoana care s-a ocupat in centrala de dosarul meu a intrat in concediu, care desigur ca nu si-a redistribuit munca asa cum era normal... In tot acest timp am scos 6 serii a cate 4 extrase de carte funciara, am prelungit antecontractul de 3 ori. Pe langa faptul ca am asteptat atat de mult, acum sunt obligata sa platesc din nou declaratia notraiala, alte extrase de carte funciara,act aditional, etc....De ce trebuie sa reiau procesul si sa platesc din vina unei angajate care nu si-a facut treaba??? Ce s-a intamplat cu dosarul de pe 15.12.2014 pana acum?? sunt intrebari pe care le-am pus intr-o reclamatie la care nu am primit raspuns. Mi-am expus experienta neplacuta pe care am avut-o cu aceasta banca in speranta ca viitorii posibili clienti, sa aiba in vedere si situatia negativa cu care ma confrunt. In concluzie, nu recomand in veci aceasta minuntata banca. va multumesc !

    04-02-2015

    E MElena Alexandra Mihalache
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, Sunt clien

    Buna ziua, Sunt client al acestei banci si am considerat de cuviita sa aplic la un credit Prima Casa oferit ce RBRO. In momentul de fata au trecut 4 luni de cand am semnat un antecontract si am dus actele necesare. Primul impas a fost numarul de telefon pe care l-am furnizat, un abonament pe care il folosesc de 11 ani, dar care era pe numele mamei mele. Am fost nevoita sa cumpar o cartela prepay, pentru a continua procesul. Din lista de eveluatori care mi-a fost pusa la dispozitie, am ales la intamplare un nume. Aici probabil nu este vina bancii, ci a colaboratorilor, dar mi se pare inadmisibil sa platesc 100 euro, pentru o evaluare gresita (a fost gresit numele blocului). Pe scurt, in aceste 4 luni am prelungit antecontractul de 2 ori, am dat 2 declaratii pe proprie raspundere la notar si am cerut de nenumarate ori extrasele de carte funciara. Ultima problema aparuta a fost cu extrasele de carte funciara, pe care scrie "Copie conform cu originalul". Am fost anuntata ca nu sunt corecte aceste extrase, din cauza acelei mentiuni. In complexul in care doresc sa cumpar apartamentul, s-au mutat destule familii si imi e greu sa cred ca extrasele lor de carte funciara au fost corecte si ale mele au fost gresite. In concluzie, nu recomand acesta banca. In afara de amabilitatea consilierului, nu am gasit altceva decat bataie de joc si nervi. Multumesc!

    21-10-2014

    F MFelix Mircea
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am facut de curand un cr

    Am facut de curand un credit Prima Casa, prin Raiffeisen, agentia Compozitorilor din Bucuresti, si pot spune ca am fost placut surprins de cat de repede s-au miscat lucrurile. In cazul meu, procesul a fost cam asa: - avizare financiara (preaprobare): 2 zile - verificare acte inainte de a face antecontractul: 1 zi, dar in cazul meu am mai avut nevoie de cateva acte din istoric pe care le-am obtinut cateva zile mai tarziu, deci OK-ul final l-am primit dupa aproximativ o saptamana - am facut antecontractul si am dus un exemplar la banca, in ziua urmatoare a venit evaluatorul, si o zi mai tarziu dosarul a fost trimis la fondul de garantare - fix 2 saptamani mai tarziu am primit ok-ul de la fondul de garantare, asa ca 2 zile mai tarziu am semnat contractul de credit, si in ziua urmatoare contractul de vanzare-cumparare - transferul banilor s-a facut abia cand a iesit intabularea pe numele meu, care ar fi trebuit sa iasa la 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de vanzare-cumparare, dar in cazul meu a fost o intarziere, asa ca actele finale si transferul s-au facut dupa fix o saptamana de la semnarea actelor de vanzare-cumparare. Tot procesul de la antecontract la transferul banilor a durat fix 4 saptamani si 3 zile. Trebuie mentionat ca am salvat destul de multe drumuri la banca si timp prin faptul ca am putut sa trimit actele scanate pe mail pentru a trece la etapa urmatoare, urmand sa duc originalele in zilele urmatoare, cand aveam timp. Referitor la costuri, in principiu aveam temele facute cand am aplicat pentru credit, deci stiam cat costa evaluator / fond de garantare / depozit colateral / asigurare.

    29-03-2014

    N BNARCIZ BEJINARIU
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Foarte transparenti si p

    Foarte transparenti si profesionesti.

    01-01-2014

    C AClaudia Amariei
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am avut o experienta foa

    Am avut o experienta foarte neplacuta, in sensul ca am fost la limita de a pierde aprobarea creditului pentru Prima Casa3. In prima faza am contactat Raiffeisen pentru acest tip de credit, care m-au amanat cu preaprobarea, timp in care au incercat sa-mi vanda un alt tip de credit, mai avantajos pentru banca, cu dobanda mai mare. Incercau sa ma convinga la inceputul lunii februarie ca nu am sanse sa mai accesez Prima Casa deoarece fondurile sunt epuizate. Vazand situatia, am mers la o alta banca (BCR) unde totul a decurs bine, rapid, raspunsul fiind favorabil. Dupa ce am renuntat la Raiffeisen, un prieten a depus documentele necesare aprobarii creditului, tot la Raiffeisen, si a primit aprobarea, ceea ce inseamna ca tot ce mi se spunea mie erau numai minciuni, cu fonduri epuizate, sanse minime, etc .....

    12-05-2011

    A CALEXANDRU-GABRIEL CONSTANTIN
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Vreau sa incep prin a sp

    Vreau sa incep prin a spune ca daca gaseste cineva un motiv mai IDIOT de a te "face" de la vreo banca, dau un premiu. Incep istorioara. Depun toate actele necesare preaprobarii unui credit de locuinta, obtin preaprobarea, dau avans 7.500 euro, fac evaluarea din partea bancii, DUPA DOUA SAPTAMANI (sa ii vad in faliment asta imi doresc) primesc imbecilul raspuns ca TREBUIE SA VA MAJORAM DIN START DOBANDA CU 1% CA NU SUNT RACORDAT LA GAZE SI BLOCUL ESTE .(INCALZIREA ESTE DE LA CET DECI GAZELE SINT FITZA). Ma plimba de o saptamana cu idiotenia asta si nici nu vor sa imi elibereze document semnat si stampilat de banca pentru a-i da in judecata. LE UREZ FALIMENT CAT MAI RECENT SI PIERDERI MULTIPLE

    10-05-2011

    C ACristina Andrei
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Nu sunt client Raiffeise

    Nu sunt client Raiffeisen Bank si m-au convins, prin lipsa desavarsita de profesionalism, sa nici nu devin vreodata. Am mers in 2 agentii: Titan Mall si Bratianu pentru a solicita informatii despre creditul Prima Casa. Prima data m-am prezentat in agentia Titan Mall, unde domisoara a fost foarte speriata de intrebarile pe care i le adresam. Erau chiar intrebari la care cunosteam raspunsurile din ce ma documentasem, dar doream confirmari. Mi-a facut o simulare, dar nu a stiut sa-mi spuna daca exista comision de administrare sau care este valoarea marjei de dobanda. In schimb, m-a asigurat ca se informeaza si ma suna. Am vrut sa-i propun sa le caute intr-o prezentare, informare sau material intern, dar m-am abtinut. A trecut o saptamana si, bineinteles, nu m-a sunat. Dar m-a sfatuit foarte amabila sa ma grabesc sa vin cu documentele, fiindca fondurile sunt foarte mici si risc sa raman fara credit... Dezamagita de necunostintele domnisoarei, m-am hotarat sa caut o agentie "centrala", unde am presupus ca sunt angajati mai bine informati, pregatiti sa ma retina, nu sa ma goneasca. Astfel am ajuns in agentia Bratianu, unde am stat fix 7 minute, cu introducere, solicitare, raspunsuri si incheiere, in conditiile in care nu era deloc aglomerat. Nu mi s-a solicitat CI, numele angajatorului, vechime, stare civila, etc, doar am fost intrebata venitul si perioada de creditare dorita si mi s-a raspuns foarte prompt (prea prompt) ca as putea obtine o suma cu 10.000 euro mai mica decat mi se spusese cu 4 zile in urma in agentia Titan Mall. Cu acelasi venit!?!?! Desi normal ar fi fost sa-i solicit domnisoarei niste explicatii despre diferenta de suma acordata, am fost prea uimita si prea putin dispusa sa mai discut si alte aspecte cu astfel de oameni. Bineinteles, ca nu mi s-a oferit un grafic de rambursare sau vreun pliant, macar, ce rost avea? Acum va intreb: unde sunt angajatii informati, pregatiti sa atraga clienti, sa vanda, sa propuna tot felul de optiuni? Nu mai au target angajatii din banci?

    12-03-2011

    NAN.A.
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Dosarul a reusit sa ajun

    Dosarul a reusit sa ajunga in sfarsit la fond (din decembrie se chinuie). Mi s-a spus pe 21 ca dosarul a ajuns la fond si surprinzator cei de la fond mi-au spus ca abia pe 23 la ora 2 au primit de fapt dosarul. Cei de la sucursala spun ca nu au cum sa afle starea dosarului si ca cei de la centrala nu le raspund la emailuri. Cei de la fond mi-au explicat ca Banca are un user si o parola cu care pot verifica 24/24 starea dosarului online si ca de asemenea se poate cere urgentarea unui dosar daca expira antecontractul . Al meu expira pe 8(dupa 3 prelungiri). Inca nici un semn de la banca. Asta e. Nu recomand nimanui sa ia credit prin aceasta banca!

    01-03-2011

    A GAlexandru Gavrila
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Banca comunista, procedu

    Banca comunista, proceduri idioate, dosarul se misca ingrozitor de greu, se leaga de absolut toate detaliile nesemnificative, te pune sa refaci declaratii notariale numai pt. omisiunea unui singur cuvant, si mai rau de atat, pe perioada refacrii intregul proces de evaluare este blocat!!! Daca ofiterul care se ocupa de dosarul tau lipseste 2 zile, dosarul tau este blocat, nu au personal de backup, care sa se inlocuiasca unul pe altul. Daca directoarea de agentie nu este in agentie, documentele nu pot fi semnate de altcineva, deci iar se pierde o zi sau mai multe... Pe birourile din agentie, se afla informatii mincinoase despre optiunile contului curent. De ex., caz concret cu optiunea eficient, sau dinamic, nu mai stiu care, unde scrie foarte clar ca dobanda este de (fix) 5% pt. soldul contului, si nu de "pana la 5%"!!! Asta este foarte grav, macar sa fi pus o steluta acolo, ceva... Desi au gresit numele beneficiarului unui card, din vina lor, nu se poate sa-mi elibereze un nou card si sa mi-l schimbe pe cel vechi in agentie. Procedurile lor idioate spun ca trebuie sa predau cardul gresit in agentie, si abia dupa aia incep emisiunea unui nou card, deci cam o saptamana stau fara a putea utiliza cardul, desi comisioanele de utilizare lunare merg in continuare. Imi opresc 4 RON in fiecare luna, la virarea salariului, din cauza ca firma are cont la alta banca!!! Si cica acest comision nici macar nu este retinut de ei, ci de Transfond. Totusi, daca eu fac transfer interbancar, imi ia comision numai la banca de la care trimit, nu si la banca unde ajung banii, asa ca acest comision mi se pare hotie pe fata!!! Nu mai continui, caci sunt prea multe aspecte, imi vine sa-mi iau dosarul de credit si sa merg la alta banca, deoarece dobanda ceva mai mica de la RZB este compensata de comisioane peste comisioane, ce anuleaza acest avantaj.

    17-02-2011

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie