top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont curent Raiffeisen Bank

Cont curent Raiffeisen Bank

Scor: 1.6 | 18 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M XMaria xxxxx
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Pot incepe prin a spune

    Pot incepe prin a spune ca niciodata nu m-am asteptat de la o institutie financiara sa faca tranzactii la ghiseu fara a cere clientului sa se identifice, dar se pare ce in aceasta banca oricine poate sa semneze in numele meu, sa se foloseasca se numele si identitatea mea, pentru ca nu i se cere nici un act de identitate, multumesc mult pentru nesiguranta oferita meritati 0. Oricum de azi nu mai sunt clientul vostru, dar daca credeti ca puteti sa va jucati cu datele mele, sa lasati pe altcineva sa semneze in locul meu si sa faca tranzactii in locul meu, iar eu nu am sa apelez la masuri legale, va inselati. AA si daca directoarea de filiala acopera proprii angajati poate sa renunte si la clienti.

    22-04-2016

    G Ggabriel gabriel
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    In urma cu 2 saptamani a

    In urma cu 2 saptamani am vazut ca s-au virat 200 ron din contul curent catre un site de jocuri.Am sunat la ei si le-am spus ca N-AM FACUT EU TRANZACTIA CATRE ACEL SITE si ca sunt victima unei escrocherii de gen clonare card sau phishing ,iar ei ma suna si spune ca eu am facut tranzactia,cand eu in realitate,in primul rand nu dau bani pe jocuri si in al doilea rand evit tot timpul sa platesc online tocmai pt a evita fraudele care se fac pe internet..mentionez ca n-am nici copii si nici prietena ca sa zic macar ca ei au facut tranzactia fara ca sa stiu In acest moment drept multumire ca sunt client de 5 ani si am schimbat o multime de euro la ei m-au pagubit de 200 de ron.Multumesc raiffeisen

    21-04-2016

    N RNicolae Radulea
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    In urma unei cereri de p

    In urma unei cereri de poprire pentru plata impozitului pe locuinta - emisa de Aministratia Financiara - banca a inceput procedura de poprire a salariului. Cum? Extrem de simplu: mi-a blocat in totalitate salariul. Le-am explicat functionarilor bancii procedura conforma cu Codul Civil, Codul Fiscal si toate celelalte prevederi legale - dar bineinteles mi-au deblocat cele 2/3 din salariu abia dupa 2 - 3 zile. Si asta timp de 3 (trei) luni la rand, aceeasi atitudine gretoasa a functionarilor. Culmea a fost cand - desi aveam disponibil in cont - au "binevoit" sa vireze doar 0,69 RON cu comision de 20 RON. Restul sumei - de 222,82 RON a ramas blocata de banca si blocata a ramas pana cand am aflat de la functionarii de la Directia de Taxe si Impozite ca e un obicei al Raiffeisen sa tina banii chiar si un an pana sa-i vireze. Bineinteles ca pentru banii astia nu dau nici un fel de dobanda - Administratia Financiara calculeaza si percepe penalitati, iar cetateanul plateste. La mail-urile in care am solicitat explicatii mi se raspunde in dorul lelii, functionara bate campii infiorator, raspunde la orice, numai la intrebarile punctuale adresate nu. Mai pe scurt, am sa-mi indrum doar dusmanii sa apeleze la serviciile Raiffeisen Bank, si cum nu am dusmani ...

    05-11-2012

    C FCalin Florentina
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Trec printr o SITUATIE I

    Trec printr o SITUATIE INCREDIBILA - o tragi comedie - care dureaza de 4 zile si nu am nici o idee cand - daca se va solutiona. Sotul meu lucreaza in strainatate -in port- si evident am deschis un cont pt ca firma angajatoare( care culmea este una din cele mai mari companii portuare din lume si are agentie si in portul constanta) sa mi vireze salariul lui in contul de valuta deschis in Romania - la Raiffeisen .Toate bune si frumoase pana aici. luni au intrat banii in banca ...dar nu in cont. marti am verificat contul...era zero . Am suna la banca si mi s a spus ca poate sa mai dureze cateva ore dar pana la sfarsitul zilei voi avea banii in cont..Nici vorba . Contul era gol si seara ...si a treia zi dimineata .Am mers la agentia unde deschisesem contul si cer explcatii . Dra de acolo- care desi avea in fata ei detalii despre cont -si stia suma care trebuia virata n cont - imi sune ..imi pare rau dar nu ii putem vira pt ca firma care a trimis banii nu a scris adresa corect. eu aveam opeul trimis de cei din strainatate si stiam ca e corecta adresa . am intrebat ce lipseste din adresa ? si ea spune ...pai strada . STRADA IN PORT ???? FEMEIE ! UNDE DZEU AI GASIT TU IN LUMEA ASTA STRAZI IN PORT ??? Adresa era corecta - asa cum si in Romania in port nu exista strazi ci dane..moll..sau terminale ...asa si acolo . NU EXISTA STRADA IN PORT . Nu! ...Banii nu mi au intrat nici azi - ea asteapta sa i se dea strada ..a primit confirmare din strainatate ca adresa e corecta - chiar si de la firma care a trimis banii. Nu...femeia vrea strada!.Si mi zice Directoarea de sucursala in aceasta dimineata - imi pare rau dar puteti sa va inchideti contul de la noi daca vreti!!! Am sunat la OPC - am fost apoi acolo si am depus o reclamatie - cei de acolo au spus ca este ireal sa se intample asa ceva..dar uite ca se intampla la banca RAIFFEISEN . Azi astept telefon de la OPC - sa mi transmita ce anume se intampla ca sa pot sa mi scot banii din cont. sunt cu nervii la pamant si cred ca nu sunt singura care pateste astfel de lucruri ireale...numai in Romania se poate .

    25-10-2012

    M HMarinescu H.
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Raiffeisen Bank (poate s

    Raiffeisen Bank (poate si alte banci romanesti) are practici care ar fi absolut inadmisibile in patria ei, Austria. Raiffeisen Bank blocheaza conturile celor care nu le folosesc timp de peste 180 de zile (lei) sau 360 zile (valuta). Clientii care sunt plecati multa vreme in strainatate trebuie sa aiba grija ca contul lor sa nu fie blocat. Cand le e lumea mai draga, se trezesc ca nu pot face operatiuni cu contul din Romania. O astfel de conditie pusa de banca este de neimaginat in Austria. Din moment ce eu depun banii MEI la Raiffeisen, banca este OBLIGATA sa imi dea oricand acces RAPID la ei. Raiffeisen blocheaza contul chiar si atunci cand clientul a accesat prin internet contul. Aceste accesari (de exemplu pentru a vedea situatia contului) NU sunt considerate "activitate", si banca blocheaza contul respectiv. Daca clientul circula mult in strainatate si este doar uneori in Romania, se trezeste ca nu mai are acces la propriul cont. Cu toate ca clientul a lasat o adresa de email, nu i se anunta acest lucru, asa cum ar fi normal! Dar ce e normal intr-o tara de in care bancile considera clientul un sclav, sau cel putin un prost, o tara in care conditiile pe care clientul le semneaza la deschiderea contului nu au nici urma de protectia consumatorului, si dau bancii mai multe drepturi decat clientului? Deci, faptul ca contul se inchide nu este anuntat NICAIERI! Contul online anunta clientului tot felul de tampenii de reclame. Am casuta postala a contului meu plina de asemenea reclame! Insa nici vorba de vreun anunt ca mi se blocheaza contul! Inca un scenariu: Clientul deschide un depozit cu dobanda la termen, pentru un an, la banca. Nu are deci niciun motiv sa mai acceseze acel depozit, pana cand nu a trecut anul. Ba poate chiar considera ca lasa acolo banii timp de trei ani, si asteapta doar sa i se verse periodic dobanzile aferente. Desigur ca in tot acest timp contul ii este blocat!!! Nicio clauza in contractul acesta strigator la cer, semnat intre banca si client, nu specifica ce se intampla cu un cont, atunci cand este "dormant" (Ce termen stupid, de altfel ca si multe altele, care denota o agramare crasa chiar si a juristilor care mesteresc la aceste triste contracte!) Presupun ca banca NU MAI PLATESTE dobanzi in perioada in care contul este declarat "dormant" (blocat), in schimb cere clientului bani pentru administrare. Toate astea sunt un mister, caci nu sunt specificate nicaieri in contract. In plus, la deschiderea contului, nimeni nu atrage atentia clientului de aceste conditii contractuale revoltatoare. Clientul desigur nu are rabdare sa citeasca toate detaliile si semneaza cu buna-credinta ca o banca din Austria va fi civilizata. Ei bine, daca Raiffeisen ar avea in Austria conditiile contractuale din Romania, ar da cu siguranta faliment in urmatoarele trei luni! Dar romanul inghite tot, se lasa incalecat, batjocorit, jecmanit! Nu cred ca managementul central din Viena stie ce lucruri inadmisibile practica Raiffeisen Bucuresti. Ma gandesc serios sa fac eforturi de a face publice in Austria aceste practici mai mult decat stranii ale Raiffeisen Romania.

    27-02-2011

    G FGin Florin
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Din 2009 au crescut la 3

    Din 2009 au crescut la 30 lei lunar cost de administrare cont persoane juridice. La mai multe banci concurente in aceleasi conditii costul e 5 lei lunar, sau 11 lei lunar.

    30-05-2010

    M NMariana Nedelcu
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Revin asupra opiniei de

    Revin asupra opiniei de mai jos cu multumiri pentru solutionarea problemei create de catre functionarii bancari ai Raiffeisen, prin instiintarea telefonica adusa ieri de catre d-ra Liliana Gheorghe care a mentionat faptul ca s-a inchis contul curent pe care il aveam atasat cardului de debit. Acest fapt ma determina pe viitor sa apelez cu incredere la serviciile si produsele oferite de catre institutia financiara Raiffeisen Bank. Inca o data multumesc echipei Raiffeisen Bank pentru operativitate si loialitate fata de client. Mult success!!

    21-04-2010

    M NMariana Nedelcu
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    In a doua zi lucratoare

    In a doua zi lucratoare dupa sarbatorile pascale ma prezint la sucursala Unirea in vederea predarii cardului de debit, respectiv inchiderea contului curent. Bineinteles predau cardul iar pentru inchiderea contului curent mi s-a recomandat sa fac o alta vizita oricarei sucursale fara alte informatii de care puteam tine cont.Procedez intocmai, la sucursala Colentina 1 am intampinat probleme in vederea inchiderii contului si anume: in momentul cand am ajuns in fata ofiterului clienti acesta mi-a spus ca mai trebuie sa achit 2 lei pentru a-mi putea inchide contul, dupa care revine si spune ca trebuie 2 bani nu 2 lei, asta dupa ce am cerut explicatii.Bineinteles nu a binevoit sa il inchida pe motiv ca trebuie sa administrez contul curent, i-am facut reclamatie scrisa la care i-am atasat o cerere de inchidere cont, dar tot nu a binevoit sa inchida contul curent. Sunt nemultumita de abordarea ofiterilor din Raiffeisen bank, totodata si de nivelul de pregatire profesional care lasa de dorit. Avand in vedere faptul ca a fost un card de debit la care a fost atasat prezentul cont curent care nici acum nu este inchis din vina ofiterilor raiffeisen - chiar daca am solicitat acest lucru - nemultumirea mea ca si om vine foarte intens pentru faptul ca pe acel cont nu s-au mai facut operatiuni inca din februarie 2010. AVAND IN VEDERE FAPTUL CA PE ACEL CONT NU S-AU MAI REALIZAT OPERATIUNI DIN FEBRUARIE 2010 IAR ACEL CONT ERA ZERO IN MARTIE 2010 RESPECTIV APRILIE 2010, MI SE PARE ABUZIV FAPTUL CA TREBUIE SA SE ADMINISTREZE IAR REFUZUL NEJUSTIFICAT AL INCHIDERII DE CONT ESTE ABUZIV. IAR ACEST ASPECT INSEAMNA O FORTARE A CLIENTULUI IN VEDEREA OBTINERII UNOR SUME DE LEI NEJUSTIFICATE SUB PRETEXTUL ADMINISTRARII CONTULUI LUNA DE LUNA.<strong>Nu este legal sa abuzezi de un produs in vederea satisfacerii tale ca si institutie financiara pentru ca produci incalcarea drepturilor omului pe care fiecare cetatean le-a dobandit prin Constitutie.

    19-04-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie