top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de credit Raiffeisen Bank

Card de credit Raiffeisen Bank

Scor: 2.1 | 19 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M PMarian Petrea
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Angajatul bancii a venit

    Angajatul bancii a venit la sediul firmei si ne-a propus cardul de credit fara nici un comision. Am intrebat de mai multe ori si mi s-a confirmat ca nu sunt comisioane de nici o natura. Am optat pt acest card de credit si au inceput comisioanele: - administrare card anuala 40 lei - taxa de transmitere sold lunar 1.5 lei Initial mi s-a comunicat ca acel 1.5 lei este pt trimiterea acasa a unui plic cu soldul. Nu am primit niciodata acel plic iar cand am sunat sa intreb de ce sunt commission pt un serviciu de care nu beneficiez mi s-a comunicat ca de fapt nu e pt plic ci e o taxa lunara cat timp am de achitat ceva. Aceste comisioane sunt deranjante in contextual in care nu mi s-au comunicat. Rezultat: am inchis cardul si voi evita aceasta banca si angajatii ei care nu stiu mare lucru despre ce vand.

    13-08-2015

    B GBogdan Gheorman
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, De curan

    Buna ziua, De curand inceput procedura de refinantare a unui card de cumparaturi pe care il aveam de la Raiffeisen. Refinantarea se facea prin ING. Totul a mers perfect , pana acum 2 saptamani cand am primit o instiintare ca mai am o restanta de 650 Lei . Cei de la ING m-au asigurat ca aceasta suma nu trebuie platita deoarece ei aveau raportul de la Biroul de Credite. Am sunat de 5 ori pentru a solutiona aceasta situatie, toti imi zic ca nu se stie ce si cum iar daca nu platesc o sa acumulez restante. Chiar asta o Domanda intitulara " Raluca Valcovschi " imi repeta ca eu n-am acoperit suma. Acum logic vorbind daca cei de la Biroul de credite confirma suma restanta in vederea refinantarii , cei de la Raiffeisen pe ce lume sunt ? Am fost de asemenea si in sucursala, unde Doamna de la ghiseu ( Piata Rosetti ) foarte nervoasa si plictisita " nu ati platit , trebuie sa platiti " . Nici macar atunci cand am cerut sa vorbesc cu un Director nu am reusit , deoarece nu exista asa ceva ...... Regret ca am ales sa am o legatura cu Raiffeisen si voi continua pe cai legale pentru a imi apara drepturile si pe Social Media pentru ca tare bine s-au comportat in situatia de fata !!!!!!!!!!!

    09-06-2015

    B BBogdan Buzatu
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Astept de 6 Zile sa-mi m

    Astept de 6 Zile sa-mi mareasca suma de pe Cardul de credit de la 1640 Ron la 3500 Ron Binenteeles cu adeverinte de salariat atat de la mine cat si de la sotie. In conditiile in care la BRD in 3 zile s-au aprobat 30000 Ron. Foarte Slabi!!!

    23-10-2014

    A CAdriana Chivoiu
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Am cumaparat online cate

    Am cumaparat online cateva cadouri de Craciun cu cardul de credit de la Raiffesen, produse de la o firma din Italia. Produsele au venit, numai ca din doua colete comandate in una era alt produs fata de cel ce am bifat initial. Le-am trimis mail, am returnat produsu,l in doua saptamani mi-au returnat banii pe card. Numai ca dupa sarbatori am vrut sa acoper toata suma care mi-a fost alocata de catre banca si...SURPRIZA...mi se spune ca ca trebuie sa mai pun inca odata suma care mi-a fost returnata, ca sa nu platesc penalitati. Si acum urmeaza motivul ..."banii s-au returnat direct pe card si nu in cont"....WHAT? Dar acum opt ani cand mi-am facut cardul a specificat cineva in contract asa ceva? Mi-a spus cineva ca exista o diferenta dintre contul bancii si contul cardului? Cum adica sa pun suma returnata din Italia inca odata si apoi urmatoarele cheltuieli pe care le voi face se vor lua din suma ce va fi in plus pe card. Nu inteleg. Functiionarii lor s-au cam balbait in explicatii. Pana la urma, cand returnez banii pe cheltuielile care le fac , unde se duc, in contul bancii sau a cardului. Care este diferenta? De-abia acum am realizat ca am platit penalitati fara sa stiu.98% din cumparaturile care le fac cu cardul sunt online, deci, la toate produsele care le-am returnat mi-au facut aceasi faza fara sa stiu. Voi renunta la serviciile acestei banci in cateva zile, dupa ce voi depune toata suma care le-o datorez, apoi ma gandesc si la protectia consumatorului. De opt ani le folosesc cardul, le-am platit dobanzi, au castigat de pe urma mea iar institutia nu a fost in stare sa creeze niste avantaje ptr. clientii fideli? Nu recomand nimanui aceasta banca.

    22-02-2014

    N Unemultumit un client
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Dupa cum multa lume stie

    Dupa cum multa lume stie, Raiffeisen Bank a preluat cardurile de credit de la Citibank. Toate bune si frumoase intre cele doua banci. Am fost rugat sa contactez o sucursala pentru semnarea noului contract. In momentul semnarii contractului, cei de la Raiffesein mi-au spus ca vor ramane aceleasi beneficii si clauze ca cele de la Citi. Mai exact, punctele Vodafone acordate pentru sumele cheltuite. Surpriza insa la primirea extrasului..punctele acordate sunt la jumatate celor de la Citibank. Extrasul mi-a venit dupa data scadenta de plata. A fost emis pe data de 15 , aveam scadenta pe data de 9 a lunii urmatoare , iar plicul l-am primit pe data de 10. Nu poti vedea prin internet banking situatia tranzactiilor efectuate cu cardul de credit decat daca iti deschizi un cont curent la ei bineinteles cu comisioanele de rigoare. La Citi Bank nu era nevoie de asa ceva. Telefonic , daca incerci sa afli detalii seara dupa ora 19.00 sau sambata -duminica risti sa stai si cate o ora pina iti raspunde un operator. Si ar mai fi de spus multe despre aceasta banca..dar ma opresc deocamdata aici.

    19-12-2013

    M GMANUELA GHERGHEL
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Am un card de credit din

    Am un card de credit din 2009 pentru ca o doamna amabila si-a facut targetul la insitutia noastra cu asemenea produse. Ne-a prostit pe fatza sa isi faca ea bani si a disparut in ceatza. Acum am reusit cu mari eforturi sa refinantez si sa imi acopar datoriile la cardul de cumparaturi dar banca nu vrea sa imi inchida contul. Sub nicio forma nu vrea sa il inchida desi are banii din data de 21.11 iar acum suntem in 12.12. Ii trebuie 1 luna sa dea un click. Am patit si la CEC dar pana la urma daca am facut sesizare la centrala mi s-a data clickul si mi s-a eliberat hartia doveditoare. LA BANCA ASTA NU VOR SA DEA CLICK. MAI AM DE ASTEPTAT INCA 1 LUNA SI CINE STIE CATE ALTE LUNI. IN BAZA DE DATE FIGUREZ CU DATORIE PENTRU CA EI NU DAU CLICKUL CU DEGETUL. E REVOLTATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!! E DREPTUL MEU SA TERMIN ODATA CU FORMALITATILE SI EI MA AMANA. BA TREBUIE SA SUN LA TELEFONUL DIN BANCA SI SA VORBESC CU CEI DE LA BUCURESTI PENTRU CA CEI DIN BRASOV NU STIU CE SA MAI MINTA. FIECARE MINTE CUM POATE DAR PAGUBITUL SUNT EU. NU VA MAI LUATI CREDITE LA ACEASTA BANCA. EU NU VOI MAI APELA NICIODATA LA EI IAR TOTI PRIETENII MEI SUNT AVERTIZATI SA NU MAI FACA SI EI ACEEASI GRESEALA. DOAR CU NERVI SI CEARTA REZOLVI CEVA CU BANCA ASTA. LE-A TRIMIS SI MAIL SI IMI RASPUDE ROBOTUL . EI NU VOR SA STEA DE VORBA CU TINE. DAU RASPUNSURI EVAZIVE. VOI MERGE CU PROTECTIA CONSUMATORULUI LA EI SI LE VA DA AMENZI USTURATOARE.

    12-12-2013

    D LDaniel Lucica
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Am detinut un card de cr

    Am detinut un card de credit gold la Raiffeisen timp de aproximativ un an. Totul a fost OK pana in primele luni cand am inceput sa rulez sume mai mari pe card fara sa platesc dobanda. Am mers la ghiseul bancii sa platesc pentru ciclul anterior si am intrebat cat am de plata. Mi s-a spus suma si am platit. Dupa o perioada, facand o verificare de rutina pe internet banking am descoperit ca suma pe care o platisem era aproximativ 99% din cat trebuia sa platesc!?. Depasisem deja cu 2 zile termenul limita de plata. Lipseau doar 1%. Evident ca am reclamat faptul ca nu mi s-a spus suma corecta si i-am rugat sa remedieze situatia. Au venit cu diverse motive ca sistemul nu a fost actualizat samd. Le-am explicat ca e OK, se mai greseste si ca sa remedieze situatia. In schimb am observat ca imi lipsea o suma importanta de bani de pe card. Cand am intrebat mi s-a spus ca mi s-a perceput dobanda pe toata suma. Cu alta cuvinte, daca platiti un leu mai putin pentru ca asa vi se spune de la ghiseu, vi se va percepe dobanda pe toata suma, ca si cand nu ati fi platit nimica. A trecut o saptamana de atunci timp in care nu s-a remediat nimic, ceea ce ma face sa cred ca totul e un fel de metoda penibila de la forta o dobanda si acolo unde nu e cazul. 99% din suma am platit la termen, Cei 1% din suma i-am platit la 3 zile dupa - nu din vina mea - evident ca aveam cei 1%, dar asa mi s-a spus de la ghiseul bancii. Mi s-a perceput dobanda abuziv si nu s-a facut nimic sa se remedieze, Daca era intradevar eroare umana situatia era rezolvata intr-o zi. Reticenta bancii ma face sa cred ca e posibil sa fi fost intentionat. Norocul face ca eu am putut platii tot si am inchis cardul, urmand sa depun reclamatii la ANPC si la forul european de protectia consumatorului pentru a-mi recupera banii luati abuziv. Dar imaginati-va pe cineva care nu are banii cash oentru a inchide imediat cardul. Prin ingineria asta simpla, banci de cea mai joasa speta va pot transforma in sclavi ai lor, acumuland dobanzi peste dobanzi si comisioane peste comisioane, chiar daca dvs sunteti bine intentionati. Asadar aviz amatorilor. Intamplarea s-a petrecut in Bucuresti la Agentia Raiffeisen Baneasa. Sunt curios daca e un caz izolat sau daca mai sunt si altii in aceiasi situatie.

    18-10-2013

    M AMarius Albinita
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, ma numesc Mar

    Buna ziua, ma numesc Marius Albinita, am fost contactat in data de 10.04.2012 de un angajat (cel putin asa s-a prezentat) din partea Raiffeisen Bank prin care mi se prezenta o oferta de card de cumparaturi (adica de credit cu DAE 25%, dar nu mi-a mentionat acest lucru decat dupa ce am intrebat eu). Am oprit-o pe domnisoara din ceea ce spunea si i-am spus foarte clar ca nu sunt interesat, dupa care a devenit agresiva si foarte invaziva. I-am spus din nou ca nu sunt interesat. I-am comunicat ca nu este nici pe departe orientare si respect catre client ceea ce face, aproape fara nici o urma de respect a incercat sa-mi inchida telefonul in nas, nu inainte de ai spune ca nu este normal ceea ce face si am cerut sa nu mai fiu deranjat pentru acest gen de oferte. Toate acestea dupa ce acum cateva saptamani am actualizat datele din cont si am bifat expres NU DORESC SA FIU CONTACTAT PENTRU OFERTE, PROMOTII ETC. Ceea ce vreau sa va spun este ca bancile isi determina angajati sa faca vanzari prin telefon fara a tine cont de nevoile si de dorintele clientului, fara a mai pune la socoteala respectul fata de acesta (nemai vorbind de respectarea contractului). Mi se pare de bun simt sa iti dai sau nu acordul pentru acest gen de abordare si odata ce l-ai dat sa fie respectat. Opinia mea generala despre Raiffeisen este urmatoare: 1) Costuri exagerat de mari (toate serviciile) fata de media pietei; 2) Timp foarte mare de asteptare in agentii (aproape in orice agentie in care am fost chiar si pentru cel mai banal schimb valutar am asteptat de la 40 min in sus) 3) Angajatii sunt relativ orientati catre client, nu foarte deschisi (o domnisoara dintr-o agentie mi-a spus ca Raiffeisen creste costurile generale pentru toate serviciile pentru ca asa cere BNR - ceea ce e o mare prostie; 4) Au o prezenta buna pe piata (multe agentii poate mai mult decat e nevoie) Per total mi-as dori sa nu am prea mult de a face cu ei. Multumesc!

    11-04-2012

    A Nadrian nedelcu
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    in anul 2007 am luat un

    in anul 2007 am luat un card de cumparaturi de la raiffeisen in valoare de 3000ron. am scos banii de pe el, am platit ratele la un moment dat am achitat toata suma, dar cand am avut o problema i-am scos iar si am platit ratele pt a-l achita.in oct 2009 sotia mea si-a pierdut serviciul si nu a mai gasit de lucru. mentionez ca suma minima datorata la 3000ron era de 250ron care reprezenta dobanda la suma.adica 25 la suta pe luna(CAMATARIE LEGALA). nu am mai putut plati toata suma in fiecare luna, am pus mai putin decat suma minima de plata, respectiv 100 ron, 150ron si am incercat sa restructurez creditul, nu mi au oferit nici o alternativa de plata, nici o reesalonare, nimic. au bagat dobanzi peste dobanzi si atat,apoi mi au luat jumate din salariu (ghinionul e ca salariu mi-l livreaza la banca raiffeisen)adica la ei,si fac ce vor cu banii mei,i-am sunat sa-i intreb si cineva de acolo mi-a zis ca daca vor pot sa-mi ia tot salariu si n-am ce face. a zis sa zic mersi ca nu mi l-au luat pe tot.nu conteaza ca eu nu mai am ce manca,ei trebuie sa si recupereze banii.plus ca m au raportat la biroul de credit si nu pot sa mai iau de la alta banca bani ca sa achit cardul.nu stiu ce sa mai fac,as vrea sa stiu ce suma au voie sa mi retina din salariu?legal.ca astia sunt in stare sa ma lase fara salariu.sau ce solutii am?

    05-03-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie