top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Piraeus Bank

Piraeus Bank

Scor: 1.9 | 48 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Piraeus Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C SCatalin Stoica
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

    Impreuna cu sotia am co

    Impreuna cu sotia am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca in CHF in luna ianuarie 2008. Dobanda creditului, variabila, se compune din LIBOR la 3 luni plus Marja bancii. In luna mai 2009 banca ma informeaza ca majoreaza cu doua puncte procentuale marja aplicata creditului contractat pe fondul crizei economice fara a preciza de unde provine acest procent, o formula de calcul, o analiza tehnica. Ieri, 14.09.2010 banca m-a anuntat telefonic ca este dispusa sa renunte la 1,3 puncte procentuale. Nu stiu ce sa fac. Sa accept sau sa merg in judecata conform OUG 50 ar trebui sa elimine total aceasta majorare.

    15-09-2010

    R RRamona Roman
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

    Impreuna cu sotul meu am

    Impreuna cu sotul meu am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca in CHF in luna august 2007. Dobanda creditului, variabila, se compune din LIBOR la 3 luni plus Marja bancii. In luna mai 2009 banca ma informeaza ca majoreaza cu doua puncte procentuale marja aplicata creditului contractat pe fondul crizei economice fara a preciza de unde provine acest procent, o formula de calcul, o analiza tehnica. Avand in vedere ca incepand cu aceasta data am suportat costurile suplimentare solicitate de banca (nu am inregistrat nici o intarziere la plata ratelor pe tot parcursul derularii contractului), la inceputul lunii iulie 2010 am propus bancii ca pana la data de 30.07.2010 sa incheiem un act aditional, in conformitate cu OUG nr.50/2010, prin care marja bancii sa revina la nivelul prevazut in contractul initial, invocand in acest sens faptul ca, incepand cu 01.07.2010 veniturile salariale ale subsemnatei si sotului se diminueaza cu 25% (ambii fiind angajati in sistemul bugetar), TVA s-a majorat de la 19% la 24%, cresterea cursului de schimb etc, acest fapt ducand la diminuarea semnificativa a bugetului familiei. Am facut respectiva propunere deoarece am considerat ca trebuie sa avem o relatie normala cu banca, bazata pe fair play, imprumutul luat fiind si pe o perioada lunga de timp (30 de ani). Desigur, cu toate ca am suportat toate riscurile bancii inclusiv, probabil, si costurile creditelor neperformante, pana la aceasta data banca nu a binevoit macar sa dea un raspuns solicitarii facute nicidecum sa accepte, asa cum ar fi normal, cele propuse. Intrebare: banca va da dovada de aceiasi indiferenta atunci cand datorita celor de mai sus voi plati ratele din doua in doua luni? Raspuns: Cred ca nu. Ne vor bombarda cu telefoane, solicitari de rezolvare pe cale amiabila a problemei, probabil amenintari?. P.S. Va solicit ajutorul dvs. pentru a determina un raspuns favorabil din partea bancii la cele solicitate.

    02-08-2010

    N NNicu Nicu
    Credit nevoi personale de la Piraeus Bank

    AM UN CREDIT DE NEVOI PE

    AM UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE FARA IPOTECA INCHEIAT IN SEPTEMBRIE 2008 CU DOBANDA VARIABILA PE O PERIOADA DE 10 ANI. LA DATA INCHEIERII CONTRACTULUI, PLATEAM O RATA DE 254 CHF (ECHIVALENT IN LEI APROX. 500 RON). MOMENTAN AM AJUNS SA PLATESC APROXIMATIV 820 DE RON SI NU AR FI NUMAI PROBLEMA CRESTERII CURSULUI VALUTAR, DAR DIN LUNA MARTIE 2009, MI-A FOST MAJORATA RATA LUNARA LA 265 CHF.SI NICI MACAR NU AM FOST ANUNTAT SAU CHEMAT LA SEDIUL SUCURSALEI PIRAEUS PENTRU LAMURIRI!!! CAND AM DESCOPERIT ACEST LUCRU AM CERUT LAMURIRI SI MI S-AU DAT EXPLICATII CARE MAI DE CARE MAI NASTRUSNICE (AR FI CRESCUT DIN CAUZA CA AS FI CERUT O MODIFICARE A SCADENTEI, S-A MODIFICAT DATORITA CONDITIILOR FINANCIAR-BANCARE,ETC.). POATE SA-MI SPUNA SI MIE CINEVA CARE SUNT ACESTE CONDITII FINANCIAR BANCARE? ANGAJATII ACELEI SUCURSALE NU AU REUSIT. AM PRIETENI CARE AU CONTRACTE DE CREDIT LA ACEEASI BANCA SI LOR LE-A FOST MICSORATA RATA LUNARA. CUM AS PUTEA TRIMITE O PLANGERE SAU UN RAPORT LA BNR? (LA ANPC SUNT HOTARAT SA MERG ZILELE ACESTEA)

    06-07-2010

    E IELENA IORDACHE
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

    Am un credit de nevoi pe

    Am un credit de nevoi personale cu ipoteca; in ultima luna am achitat rata in transe deoarece nu am avut bani. Nu sunt de rea credinta, incerc, pe cat posibil, sa ma achit de obligatii. La rata trecuta s-a adaugat si asigurarea locuintei, ceea ce a dus la o marire a ratei lunare ce a depasit posibilitatile mele financiare. Asa se face ca in prezent am o restanta de 90 chf pe care o voi achita la finele lunii, deoarece incasez salariul de 2 ori pe luna. Am fost sunata de o functionara a bancii, care foarte revoltata, a inceput sa tipe in telefon si sa ma ameninte ca imi da garantia in executare daca nu imi achit datoria in cateva zile, desi i-am spus ca nu am posibilitatea sa achit decat la sfarsit de luna. A insistat pe tema executarii garantiei, calculand zile de intarziere de la 29.05.2010, in conditiile in care termenul de calcul pentru intarziere trebuia sa curga de la 16.06.2010. In final mi-a inchis telefonul in nas cu mentiunea ca stie ea ce are de facut. Ceea ce vreau sa mentionez, si va rog sa postati pe site, sunt metodele de intimidare ale bancilor pentru a-i face pe clienti sa plateasca, in conditiile in care, avand in vedere situatia actuala a Romaniei, bancile ar trebui sa gaseasca o solutie amiabila de derulare a relatiei contractuale cu clientii. Precizez ca si contractul prevede numai obligatii pentru client si, avand in vedere ca aceste contracte nu se pot negocia, nu imi ramane decat sa suport consecintele incheierii lui. Se merge pe principiul "daca iti convine, bine, daca nu, nu veni la banca noastra". Regret ca am facut credit la aceasta banca. Poate sugerati forurilor superioare sa se uite si pe acest tip de contracte, ca omul nu se imprumuta la banca de dragul de a face credit. Va multumesc pentru intelegere.

    23-06-2010

    A DAdrian Dumitrache
    Cont curent de la Piraeus Bank

    Numele meu este Adrian D

    Numele meu este Adrian Dumitrache si locuiesc in Soseaua Virtutii *, bloc **, scara *, etaj *, apartament **, sector 6, Bucuresti. In data de 23.01.2009, am constituit la Piraeus Bank Romania un depozit bancar, ocazie cu care a fost a deschis si un cont curent pe numele meu. Depozitul a expirat in 08.05.2009, data la care am ridicat suma depusa initial si dobanda aferenta. Dupa ridicarea sumei de bani, contul curent nu a mai fost utilizat sub nicio forma. Practic, am considerat incheiata relatia cu banca.N-am procedat la inchiderea contului curent pe motiv ca banca nu percepea nicio taxa. In plus, stiam ca bancile pot proceda la inchidera conturilor curente daca nu sunt utilizate timp de sase (6) luni consecutive. In luna aprilie 2010, sotia a fost contactata telefonic de un angajat al bancii, care a solicitat o serie de informatii pentru completarea datelor personale in calitate de imputernicit. Cu aceasta ocazie, sotia a aflat ca in contul curent deschis pe numele meu s-a acumulat suma de 4,5 lei, reprezentand taxa de administrare a contului curent, intrata in vigoare de la 01.01.2010. Dupa ce sotia mi-a relatat cele spuse de angajatul bancii, am sunat la banca si am cerut lamuriri. Mi s-a comunicat ca de la 01.01.2010 a fost introdusa o taxa de admnistrare in cuantum de un 1 leu/luna pentru toate conturile curente deschise la Piraeus Bank Romania.Pentru ca soldul contului curent era zero, banca a aplicat si penalitati de neplata a taxei de administrare. La data deschiderii contului curent, 23.01.2009, reprezentantul bancii mi-a spus ca deschiderea unui depozit sau cont curent la banca nu implica niciun cost (taxe, comisioane, speze).La expirarea depozitului, 08.05.2009, banca nu a perceput nicio taxa de administrare. Practic, am ridicat banii care mi se cuveneau, fara niciun cost aditional. In timpul discutiei telefonice, reprezentantul bancii mi-a spus ca clientii Piraeus Bank Romania au fost informati pe pagina web a bancii, incepand cu luna noiembrie 2009, de intentia institutiei de credit de a aplica conturilor curente o taxa de administrare de la 01.01.2010. In opinia reprezentantului bancii, Piraeus Bank Romania nu avea nicio obligatie suplimentara de informare (in scris, prin mail sau telefonic) a clientilor cu privire la introducerea acestei taxe din moment ce intentia a fost comunicata acestora prin intermediul site-ului. In data de 06.05.2010, m-am prezentat la sediul agentiei Piraeus Bank Romania (din Bulevardul Carol 34-36) pentru a citi Conditiile generale de afaceri ale bancii, valabile la data deschiderii contului, 23.01.2009. Practic, am vrut sa vad daca, in calitate de titular al contului curent, aveam obligatia de a ma informa in mod continuu in legatura cu derularea relatiei mele de afaceri cu banca, asa cum incerca sa ma convinga reprezentantul Piraeus Bank Romania ca trebuia sa procedez. La pagina opt (8), sectiunea Modificari ale documentului (Conditiile generale de afaceri ale bancii) valabil la 29.01.2008 scrie asa: "Avand in vedere continua dezvoltare a legislatiei, a tehnicii si practicii financiar-bancare, precum si necesitatea adaptarii la noile conditii ale pietei financiar-bancare, Banca isi rezerva dreptul sa modifice, in tot sau in parte, aceste Conditii Generale si/sau Termenii si Conditiile, respectiv tarifele si/sau comisioanele stabilite in orice document aplicabil unor produse sau servicii bancare specifice. Termenii si Conditiile pot fi modificate de Banca periodic, orice modificare (inclusiv dar nelimitandu-se la stabilirea de noi taxe si comisioane corespunzatoare unor noi servicii/produse bancare) devenind efectiva atat pentru Client, cat si pentru Banca la data afisarii acesteia la oricare din unitatile teritoriale ale Bancii. Clientul va fi informat despre modificarile aduse Conditiilor Generale, Banca notificand Clientului existenta unor variante noi, disponibile la sediul Bancii. Clientul accepta ca notificarea de mai sus, trimisa prin e-mail, prin posta sau fax va constitui o notificare suficienta cu privire la respectivele modificari. Noile versiuni ale oricaruia dintre documentele mai sus mentionate care vor inlocui in tot sau in parte documentele anterioare, asa dupa cum Banca va hotari, vor fi la dispozitia Clientilor la toate unitatile teritoriale ale Bancii sau pe pagina de Internet a Bancii la adresa si la cerere." Nu am studii juridice, dar, din cate inteleg, conform celor scrise mai sus, banca trebuia sa ma notifice in scris, la adresa de domiciliu, prin e-mail sau fax si sa imi comunice intentia introducerii acestei taxe de administrare. Banca nu mi-a trimis nicio informare scrisa, prin posta sau prin e-mail, si nici nu m-a contactat telefonic pentru a ma informa cu privire la aceasta intentie. Dupa citirea documentului (Conditiile generale de afaceri ale bancii), am considerat ca am dreptate, ca este abuziva aplicarea taxei de administrare fara informarea prealabila a clientului si, in consecinta, am depus o cerere, inregistrata cu numarul de ordine 1186/06.05.2010, prin care am solicitat Piraeus Bank Romania lichidarea contului curent si anularea sumei acumulate in urma aplicarii taxei de administrare, despre care, repet, n-am fost informat si nici n-am avut cunostinta. Daca as fi fost informat in timp util de catre banca, as fi procedat la lichidarea contului inainte de 01.01.2010, in conditiile in care locul de munca se afla in apropierea sediului agentiei din Bulevardul Carol si, in cel mult zece minute, as fi rezolvat problema. In data de 15.05.2010, am ridicat de la posta o scrisoare recomandata cu confirmare de primire trimisa de Piraeus Bank Romania. Raspunsul bancii la solicitarea din 06.05.2010 este datat 10.05.2010, are numarul de ordine 444 si este semnat olograf de doi reprezentanti ai bancii, Cristian Puiu, director agentie si Georgeta Leanu, director adjunct agentie. Banca sustine in continuare ca, in baza prevederilor OUG 113/2009, care anuleaza prevederile OUG 21/1992, am fost informat despre noile conditii de afaceri prin postarea, pe site-ul bancii, a anuntului cu privire la introducerea taxei de admnistrare. Practic, banca se considera exonerata de orice alta responsabilitate in ceea ce priveste notificarea. De asemenea, Piraeus Bank Romania isi reitereaza prin prezenta invitatia de a vizita una din sucursalele Bancii pentru identificarea unei solutii comune in ceea ce priveste aspectul semnalat.Dupa citirea si recitirea raspunsului bancii, l-am contactat telefonic pe directorul agentiei, Cristian Puiu, si l-am rugat sa imi comunice care articol din OUG 113/2009 exonereaza banca de obligatia notificarii in scris a intentiei de introducere a taxei de administrare, asa cum era stipulat in Conditiile generale de afaceri ale bancii. Reprezentantul bancii mi-a comunicat, tot telefonic, ca articolul 97, aliniatul 3), punctul a) din OUG 113/2009 exonereaza banca de obligatia notificarii. Mai jos am extras, de pe un site de specialitate, prevederile articolului mentionat anterior. Art. 97. (1) Cu suficient timp, dar nu mai putin de 15 zile inainte ca utilizatorul sa devina parte la un contract-cadru sau la o oferta, prestatorul de servicii de plata transmite utilizatorului serviciilor de plata informatiile si conditiile specificate la articolul 99. (2) Perioada de 15 zile se poate reduce cu acordul expres al utilizatorului. (3) Informatiile si conditiile specificate la articolul 99 sunt transmise utilizatorului: a) pe suport hartie sau pe alt suport durabil; b) intr-un limbaj usor de inteles, intr-o forma clara, completa si precisa; c) in limba romana sau in orice alta limba stabilita de comun acord intre parti." In opinia mea, apreciez ca articolul invocat nu exonereaza banca de obligatia notificarii si consider ca perceperea taxei de administrare este abuziva, in conditiile in care institutia de credit s-a obligat prin Conditiile generale de afaceri ale bancii sa ma notifice in scris, prin e-amil, prin posta sau fax. Pe de alta parte, reprezentatii bancii sustin ca daca institutia de credit ar fi trebuit sa informeze toti detinatorii de conturi curente, Piraeus Bank Romania ar fi trebuit sa aloce timp si resurse considerabile, generatoare de cheltuieli, cu impact asupra rezultatelor financiare. Informez pe aceasta cale conducerea bancii ca deja a cheltuit circa 3 lei pentru a-mi trimite prin posta, printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, raspunsul la cererea depusa in 06.05.2010. Practic, institutia de credit si-a injumatatit venitul pe care l-a obtinut din aplicarea taxei de administrare asupra contului curent pe care l-am deschis la Piraeus Bank Romania in ianuarie 2009. Cu speranta ca voi reusi sa sensibilizez conducerea Piraeus Bank Romania, revin cu aceeasi solicitare, respectiv inchiderea contului curent si anularea datoriei acumulate in urma perceperii taxei de administrare. De asemenea, solicit bancii sa-mi comunice articolul sau articolele din OUG 113/2009 care exonereaza Piraeus Bank Romania de obligatia notificarii, considerand ca articolul 97, aliniatul 3), punctul a) nu este relevant.

    19-05-2010

    V Svasile dorel suciu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

    Ma numesc suciu vasile d

    Ma numesc suciu vasile dorel dom in clui napoca str.tatra nr.* ap.**.la data de 14.11.2007 am luat un credit de nevoi personale cu ipoteca conform contractului dobinda se calculeaza in functie de indicile de ref. si marja bancii de 4,3% pe an .dobinda era de 690 de chf incepind din an 2008 luna iunie apoi a tot scazut din cauza ca libor a scazut pina la 468 chf in luna mai 2009 cind am primit o adesa ca banca va mari marja cu 2 % aproximativ cu cit a scazut libor desi nu am fost de acord si am facut sesizare la banca. ei s-au justificat ca valoarea apartamentului ipotecat a scazut si ei isi asuma riscuri deci nu imi cer sa maresc ipoteca, dar maresc dobinda si am platit rata mai mare. acum in 2010 am trecut ipoteca de pe apartament pe casa care am construit-o cu banii ce i-am luat de la banca.surpriza ca sa trec ipoteca banca in loc sa ma ajute imi cere un comision de 3% apoi dupa negociere de 1,5 % din suma creditului adica 1756,5 chf am platit ca nu am avut ce sa fac caci vreau sa vind apartamentul dar nu mi se pare corect acest lucru mai ales ca in contract nu se specifica concret de trecerea ipotecii ca se va lua comision. va rog sa ma indrumati ce sa fac.acum astept sa iasa hirtiile de la cadastru apoi o sa cer bancii sa-mi micsoreze dobinda caci valoarea casei este mai mare si acopera riscurile lor.de fapt ar trebui din oficiu sa reduca dobinda.multumesc

    18-05-2010

    P Spaula sarbu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

    Stimate Domnule Director

    Stimate Domnule Director, Subsemnata Sabu Paula, domiciliata in Craiova, str. Constantin Argetoianu , bl. 74, ap. 14, posesoare a unui contract de credit ipotecar - @n franci elvetieni, la Piraeus Bank, sucursala Craiova, str. Calea Bucuresti, inregistrat cu nr.17858/19.10.2007, va rog sa binevoiti a-mi acorda sprijinul privind reesalonarea platilor (rata lunara sa fie 660 lei/luna , aprox. 230 CHF/luna pana la imbunatatirea situatiei financiare familiale), incepand cu data de 01.05.2010, intru-cat rata lunara actuala este de 549 CHF. Stimate Domnule Guvernator va rog respectuos sa-mi permiteti a va relata urmatoarele: Pe data de 01.11.2009 am intrat in incapacitate de plata, datorita micsorarii veniturilor salariale atat ale mele cat si ale sotului precum si a producerii unui accident de munca suferit de sot. Tratamentul de recuperare fiind de 200 lei/saptamana. M-am prezentat la sediul bancii solicitand o reesalonare a creditului. 1) D-na Consilier de credit m-a indrumat sa fac o restructurare de credit pe sase luni, explicandu-mi ca este o scutire de plata a dobanzii datorata, conform contractului, pe cele sase luni si ca aceasta diferenta de dobanda neachitata in perioada de gratie o voi redistribui de la 1 mai 2010. La incheierea actului aditional nr. 1/16.10.2009, d-na consilier mi-a comunicat ca pentru aceasta restructurare trebuie sa platesc un comision de 0,5 % din valoarea sumei ramasa de rambursat, adica 348,50 CHF � cf. Art.3 al Actului aditional susmentionat. Comisionul era de 1 %, dar dansa mi-a comunicat ca scade valoarea acestuia daca o fac prin banca si nu prin notariat?! Am achitat in consecinta comisionul solicitat. Anexez copiile contractului si a actului aditional de restructurare. Anexez la prezenta cerere decizia + fluturasul subsemnatei precum si ale sotului. Va multumesc anticipat pentru sprijinul si atentia acordate! Cu stima, Paula Sarbu p.s. Va rog sa imi trimiteti o adresa de E_mail pentru a va trimite atasat copiile documentelor de la Banca Piraeus.

    05-05-2010

    I MIonela Matei
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

    Am un credit de nevoi pe

    Am un credit de nevoi personale cu ipoteca in CHF luat in august 2008. Dobanda creditului, variabila, se calculeaza din LIBOR la 3 luni plus Marja bancii. In 2009 banca m-a informat ca imi mareste marja cu 2 puncte procentuale datorita "crizei economice", lucru care s-a si intamplat. La inceputul acestui an am inaintat o sesizare bancii in care solicitam o scadere a marjei creditului invocand prima de risc a Romaniei care a scazut considerabil. In urma sesizarii mele am primit urmatorul raspuns in care banca ma informeaza ca nu poate sustine o scadere a nivelului marjei din componenta dobanzii creditului meu datorita cresterii majore a nivelului riscului de tara asociat Greciei. Desi conditiile pietei romanesti din acest moment permit o scadere a marjei si implicit a dobanzii creditului banca transfera costurile ce decurg din prima de risc a Greciei asupra mea, cetatean roman si client al PBR pe teritoriul Romaniei si nu al Greciei. Si pentru ca "dorim sa pastram relatia buna de pana in prezent" banca imi propune sa beneficiez pentru intreaga perioada de creditare ramasa de o dobanda variabila compusa din indicele de piata Libor pentru CHF la 3 luni + marja fixa a bancii in valoare de 6.4%. Interesanta propunere imi face banca....hmmm!... numai ca nu reprezinta o solutie la solicitarea mea si am senzatia ca aceasta propunere nu face altceva decat sa mentina costul ridicat al creditului. Intreb: este normal sa suport costurile ce decurg din riscul de tara al Greciei? Repet, sunt cetatean roman.... Iar intreb: de ce tocmai acum banca vine cu aceasta propunere, din marja variabila in marja fixa? Si inca un aspect pe care vreau sa il subliniez este faptul ca in urma unei sesizari banca nu iti trimite o analiza tehnica care sa demonstreze motivul pt care nu pot sa scada dobanda, sau cand aceasta creste, de ce a crescut. Ceea ce trimit nu este relevant, reprezinta un text, doar cuvinte.

    13-04-2010

    L Slucian sangiorzan
    Credit nevoi personale de la Piraeus Bank

    am un credit de la pira

    am un credit de la piraeus bank luat in 2008 la care rata era de 350 ron iar in prezent am ajuns la 470 ron datorita modificarilor de dobanzi, modificari repetate si unilaterale din partea bancii care nici macar nu s-a deranjat sa ma anunte de aceste modificari, la intrebarile mele legate de modificari mi-au spus ca e obligatia mea sa ma informez la banca. In contract la capitolul dobanda nu e precizat nici un indicator in raport cu care sa se faca aceste modificari. Este legal acest lucru pot sa majoreze dobanda cand vor si cu cat vor fara macar sa ma anunte sau sa semnez un act aditional ? O alta problema este faptul ca sunt hartuit cu telefoane peste telefoane si sms de o firma de recuperari debite care se numeste MELLON ROMANIA Calea RAHOVEI 266-268 BUCURESTI Cod Unic de Identificare: 13657330 Nr. Registrul Comertului: J40/674/2001 si care suna cu numar ascuns si se prezinta ca fiind de la banca piraeus in conditiile in care rata scadenta nu este depasita cu mai mult de 3 zile. Este legal ca banca sa transmita date personale inclusiv cnp si detalii despre operatiunile bancare unei terte persoane? Unde as putea sa reclam aceste lucruri?

    12-04-2010

    C Mcristina mititelu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

    Am la Piraeus Bank un cr

    Am la Piraeus Bank un credit de nevoi personale in CHF luat in nov 2007 si sufar ca multi alti clienti ai acestei banci din cauza majorarii abuzive a marjei dobanzii cu 2% si a faptului ca nu mai pot suporta aceasta situatie si aceasta nepasare a lor cu privire la reclamatiilor mele atat in scris cat si pe mail. Ce repede reactioneaza atunci cand ramane o restanta la plata ratei si cand le ceri explicatii referitoare la clauzele contractului iti cer sa mai ai rabdare.Daca sunt create precedente de ce nu se aplica la toata lumea ,de ce trebuie ca fiecare sa lupte individual pentru un drept ce i se cuvine.Voi merge si eu la avocat pentru a-mi castiga revenirea la forma initiala a contractului cu maja de 4,3 % + indicele Libor. Va multumesc!

    17-02-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie