top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele OTP Bank

OTP Bank

Scor: 1.9 | 44 recenzii

Scrie o recenzie

Produse OTP Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    G AGabriela Andra
    Prima casa de la OTP Bank

    Buna seara, Va rog da

    Buna seara, Va rog daca este posibil, sa ma ajutati cu cateva informatii. A obtinut cineva creditul pentru Prima Casa de la OTP BANK? As dori sa stiu daca este o banca serioasa. Am citit acel articol in care se spune ca OTP a fost implicata intr-un proces: "Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a castigat un nou proces colectiv pe clauze abuzive deschis impotriva OTP Bank. Decizia este definitiva si vizeaza contractele de credit ipotecar incheiate inainte de 2010. Autoritatea a castigat primul astfel de proces impotriva bancii in vara anului 2015. Prin decizia definitiva emisa in urma cu cateva zile, Cutea de Apel Bucuresti a hotarat sa elimine din toate contractele mentionate clauzele care acordau dreptul bancii sa modifice rata dobanzii in functie de politica proprie, ca si nivelul taxelor si comisioanelor, fara acceptul clientului. De asemenea, este eliminata si prevederea potrivit careia nerespectarea de catre client a “oricarei obligatii” asumate prin contract da dreptul bancii sa declare scadent anticipat intregul credit si sa ia orice masura pentru recuperarea pagubei. Procesul fiind unul colectiv, sentinta are efecte erga omnes, adica trebuie aplicata tuturor dosarelor de credit similare cu cel reclamat."

    06-01-2018

    G TGEORGETA ANGELA TARTAVULEA
    Depozit la termen de la OTP Bank

    Am lichidat un depozit l

    Am lichidat un depozit la termen in euro si fiind foarte grabita am numarat banii fara insa sa verific fiecare bancnota, fapt care m-a costat deoarece ulterior acasa am constatat ca mi-au strecurat ca "din greseala" doua bancnote rupte si lipite. Am revenit dupa trei zile la banca (nu am putut mai repede din motive de sanatate) si am semnalat aceasta neregula, mai intai casierei, apoi directoarei sucursalei OTP Militari. Ambele au refuzat categoric sa-mi rezolve problema pe motiv ca trebuia sa verific la incasarea banilor. Sunt de acord cu acest lucru dar oare faptul ca au strecurat bani rupti si lipiti este in regula? Modul in care a decurs discutia a fost lipsit de orice disponibilitate din partea lor de a rezolva situatia.

    09-07-2017

    L Gluiza ghita
    Card de debit de la OTP Bank

    anterior cardului otp am

    anterior cardului otp am avut unul de la Milenium.Milenium Bank a fost preluata de OTP bank,care si a insusit din contul meu 380 de lei.Acum mi se inchide telefonul cand sun la relatii clienti iar atunci cand in sfarsit reusesc sa vorbesc cu cineva mi se spune ca vor analiza situatia

    03-02-2017

    L PLarisa Pirvulescu
    Credit imobiliar de la OTP Bank

    O experienta umilitoare!

    O experienta umilitoare! Dobanda prezentata initial s-a marit ulterior cu 0,3pp, pe motive ce puteau fi combatute prin documente, care insa nu au fost acceptate sau solicitate. Marirea dobanzii nu a fost anuntata, a fost pur si simplu notata in "aprobare". Aici se poate ca doamna din sucursala sa nu fi verificat documentele primite de la "aprobari" si sa nu fi avut habar, insa raspunsurile evazive si nedocumentate nu au justificare. Dupa ce am insistat aprox 2 saptamani sa refaca evaluarea, ni s-a spus ca nu se poate si putem sa mergem inainte sau sa renuntam. La capitolul instruirea personalului, intrebarile cu privire la proceduri, mod de lucru, clauze contractuale au primit raspunsuri fara consistenta, ce au venit dupa zile de asteptare, "de la juridic". In ziua programata pentru semnare, ajunsi mai devreme in locatie, suntem intampinati cu ridicare din umeri, ni se spune ca nu putem semna ca nu sunt documentele pregatite, vina fiind a noastra: "de ce am solicitat modificari sau am pus intrebari pe contract?". Am fost nevoiti sa ii intoarcem din drum pe notar si vanzator, sa amanam semnarea cu 2 zile, sa inghitim conditile prezentate si sa nu mai punem intrebari!

    20-12-2016

    NAN.A.
    Depozit la termen de la OTP Bank

    Acum 2 saptamani am fost

    Acum 2 saptamani am fost la o agentie OTP Bank pentru a intreba ce conditii au la depozitele la o luna in gbp si usd ( lucrez cu agentia respectiva de cativa ani - de cand era Millenium ). Mi s-a spus ca pentru depozitele cu scadenta la o luna in gbp si usd am comision de retragere zero in ziua scadentei, acest lucru mi l-a spus chiar directoarea de agentie .In zilele urmatoare am depus in cont usd , peste cateva zile am venit si cu gbp -ul . In momentul in care am fost inrebat pe ce perioada doresc sa fac depozitul la gbp am raspuns ca vreau sa il fac tot pe o luna ( cum am facut la usd ) pentru a nu plati comision de retragere la scadenta , angajata banci mi-a spus ca ei au depozite cu scadenta zero la retragere doar la 3 luni., am zis ok .. si am sunat directoarea de agentie..mi-a spus ca imi ofera la lire un depozit la 2 luni cu comision zero la retragere in ziua scadentei. In cursul zilei am intrat pe situl OTP , pentru a ma clarifica si acolo spune clar depozitele cu termen mai mic de o luna au comision de retragere , doar de la 2 luni nu au comision de retragere... A doua zi m-am prezentat la agentie pentru a face din nou un depozit in lire pe 2 luni , dar surpriza acel depozit pe 2 luni nu exista ....„..exista doar la o luna si 3 luni.. depozitul la usd constituit de mine la 3 luni , l-am facut la 2 luni ( desi initial a fost la o luna , apoi la 3 luni ...) Am discutat cu reprezentanti banci si am transferat imediat lirele la alta banca , pentru aces serviciu banca m-a taxat cu 0,2% din valoarea depozitului in loc de 0,5%.. am pierdut aproximativ 70 de lire... Nu am vrut sa transfer si dolari din cont pentru a nu mai pierde alti bani pe comisioane , eu nu castig in cateva luni cat am platit comisioane pentru OTP . O asa situatie eu nu am mai intalnit si nu vad de ce trebuie ca eu sa suport toate aceste comisioane ...

    12-06-2016

    V OVasile - Daniel Opris
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la OTP Bank

    BANCA OTP este o ba

    BANCA OTP este o banca MINCINOASA ,atunci cand afirma ca oferta de refinatare cu discount este de la 17.5 % - 22.5% , oferta prezentata ca fiind una competitiva . In realitate toti cei care au indraznit in ultimi ani sa isi ceara dreptatea in justitie au primit doar 5% discount . Indraznesc sa fac aceasta afirmatie deoarece ma numar printre acestia. Baca da dovada inca o data de faptul ca este lipsita de transparenta , acesta fiind de fapt si motivul pt care nu doreste sa faca public modul in care se acorda faimosul discount.

    13-01-2016

    M MMihai Mihai
    Cont curent de la OTP Bank

    Bun? ziua, Pe data de

    Bun? ziua, Pe data de 8 Decembrie 2015 am depus cerere de inchidere a rela?iei cu banca iar ast?zi, 4 Ianuarie 2016 am aflat prin intermediul call center ca nu mi-au fost inchise conturile. (am sunat ca s? verific dac? v? face?i treaba :P) Motivul: sucursala unde aveam conturile deschise nu a primit cererea mea de inchidere rela?ie cu banca, cererea fiind depus? la alt? sucursal? decât cea unde deschisesem contul deoarece între timp acea sucursal? s-a desfiin?at, consturile mele fiind transferate unei alte sucursale. Cirea?a de pe tort: mi s-a cerut mie s? depun la sucursala care se ocup? de inchiderea conturilor aduc copia dup? cererea de închidere. POFTIM?! OTP!!! Chiar a?a r?u func?iona?i? Cum Doamne s? îmi cere?i copia dup? cererea de închidere? O s? o depun la ANPC! :P PS: eu sunt clientul pe care l-a?i ?inut 1,5 ore în picioare ca s?-i înregistrati cererea de închidere conturi!!! Clar: lipsesc multe ?igle de pe casa OTP! :) Mihai Mihai

    04-01-2016

    H MHoria Matei
    Refinantare credit de la OTP Bank

    Sunt un fost client al b

    Sunt un fost client al bancii Millennium, devenit recent client al OTP Bank - in urma preluarii de catre aceasta a intreg portofoliului de clenti odata cu fuziunea prin absorbtie. In urma ofertei OTP de conversie in RON sau EURO a creditelor in CHF, "cu o reducere cuprinsa intre 17.5% si 25% din soldul creditului, de care pot beneficia toti clientii care au intarzieri de cel mult 90 de zile la plata ratelor lunare, inregistrate la momentul conversiei", conform comunicatelor oficiale de presa si a anuntului de pe pagina de internet a institutiei financiare, am sunat ieri dimineata la Call center-ul OTP Bank pentru a intreba cum pot afla oferta personalizata de conversie a creditului meu in CHF (deoarece nu puteam accesa platforma online) - iar raspunsul primit a fost ca eu nu beneficiez de aceasta oferta, deoarece creditul l-am accesat la Millennium Bank, iar oferta se adreseaza doar clientilor OTP Bank. Consider ca acest fapt constituie o discriminare - eu in acest moment fiind clientul OTP: din moment ce aceasta banca a absorbit Banca Millennium cu intreg portofoliul, eu ca si client nefiind consultat sau intrebat cu privire la acest lucru. Eu platesc rate catre OTP, in conturi ale OTP, banca cu care nu am incheiat nici un contract, tot ceea ce am semnat eu am semnat cu Millennium. Daca nu pot beneficia de aceasta oferta care se adreseaza TUTUROR CLIENTILOR OTP, fac deductia ca eu nu sunt client OTP, drept urmare nu mai sunt obligat sa platesc nimic catre aceasta banca. Mai mult, din moment ce Banca Millennium nu mai exista ca si autoritate financiara in Romania, eu nu mai am posibilitatea sa accesez in instanta aceasta banca (in cazul in care as dori acest lucru). Mentionez ca sunt cu plata la zi a ratelor si nu am avut niciodata intarzieri la efectuarea platilor de-a lungul perioadei de cand am accesat creditul in 2008.perioadei de cand am accesat creditul in 2008.

    11-12-2015

    M MMihai Mihai
    Cont curent de la OTP Bank

    Salut, Sunt fost clie

    Salut, Sunt fost client Millennium Bank, actualmente preluat de catre OTP. Astazi am fost sa imi inchid relatia cu banca Millennium devenita intre timp OTP si procedura a durat 1 ora si 40 minute dupa cum urmeaza: 1. Ca sa virez banii din OTP a trebuit sa mai depun 4 RON 2. Ca sa depun cei 4 RON mi s-a cerut sa-mi actualizez datele - desi erau neschimbate (doar varsta era ceva mai inaintata!). 3. Procedura de actualizare a datelor mele personale a durat 1,5 ore. Printre altele am aflat ca eram declarat client inactiv, desi acum 2 luni folosisem cardul Millennium si in ultimele 2 zile folosisem Internet Banking-ul. Dupa 1,5 ore de stat in picioare la ghiseu mi-au fost incasati cei 4 ron necesari pt a se transfera banii din banca. Bravo OTP. Sunteti incredibil de ineficienti! Ati tinut un client in picioare 1,5 ore si a fost nevoie de 4 angajati (foarte politicosi, ce-i drept!), coduri de autorizare peste coduri de autorizare pt a se aduce la zi datele mele care erau aceleasi :P, plus personalul de la HelpDesk, toate acestea in vederea permiterii de catre sistem sa-mi incaseze cei 4 RON! Doamne, iarta-ma, dar banca mai ineficienta ca OTP nu am vazut! Costurile cu cei 4 oameni blocati pt banala operatiune de actualizare a datelor sunt imense fata de comisionul de transfer platit de catre mine! Si doi la mana: eu vroiam sa inchid contul! Vorba bunicului: cineva nu are toate tiglele pe casa! :)))))) Rezultatul: 3-4 clienti au fost trimisii la o alta sucursala pe motiv ca nu le merge sistemul!!! Comentariile clientilor au fost nepretuite: "daca Dvs nu va merge, la cealalta de ce ar merge?" Raspuns: "pentru ca dincolo este OTP, noi suntem fost Millennium" :))))))))))) Alti 2-3 clienti s-au saturat de asteptat la coada si au plecat. Personalul agentiei (foarte politicos!) a fost pus intr-o situatie de-a dreptul imposibila: orice incercau nu reuseau sa-mi incaseze cei 4 RON :)))) Imi pare sincer rau pentru ei: angajati de la Millennium, cu foarte mult bun simt, rabdatori, care s-au trezit peste noapte la OTP, cu proceduri imposibile, sisteme care nu merg, si cu fosti clienti Millennium care isi inchid conturile. Imi cer scuze personalului, si sper ca OTP sa faca pt ei si pentru clientii care le-au mai ramas! Mihai

    08-12-2015

    C DCuc Dan
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la OTP Bank

    Multe ilegalitati/ nereg

    Multe ilegalitati/ nereguli.... Sotia mea a luat un credit ipotecar...30.000 euro.... Pe care eu l-am girat cu un imobil... a) Ma intreaba in prima zi cand depunem dosarul...in ce data ati dori sa platiti ratele? Pai zic..in jur de 30-01 ale fiecarei luni...Dureaza cateva saptamani pana se aproba dosarul...apoi se aproba...apoi ma cheama sa imi ridic banii...si ptr ca era data de 29 ale lunii...imi comunica ca trebuie sa platesc deja prima rata...ca asta a fost data la care eu am ales scadenta. Le spun sa modifice data de scadenta....mi se pare normal sa platesc dobanda dupa 1 luna nu imediat...mi se comunica ca nu se poate ca asta este data aleasa de mine... :))) b) Imobilul trebuie asigurat si suma despagubita cer sa fie mentionata in asigurare ca in favoarea lor... Frumos...Dar cer contractul original sa ramana la ei. Ori acel contract este intre mine si asigurator...ei sunt doar parte beneficiara...si nu au nici un drept sa ceara asta. Totusi...o fac... Ilegal! c) Nevasta-mea a luat imprumutul, eu am girat cu un imobil care este proprietate personala (de dinaintea casatoriei). Si deci tot eu am facut asigurarea pe acel imobil. Banca insa cere ca si sotia sa fie prezenta nominal pe asigurare. Asiguratorul m-a intrebat cum ar putea el sa o treaca pe sotia mea ca face un contract de asigurare pe un imobil pe care ea nu este proprietara? Banca insa o cere ca si conditie obligatorie...m-am descurcat cu asiguratorul dar est..Ilegal!!!! d)Am luat un imprumut de 30.000 euro...dupa ceva timp am rambursat anticipat 10.000. Euro. Sold ramas 20.000 Euro. Intr-un an am fost la banca cu o asigurare pe imobil...cesionand suma de 20.000 Euro in favoarea bancii. Mi-a fost refuzata...si mi s-a cerut o asigurare pe intreaga suma imprumutata initial cesionata in favoarea lor...ba chiar asigurare in proportie de 110 %. Deci ptr un sold curent de sub 20.000 euro....eu trebuie sa cesionez in favoarea lor o asigurare de 34.000 euro. Ilegal!!! Despre toate acestea...nu ai cum sa te intelegi cu functionarii bancii... Le arati politicos contractul...le ceri sa iti arate unde scrie asa ceva in contract...nu au habar de nimic.. Contractul...este o mostra clasica de neprofesionalism...are ceva pe la 10 pagini... De exemplu am 1-2 pagini in care se vorbeste mult de ipoteca pe o casa la rosu, sau ipoteca pe fundatie si alte elemente de constructie (a se intelege balarii). I-am rugat frumos la inceput sa scoata aceste pagini din contract, eu nefiind interesat de aceste chestiuni iar ele nefacand obiectul contractului...Mi s-a spus ca nu se poate...ca asa este contractul standard... Rigizi, inflexibili, fara respect fata de reguli de baza ale bunului simt... In rest, creditul este oke, dobanda buna : ))

    20-03-2015

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie