top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse ING

Probleme diverse ING

Scor: 1.7 | 10 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    H SHHH SSS
    Probleme diverse de la ING

    Mare atentie la Direct Debitul ING.

    Mare atentie la Direct Debitul ING. Daca ai mai multe facturi de la o firma, ei debiteaza numai una singura. Cica pe acelasi cod de client nu merge sa ai si telefonie si energie. Mda. Noi scriem 2022, ei 1999. Si culmea, nici nu vor sa se alinieze cu celelalte banci la care asta nu este o problema. Rusinica ING!

    06-04-2022

    I IIulia Ionita
    Probleme diverse de la ING

    Cea mai idioata banca di

    Cea mai idioata banca din cate exista pe pamant de fiecare data cand ai o problema nu poti lua legatura cu nimeni decat daca te duci personal la banca si nici acolo nu te ajuta nu mai pui faptul ca daca suni la ei stai pe linie cel putin 30 de minute si nu iti raspunde nici un operator este banca , care isi bate joc de clienti in ultimul hal ,nu recomand nimanui sa suporte bataia de joc pe banii lor eu am renuntat definitiv la tot ce inseamna ing

    14-08-2021

    M MMarian Marian
    Probleme diverse de la ING

    Voiam sa va anunt ca am

    Voiam sa va anunt ca am aflat cu ce firma de call center, pentru reprezentanti suport clienti lucreaza ING BANK. Este vorba despre dubioasa firma americana, Computer Generated Solutions sau prescurtat CGS, cu sedii in Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Timisoara, Sibiu etc. Mai jos aveti adresa lor de internet, puteti sa ii sunati direct daca mai discutati cu un operator call center care raspunde la telefon in numele ING si va inchide telefonul in nas. http://romania.cgsinc.com/despre-noi/

    10-04-2018

    O VOvidiu Vanca
    Probleme diverse de la ING

    Consider abuziva modific

    Consider abuziva modificarea limitelor de retragere de numerar operata de ING Romania cu incepere din luna Februarie 2017. Aceasta noua limita de 100.000 lei pentru patru luni impusa discretionar de banca, fara nici un fel de notificare prealabila reprezinta o dovada de dispret fata de clientii bancii.

    30-06-2017

    D 1dinOLT 1nu
    Probleme diverse de la ING

    Atentie daca vreti sa re

    Atentie daca vreti sa retrageti bani de la bancomat!!! Nu puteti retrage mai mult de 100.000 lei in decursul a 4 luni. Restul ii puteti retrage la ghiseu dar cu comision. Dupa atragerea unui numar foarte mare de clienti si-au bagat .... si au revenit la obiceiurile noastre romanesti. Ing nu mai este ce era la intrarea pe piata!!! In acest moment nu recomand aceasta banca.

    23-05-2017

    L Cliliana ciupagea
    Probleme diverse de la ING

    Ma numesc Ciupagea Lilia

    Ma numesc Ciupagea Liliana si cu respect vreau sa va aduc la cunostinta problema cu care ma confrunt am avut un card ing de cumparaturi pentru care am avut executare .Aceasta s a incheiat in noiembrie 2014 am primit procesul verbal de la executor cu incheierea definitiva a executarii cu toate acestea si la inceputul lunii iunie 2015 apaream cu datorie la ing. Problema pe care o semnalez este ca din 2008 ma aflu in Biroul de credite si am inteles ca numai banca dumneavoastra poate media retragerea mea din biroul de credite .Mentionez ca nu am mai avut intarzieri la nici o banca si ca intarzierea mea la ing s a datorat scaderii drastice a salariilor bugetarilor.La acest moment ma confrunt cu o problema de sanatate care ma obliga sa ma programez la o operatie pe tiroida dar pentru ca ma aflu in biroul de credite ca rau platnic nici o banca nu ma mai poate credita.Sunteti singura banca ce poate remedia situatia mea.In speranta ca ma veti sprijini va multumesc anticipat.Adresa! mea de email este liliciup@yahoo.com telefon 0770943250

    27-06-2015

    G AGigi A.
    Probleme diverse de la ING

    Am gasit aceste mesaje

    Am gasit aceste mesaje pe home banking si nu am primit niciun raspuns din partea celor de la ING, nici macar dupa procedura umilitoare in care trebuie sa ne rugam de robot apoi de doua functionare la call center sa se faca o operatiune simpla, asa cum se face la majoritatea bancilor. Si apoi timpul pierdut? Am vazut si alta aberatie pe care o sa o postam si pe retelele sociale in care apare afisat mesajul cont indisponibil (poate e alt cuvant daca vreti va trimit poza ecranului) pt suma de 0 (asa cum vedeti zero) lei Dar acesta este alt subiect - ING nu solicita datele personale si/sau elementele de securitate ale clientilor prin accesarea unui link transmis prin email sau la telefon NU e adevarat. In momentul in care a trebuit sa fac plecaciunile de care am vorbit mai sus am dat multe date, nume, CNP si raspunsuri la alte intrebari de rutina. Pentru ce? Ca sa se faca operatiunea la timp, nu dupa o luna si ceva cum s-a intamplat in perioada precedenta. In banca erau 4 sau 5 persoane. Doi dintre cei prezenti nu aratau cei mai prietenosi, daca erai pe strada langa ei te indepartai. Mai era o batrana si inca un tanar cu prietana care probabil a iesit. Nu stiam ce sa fac: sa intrerup convorbirea si sa o reincep (mai aveam multe treburi de facut in ziua respectiva si timpul ma presa) cand eram in siguranta. Dar puteau intra altii. Am continuat cu speranta ca nu au venit sa monteze cititoare de card sau microfoane. Sper sa nu am probleme. ING nu va solicita niciodata confirmarea detaliilor personale (de ex. numarul cardului, data la care expira, codul CVV2, PIN-ul, cod Digipass, parola) printr-un mesaj e-mail sau apel telefonic; CUM ADICA? Eu cu cine am vorbit, cu frizerul? se mai foloseste si cuvantul niciodata Din eroare la DITL am avut o solicitare de blocare cont ma intreb daca nu reuseam sa razbesc cu functionarii primariei trebuia sa duc o alta lupta apriga cu functionarii bancii unii dintre ei facuti din piatra mai tare dect cei de la primarie? Sper sa se inteleaga partea pozitiva a mesajului si cei de la ING sa constientizeze ca nu se intampla ceea ce trebuie. Personal cred ca banca nu s-a adaptat conditiilor din piata, turbulentelor economice. Scuza ca nu sunt destui functionari, nu e treaba noastra, mai luati din sucursalele care au activitate mai mica doar nu asteptati sa analizam noi fisele de post si organigrama. Inchei cu speranta ca nu a fost un alt timp pierdut cat am scris aceste randuri.

    22-09-2014

    D LDaniel Lucica
    Probleme diverse de la ING

    Banca ING tocmai a bloca

    Banca ING tocmai a blocat abuziv contul sotiei, fara nici un temei si fara sa fim anuntati. Sotia e gravida si nu am putut scoate banii nostrii pentru plata medicului. Va recomand sa evitati. Asteptam sa se reglementeze situatia si sa inchidem toate conturile la ei.

    11-03-2013

    D BDANIELA BERILA
    Probleme diverse de la ING

    Am avut un credit ipotec

    Am avut un credit ipotecar la ING Bank, la care am platit ratele corect din 09.2003 pana in 10.2011.In octombrie 2011 am rambursat integral creditul prin refinantare de la o alta banca. Precizez ca am luat creditul de la ING Bucuresti si eu locuiesc la Petrosani.Am obtinut cu greu,dupa interminabile discutii telefonice cu cei de la "Relatii clienti" toate documentele necesare pentru refinantare.M-am prezentat la 01.11.2011 la ING Bank Favorit , unde eram alocata pentru a ridica actele de inchidere a conturilor si confirmarea achitarii creditului precum si actul necesar pentru radierea ipotecii asupra apartamentului.In legatura cu ridicarea ipotecii mi s-a spus atunci ca aceasta adresa urma sa se emita in urmatoarele zile si o voi gasi in Office ING Favorit.Pentru aceasta adresa trebuia sa ma prezint personal. Cum v-am spus, nu locuiesc in Bucuresti si neavand nevoie urgenta de radierea ipotecii nu m-am prezentat dupa adresa decat in luna 11.2012. Sa nu mai lungesc vorba, aceasta adresa nu s-a mai gasit urmand sa mi se elibereze alta in cateva zile.Am stat in Bucuresti 10 zile ,asteptand aceasta hartie pe care nici in ziua de azi nu am primit-o. Degeaba am sunat la relatii clienti, cred ca rar mi-a fost dat sa intalnesc oameni atat de incuiati ca la ING.Spun asta si pe baza experientei anterioare.Cum ceva nu corespunde exact unei proceduri a lor interne, nu se poate rezolva! Parca , prin fisa postului, le este interzis sa gandeasca, sa propuna o solutie! Am facut si reclamatie pe email-ul lor dar degeaba! Nu-mi ramane decat sa apelez la ANPC ,la presa sau sa-i dau in judecata,

    05-12-2012

    T TTipcu Tudor
    Probleme diverse de la ING

    Am solicitat acel vestit

    Am solicitat acel vestit act aditional dupa cum mi-a fost solicitat intr-un e-mail primit de la banca. Si l-am primit. Am citit despre ce si cum si surpriza: nicio explicatie logica, in cifre sau calcule despre ce se va intampla in continuare cu contractul pe care il am cu banca. Desigur nu am fost de acord cu cateva paragrafe din acel document, am facut o sesizare scrisa catre banca solicitand cateva explicatii iar cand am intrebat operatorul de la biroul respectiv de ce actul nu este semnat, stampilat, fara data, fara nimic, iar surpriza si o explicatie si mai si. Pai, eu nu semnez nimic, imi spune ca vor fi semnate de colegii de la Bucuresti, aceasta intamplandu-se in Galati. Deci,ce se intampla de fapt?! Hartii oarbe si vorbim cu morile de vant sau cum?!

    22-09-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie