top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont de economii ING

Cont de economii ING

Scor: 3.4 | 7 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A Calexandru cobneac
    Cont de economii de la ING

    Sunt client ING de cand

    Sunt client ING de cand a aparut la mine in oras, Dr.Tr.Severin. Platesc online TVA, CASS, impozite, taxe, CEZ, RDS, Romtelecom, etc. Dupa plata utilitatilor mai primesc si 2% din valoarea facturilor inapoi. Ba chiar si alte carduri personale le alimentez online. Sunt multumit de aceste servicii si niciodata nu mi s-a spus ca banii n-au ajuns unde trebuie, in acesti ani de cooperare cu ING. Imi scot banii din contul de economii, total sau partial, cand vreau, fara nicio problema. Dar.mai intai mut banii din contul de economii, in contul personal si apoi se pot scoate cash. Niciodata nu poti scoate bani direct din contul de economii. Aceasta operatie e simpla si se face de acasa sau de la calculatorul pus la dispozitia bancii. Asa ca acel client care voia bani din contul lui de economii trebuia sa faca acest pas, nu sa-i retraga direct din bancomat...Nu sunt avocatul ING, pe partea de creditare...nu mai zic...dar privind strict acest capitol, cred ca in eroare a fost clientul...Mai ales daca cineva cunoscut s-a jucat cu banii lui de prin conturi...Sunt multe persoane care dau cardul si pinul unor persoane de ”încredere”, dar nu intotdeauna cinstite. Eu nu am decat 2 selfbank-uri in Severin, nu pot scoate bani de la ”caserie”, mai nou se pot depune si retrage direct euro. Pacat ca personalul se schimba mereu de parca ar face practica si uneori te prinzi singur ca nu sunt foarte instruiti.

    01-07-2014

    D RDaniel R
    Cont de economii de la ING

    Ma numesc Daniel, domici

    Ma numesc Daniel, domicilat in BucurestiIn si in calitate de client, persoana fizica cu domiciliul in Romania ma adresez dumneavostra, pentru ca as vrea ca o autoritate competenta sa analizeze modul in care am fost tratat eu in relatia cu ING BAN in urmatoarea situatie: Sunt client ING Bank de peste 5 ani, detin la aceasta banca un card de salarii, un cont de economii si am incheiat si un contract de credit de nevoi personale. In data de 26.06.2014 am mers la ATM-ul din Theodor Pallady (sector 3 Bucuresti) si am intentionat sa retrag o suma de bani din contul de economii de care aveam nevoie urgent. In momentul in care am introdus cardul in ATM, acesta l-a respins si mi-a aparut pe ecran un mesaj in care eram rugat sa contactez personalul ING. Am intrat in sucursala si am rugat un angajat ING sa ma ajute, acesta a sters efectiv cardul cu o anumita solutie, l-a introdus intr-un dispozitiv de pe biroul dansului si mi-a spus ca nu este functional. Mi-a recomandat sa apelez la Relatii cu Clientii pentru a-mi bloca cardul si a solicita emiterea unui nou card. Mi s-a spus ca emiterea unui nou card va dura 4 zile lucratoare, I-am explicat agentului din sucursala ca am nevoie urgent sa retrag anumita suma din contul de economii si nu pot astepta pana la emiterea cardului , agentul mi-a spus ca acest lucru il pot face doar de la o casierie ING. Pentru ca programul casieriei se incheiase m-am prezentat a doua zi, la ora 09.00 in data de 27.06.2014 la casieria ING (sucursala Unirii, sector 3 Bucuresti), m-am legitimat cu buletinul si am solicitat sa retrag din contul de economii o anumita suma, mi s-a oferit contul IBAN si am fost rugat sa completez un document pentru retragere numerar. Dupa ce am terminat de completat documentul m-am prezentat din nou la ghiseu unde mi s-a spus ca nu mi se pot elibera banii din contul de economii si am fost rugat sa sun din nou la Relatii cu Clientii pentru a mi se face transferul din contul de economii in contul de salarii. Am facut aceasta operatiune pentru care asistentul de la Relatii cu Clientii mi-a spus ca se impune un comision de 10 lei dar avand in vedere ca nu-mi functioneaza cardul din motive care nu tin de mine, nu voi plati acel comision. M-am dus pentru a treia oara la ghiseu unde mi s-a eliberat suma solictata si mi s-a retras din contul de salarii un comision de 64 lei. Acest comision mi s-a perceput pentru ca am indraznit sa deranjez angajatii de la casierie si nu am scos banii de la ATM (dar evident eu nu aveamun card fucntional. Desi mi-am exprimat nemultumirea in fata personalului bancii referitor la perceperea acestui comision in situatia in care nu am alta modalitate prin care pot sa intru in posesia banilor mei de care aveam nevoie urgent. Mi s-a spus sa ma intorc la sucursala din Theordor Palllady sa depun o sesizare. M-am dus inapoi la aceasta sucursala iar doamna Adina Carp mi-a spus ca nu se poate depune o sesizare si m-a invitat din nou sa apelez la Relatii cu Clientii. Asistentul de la Relatii cu Clientii, care se presupunea ca este acolo sa ma ajute, m-a certat efectiv ca indraznesc sa fac o sesizare si m-a acuzat ca mi-am stricat singur cardul demagnetizandu-l. Mi-a spus clar ca nu se inregistreaza sesizari petru asa ceva. Practic nu mi s-a oferit nicio modalitate prin care as putea sa-mi exprim nemultmirea cu privire la modul in care mi s-a perceput un comision abuziv si modul in care am fost plimbat intre sucursale pentru a intra in posesia banilor mei. Personal m-am simtit umilit, batjocotit, furat si victima unui abuz. Mi se pare inadmisibil pentru o societate de talia ING (care are ca si obiectiv major satisfacea clientilor si un Customer Experience ridicat) sa trateze clientii in felul acesta. In locul scuzelor care se impuneau unei astfel de situatii care mi-a fost creat un disconfort major datorita nefuctionarii unui instrument al bancii, am fost plimbat intre sucursale, am pierdut foarte mult timp (am fost nevoit sa-mi iau o zi de concediu pentru a putea efectua o tranzactei care ar fi putut fi efectuata in 10 minute la orice ora in conditiile in care cardul – produsul bancii ar fi fost functional).. Cardul din punct de vedere fizic nu prezinta urme de deteriorare , nu inteleg de ce tot eu trebuie sa platesc pentru asta si sa fiu tratat ca un infractor. Marturisesc ca datorita acestui episod intentionez sa inchei colaborarea cu aceasta banca si sa actionez aceasta institurie si in instanta. In alta ordine de idei o sa povestesc tuturor cunoscutilor intamplarea mea nefericita si evident o sa recomand sa se evite toata lumea interactiunea cu ING BANK . In concluzie, eu am ales sa am incredere in ING si sa-mi depun economiile la aceasta banca dar am primit in schimb obligativitatea sa platesc un comision foarte mare pentru ca am indraznit sa solicit retragerea unei sume de bani din contul meu si umilinta maxima . In loc de respect, mi s-a refuzat dreptul legal de a depune o sesizare. Clientii la ING nu au dreptul sa reclame, decat sa se supuna regulilor si abuzurilor bancii? In speranta unei analize obiective efectuate pe o baza legala astept cu interes raspunsul dumneavoastra si va multumesc anticipat. Cu stima, Daniel

    27-06-2014

    C KCOLOMAN KOHUT
    Cont de economii de la ING

    S-AU REDUS DOBANZILE PAN

    S-AU REDUS DOBANZILE PANA LA 3.5, NISTE HOTI CA CEI DE LA ING NUMAI IN ROMANIA SPER SA-SI FOLOSEASCA BANII COPILULUI MEU PE LUMANARI

    09-09-2013

    E REugenia Maria RAILEANU
    Cont de economii de la ING

    Am facut un cont de econ

    Am facut un cont de economii in 2013 sant foarte multumita de serviciile ING Bank sant clientul bancii din 2006.

    15-05-2013

    V AVulpe Alexandru
    Cont de economii de la ING

    Mi-am deschis cont de ec

    Mi-am deschis cont de economii în 2011. Condi?iile erau clare: dobând? de x% plus dobânda bonus de y% (acordat? la diferen?a dintre media economiilor pe trimestrul încheiat ?i cel anterior) De asta e doar 4 la transparen?a costurilor. Trebuie s? te pricepi cu excelul ca s? vezi exact ce randament are. Oricum, dobânda nu era (x+y)% cum prezentau ei. Ulterior a ap?rut minunea cu depozit bonus pe 4 luni cu dobanda z% (z>x) ?i au anulat dobânda bonus. ?i acest depozit bonus se poate deschide cu maxim diferen?a dintre soldul economiilor la momentul deschiderii acestuia ?i media economiilor pe ultimele trei luni anterioare lunii în care te afli. Aici trebuie s? te pricepi cu excelul ?i mai bine. Ideea e c?, cu cât deschizi mai multe depozite bonus (ai voie maxim 10) ?i depui to?i banii în aceste depozite bonus r?mânând cât mai pu?ini bani în contul de economii, cu atât dobânda se apropie de z. Cu cât ai mai mul?i bani în contul de economii, cu atât dobânda se apropie de x. Dac? depui lunar suficient de mul?i bani în contul de economii po?i ajunge s? depui destui bani în depozite bonus, a.î contul de economii s? r?mân? aproape gol. Dar e un proces lung, care se desf??oar? pe mai multe luni. Nu e pentru cei ner?bd?tori s? aib? dobânda z% în loc de x%. Dar dac? tot rostogole?ti aceste depozite (deschizi unul nou dup? ce unul din cele 10 a ajuns la maturitate) se poate men?ine dobânda constant spre z% (asta doar în condi?iile în care ai economisit suficien?i bani). Se pot face diverse scenarii - o infuzie brusc? mare de capital dup? ce 3 luni n-ai economisit nimic - face s? ai la dispozi?ie o sum? mare pt depozit bonus - dar în alea 3 luni n-ai beneficiat de cei x% la contul de economii - doar dac? i-ai avut prin alt? banc? sau alt depozit la termen - se pot face diverse scenarii - cine e interesat s? pun? mâna pe excel (sau alt program echivalent - de ce s? discrimin?m) ?i s? fac? calcule. Un avantaj f important e c? se pot sparge depozitele ?i nu se pierde dobânda acumulat? pân? atunci. Func?ioneaz? practic ca ?i un cont de economii dar cu dobând? superioar?. Stimuleaz? clientul s? economiseasc? tot mai mult.

    17-04-2013

    F FFlorin Florin
    Cont de economii de la ING

    Am avut o experienta des

    Am avut o experienta destul de distractiva cu acesta banca. Dupa cum se stie cei de la ING vor modifica dobanda la vedere la Cont'ROL. In acest sens au creat un cont de economii echivalent cu dobanda mai mare. Cum vreau sa beneficiez de aceasta dobanda m-am dus la o agentie ING pentru a ma interesa cu privire la acest cont de e conomii. Si surpriza: domnisoara de la relatii clienti nu stia cat este dobanda ca s-a schimbat "de curand". OK am zis, aveti aici un pliant cu dobanzile si vad ca are data din aprilie !!!!????, ( undeva pana in 10 aprilie a.c. ). Distractia continua. Domnisoara pur si simpu se arunca la acel pliant ca sa vada si dansa dobanzile :). Ne consultam amandoi care ar fi dobanda corecta :)). Apoi intrebarea de baraj: care este diferenta dintre un cont Cont'Rol si unul de economii. Urmeaza raspunsul de baraj :) - "colega te rog vorbeste tu cu domnul ca eu nu stiu" :)). Rapunsul colegei "pai nici eu nu stiu" :)) :)) Am plecat razand in hohot. Asa ceva nu mi s-a intamplat pana acum. Am ajuns la alta agentie de unde obtinut toate informatiile dorite. Nota de la FUNCTIONARII INSTITUTIEI FINANCIARE este ca o medie :) Iar agentia poznasa este in Craiova, langa podul Electro. Cine locuieste in Craiova stie unde este localizata, si acum stie si la ce sa se astepte :))

    31-05-2010

    M MMihaela Marin
    Cont de economii de la ING

    Am avut o experienta foa

    Am avut o experienta foarte trista la retragerea din contul de economii in valuta, cand banca a fost practic in imposibilitate de a-mi da banii mei pentru ca nu le functiona programul de retrageri in nici o filiala!! A trebuit sa astept cam o ora, timp in care functionarii filialei de la Eroilor nu pareau prea interesati sa gaseasca o solutie. In final nu si-au cerut nici macar scuze pentru situatia creata, se pare ca este o situatie cu care se confrunta destul de des, dar pentru care nu sunt interesati sa gaseasca o solutie! Am fost revoltata, imi voi retrage banii de la ei daca nu pot avea acces la propriile economii atunci cand am nevoie!

    06-10-2009

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie